Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Passe-Partout ook binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkum ook aanwezig :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Factory stage van Kingsday :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijke line-up, vorig jaar stukken beter imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mooi afsluiten bij Crypsis op de main (mag ik toch hopen), de rest van de dag factory ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe snel is Kingsday ongeveer uitverkocht denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom eindigen met HC op de factory stage en niet gewoon de bridge?
Beetje jammer, maar verder prima line-up.
Verder jammer van B-Front, S&I en Thyron op de night en niet de day :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kaarten binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Kaarten binnen ^^

Dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had liever Mad Dog op dag gezien.
Verder erg dikke line-up, inderdaad jammer van S&I's, Thyron en B-Front maar goed dat mag de pret niet drukken.
Cellrock ook erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Headhunterz ook nog aanwezig op Kingsday
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cellrock op de main zou wel ergens in het begin staan, als hij een paar leuke oudere nummertjes draait kan dat best wel heel leuk worden denk ik ^^

echt een hele goeie line-up voor zo'n redelijk klein feest, en voor dat geld !

ben zelf beide dagen dit jaar helaas niet in Nederland, maar wens iedereen alvast veel plezier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig op Kingsday !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:45 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij Atmozfears de anthem gemaakt. Bron: Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Volgens mij Atmozfears de anthem gemaakt. Bron: Hardbass.

Ow, ik dacht bij Minus Militia de vocal Beat The Bridge te horen. Dus dacht zelf Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hard4Us schreef:
Volgens mij Atmozfears de anthem gemaakt. Bron: Hardbass.

Ow, ik dacht bij Minus Militia de vocal Beat The Bridge te horen. Dus dacht zelf Crypsis.


Het is Radical Redemption die hem maakte zie ik net in het livesets gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat ik toch dichter in de buurt dan Atmozfears. :P

Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat The Bridge Anthem 2014)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:59 
 
Hardtraxx Elite

Inderdaad, Radical! Meende iets van atmozfears gehoord te hebben. Foutje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen reageren met Atmozfears op die post, waarvan waarschijnlijk de helft met de rest meeloopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet precies wat de line-up is en zo, maar kan het niet zijn dat er anthems zijn voor verschillende areas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik weet niet precies wat de line-up is en zo, maar kan het niet zijn dat er anthems zijn voor verschillende areas?


Nu je het zegt inderdaad. Radical staat op de factory stage, lijkt me raar om iemand die niet op de main staat het anthem te laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet niet precies wat de line-up is en zo, maar kan het niet zijn dat er anthems zijn voor verschillende areas?


Nu je het zegt inderdaad. Radical staat op de factory stage, lijkt me raar om iemand die niet op de main staat het anthem te laten maken.


Op kingsnight staat RR wel op de main dus het zou wel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of het goed te doen is met parkeren daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

chichi schreef:
Weet iemand of het goed te doen is met parkeren daar?


Je hebt daar vlakbij een industrieterrein, niet heel groot maar vorig jaar konden we daar makkelijk de auto kwijt
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten