graag titel en artiest vermelden
Last edited by wasbeer on 08 Feb 2012 15:46, edited 1 time in total.
beide.Parvuz wrote:Als het gaat om overgangen.
Radical Redemption - Redemption & Brennan Heart - Wake Up!
Gemixt door The Prophet.
Of doel je meer op remixen?
Je weet dat remixen en mixen iets totaal anders is?wasbeer wrote:beide.Parvuz wrote:Als het gaat om overgangen.
Radical Redemption - Redemption & Brennan Heart - Wake Up!
Gemixt door The Prophet.
Of doel je meer op remixen?
dan bedoel je nu al: Geremixtwasbeer wrote:tuurlijk weet ik dat. ik bedoel ook remixt door een andere artiest
HT wordt wel een beetje 1 grote opsombende inderdaad.Henk-Jan wrote:Ik ben wel een beetje klaar met dit soort topics
+1Henk-Jan wrote:Ik ben wel een beetje klaar met dit soort topics
voor je het weet krijg je het "wat voor sokken moet een dj tijdens zijn optreden dragen?" topic...Henk-Jan wrote:Ik ben wel een beetje klaar met dit soort topics
Edit voor parvuz: Pimpel paars met witte stippen.NaarDeQlote wrote:voor je het weet krijg je het "wat voor sokken moet een dj tijdens zijn optreden dragen?" topic...Henk-Jan wrote:Ik ben wel een beetje klaar met dit soort topics
Nee, dat klinkt niet._theon_ wrote: Geel met blauwe streepjes.
Dit.Henk-Jan wrote:Ik ben wel een beetje klaar met dit soort topics
Deze remix bestaat alForbidden Phobia wrote:Qua Hardstyle:
The Beholder & Zany - To Protect And Serve (B-front Remix)
Het is toch echt een Digital Punk Remix hoor.. Of was je niet serieus?Pommer wrote:Deze remix bestaat alForbidden Phobia wrote:Qua Hardstyle:
Nando wrote:Het is toch echt een Digital Punk Remix hoor.. Of was je niet serieus?Pommer wrote:Deze remix bestaat alForbidden Phobia wrote:Qua Hardstyle:
Zo bedoelde ik het ook nietForbidden Phobia wrote:digital pun kheeft van TPAS een remix gemaakt en van Neophobia
oke. ga ik doenPommer wrote:Zo bedoelde ik het ook nietForbidden Phobia wrote:digital pun kheeft van TPAS een remix gemaakt en van Neophobia![]()
Luister Protect & Serve Original & Neophobia Original maar eens achter elkaar.