Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Samen met Tel is het 9 van de 10 keer RAGGEN ALS EEN MALLE.


Haha ik weet nog wel dat ik Tel aanwees en aan je vroeg of ie wel 18 was :D
Jullie hebben je op Dominator zeer zeker bewezen, had toch wel een ander beeld van jullie :$
Op Fusion gaan jullie mij eens fullspeed zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hakken/stampen is het mooiste wat er is, vanaf de seconde dat ik binnenkom tot ik weer naar buitenloop
ben ik eigenlijk alleen maar daarmee bezig, mooi met je armen op de melo/screetches en lomp schoppen met je poten
dat is gewoon heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ga altijd hard los zonder dat ik drugs gebruik haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ik ga altijd hard los zonder dat ik drugs gebruik haha :P

:thumbup:
Ik ook vaak genoeg

Met is alleen leuker :$

En het ontneemt je de mensen om je heen een beetje, scheelt kleine ergernissen :)

Ik doe t alleen op de grote feesten :) En alleen de laatste 5/6 uurtjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Piaaa schreef:
Samen met Tel is het 9 van de 10 keer RAGGEN ALS EEN MALLE.


Haha ik weet nog wel dat ik Tel aanwees en aan je vroeg of ie wel 18 was :D
Jullie hebben je op Dominator zeer zeker bewezen, had toch wel een ander beeld van jullie :$
Op Fusion gaan jullie mij eens fullspeed zien :D

Kom maar op! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha je gaat wat meemaken kleine! :evil: The Evil of Mr.Digger :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Kom maar op! :evil:

Mol schreef:
Haha je gaat wat meemaken kleine! :evil: The Evil of Mr.Digger :evil:

Wil ik jullie wel tegenkomen op Decibel? :oh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Tel schreef:
Kom maar op!

Mol schreef:
Haha je gaat wat meemaken kleine! The Evil of Mr.Digger

Wil ik jullie wel tegenkomen op Decibel? :oh: :D


je wou toch stampen!?:P dan krijg je het ook :)
ben er helaas zelf niet bij met decibel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben helaas ook niet op Decibel, had verwacht op Pukkelpop te zijn aankomend weekend.
Helaas een zware blessure opgelopen. Q-Base, Hysteria & Fusion ben ik weer aanwezig.
Al zijn Q-Base & Hysteria onder voorbehoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:12 
 
Artiest

Piaaa schreef:
ik geniet intens van de platen die ik goed vind

ik krijg de kriebels van deze zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Piaaa schreef:
ik geniet intens van de platen die ik goed vind

ik krijg de kriebels van deze zin.

Hoezo? Het in trance raken door muziek is niet oke? Ik vind dat er meer mensen moeten zijn met dit gevoel voor muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gewoon losgaan zolang het kan!
beentjes de lucht in en gaan met die banaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:17 
 
Artiest

Mol schreef:
Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)

nee ik krijg er het gevoel bij van "ik ga alleen los op de tracks die ik wil horen" ipv los te gaan op onbekende nummers (die anders klinken dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 02:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga weinig naar feesten, dus heb geen idee hoe het er aan toe gaat. Heb zelf nog niet veel problemen gehad met kutpubliek, maar misschien heb ik per toeval de goede feesten uitgezocht (Obsession 2009, ILT 2009, Q-Base 2009). In discotheken heb ik er wel last van. Of de muziek moet echt heel erg goed zijn, maar als iedereen stil staat is het voor mij toch moeilijk om helemaal uit m'n plaat te gaan.

Maar reken maar dat ik dat op een feest wel doe :thumbup:. Zeker als er ook nog een beetje naar m'n smaak gedraaid word. Moet alleen wel even uitkijken volgende keer dat ik m'n energie beter verdeel, op Q-Base was ik na de eerste 3 uur (keihard losgegaan) al doodop :'). M'n hardste keer was op I Love Techno 2009 tijdens Deadmau5, toen heb ik echt 1,5 uur staan springen en schreeuwen als een malle. Compleet nuchter. Chris Liebing daarna was supervet maar ik kon niet veel meer dan een beetje wankelen omdat ik echt alles eruitgestampt had :P.

