Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2010
last seen Jun 2011
Minder dagjes mensen en onbekende deejays meer naar voren schuiven. nu lijkt het wel te gaan om alle bekende Hardstyle djs :/
A
Headhunterz53 wrote:Minder dagjes mensen en onbekende deejays meer naar voren schuiven. nu lijkt het wel te gaan om alle bekende Hardstyle djs :/
Dûh ;)
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Headhunterz53 wrote:Minder dagjes mensen en onbekende deejays meer naar voren schuiven. nu lijkt het wel te gaan om alle bekende Hardstyle djs :/
ROFL, Je gebruikersnaam is van voor dat je zo dacht?????? :x
Hardtraxxer
450 posts member since 2010
last seen Aug 2013
tomb wrote:Afsluiten met hardcore vind ik ook nergens op slaan. 9 van de 10 keer is het toch van die How long achtige troep. Doe dan gewoon dikke rawstyle.
Lol, wats mis met How long? :')
A
Een track releasen gaat nu echt te easy gezien wat voor rotzooi er tegenwoordig allemaal uitkomt van Oekraïense of een ander Oost-Europees land labels. Vol samples, mislukte melodieën en scheve baslijnen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Qre8ive wrote:
Almighty wrote:Een track releasen gaat nu echt te easy gezien wat voor rotzooi er tegenwoordig allemaal uitkomt van Oekraïense of een ander Oost-Europees land labels. Vol samples, mislukte melodieën en scheve baslijnen.
Daarom hebben grote labels zo lang mogelijk vinyls gedrukt, dat was het enige wat die 'noob' labels niet konden...
En toch releaset Hard Music Records wel op vinyl, terwijl Fusion dat niet doet :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Mike-O wrote:
Deeltjesversneller wrote:
JP Hardstyle wrote:IK WIL EEN XQLUSIVE DONKEY ROLLERS EN WEL NU! :drool:
Ik kom al klaar bij de gedachten... :love: Maar denk niet dat dat er voorlopig aan zit te komen.
Al zijn die heren wel de aangewezen personen om die te krijgen! Maarja, dat zou alleen de echte liefhebbers aantrekken en dat zijn er minder dan de mindere liefhebbers...
Dat is alleen maar mooi, doe dan maar de prijzen iets omhoog, heb ik er wel voor over :woot:
dan zou ik Q-Dance voor altijd aanbidden :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
ik zie graag een lozing van gasten zoals; da tweekaz, wasted penquinz, krusaders
ook al die releases van onbekende bagger artiesten mogen van mij verboden worden
kwaliteit is er vaak ver te zoeken :/
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Oxbow wrote:ik zie graag een lozing van gasten zoals; da tweekaz, wasted penquinz, krusaders
ook al die releases van onbekende bagger artiesten mogen van mij verboden worden
kwaliteit is er vaak ver te zoeken :/
niet met jee eens alle 3 leveren gewoon kwaliteit.
Da Tweekaz heeft een hele aparte stijl en daardoor mag ik ze wel, hele mooie nummers als je ff iets vrolijks wilt
Wasted Penguinz komen gewoon slecht in t nieuws nu door Din Mamma xd maar ook die weten verdomde goed wat ze doen en ook zij hebben wel een iets apartere stijl
Krusaders vind ik persoonlijk t slechtste van het slechtste wat Scantraxx te bieden heeft, ze kunnen wel producen, maar ze hebben geen eigen stijl what so ever. Nog geen 1 keiharde knaller/hit gehoord van hen.
maar kwaliteit leveren ze alle 3
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
dan hebben jij en ik een andere kijk op wat kwaliteit is denk ik :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
Oxbow wrote:dan hebben jij en ik een andere kijk op wat kwaliteit is denk ik :D
muziek is een kwestie van smaak, kwaliteit niet :whistle:
dat is een feit :P
maar het kan zijn dat je hun muziek niet mooi vind tja, dat is een kwestie van smaak
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
de een vindt v&d huismerk al goede kwaliteit en de ander vindt diesel pas echte kwaliteit,
ik ben meer een diesel mannetje denk ik
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Want ik graag zie gebeuren is dat die paar goede artiesten die Scantraxx nog heeft overstappen naar een ander label, ik vind het schandalig dat mensen als Ran-D en Alpha Twins op hetzelfde label zitten als Wasted Penquinz, Krusaders, Brennan Heart en ga zo maar door.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Oxbow wrote:de een vindt v&d huismerk al goede kwaliteit en de ander vindt diesel pas echte kwaliteit,
ik zei al kwaliteit is geen kwestie van een mening, dat is een feit.
Iets heeft goede of slechte kwaliteit, dat is geen kwestie van smaak.
dus ook bij muziek niet
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hidden Source wrote:Want ik graag zie gebeuren is dat die paar goede artiesten die Scantraxx nog heeft overstappen naar een ander label, ik vind het schandalig dat mensen als Ran-D en Alpha Twins op hetzelfde label zitten als Wasted Penquinz, Krusaders, Brennan Heart en ga zo maar door.
Ran-D & A2 zitten gewoon nog bij A2 records alleen dat is overgenomen door Scantraxx.
Als je kijkt bij A2 records dan zitten daar alleen maar kwaliteit namen, dus een overstap naar een ander label hoeft niet perse van mij
Last edited by Oxbow on , edited 1 time in total.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Skedoedelefloeps wrote:
Oxbow wrote:de een vindt v&d huismerk al goede kwaliteit en de ander vindt diesel pas echte kwaliteit,
ik zei al kwaliteit is geen kwestie van een mening, dat is een feit.
Iets heeft goede of slechte kwaliteit, dat is geen kwestie van smaak.
dus ook bij muziek niet
Je lengte is een feit, of je mij groot of klein vindt is je mening.
Hetzelfde geld voor kwaliteit, wat voor de een goede kwaliteit is, is voor de ander te min.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013
Oxbow wrote:
Hidden Source wrote:Want ik graag zie gebeuren is dat die paar goede artiesten die Scantraxx nog heeft overstappen naar een ander label, ik vind het schandalig dat mensen als Ran-D en Alpha Twins op hetzelfde label zitten als Wasted Penquinz, Krusaders, Brennan Heart en ga zo maar door.
Ran-D & A2 zitten gewoon nog bij A2 records alleen dat is overgenomen door Scantraxx.
Als je kijkt bij A2 records dan zitten daar alleen maar kwaliteit namen, dus een overstap naar een ander label hoeft niet perse van mij
Ja maar ik zit nu al meer dan een jaar te wachten op Ran-D platen die maar niet komen, zal Scantraxx wel weer tegenhouden of andere artiesten voor laten gaan, hij verdiend een veel beter label!
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Hidden Source wrote:
Oxbow wrote:
Ja maar ik zit nu al meer dan een jaar te wachten op Ran-D platen die maar niet komen, zal Scantraxx wel weer tegenhouden of andere artiesten voor laten gaan, hij verdiend een veel beter label!
Dat komt door Ran-D zelf. De platen zijn nog niet af, hij heeft een PC crash gehad en hij is bezig met afstuderen.

Dus om nu weer naar mensen te wijzen terwijl je geen flauw idee hebt hoe het zit... tsja
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013
Beetje raar want die platen zoals Crossroads en nog een aantal zijn al tijden geleden gedraaid, en in mijn opinie waren die zo goed als af. En dat klopt dat ik niet alles weet, maar het zou niet gek zijn want dat was ook al met A-Lusion aan de hand.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Hidden Source wrote:Beetje raar want die platen zoals Crossroads en nog een aantal zijn al tijden geleden gedraaid, en in mijn opinie waren die zo goed als af. En dat klopt dat ik niet alles weet, maar het zou niet gek zijn want dat was ook al met A-Lusion aan de hand.
Als hij ze draait hoeven ze nog niet klaar te zijn voor release ;)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Nego wrote:
Hidden Source wrote:Beetje raar want die platen zoals Crossroads en nog een aantal zijn al tijden geleden gedraaid, en in mijn opinie waren die zo goed als af. En dat klopt dat ik niet alles weet, maar het zou niet gek zijn want dat was ook al met A-Lusion aan de hand.
Als hij ze draait hoeven ze nog niet klaar te zijn voor release ;)
Inderdaad, heb je wel eens een track thuis gehoort die nog niet is gemastered? dat piept en kraakt als een malle!
en ik snap echt niet hoe mensen het gewoon weeeeer voor elkaar krijgen om scantraxx de schuld van alles te geven :')
in- en intriest gewoon.
so what dat ze een minder jaar hebben?
als ik dan lees dat er mensen zijn die hopen dat de grote scantraxx namen allemaal naar een ander label vertrekken, dan gun je scantraxx ook niet echt de kans om met iets vernieuwends te komen he
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Hidden Source wrote:
Oxbow wrote:
Als ik jouw was zou ik HHZ de schuld geven :')

OT:

Ik zie graag mensen zoals hierboven die niets anders doen als zeiken uit de scene verdwijnen!!!!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011
rodger88 wrote:
Als ik jouw was zou ik HHZ de schuld geven :')

OT:

Ik zie graag mensen zoals hierboven die niets anders doen als zeiken uit de scene verdwijnen!!!!
je spreekt jezelf een beetje tegen vind ik :P
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Echt waar gast, google alsjeblieft even het woord forum, http://lmgtfy.com/?q=definitie+forum

Edit: Niet guide4U :)
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011
Qre8ive wrote:Idd... dat gezeik in de scene mag wel eens afgelopen zijn. 9 van de 10 zeikerds loopt alleen maar de zeuren over artiesten en labels dat ze niet opschieten etc... maar vervolgens als de plaat uit is downloaden ze m ff snel illegaal en gaan ze over op zeiken over de volgende. Wel een hoop willen maar er iets voor terug doen... ho maar. Goed bezig :thumbup:
+ 1