dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
@Tel: Ik ben het helemaal met je eens, ik wil juist niet alleen maar Raw Hardstyle, want dat wordt ook eentonig. Doe mij inderdaad maar gewoon meer diversiteit zoals Theracords.

Dan ben jij het er dus waarschijnlijk niet mee eens. Zeker gezien je vorige reactie.
Wat hij wil is meer diversiteit, wat jij wil is dat alles 1 kant op gaat, namelijk de theracords/rauwe kant. Die kant is misschien al divers vanuit zichzelf maar houdt anno 2010 niet de diversiteit van het complete hardstyle-genre in. Diversiteit houdt in dit geval ook in dat er zogenaamde nu-style is met vrolijke melodieën, breaks en pitchkicks.
Ik vind dit soort meningen sowieso veel te geforceerd, waarschijnlijk vind jij tracks als Builder - Her Voice en vergelijkbare klassiekers uit de nu style net zo goed als ik. Sterker nog, je bent fan van Avio en dat is net zo nu-style als het gros van de mainstream-hardstyle, alleen dan misschien net wat harder. Het is dus kortom gelul en lijkt meer stoerdoenerij.
Niks mis met vrolijke hardstyle. Maar niet de hele dag/avond zoals op Qlimax vorig jaar het geval was.
Ik wil niet dat alles de kant op gaat van theracords/raw, maar daar mag wel meer van zijn, want daar houd ik wel van. Waar nu juist veel van is is nu-style met een break die niks toevoegd en pitchkicks die ook niks toevoegen. Dat mag van mij veel minder. Natuurlijk mogen er nummers blijven met een break, maar dan moet die wat toe voegen en als alles hetzelfde zou zijn is het ook niet leuk meer. Ik zie weinig tracks meer met reversed bass, vandaar dat ik zeg
meer reversed bass, dat betekend niet dat ik gelijk wil zien dat alle tracks reversed bass hebben.
Avio nummers zijn best happy, maar er zit wel een portie energie achter die ik waardeer. Maar dat zijn ook lang niet alle track. Ik ben veel meer fan van de sets van Alphaverb, dat zijn lekkere setjes als je het toch over diversiteit hebt.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.