Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:22 

Donateur

Titel spreekt voor zich. Laat maar weten wat jij graag ziet veranderen/gebeuren om alles mooier te maken.

Mij zou eht vet lijken als Project One nog iets gaat doen, track of album (Ookal gebeurt dat niet :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:29 

Hardtraxx Veteran

Minder bekendheid/commercie/massaproductie rondom de hele scene.
Reden? Simpel voorbeeld: Zo hoorde ik gister op school iemand zeggen dat hij hardstyle maakte met FLS. Toen ik 'm vroeg of hij ook naar Q-dance Presents: Fusion ging kreeg ik als antwoord: Nee, ik gebruik Frooty Loops.

Dat er maar genoeg inspiratie en variëteit kan blijven binnen de scene. Voornamelijk op het rauwere gebied.

Solutio & The I's en Chris One snel eens op een groot feest geboekt.

Het weer gedogen van XTC in ons landje en meer landelijke informatie/voorlichtingen erover, zodat minder mensen op de EHBO belanden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:31 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Reden? Simpel voorbeeld: Zo hoorde ik gister op school iemand zeggen dat hij hardstyle maakte met FLS. Toen ik 'm vroeg of hij ook naar Q-dance Presents: Fusion ging kreeg ik als antwoord: Nee, ik gebruik Frooty Loops.

Dat er maar genoeg inspiratie en variëteit kan blijven binnen de scene. Voornamelijk op het rauwere gebied.

Het weer gedogen van XTC in ons landje en meer landelijke informatie/voorlichtingen erover, zodat minder mensen op de EHBO belanden :)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:49 

Hardtraxx Veteran

B-Front & Titan een Project net als Second Identity, Project One.. gaan doen! maar dan de rauwe kant :woot:

Raw-Hardstyle moet de eerste keuze worden voor lineup's ipv peppie en kokkie hardstyle.. en als dat niet mogelijk is, dan moet elk feest afgesloten door een raw-hardstyle dj.. dus geen Wildstylez (Defqon) / D-Block & S-te-fan (misteryland) afsluiters meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:54 

Hardtraxx Addict

Meer hardstyle feestjes richting zwolle. enigste wat we nu echt hebben is DZ en fusion of dance.
Ohja en ofcourse liberator outdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:02 

Artiest

jeone schreef:
Meer hardstyle feestjes richting zwolle. enigste wat we nu echt hebben is DZ en fusion of dance.

Wat klaag je dan? Hier heb je maar 1x per jaar een outdoor event haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:04 

Hardtraxxer

Ben het zeker met Inno eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:13 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

Zeker mee eens!
Er mag wel wat meer creativiteit komen, vooral bij de groote en bekende dj's/producers.
Die doen bij optredens overal het zelfde kunstje, en de tracks worden steeds minder creatief.
Gelukkig is het bij de rauwere kant wel creatief! Maar ook niet Raw Hardstyle moet creatief kunnen zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:30 

Artiest

wat ik graag zie gebeuren is dat "Raw hardstyle" ook daadwerkelijk on stage komt

95% vd tijd zie ik alleen maar dark nu-style namen, en op elk feest maar weer.
waar zijn de echte rauwe helden?? Ik noem een Hardstyle Mafia, Chris One, Sasha F, Carnifex, Trilok & Chiren, The Machine, Activator (!!!)...
maar in plaats daarvan staan alleen telkens namen als B-Front, Ran-D en Psyko Punkz.

niet dat dat slechte namen zijn, maar als je raw hardstyle echt goed wilt introduceren, zorg dat voor meer namen, meer rauwheid. hang niet teveel aan het "ow niet commercieel genoeg" gebeuren maar ga eens lekker underground presenteren op feesten, komen de echte liefhebbers ook vaker terug feesten :thumbup:

nog een ander punt wat ik graag zie verbeteren is de originaliteit van de tracks/releases die men tegenwoordig maakt/uitbrengt.
't lijkt net of niemand meer origineel durft te zijn, gewoon gek doen ookal klinkt het anders.
ik krijg best vaak previews en trackjes opgestuurd van mensen, en ook luister ik vaak bij de producing forum maar t enige dat ik hoor zijn standaard nu-style riffeltjes met belachelijk overdreven kicks (kicks ja, niet bass) die vaak niet eens een harde bass bevat...

luister eens voor de verandering naar een set hardstyle uit 2004, en vergelijk die bass met de huidige.. taadaa
't ergste is ook nog, als je maar 1 nu-style track heb gemaakt/uitgebracht sta je meteen geboekt op een feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:46 

Donateur

Pithune schreef:
wat ik graag zie gebeuren is dat "Raw hardstyle" ook daadwerkelijk on stage komt

waar zijn de echte rauwe helden?? Ik noem een Hardstyle Mafia, Chris One, Sasha F, Carnifex, Trilok & Chiren, The Machine, Activator (!!!)...
maar in plaats daarvan staan alleen telkens namen als B-Front, Ran-D en Psyko Punkz.

niet dat dat slechte namen zijn, maar als je raw hardstyle echt goed wilt introduceren, zorg dat voor meer namen, meer rauwheid. hang niet teveel aan het "ow niet commercieel genoeg" gebeuren maar ga eens lekker underground presenteren op feesten, komen de echte liefhebbers ook vaker terug feesten :thumbup:

nog een ander punt wat ik graag zie verbeteren is de originaliteit van de tracks/releases die men tegenwoordig maakt/uitbrengt.
't lijkt net of niemand meer origineel durft te zijn, gewoon gek doen ookal klinkt het anders.
ik krijg best vaak previews en trackjes opgestuurd van mensen, en ook luister ik vaak bij de producing forum maar t enige dat ik hoor zijn standaard nu-style riffeltjes met belachelijk overdreven kicks (kicks ja, niet bass) die vaak niet eens een harde bass bevat...

luister eens voor de verandering naar een set hardstyle uit 2004, en vergelijk die bass met de huidige.. taadaa
't ergste is ook nog, als je maar 1 nu-style track heb gemaakt/uitgebracht sta je meteen geboekt op een feest...

Ik ben het op elk gebied met je eens, behalve het laatste.
Wie heeft maar 1 track uitgebracht en word constant geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:52 

Donateur

Inno schreef:

+1000000 voor deze :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:04 

Hardtraxxer

Refuze schreef:
Pithune schreef:

Ik ben het op elk gebied met je eens, behalve het laatste.
Wie heeft maar 1 track uitgebracht en word constant geboekt?

Ik snap zijn laatste punt denk ik wel.. Hij bedoelt niet letterlijk als je 1 track produceert wordt je meteen geboekt. Maar als je een hitje hebt, je ziet er een beetje leuk uit (vrouwelijke dj's) en je kan een beetje draaien (wat Gostosa niet kon), heb je de kans dat je al snel geboekt wordt.

Maar sommige jongens timmeren al zolang aan de weg en die zie je niet op feestjes verschijnen. Puur alleen omdat het geen nu-style hitjes zijn. Dan denk ik.. geef deze jongens ook een kans. Meer variatie in de scene!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:15 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het op het moment erg goed qua aanbod van feesten. Ik zou alleen liever iets meer onbekendere rauwe namen zien op feesten zoals Euphoria (2e zaal bijv.) en concepten zoals Loudness (wie weet, de lineup is er nog niet). Denk aan Thera, Geck-o, Chris One, Sasha F, The Machine.

Ook zou ik heel graag Qlubtempo terug zien komen, en het liefst in een 'nieuw jasje' met een 2 zalen inrichting: Grote zaal Qlubtempo, kleine zaal Qlub Underground. Van mij hoeft Qlubtempo dan niet 100% beperkt te worden tot early (net zoals dat hardstyle feesten vaak met hardcore worden afgesloten). Een afsluiter in de richting van de bovengenoemde namen zou ideaal zijn imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:23 

Hardtraxx Addict

jeone schreef:

haha soryr maar zonder Dangerouz mind waar ik nooit heen kan :/ is het toch niet zo gek veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:31 

Hardtraxx Addict

Meer hardstyle in de regio leiden!
Ik heb niks hier..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:38 

Hardtraxxer

Nee, maar dat ligt eerder aan jou leeftijd dan aan het aanbod ;)! Denk dat jij met 3 feesten ''in de buurt'' in je handjes mag knijpen vergeleken met de meeste members hier ;)! Nog een jaartje wachten apen zoon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:43 

Hardtraxx Addict

Huh als die opmerking richting mij is:
1. Ik ben 19 dus aan me leeftijd ligt het niet
2. Ik heb het over hardstyle in discotheken, dus niet de grote festivals, nee dat is in de buurt dat snap ik ;)
3. Waar moet ik een jaar opwachten?
4. Apenzoon? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
2. Ik heb het over hardstyle in discotheken, dus niet de grote festivals, nee dat is in de buurt dat snap ik ;)

Zou logischer zijn alstie t zegen jeone had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:47 

Donateur

Guide4U schreef:

Ik ken genoeg plaatsen om leiden heen , waar je wellis hardstyle avonden hebt in kleine discotheken ZOALS 18 augustus in DINGES ;) . Maarja zelf vind ik dat niks, Grote daarintegen mag jij blij zijn dat jij CENTRAAL in leiden woont, Je bent zo in A'dam / RAI & HMH, In Silverdome. En als je net ff verder gaat ook in Rotterdam waar geregelt wel iets leuks langs komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:50 

Hardtraxx Addict

Minder breaks, minder commercieel gewoon hard waar het woord hard in hardstyle ook voor staat. En wat ik hierboven las een project als project one/second identity maar dan in een rauwe versie zie ik ook wel graag. Daarnaast is hier alleen Ground zero in de omgeving. Wil ook wel wat meer feesten echt in de omgeving, hoewel qlimax ook goed te reizen valt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:50 

Hardtraxxer

@jeone dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:51 

Hardtraxxer

jeone schreef:
jeone schreef:

haha soryr maar zonder Dangerouz mind waar ik nooit heen kan :/ is het toch niet zo gek veel.

Off:
Waarom kan je niet naar DM? Als het gaat om je leeftijd.. ik zag die avond veel meer mensen die jonger waren dan 18.. Je hebt de laatste keer een hele dikke avond gemist! Met Solutio & The I's, AVIO, B-front & Fronlinter en Evil Activities als afsluiter.

Wel leuk om te zien dat ze lokale jongens laten draaien. Is Enschede in de buurt? Zaterdag 9 oktober is er Suberbash in Atak. Lokale jongens zoals Hyperdrive en Dualdriven openen de avond. Daarna wordt het knallen met Psyko Punkz en Zatox :thumbsup: !

On:
Ik zou ook wel meer acties willen zien voor de "echte liefhebbers". Aangezien veel grote feesten nu snel uitverkocht zijn.. gaat het soms ten koste van de mensen die uit liefde voor de muziek gaan! Jammer is dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:03 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Guide4U schreef:

Ik ken genoeg plaatsen om leiden heen , waar je wellis hardstyle avonden hebt in kleine discotheken ZOALS 18 augustus in DINGES ;) . Maarja zelf vind ik dat niks, Grote daarintegen mag jij blij zijn dat jij CENTRAAL in leiden woont, Je bent zo in A'dam / RAI & HMH, In Silverdome. En als je net ff verder gaat ook in Rotterdam waar geregelt wel iets leuks langs komt :thumbsup:

Nou ik woon ook niet echt centraal in leiden, en tjaa wel is wel is...
1x in de 3 maanden een hard friday in in casa waar de vorige keer korsakoff vóór headhunterz in de line up stond... Ik bedoel maar!
Inderdaad voor de grote feesten woon ik dichtbij, maar een wekelijks portie hardstyle heb ik niet, dat is meer mijn punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:04 

Donateur

Guide4U schreef:
Kevin-Raw schreef:
Guide4U schreef:

Nou ik woon ook niet echt centraal in leiden, en tjaa wel is wel is...
1x in de 3 maanden een hard friday in in casa waar de vorige keer korsakoff vóór headhunterz in de line up stond... Ik bedoel maar!
Inderdaad voor de grote feesten woon ik dichtbij, maar een wekelijks portie hardstyle heb ik niet, dat is meer mijn punt!

Jaa ik snap je punt, maar dat heb je volgens mij nergens. Je zal altijd wel een stuk moeten reizen om elk weekend een hard feesie te hebben in een discotheek! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:05 

Hardtraxx Addict

Struikrover schreef:
Nee, maar dat ligt eerder aan jou leeftijd dan aan het aanbod ;)! Denk dat jij met 3 feesten ''in de buurt'' in je handjes mag knijpen vergeleken met de meeste members hier ;)! Nog een jaartje wachten apen zoon ^^

work,
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen