_dp_ schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
kritisch ok, maar commercieel is geen enkele producer en nu-style is een sprookje. Dus, als iemand kritiek uit moet diegene dat toch anders kunnen formuleren.
Want om een nummer "af te kraken" door middel van het nu-style of commercieel te noemen is hetzelfde als wetenschap af te kraken door middel van de bijbel.
In dat geval bestaan sommige sprookjes dus wel...
Luister gewoon eens naar een oud hardstyle nummer en een nieuwe, het verschil is toch echt duidelijk. Dat is geen mening maar gewoon een feit. De reversebass is vervangen door pitch kicks, meer melodie en de snelheid is omhoog gegaan. Nu-style is gewoon een benaming van een subgenre binnen hardstyle. Hardstyle is nu eenmaal zo breed geworden dat er echt duidelijk subgenres zijn ontstaan.
En waarom zou de term commercieel niet gebruikt mogen worden? Leef jij echt nog in het sprookje dat hardstyle underground is en dat iedereen dit als hobby doet?
ik ga geen discussie met je aan hierover, ik zeg alleen dat nu-style onzin is, absolute, pure, onzin! bedacht door mensen die niet mee innoveerde met de muziek stijl en een beetje in een hoekje zitten, wachtend op tracks uit 2003

underground en commercieel staan compleet los van elkaar, het woord commercieel houdt in dat mensen op geld uit zijn. ELKE producer in hardstyle, daar durf ik mijn geld op in te zetten. Maakt muziek puur omdat diegene het mooi vind dat te doen en dat ze er geld mee verdienen is alleen maar mooi meegenomen, maar niemand doet t puur en alleen voor het geld, oftewel denkt commercieel. Gaat er bij mij niet in.