Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 10:35 
 
Hardtraxx Elite

Haha, op hardshore (zelfde organisatie) hadden ze ook al zo'n kraampje met deo, gel make-up van alles, leuke toevoeging en denk dat ze er ook wel wat op verdienen, al hoeft het voor mij niet, misschien een keer een beetje deo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M89 schreef:
Ze hadden daar als ik het mij goed herinner zelfs ander spul als wax en gel e.d.

Deden ze in de Energiehal in de 90's ook. Was geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:25 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
M89 schreef:
Ze hadden daar als ik het mij goed herinner zelfs ander spul als wax en gel e.d.

Deden ze in de Energiehal in de 90's ook. Was geen succes.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Haha, op hardshore (zelfde organisatie) hadden ze ook al zo'n kraampje met deo, gel make-up van alles, leuke toevoeging en denk dat ze er ook wel wat op verdienen, al hoeft het voor mij niet, misschien een keer een beetje deo.

Was gratis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 19:03 
 
Hardtraxx Addict

Aan de organisatie zal het niet gaan liggen lijkt me zo, enorm veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben inderdaad erg te spreken over MBFH, de communicatie naar de bezoeker is echt top, kunnen veel andere organisaties een voorbeeld aan nemen :)

ben er zelf helaas niet bij, ga op Koningsdag naar New York (ook geen straf) maar als ik hoor hoe ze het aan gaan pakken (grotere stage, beter geluid enzv) denk ik dat jullie een heel prima feest gaan beleven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom je anderhalve week voor het evenement nog steeds de timetable geheim houdt. Dat ze dat voor een evenement als Qlimax doen snap ik. Maar hiervoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom je anderhalve week voor het evenement nog steeds de timetable geheim houdt. Dat ze dat voor een evenement als Qlimax doen snap ik. Maar hiervoor...


Bij best veel feestjes doen ze dat is mij opgevallen, meestal de woensdag van diezelfde week van het feestje komt een timetable. Zelf begrijp ik dat ook niet, maar maakt mij niet zoveel uit zolang de timetable maar komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel veel feestjes doen het zo laat pas ja. Zal wel zijn om nog een extra (geldig) promotiemomentje te hebben op social media enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:53 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.


Tom jonge pannekoek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.

Je had het kunnen weten, op tijd vrij vragen de volgende keer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:09 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.


Ga je de avond er voor toch! Én maak je er nog wat van mee én je hoeft pas om 13:00 te beginnen én je krijgt 300% ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxxer

Tom, nu ook al weer?
Slechte zaak knul.

Als heel hardtraxx nu even een biertje (ohnee ranja, want hij is nog geen 18 :P ) sponsort aan Fuzzy dan komt ie de dag wel door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Godver, sta ik ingepland op het werk van 13:00 tot 21:00 uur... Zit een beetje te twijfelen omdat er wel iemand is die voor me wil werken, maar ja als ik ga werken krijg ik 300% uitbetaald per uur dus sla 'm toch maar over.

Godverdomme, niet eens meeten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel meeten.... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat een leuke after worden @ Best Western Haarhuis haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 16:40 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Gaat een leuke after worden @ Best Western Haarhuis haha:P


Hoor van veel mensen dat ze daarna er heen gaan :P. Mocht ik de trein missen ga ik daar ook ergens liggen/afteren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik wil wel meeten.... :$

Vind ik ook goed, gr :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:49 
 
Hardtraxxer

Na een aantal edities geweest te zijn, sla ik dit jaar over. Jammer dat het zo diep is gezonken allemaal. Niet gezellig meer onder de brug. :(
En als trotse Nijmegenaar kan ik zo een keer naar een andere stad. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:49 
 

Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:54 
 

Bryan dj schreef:
Na een aantal edities geweest te zijn, sla ik dit jaar over. Jammer dat het zo diep is gezonken allemaal. Niet gezellig meer onder de brug. :(
En als trotse Nijmegenaar kan ik zo een keer naar een andere stad. :yay:

:')

wat een reactie joh. bleekhoofd... als nijmegenaar behoor je toch thuis te blijven en voor de tv te hangen?

alleen rebelse jongeren die Hardtraxx waardig zijn komen naar de Johan Frostbrug. volgens ben jij er geen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 04:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.


Hehe, jij schrijft wat ik denk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Nou pm je nummer naar elkaar en go, spreek af. Dat eigenlijk trieste gedoe met die meetings altijd, sjonge. Spreek gewoon af als je t leuk vindt om elkaar te zien :') Of is dit de manier voor de socially awkward guys onder ons? Voor jullie, spreek gewoon af zodat je van die awkwardness af komt.

Ben nog nooit wezen meeten op feestjes hoor. :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten