Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Haha, op hardshore (zelfde organisatie) hadden ze ook al zo'n kraampje met deo, gel make-up van alles, leuke toevoeging en denk dat ze er ook wel wat op verdienen, al hoeft het voor mij niet, misschien een keer een beetje deo.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 16 minutes ago
M89 wrote: Ze hadden daar als ik het mij goed herinner zelfs ander spul als wax en gel e.d.
Deden ze in de Energiehal in de 90's ook. Was geen succes.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
:P
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Parvuz wrote:
M89 wrote: Ze hadden daar als ik het mij goed herinner zelfs ander spul als wax en gel e.d.
Deden ze in de Energiehal in de 90's ook. Was geen succes.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hard4Us wrote:Haha, op hardshore (zelfde organisatie) hadden ze ook al zo'n kraampje met deo, gel make-up van alles, leuke toevoeging en denk dat ze er ook wel wat op verdienen, al hoeft het voor mij niet, misschien een keer een beetje deo.
Was gratis :thumbsup:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Aan de organisatie zal het niet gaan liggen lijkt me zo, enorm veel zin in! :D
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 34 minutes ago
ben inderdaad erg te spreken over MBFH, de communicatie naar de bezoeker is echt top, kunnen veel andere organisaties een voorbeeld aan nemen :)

ben er zelf helaas niet bij, ga op Koningsdag naar New York (ook geen straf) maar als ik hoor hoe ze het aan gaan pakken (grotere stage, beter geluid enzv) denk ik dat jullie een heel prima feest gaan beleven ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom je anderhalve week voor het evenement nog steeds de timetable geheim houdt. Dat ze dat voor een evenement als Qlimax doen snap ik. Maar hiervoor...
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Parvuz wrote:Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom je anderhalve week voor het evenement nog steeds de timetable geheim houdt. Dat ze dat voor een evenement als Qlimax doen snap ik. Maar hiervoor...
Bij best veel feestjes doen ze dat is mij opgevallen, meestal de woensdag van diezelfde week van het feestje komt een timetable. Zelf begrijp ik dat ook niet, maar maakt mij niet zoveel uit zolang de timetable maar komt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Ja heel veel feestjes doen het zo laat pas ja. Zal wel zijn om nog een extra (geldig) promotiemomentje te hebben op social media enzo.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Fuzzylogic wrote:Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.
Tom jonge pannekoek :P
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Fuzzylogic wrote:Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.
Je had het kunnen weten, op tijd vrij vragen de volgende keer :whistle:
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Ga je de avond er voor toch! Én maak je er nog wat van mee én je hoeft pas om 13:00 te beginnen én je krijgt 300% ;)
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Tom, nu ook al weer?
Slechte zaak knul.

Als heel hardtraxx nu even een biertje (ohnee ranja, want hij is nog geen 18 :P ) sponsort aan Fuzzy dan komt ie de dag wel door..
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Godverdomme, niet eens meeten :(
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Ik wil wel meeten.... :$
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Gaat een leuke after worden @ Best Western Haarhuis haha:P
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Gaat een leuke after worden @ Best Western Haarhuis haha:P
Hoor van veel mensen dat ze daarna er heen gaan :P. Mocht ik de trein missen ga ik daar ook ergens liggen/afteren :woot:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:Ik wil wel meeten.... :$
Vind ik ook goed, gr :$
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Na een aantal edities geweest te zijn, sla ik dit jaar over. Jammer dat het zo diep is gezonken allemaal. Niet gezellig meer onder de brug. :(
En als trotse Nijmegenaar kan ik zo een keer naar een andere stad. :yay:
N
Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.
E
Bryan dj wrote:Na een aantal edities geweest te zijn, sla ik dit jaar over. Jammer dat het zo diep is gezonken allemaal. Niet gezellig meer onder de brug. :(
En als trotse Nijmegenaar kan ik zo een keer naar een andere stad. :yay:
:')

wat een reactie joh. bleekhoofd... als nijmegenaar behoor je toch thuis te blijven en voor de tv te hangen?

alleen rebelse jongeren die Hardtraxx waardig zijn komen naar de Johan Frostbrug. volgens ben jij er geen van.
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Nazale wrote:Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.
Hehe, jij schrijft wat ik denk :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Nazale wrote:Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.
Ben nog nooit wezen meeten op feestjes hoor. :D