Inno schreef:
_dp_ schreef:
Luister gewoon eens naar een oud hardstyle nummer en een nieuwe, het verschil is toch echt duidelijk. Dat is geen mening maar gewoon een feit. De reversebass is vervangen door pitch kicks, meer melodie en de snelheid is omhoog gegaan. Nu-style is gewoon een benaming van een subgenre binnen hardstyle. Hardstyle is nu eenmaal zo breed geworden dat er echt duidelijk subgenres zijn ontstaan.
En waarom zou de term commercieel niet gebruikt mogen worden? Leef jij echt nog in het sprookje dat hardstyle underground is en dat iedereen dit als hobby doet?
Fout!
"Nu-style" is verzonnen door zeikerds op fora.
Er is inderdaad een naam verzonnen, maar voor de oude style. Dat heet "Early Hardstyle" en de 'nustyle' noemt men gewoon Hardstyle. Klaar. Dus rot op met die kut term, want iedereen gebruikt m anders en geeft er z'n eigen draai aan.
Hardcore is ook verdeeld in 'hardcore' en 'early hardcore'. Waarom wordt het daar wel geaccepteerd dat het oude van naam is veranderd?
1. Die zeikerds waar je het over hebt was vroeger de kern van de hardstylescene.
2. Waarom kan een term niet verzonnen door de scene zelf, maar mag een commerciele organisatie als Q-dance dat wel bij het ontstaan van hardstyle.
3. Waarom is de term early die min of meer door diezelfde "zeikerds" is bedacht wel goed, maar bij nustyle niet.
4. Waarom moet nustyle hardstyle genoemd worden en mag de term early wel gebruikt worden.
5. Hardcore heeft wel degelijk zulke subgenres, alleen daar heet het mainstream.
@Skoedele
Ik ging niet alleen uit van hoe lang jij luistert, maar baseerde dit ook op de dingen die je hier op hardtraxx roept. Bovendien doe je het weer. Hardstyle=hardstyle, want hardstyle is hardstyle en commerciele djs bestaan niet, want die bestaan niet. Je kunt je standpunt niet onderbouwen met hetzelfde/een standpunt en gezien je die niet wilt/kunt geven, ga ik er gemakshalve van uit dat je je standpunt gewoon niet kunt onderbouwen en je dus niet weet waar je over praat.
Ofterwijl ik zeg iets, wat een discussie uitlokt, maar ik weiger die discussie te voeren.