Geen hardcore afsluiter op een hardstyle stage. 
@Nego, het enige waar ik op dit moment naar kan luisteren zijn oude nummers en een paar originele diverse releases die per kwartaal wel op 1 hand te tellen zijn. Daar kan ik een eeuwigheid naar gaan luisteren, maar daar wordt de scene voor mij niet beter van.
Ik vind het juist goed dat de scene zijn mond eens opentrekt, het was voorheen net een grote kudde schapen, die allemaal netjes naar de herders luisterden.
En ik denk niet dat als iemand populair wordt, dat dan de mensen tegen de dj/producer gaan keren. Kijk bijvoorbeeld naar Zany, die is al jaren lang razend populair en blijft ook gewild bij de liefhebbers. Het verschil met bijvoorbeeld headhunterz ligt hem in dat headhunterz de muziek toegankelijker maakt om daarmee populairder te worden. Daarmee laat je fans achter die van je oorspronkelijke sound hielden en die voelen zich vervolgens in de steek gelaten en gaan degene lopen bashen. Dat is het probleem, niet de populariteit op zich.
Dus als B-Front gewoon blijft doen waar hij nu mee bezig is, mag wel vernieuwend zijn overigens. Dan zullen de mensen hem blijven waarderen, no matter hoe populair hij is. Tot het punt dat hij zijn succes aan het uitmelken is en er weer te weinig diversiteit in de tracks zit, maar ook dan ligt het niet aan de populariteit, maar aan zichzelf. Kortom populariteit is niet zo gauw de dooddoener, het zijn gewoon de dingen die bij populaire artiesten vaak voorkomen.