Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 12:45 

Hardtraxx Veteran

Geen hardcore afsluiter op een hardstyle stage. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 12:56 

Aan het typen...

@Nego, het enige waar ik op dit moment naar kan luisteren zijn oude nummers en een paar originele diverse releases die per kwartaal wel op 1 hand te tellen zijn. Daar kan ik een eeuwigheid naar gaan luisteren, maar daar wordt de scene voor mij niet beter van.

Ik vind het juist goed dat de scene zijn mond eens opentrekt, het was voorheen net een grote kudde schapen, die allemaal netjes naar de herders luisterden.

En ik denk niet dat als iemand populair wordt, dat dan de mensen tegen de dj/producer gaan keren. Kijk bijvoorbeeld naar Zany, die is al jaren lang razend populair en blijft ook gewild bij de liefhebbers. Het verschil met bijvoorbeeld headhunterz ligt hem in dat headhunterz de muziek toegankelijker maakt om daarmee populairder te worden. Daarmee laat je fans achter die van je oorspronkelijke sound hielden en die voelen zich vervolgens in de steek gelaten en gaan degene lopen bashen. Dat is het probleem, niet de populariteit op zich.
Dus als B-Front gewoon blijft doen waar hij nu mee bezig is, mag wel vernieuwend zijn overigens. Dan zullen de mensen hem blijven waarderen, no matter hoe populair hij is. Tot het punt dat hij zijn succes aan het uitmelken is en er weer te weinig diversiteit in de tracks zit, maar ook dan ligt het niet aan de populariteit, maar aan zichzelf. Kortom populariteit is niet zo gauw de dooddoener, het zijn gewoon de dingen die bij populaire artiesten vaak voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:18 

Artiest

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik vind dat een producer een anthem moet verdienen en dus is het misschien wat snel voor een b-front en een ran-d om een anthem te maken. Al zeg ik daarmee niet dat ze het niet verdienen of niet kunnen, maar ik snap de keuze voor de ervaring wel.

Hoezo ik spreek mezelf tegen? xd

ik bedoel te zeggen ik vind wel dat ze de kans verdienen want ran-d en b-front hebben bewezen goede producers te zijn (ook al ben ik geen b-front fanaat) maar doordat ze nog nieuw zijn verdienen ze het misschien niet om mensen als zatox, max enforcer etc aan de kant te zetten omdat die zichzelf al jaren lang bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Daar gaat het ook niet om, er wordt gewoon gezegd dat er niet zoveel gezeurd moet worden om alles. En daar ben ik het wel mee eens. Ik kan van een melodieuze plaat net zoveel genieten als van een lekkere harde plaat, het is net waar je, je op instelt. En ik vindt dat er tegenwoordig wel erg veel standaard wordt ingesteld op de ''raw'' kant. En omdat raw nou eenmaal in de minderheid is wordt er automatisch veel gezeken op de rest van de scene.
Maar ik zat laatst te denken; hoelang zal het duren voordat bijvoorbeeld een B-Front of een Ran-D de lul zijn? Want ze zijn nu zo heilig als een boontje, want ze komen met kei harde en vette producties (iets nieuws) en wat nieuw is spreekt al snel aan. Maar B-Front en Ran-D worden ook steeds bekender bij het grote publiek. Wat met Headhunterz ook gebeurde. Hij kwam nieuw in de scene, alles was vet dat die deed, hij maakte toffe producties. En totdat die ''te commercieel'' werd en hij wordt ineens door veel mensen gehaat. Dus nu ben ik wel benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat, dat bij een B-Front gebeurd. Hij is tenslotte ook upcomming, net als dat Headhunterz was toen. En ik denk dat B-Front net zo populair gaat worden. Ook bij het grote publiek, zal hij dan ook zo gehaat gaan worden. Omdat hij opeens bekend is bij het ''dagjesvolk''?
Verder vind ik dat er veel objectiever naar de scene gekeken moet worden, en dat we ons allemaal niet zo moeten ergeren aan bijv. dagjesmensen of hobby dj's die gebruik maken van VDJ. Kijk eens hoe vooruit strevend we zijn in Nederland met de Hardstyle en hardcore scene. En over het algemeen de hele dance scene. Daar mogen we echt wel trots op wezen! Dus wees trots op onze DJ's en trots op je land en geniet ervan wat ons allemaal geboden wordt! ^^

Headhunterz wordt door mij niet gehaat (haten is ook een groot woord) niet alleen om hij zo commercieel bezig is. Dat kan ik nog snappen, ik zou hetzelfde doen als ik hem was, lekker geld vangen. Maar luister eens naar z'n eerste releases en die van nu.

Aiming for your Brain, The Sacrifice, Scantraxx Rootz, High Rollerz, Scar ur Face en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dat waren echte knallers, knallers die je nu nooit meer terug ziet.
En wat hebben we nu voor softe (in mijn ogen) crap: Psychedelic (die pitchkicks :sick: ), Megsound :lol: , Emptiness enz enz. Gewoon een hele andere stijl. Tracks zijn in mijn ogen melodieus gezien zwak, en die kicks maken het ook niet veel beter.

En ja, wie weet. Misschien gaat B-Front ook ooit die kant op als hij bij het dagjesvolk helemaal de man is. :D

Heb voor de rest ook niks tegen soft, zolang de artiest maar enigszins origineel blijft. Vind het heerlijk om nog naar D-Block & S-Te-Fan / The Prophet of setjes van wie dan ook te luisteren uit 2006-2008, toen er gewoon nog variatie in de tracklist zat. Niet zoals nu dat je al op een briefje kan schrijven wie welke tracks gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:33 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Nego schreef:
Mensen in de hardstyle scene moeten eens meer naar muziek luisteren ipv dr alleen over te praten :)

Je hebt wel gelijk :)

Ik heb zelf ook een periode gehad dat ik alleen maar hard en raw wilde. Sloot me volledig af voor al het andere met het idee "te soft, troep, niets aan". Maar dan luister je dus totaal niet meer (op de juiste manier) naar de muziek.
Als ik dan even de moeite deed om er gewoon neutraal naar te luisteren bleek dat ik het eigenlijk toch best wel leuk vond.

Voorbeeldje: DBSTF- Anger & Revelation.
Eerst wilde ik er niets van weten... Kick klonk kut dus laat maar. Nu vind ik het (vooral Anger) toch best wel vette platen. Ok, de kick blijft een beetje matig dus kippenvel kan ik er niet van krijgen, maar ik kan zeker van die platen genieten. Ze zitten gewoon goed in elkaar, hebben een lekkere drive en in de melodie/synth zit best wat power.

Dat primitieve denken doen we veeeel te veel, en daar moet het publiek van af. Want ook daardoor gaat de sfeer op een feest er op achteruit, niet alleen door stilstaande dagjesmensen, ook door mierenneukerige "liefhebbers".

+1

Ik heb ook zn periode gehad van alleen maar raw, maar dat is nu ook wel weer ander
Mij valt op de mensen die maar blijven klagen op over de sfeer op een feest, maken die er zelf niet veel beter op. :')
In plaats van klagen kun je ook gewoon lekker mee doen en het beste er van maken, als iedereen dat zou doen zou de sfeer vanzelf beter worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:41 

Hardtraxxer

Robster schreef:

Aiming for your Brain, The Sacrifice, Scantraxx Rootz, High Rollerz, Scar ur Face en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dat waren echte knallers, knallers die je nu nooit meer terug ziet.
En wat hebben we nu voor softe (in mijn ogen) crap: Psychedelic (die pitchkicks :sick: ), Megsound :lol: , Emptiness enz enz. Gewoon een hele andere stijl. Tracks zijn in mijn ogen melodieus gezien zwak, en die kicks maken het ook niet veel beter.

Over zijn laatste releases heb je zeker gelijk, dat waren toen ze voor het voor het eerst op Qlimax gedraaid werden echt lekkere plaatjes. Vooral openen met Psychedelic, dat was op dat moment echt wel heerlijk :love: Maar ze werden snel saai, wat ik bij zijn oude releases niet heb. Dat zijn echt top plaatjes, en die worden ook niet saai. Ik hoop dat hij zijn oude kwaliteit weer kan oppakken... En anders moeten we hem lekker met rust laten en niet meer zo bashen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:48 

Hardtraxx Veteran

Agh wat heeft HHz nou geproduceerd sinds Psychedelic E.P? Een collab, een collab remix en een lullig anthempje. Die gast is de aandacht niet eens meer waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:52 

Artiest

Dakpan schreef:
Agh wat heeft HHz nou geproduceerd sinds Psychedelic E.P? Een collab, een collab remix en een lullig anthempje. Die gast is de aandacht niet eens meer waard.

waarom heb je em dan als avatar xd hilarisch hoofd dat ie trekt trouwes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:56 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Vind hem wel geniaal. En het is zo'n lekker stuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:57 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

+1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 15:00 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

Dakpan & Headhunterz?
Dat kan nie eh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 15:01 

Artiest

Dakpan schreef:
Dakpan schreef:

Vind hem wel geniaal. En het is zo'n lekker stuk :$

ohja... dat zal t weze :P dat ie lekker is :lol:

Doet me denken aan iets wat ik graag zie gebeuren in de hardstyle scene, HHZ die z'n oude stijl weer terugvordert en weer eens gigantische knallers gaat produce zoals Subsonic, Victim of my rage, The Sacrifice...
Dat zou echt weer prachtig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 15:53 

Donateur

Dakpan schreef:

Eens. Vooral als DJ's als DBSTF opeens hardcore gaan draaien :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:

Eens. Vooral als DJ's als DBSTF opeens hardcore gaan draaien :')

Dat is voor hen juist een hele vooruitgang :P Draaien ze tenminste niet nog meer van die eigen troep :D

Ik vind een hardcore afsluiter na hardstyle wel vet. Na 7 a8 uren lang hardstyle wil ik best nog een uurtje een trapje harder. Ik vind het dan wel mooi geweest met de hardstyle vaak.
MAARR... dan moet het wel goede hardcore zijn. Beetje doorgassen, tempo niet te laag, en niet van die commerciele meuk waar minstens de helft van de track geen kick in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:07 

Hardtraxxer

Nummer als, Nobody said it was easy en Baincracking niet meer horen in een afsluitende set, zulke nummer worden al 3 jaar gebruikt als afsluiter! Laat het een keer afgelopen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

ik hoop echt dat blijkt dat b-front vruchtbaar is en een baarmoeder heeft ofzo en dat dan ran-d er bovenop springt, zodat er een kindje wordt geboren

en uiteindelijk groeit het op en is het een fuckin lekkere chick (met hopelijk geen rood haar maarja met bob weet je maar nooit he) die gruwelijke tracks produceert :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:16 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
ik hoop echt dat blijkt dat b-front vruchtbaar is en een baarmoeder heeft ofzo en dat dan ran-d er bovenop springt, zodat er een kindje wordt geboren

en uiteindelijk groeit het op en is het een fuckin lekkere chick (met hopelijk geen rood haar maarja met bob weet je maar nooit he) die gruwelijke tracks produceert :worship:

:lol: :lol:

Sommige roodharige dames kunnen juist EXTREEM lekker zijn hoor :huh:

Mocht het niet lukken kan het altijd nog via een reageerbuisje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:28 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Oxbow schreef:

Meeste niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Oxbow schreef:

Via een....

'Machine'

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:50 

Hardtraxx Veteran

Of dat er een kindje op aard komt van HHZ & Gostosa! :yay:

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

en die zn vader dan gaat bashen omdat hij commerciele troep maakt en zelf de rauwste hardstyle gaat maken dat er is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:58 

Hardtraxx Elite

Het niveau van dit topic is zeer gedaalt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:59 

Tel schreef:
Het niveau van hardtraxx is zeer gedaalt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
en die zn vader dan gaat bashen omdat hij commerciele troep maakt en zelf de rauwste hardstyle gaat maken dat er is!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 19:45 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Of geen haar zoals Ran-D...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen