Passe-Partout ook binnen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Redelijke line-up, vorig jaar stukken beter imo
Mooi afsluiten bij Crypsis op de main (mag ik toch hopen), de rest van de dag factory 
Hoe snel is Kingsday ongeveer uitverkocht denken jullie?
Waarom eindigen met HC op de factory stage en niet gewoon de bridge?
Beetje jammer, maar verder prima line-up.
Verder jammer van B-Front, S&I en Thyron op de night en niet de day
Beetje jammer, maar verder prima line-up.
Verder jammer van B-Front, S&I en Thyron op de night en niet de day
Had liever Mad Dog op dag gezien.
Verder erg dikke line-up, inderdaad jammer van S&I's, Thyron en B-Front maar goed dat mag de pret niet drukken.
Cellrock ook erg vet!
Verder erg dikke line-up, inderdaad jammer van S&I's, Thyron en B-Front maar goed dat mag de pret niet drukken.
Cellrock ook erg vet!
Headhunterz ook nog aanwezig op Kingsday
Cellrock op de main zou wel ergens in het begin staan, als hij een paar leuke oudere nummertjes draait kan dat best wel heel leuk worden denk ik
echt een hele goeie line-up voor zo'n redelijk klein feest, en voor dat geld !
ben zelf beide dagen dit jaar helaas niet in Nederland, maar wens iedereen alvast veel plezier
echt een hele goeie line-up voor zo'n redelijk klein feest, en voor dat geld !
ben zelf beide dagen dit jaar helaas niet in Nederland, maar wens iedereen alvast veel plezier
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Volgens mij Atmozfears de anthem gemaakt. Bron: Hardbass.
Ow, ik dacht bij Minus Militia de vocal Beat The Bridge te horen. Dus dacht zelf Crypsis.wrote:Volgens mij Atmozfears de anthem gemaakt. Bron: Hardbass.
Het is Radical Redemption die hem maakte zie ik net in het livesets gedeelte.wrote:Ow, ik dacht bij Minus Militia de vocal Beat The Bridge te horen. Dus dacht zelf Crypsis.wrote:Volgens mij Atmozfears de anthem gemaakt. Bron: Hardbass.
Zat ik toch dichter in de buurt dan Atmozfears.
Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat The Bridge Anthem 2014)
Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat The Bridge Anthem 2014)
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Inderdaad, Radical! Meende iets van atmozfears gehoord te hebben. Foutje!!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Iedereen reageren met Atmozfears op die post, waarvan waarschijnlijk de helft met de rest meeloopt 
Ik weet niet precies wat de line-up is en zo, maar kan het niet zijn dat er anthems zijn voor verschillende areas?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Nu je het zegt inderdaad. Radical staat op de factory stage, lijkt me raar om iemand die niet op de main staat het anthem te laten maken.wrote:Ik weet niet precies wat de line-up is en zo, maar kan het niet zijn dat er anthems zijn voor verschillende areas?
Op kingsnight staat RR wel op de main dus het zou wel kunnen.wrote:Nu je het zegt inderdaad. Radical staat op de factory stage, lijkt me raar om iemand die niet op de main staat het anthem te laten maken.wrote:Ik weet niet precies wat de line-up is en zo, maar kan het niet zijn dat er anthems zijn voor verschillende areas?
Weet iemand of het goed te doen is met parkeren daar?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Je hebt daar vlakbij een industrieterrein, niet heel groot maar vorig jaar konden we daar makkelijk de auto kwijtwrote:Weet iemand of het goed te doen is met parkeren daar?