Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 19:52 

Artiest

Dakpan schreef:
Oxbow schreef:
ik hoop echt dat blijkt dat b-front vruchtbaar is en een baarmoeder heeft ofzo en dat dan ran-d er bovenop springt, zodat er een kindje wordt geboren

en uiteindelijk groeit het op en is het een fuckin lekkere chick (met hopelijk geen rood haar maarja met bob weet je maar nooit he) die gruwelijke tracks produceert :worship:

Of geen haar zoals Ran-D...

juist...
kids... don't do drugs :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
juist...

Wat heeft dat er nou weer mee te maken... :yawn:

Jij bent echt kortzichtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 20:54 

Artiest

Inno schreef:
juist...

Wat heeft dat er nou weer mee te maken... :yawn:

Jij bent echt kortzichtig :D

jij snapt duidelijk niet wat ik bedoel met die zin en waarom ik m zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

Jij kennelijk ook niet, anders had je het wel voor me uitgelegd, nu krijg ik een ontwijkend 'antwoord' :)

Maar dit is offtopic :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

Een heuze come-back van HHZ met tracks als Subsonic/Power of the Mind/End of My Existence. Zou geweldig zijn, maar het blijft tot nu toe bij hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:13 

Artiest

Inno schreef:

Jij kennelijk ook niet, anders had je het wel voor me uitgelegd, nu krijg ik een ontwijkend 'antwoord' :)

Maar dit is offtopic :list:

ik constateer alleen iets, als je zo graag zou willen weten wat ik ermee zou bedoelen zou je t wel vragen lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:24 

Hardtraxxer

Ik hoop dat Frontliner ooit een album zal uitbrengen. Dat zou pas goed nieuws zijn xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:27 

Artiest

TST2GD schreef:
Ik hoop dat Frontliner ooit een album zal uitbrengen. Dat zou pas goed nieuws zijn xD

voor jou misschien :$

on: Ik hoop nog iets, ik hoop dat mensen eindelijk eens stoppen met zeiken over hoe hardstyle vroeger vetter was en de scene commercieel is (pure haat aan t woord commercieel :list: )
en nog erger, en nog meer pure haat aan mensen die t begrip "nu-style" gebruiken... hardstyle mensen, leer dat nou eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:31 

Hardtraxx Veteran

TST2GD schreef:

on: Ik hoop nog iets, ik hoop dat mensen eindelijk eens stoppen met zeiken over hoe hardstyle vroeger vetter was en de scene commercieel is (pure haat aan t woord commercieel :list: )
en nog erger, en nog meer pure haat aan mensen die t begrip "nu-style" gebruiken... hardstyle mensen, leer dat nou eens.

Half met je eens, maar nu beginnen we d'r weer over :P

We moeten wel kritisch blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:39 

Artiest

G1LL schreef:
TST2GD schreef:

Half met je eens, maar nu beginnen we d'r weer over :P

We moeten wel kritisch blijven!

kritisch ok, maar commercieel is geen enkele producer en nu-style is een sprookje. Dus, als iemand kritiek uit moet diegene dat toch anders kunnen formuleren.
Want om een nummer "af te kraken" door middel van het nu-style of commercieel te noemen is hetzelfde als wetenschap af te kraken door middel van de bijbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:48 

Hardtraxx Veteran

kritisch ok, maar commercieel is geen enkele producer en nu-style is een sprookje. Dus, als iemand kritiek uit moet diegene dat toch anders kunnen formuleren.
Want om een nummer "af te kraken" door middel van het nu-style of commercieel te noemen is hetzelfde als wetenschap af te kraken door middel van de bijbel.

In dat geval bestaan sommige sprookjes dus wel...
Luister gewoon eens naar een oud hardstyle nummer en een nieuwe, het verschil is toch echt duidelijk. Dat is geen mening maar gewoon een feit. De reversebass is vervangen door pitch kicks, meer melodie en de snelheid is omhoog gegaan. Nu-style is gewoon een benaming van een subgenre binnen hardstyle. Hardstyle is nu eenmaal zo breed geworden dat er echt duidelijk subgenres zijn ontstaan.
En waarom zou de term commercieel niet gebruikt mogen worden? Leef jij echt nog in het sprookje dat hardstyle underground is en dat iedereen dit als hobby doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:50 

Artiest

_dp_ schreef:

In dat geval bestaan sommige sprookjes dus wel...
Luister gewoon eens naar een oud hardstyle nummer en een nieuwe, het verschil is toch echt duidelijk. Dat is geen mening maar gewoon een feit. De reversebass is vervangen door pitch kicks, meer melodie en de snelheid is omhoog gegaan. Nu-style is gewoon een benaming van een subgenre binnen hardstyle. Hardstyle is nu eenmaal zo breed geworden dat er echt duidelijk subgenres zijn ontstaan.
En waarom zou de term commercieel niet gebruikt mogen worden? Leef jij echt nog in het sprookje dat hardstyle underground is en dat iedereen dit als hobby doet?

ik ga geen discussie met je aan hierover, ik zeg alleen dat nu-style onzin is, absolute, pure, onzin! bedacht door mensen die niet mee innoveerde met de muziek stijl en een beetje in een hoekje zitten, wachtend op tracks uit 2003 :thumbdown:

underground en commercieel staan compleet los van elkaar, het woord commercieel houdt in dat mensen op geld uit zijn. ELKE producer in hardstyle, daar durf ik mijn geld op in te zetten. Maakt muziek puur omdat diegene het mooi vind dat te doen en dat ze er geld mee verdienen is alleen maar mooi meegenomen, maar niemand doet t puur en alleen voor het geld, oftewel denkt commercieel. Gaat er bij mij niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:54 

Hardtraxx Veteran

Lady Gaga maakt ook muziek omdat ze dat leuk vind... Kan het nog commerciëler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:59 

Artiest

_dp_ schreef:
Lady Gaga maakt ook muziek omdat ze dat leuk vind... Kan het nog commerciëler?

een artiest denkt niet commcercieel, de labels en organisaties willen er geld uit halen Q-dance wilt geld verdienen. Scantraxx wilt geld verdienen, dat zijn bedrijven, die zijn nu eenmaal commercieel, een producer is dat niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:00 

Aan het typen...

@Skoedele Zoals zovelen ben ook jij niet in staat met argumemten te komen en aangezien je pas 3 jaar luistert, heb ik het idee dat je eigenlijk niet weet waar je over praat, maar door middel van verbaal geweld wil camoufleren dat je discussie op inhoud niet kunt winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:03 

Artiest

Lyst schreef:
@Skoedele Zoals zovelen ben ook jij niet in staat met argumemten te komen en aangezien je pas 3 jaar luistert, heb ik het idee dat je eigenlijk niet weet waar je over praat, maar door middel van verbaal geweld wil camoufleren dat je discussie op inhoud niet kunt winnen.

Dus omdat ik pas 3 jaar luister betekend t dat ik er minder vanaf weet? slaat natuurlijk nergens op.
Zoek even het woord commercieel op in een woordenboek mensen, dan snap je het tenminste.
Hardstyle is hardstyle en producers zijn gewoon niet commercieel ingesteld, dat gaat er bij mij echt niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:05 

Hardtraxx Veteran

Voor het eerst dat ik het met je eens ben. Was al bang dat je nooit wat zinnigs zou zeggen :)

_dp_ schreef:

Fout!

"Nu-style" is verzonnen door zeikerds op fora.
Er is inderdaad een naam verzonnen, maar voor de oude style. Dat heet "Early Hardstyle" en de 'nustyle' noemt men gewoon Hardstyle. Klaar. Dus rot op met die kut term, want iedereen gebruikt m anders en geeft er z'n eigen draai aan.

Hardcore is ook verdeeld in 'hardcore' en 'early hardcore'. Waarom wordt het daar wel geaccepteerd dat het oude van naam is veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dus omdat ik pas 3 jaar luister betekend t dat ik er minder vanaf weet? slaat natuurlijk nergens op.
Zoek even het woord commercieel op in een woordenboek mensen, dan snap je het tenminste.
Hardstyle is hardstyle en producers zijn gewoon niet commercieel ingesteld, dat gaat er bij mij echt niet in.

Citaat:
commercieel
1. zakelijk.
2. belust op winstbejag

Grote artiesten die er geen baan hebben naast hun dj/producer carrière proberen echt wel winst te maken, anders kunnen ze eenmaal niet rond komen.
Houd je trouwens van de hardstyle voor 2006 skedoelefloeps?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:15 

Artiest

_dp_ schreef:
Lyst schreef:

Citaat:
commercieel
1. zakelijk.
2. belust op winstbejag

Grote artiesten die er geen baan hebben naast hun dj/producer carrière proberen echt wel winst te maken, anders kunnen ze eenmaal niet rond komen.
Houd je trouwens van de hardstyle voor 2006 skedoelefloeps?

een producer doet het omdat hij of zij het leuk vind, iemand die houdt van kasten in elkaar zetten zou ook kasten in elkaar zetten als hij of zij er niet voor betaald kreeg.

En ja er zijn goede tracks van voor/tijdens 2006 uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:19 

Hardtraxx Veteran

En iemand die kasten maakt voor zijn beroep wil er ook zoveel mogelijk te proberen te verkopen...

Maar dit gaat allemaal wel erg offtopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:21 

Artiest

_dp_ schreef:
En iemand die kasten maakt voor zijn beroep wil er ook zoveel mogelijk te proberen te verkopen...

Maar dit gaat allemaal wel erg offtopic

toch doet die het in eerste plaats omdat die het leuk vind, niet om er geld mee te verdienen. maar idd we zetten t stop, deze discussies worden te vaak gevoerd en we dwalen aardig af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:26 

Donateur

Nee want iemand kan er ook voor kiezen om hele mooie en duurzame kasten te maken, waar ie maar een paar van verkoopt maar waar hij bepaalde mensen wel enorm blij mee maakt omdat het kasten zijn die verder nergens te verkrijgen zijn. Deze kastenbouwers gaan niet mee in de kastenbouw-massa vol met standaard-kasten.

Snappie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:30 

Artiest

dawasiknie schreef:
Nee want iemand kan er ook voor kiezen om hele mooie en duurzame kasten te maken, waar ie maar een paar van verkoopt maar waar hij bepaalde mensen wel enorm blij mee maakt omdat het kasten zijn die verder nergens te verkrijgen zijn. Deze kastenbouwers gaan niet mee in de kastenbouw-massa vol met standaard-kasten.

Snappie?

t koste me ff om t te snappen, maar ik snap m nu wel... alleen zie ik niet wat het te maken heeft met commercieel of niet, alleen dat massa productie over het algemeen commercieel is, maar ik zie niet wat massa productie te maken heeft met muziek.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:33 

Donateur

1. Meer synths
2. Minder breaks
3. Meer bass
4. Meer BPM

En nog een lijstje aan eisen, maar dit is de basis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:45 

Donateur

Waarom dan meer BPM? Dat hoeft van mij echt niet hoor, 155 vind ik wel een beetje de bovengrens over het algemeen en die grens is al haast bereikt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen