Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als groot film fan kom ik vaak tijdens het filmkijken stukken tegen waarbij ik denk 'dat zou nou goed passen in een track'. Omdat er in hardstyle en hardcore nummers al veel gesampled wordt uit films,series en games leek het me leuk om een topic te openen waar er clips gedumpt kunnen worden van scenes, scores en quotes die perfect zouden passen in een harddance track.

Laat ik dus maar aftrappen:

Interstellar Docking Scene (video bevat spoilers)


Dit is voor mij een van de spannendste scenes ooit. Toen ik Interstellar voor de eerste keer zag in de bios in Imax zat ik letterlijk ademloos te kijken tijdens deze scene. Hans Zimmer heeft voor deze film een briljante soundtrack gemaakt met als hoogtepunt de Docking scene.

It Follows -02 Title


Paar dagen terug gezien in de bios en hoewel ik de film niet super vond, was dit stukje muziek wel top (de overige muziek in de film was niet mijn smaak). Ik denk dan ook dat dit perfect past in een hardstyle track met een duistere sfeer, om zo een hele vette break te creeren.

Ik kan nog zo'n 100 andere momenten opnoemen die mij geschikt lijken, maar ik ben erg benieuwd wat jullie graag zouden zien in een track!
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen