Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
chichi schreef:
Weet iemand of het goed te doen is met parkeren daar?


Je hebt daar vlakbij een industrieterrein, niet heel groot maar vorig jaar konden we daar makkelijk de auto kwijt


Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 11:10 
 
Hardtraxxer

Wordt dit nou een 'festival' of echt een koningsdag feestje qua organisatie enz..

Weet niet of het iets boeit, maar ik heb slechte ervaring met Arnhem & het geluid op die stages daar tijdens koninginnedag. Dan is het ook nog eens zo goedkoop waardoor ik twijfel. Als het geluid slecht is hoef ik er niet te zijn.

Iemand enig idee of het een goede organisatie is? Of iig voor goed geluid zorgen..


edit: laat maar, kheb de aftermovie gechecked. Ziet er leuk en groot uit, verwacht wel dat het goed zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 11:22 
 
Hardtraxx Elite

wololo schreef:
Wordt dit nou een 'festival' of echt een koningsdag feestje qua organisatie enz..

Weet niet of het iets boeit, maar ik heb slechte ervaring met Arnhem & het geluid op die stages daar tijdens koninginnedag. Dan is het ook nog eens zo goedkoop waardoor ik twijfel. Als het geluid slecht is hoef ik er niet te zijn.

Iemand enig idee of het een goede organisatie is? Of iig voor goed geluid zorgen..


edit: laat maar, kheb de aftermovie gechecked. Ziet er leuk en groot uit, verwacht wel dat het goed zit.

Volgensmij was het geluid niet heel goed, maar ze zijn er druk mee bezig om dit wél voor elkaar te krijgen.
Meende ook ergens gelezen te hebben dat ze geen maximum 'geluidshardheid' regels hadden gekregen van de gemeente
Denk dus dat het de komende editie wel goed zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Wordt dit nou een 'festival' of echt een koningsdag feestje qua organisatie enz..

Weet niet of het iets boeit, maar ik heb slechte ervaring met Arnhem & het geluid op die stages daar tijdens koninginnedag. Dan is het ook nog eens zo goedkoop waardoor ik twijfel. Als het geluid slecht is hoef ik er niet te zijn.

Iemand enig idee of het een goede organisatie is? Of iig voor goed geluid zorgen..


edit: laat maar, kheb de aftermovie gechecked. Ziet er leuk en groot uit, verwacht wel dat het goed zit.


Ik was niet echt te spreken over de organisatie vorig jaar, wij kwamen rond 3 uur binnen. Toen waren er geen kluisjes meer, de goodies die je zou krijgen als je van te voren munten kocht waren ook al op, je moest een bandje voor een erg smerige wc halen á €2,50. Geluid was ook om te huilen, met name links op de factory stage. Iedereen ging daarom ook rechts staan want daar viel het wel mee. Ik hoop dat de organisatie haar belofte waar maakt om dit jaar wel voor fatsoenlijk geluid te zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar wordt het geluid beter, hebben ze al bewezen op Hardshore/Luxor Feestjes, en de WC is gratis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, dit is een organisatie die heel goed luistert naar bezoekers middels MBFH500, enquetes, verbeterpunten kon je daar doorgeven. Dit hebben ze op Hardshore 2013 (kleine 2 maanden later volgens mij) meteen verbeterd ! Ik ga er dus wel vanuit dat ze dit hier dus zo doorzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy_E schreef:
Idd, dit is een organisatie die heel goed luistert naar bezoekers middels MBFH500, enquetes, verbeterpunten kon je daar doorgeven. Dit hebben ze op Hardshore 2013 (kleine 2 maanden later volgens mij) meteen verbeterd ! Ik ga er dus wel vanuit dat ze dit hier dus zo doorzetten :)


En zo hoort het ook te zijn! Petje af voor de organisatie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 13:10 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb 2 kaartjes in de verkoop, pm me even als je ze wil! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook een aantal kaartjes onder de kostprijs te koop staan, zie aanbod
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best Western Hotel tegenover het station geboekt, voor maar 32 euro p.p. :) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chain Reaction & Luna voor Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende maand zal Beat the Bridge de eerste Koningsnacht en -dag inluiden, met de beste DJ’s, geluid, licht, faciliteiten en vooral het beste publiek. Jullie dus!

Jullie hebben ons heel erg geholpen met jullie reacties op de onderwerpen rondom Beat the Bridge 2014, vandaar dat wij jullie willen bedanken. Daarnaast willen wij jullie ook alvast een kleine update geven.

Het Beat the Bridge terrein wordt dit jaar groter! Dit is mogelijk omdat we de oude paintballbaan op het Coberco terrein er bij kunnen betrekken. We hebben het maximale aantal bezoekers voor dit jaar vastgesteld op 10.000 bezoekers, waar dan ook ruimschoots de ruimte voor is.

Dit jaar zal de Factory stage weer op het oude Coberco terrein staan, alleen op een betere plek, waardoor dit een volwaardige tweede mainstage wordt. De Factory stage zal geplaats worden naast de fabriek op een mooi vlak veld en zal bijna even groot zijn als de Bridge stage. Op het veld komt een super strakke vloer, zoals we die ook gebruikt hebben op Hardshore, van 40×40 meter.

Beat the Bridge zal ook dit jaar weer uitverkocht raken. Voor Kingsday is inmiddels 85% van de tickets verkocht. De tickets voor Kingsnight zijn voor 50% verkocht. Op dit moment worden er dagelijks steeds meer kaarten verkocht en wij verwachten dan ook half april uitverkocht te zijn voor Kingsday. Op Kingsnight verwachten wij dat er nog wel kaarten aan de deur te verkrijgen zijn.

Wij hebben naar jullie feedback geluisterd. Daarom hebben wij de toiletten meegenomen in de entreeprijs en zijn ze op het festival gratis. Ook zullen er meer chill area’s zijn onder de brug en op het gras.

De Bridge stage en de Factory stage zullen beiden van het beste geluid voorzien worden. Beide stages zullen worden ingericht met een EAW geluidsinstallatie van 125 KiloWatt. Dit staat garant voor vol en zuiver geluid met een dikke bass, dus keihard beuken!

Je kunt dit jaar vlakbij het Beat the Bridge terrein gratis parkeren. De Nieuwe Kade is weer geopend om te parkeren maar ook op de parkeerplaats en parkeergarage van de Prinsenhof (ingang via de Oranjewachtstraat) kan gratis geparkeerd worden. Kijk op de website voor meer info over de route/parkeerinformatie.

Jullie mening over een waardige vervanging van Adaro was voor ons heel belangrijk. Adaro moest helaas vanwege gezondheidsproblemen ook zijn boekingen in april afzeggen en daarmee ook zijn optreden op Beat the Bridge. Wij vonden dat uiteraard erg jammer maar Thijs zelf ook. BTB is één van zijn favoriete feestjes, waar hij vanaf het begin bij is geweest.

Uit de drie opties die wij jullie gegeven hebben kwam Chain Reaction vs Luna met kop en schouders boven de andere opties uit. Met jullie hulp hebben wij dus een goede vervanging voor Adaro gevonden.

De combinatie van al het bovenstaande zal Beat the Bridge 2014 een editie maken om nooit meer te vergeten!


:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes dat ze naar feedback luisteren. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg netjes, echt gigantisch veel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Erg netjes, echt gigantisch veel zin in :)


Dit dus !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 22:58 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het met ID-controle? Ben 16 (wel 17 op koningsdag) en weet niet of ze daar streng op controleren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Hoe zit het met ID-controle? Ben 16 (wel 17 op koningsdag) en weet niet of ze daar streng op controleren :P


Vorige feest van MBFH wel controle gehad, maar mocht toch doorlopen xd
Niet teveel zorgen over maken en doorlopen dan komt het wel goed :)


Edit: Inb4 SLpostcode grappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Hoe zit het met ID-controle? Ben 16 (wel 17 op koningsdag) en weet niet of ze daar streng op controleren :P

NIET gaan, het geeft een slechte reputatie op hardtraxx, ik heb er ervaring mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 12:14 
 
Hardtraxxer

Klinkt heel nice:) belooft veel goeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Hoe zit het met ID-controle? Ben 16 (wel 17 op koningsdag) en weet niet of ze daar streng op controleren :P

Twee jaar geleden was ik 15 toen het 16+ was, vorig jaar 16 toen het 18+ was en beide keren binnen gekomen.
Op Hardshore (ook van MBFH) wel gecontroleerd maar ik zei dat ik m'n id niet bij had en dat ik van de andere kant van Nederland kwam en toen mocht ik gewoon doorlopen xd
Zou wel zuur zijn als ik nu niet binnen zou komen, wordt twee weken later 18 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
DJ JellyBean schreef:
Hoe zit het met ID-controle? Ben 16 (wel 17 op koningsdag) en weet niet of ze daar streng op controleren :P

NIET gaan, het geeft een slechte reputatie op hardtraxx, ik heb er ervaring mee.


Als hij niet zo stom is om de hele niet binnengekomen-situatie hier uitgebreid te gaan vertellen zal hij die reputatie niet krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 17:56 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje voor Day in de pocket. Benieuwd hoe dit feest is. Aantal vragen:

Sta je dicht opgepropt? Zo lijkt het tenminste wel op sommige fotos.
En kun je je water bijvullen ergens?

Las al ergens dat Focuz ging openen op de Main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Kaartje voor Day in de pocket. Benieuwd hoe dit feest is. Aantal vragen:

Sta je dicht opgepropt? Zo lijkt het tenminste wel op sommige fotos.
En kun je je water bijvullen ergens?

Las al ergens dat Focuz ging openen op de Main.


Nee totaal niet, vond dat ik best veel ruimte had. Bij de Factory was het wel wat druk maar vond het niet tegenvallen.

Water bijvullen weet ik eigenlijk niet meer of dat kon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 23:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kon afgelopen jaar wel! Hing wel een bordje 'Geen drinkwater!' boven, maar ik leef nog. :x

Ze hadden daar als ik het mij goed herinner zelfs ander spul als wax en gel e.d.

Voor als je echt héél erg los gaat en er tóch goed uit wil zien! :yes:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten