wat ik graag zie gebeuren is dat "Raw hardstyle" ook daadwerkelijk on stage komt
95% vd tijd zie ik alleen maar
dark nu-style namen, en op elk feest maar weer.
waar zijn de echte rauwe helden?? Ik noem een Hardstyle Mafia, Chris One, Sasha F, Carnifex, Trilok & Chiren, The Machine,
Activator (!!!)...
maar in plaats daarvan staan alleen telkens namen als B-Front, Ran-D en Psyko Punkz.
niet dat dat slechte namen zijn, maar als je raw hardstyle echt goed wilt introduceren, zorg dat voor meer namen, meer rauwheid. hang niet teveel aan het "ow niet commercieel genoeg" gebeuren maar ga eens lekker underground presenteren op feesten, komen de echte liefhebbers ook vaker terug feesten

nog een ander punt wat ik graag zie verbeteren is de originaliteit van de tracks/releases die men tegenwoordig maakt/uitbrengt.
't lijkt net of niemand meer origineel durft te zijn, gewoon gek doen ookal klinkt het anders.
ik krijg best vaak previews en trackjes opgestuurd van mensen, en ook luister ik vaak bij de producing forum maar t enige dat ik hoor zijn standaard nu-style riffeltjes met belachelijk overdreven kicks (kicks ja, niet bass) die vaak niet eens een harde bass bevat...
luister eens voor de verandering naar een set hardstyle uit 2004, en vergelijk die
bass met de huidige.. taadaa
't ergste is ook nog, als je maar 1 nu-style track heb gemaakt/uitgebracht sta je meteen geboekt op een feest...