Early hardstyle = hardstyle, geen misverstand hierover.
Hardstyle anno 2010 = waarempel ook hardstyle, ook geen misverstand.
De termen nu-style en raw-style vind ik persoonlijk niet overdreven. Ookal zou ik de tern nu-style veranderen door mainstream. Als je Chemical vergelijkt met bijv. Be My Guest van Krusaders hoor ik toch wel een duidelijk verschil. Die termen zijn dus leuk om aan te tonen of je nou meer van de hardere kant houd of meer van de wat melodieuze kant houdt, vind dat daar niks mis mee is. Ik heb de discussie niet echt gevolgd, maar van mij mogen de termen early, mainstream en raw wel een feit worden hoor. Neem Decibel, hun eigen loudness stage voor de raw-style waar geen Be My Guest, Psychedelic of Revaltion is vinden is. Hun eigen backtoschool stage waar geen bionicle, chemical en psychedelic te vinden zijn en natuurlijk de euphoria stage waar je wel Psychedelic, Be My Guest en Revalation vind. Er is voor ieder wat wils, daarom zag je ook geen dagjesmensen op Fusion omdat het te hard is

. Of 't nou veranderd of niet, hardstyle is mijn stijl, hier houd ik van en blijf ik ook nog wel effe van houden. Radio Alarm is leuk om een keer te horen, ook vind ik een plaatje als revenge (technoboy Remix) ook prima om te horen en natuurlijk ga ik het liefst los op Psychedelic Trip! Hardstyle is hardstyle, en als ik niet naar HHZ of WZ of DBSTF (ik zeg maar wat) wil luisteren doe ik 't ook niet

. Alleen de produceres moeten wel van hun vak blijven houden en 't niet alleen om de centen doen, das ook wel vervelend.
Dis wel weer effe genoeg gepraat dacht ik zo.