Wat betreft hoe andere mensen los zouden moeten gaan: ik zie ook het liefste hard hakken, of gewoon springen is ook vet, maar als mensen liever op andere manieren los gaan, moeten ze dat zelf weten. Als ze maar wel echt los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 02:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben nog niet echt naar grote feesten geweest, en ik kan dus eigenlijk alleen maar een beetje hakken. Wel eens met een paar maten naar Indicator 2009 geweest. Viel ook wat tegen qua losgaan. Ook bij me maten. Hadden meer interesse in bier en peuken.

Waar ik wel vaak kom, zijn van die kleine feestjes, vaak maar gewoon in een kroeg ofzo. En daar gaat het meestal wel best los hoor. xd Want ja, de mensen die de stijl niet mogen, gaan dan wel een kroeg verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)

nee ik krijg er het gevoel bij van "ik ga alleen los op de tracks die ik wil horen" ipv los te gaan op onbekende nummers (die anders klinken dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt)
Wat kun jij zeiken zeg. :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)

nee ik krijg er het gevoel bij van "ik ga alleen los op de tracks die ik wil horen" ipv los te gaan op onbekende nummers (die anders klinken dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt)

Dat bedoelt ie niet en zo is ie ook niet.
Het is toch logisch dat je bij nummers die jouw op een bepaalde manier raken, nummers die je helemaal geweldig vind, net ff wat meer geniet? Dat is het mooiste op een feest, als een DJ (het liefst totaal onverwachts) het nummer draait wat jij helemaal super vind. Dan raak ik ook in een soort van trance en ben niet meer te stoppen. Zoiets gebeurt natuurlijk veel eerder dan wanneer ik een onbekende track hoor die mij ook niet zo aanspreekt. Buiten dat, nieuwe/onbekende nummers zijn moeilijk om op los te gaan, omdat je niet van tevoren weet hoe het gaat en hoe je erop moet reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het is toch logisch dat je bij nummers die jouw op een bepaalde manier raken, nummers die je helemaal geweldig vind, net ff wat meer geniet? Dat is het mooiste op een feest, als een DJ (het liefst totaal onverwachts) het nummer draait wat jij helemaal super vind. Dan raak ik ook in een soort van trance en ben niet meer te stoppen.

Heb ik ook. Ik ga altijd wel los, maar op de ene plaat een stuk fanatieker dan op de ander.

Om even een extreem voorbeeld te noemen:
DBSTF - Music Made Addicts of Hhz - Psychedelic...
Ik stamp wel, maar niet erg energiek.

Zany - Psychedelic trip of Ran-D & Adaro - Under Attack ...
GONGKONGKONGKONGHANGHANG *tonguitmond* YEEAAHHHHHH!!!!!!!! "ho, sorry" WENGDENGSJLENGKENG... WOOHOOOOO!!!! BAMBAMBAM... enzovoorts :D

dawasiknie schreef:
Zoiets gebeurt natuurlijk veel eerder dan wanneer ik een onbekende track hoor die mij ook niet zo aanspreekt. Buiten dat, nieuwe/onbekende nummers zijn moeilijk om op los te gaan, omdat je niet van tevoren weet hoe het gaat en hoe je erop moet reageren.

Als de kick maar hard genoeg is geniet ik met volle teugen :D

Deepack op Defqon2010. Herkende de helft van de nummers niet, maar heb nog nooit zo genoten :D
Dat tempo + die kicks + dat geluid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pithune schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)

nee ik krijg er het gevoel bij van "ik ga alleen los op de tracks die ik wil horen" ipv los te gaan op onbekende nummers (die anders klinken dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt)

Dat bedoelt ie niet en zo is ie ook niet.
Het is toch logisch dat je bij nummers die jouw op een bepaalde manier raken, nummers die je helemaal geweldig vind, net ff wat meer geniet? Dat is het mooiste op een feest, als een DJ (het liefst totaal onverwachts) het nummer draait wat jij helemaal super vind. Dan raak ik ook in een soort van trance en ben niet meer te stoppen. Zoiets gebeurt natuurlijk veel eerder dan wanneer ik een onbekende track hoor die mij ook niet zo aanspreekt. Buiten dat, nieuwe/onbekende nummers zijn moeilijk om op los te gaan, omdat je niet van tevoren weet hoe het gaat en hoe je erop moet reageren.

Hah werd ik eventjes leip toen ik bij de feestfabriek binnenkwam en Incoming stond net op :drool: de meest epische binnenkomer allertijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben het helemaal met je eens,

Ik ben net pas 16 dus heb nog niet echt veel festivals mee gemaakt (Free festival is me enige festival iig). Ik kan dan misschien nog niet stampen maar aan stilstaan heb ik een hekel. Ik moet meestal eerst wat warm draaien maar daarna ga ik vollop los ^^. Ik denk dat je bij grote festivals ook wel delen op kunt zoeken waar niet de eendagjesmensen staan? Wij stonden bij free festival voor de grote box met een paar mensen (o.a. de oude bejaarde van 70-80) en dat waren volgensmij allemaal hardstyle liefhebbers. 6 uur staan raggen op 2 dextro's :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pithune schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)

nee ik krijg er het gevoel bij van "ik ga alleen los op de tracks die ik wil horen" ipv los te gaan op onbekende nummers (die anders klinken dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt)

Dat bedoelt ie niet en zo is ie ook niet.
Het is toch logisch dat je bij nummers die jouw op een bepaalde manier raken, nummers die je helemaal geweldig vind, net ff wat meer geniet? Dat is het mooiste op een feest, als een DJ (het liefst totaal onverwachts) het nummer draait wat jij helemaal super vind. Dan raak ik ook in een soort van trance en ben niet meer te stoppen. Zoiets gebeurt natuurlijk veel eerder dan wanneer ik een onbekende track hoor die mij ook niet zo aanspreekt. Buiten dat, nieuwe/onbekende nummers zijn moeilijk om op los te gaan, omdat je niet van tevoren weet hoe het gaat en hoe je erop moet reageren.

Heerlijke post! Je neemt de woorden uit mijn mond :P
Voorbeeld was de set van The Machine op Dominator. Deze set was zo gigantisch hard maar er de helft van zijn set herkende ik gewoon niet. Ik vind dit redelijk moeilijk om dan los te gaan. Je weet niet was je moet verwachten, als ik een onbekend nummer hoor wil ik er graag eventjes rustig naar luisteren. Maar tegelijkertijd wil ik ook lekker los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies dat had ik ook tijdens de set van Machine, stond vooral een beetje stil en wat met m'n hoofd te bewegen, maar ik herkende totaal niks. Dat verveelde ook op een gegeven moment, ondanks dat ik het niet per sé slecht vond ofzo.
B-Front had even later een set met heel veel nummers die ik goed kende en ik van tevoren al enorm tof vond, dan is het stukken makkelijker (en lekkerder) om daar keihard op los te gaan.

Heb soms wel met nummers die ik nog nooit heb gehoord en dan voor het eerst worden gedraaid dat ik denk: de teeeering die gaat hard! En dan ga ik toch maximaal los ondanks dat ik het nummer niet ken :P . Maar dat is wel een indicatie voor dat een nummer ontzettend goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:24 
 
Hardtraxxer

Waarom zou je het nr moeten kennen om los te gaan? Je kent toch de opbouw van je eigen muziekgenre wel? Die blijft gewoon hetzelfde hoor. En ja misschien maak je dan wat meer 'foutjes' maar ik ga op een onbekende plaat vaak net zo hard als op een bekende (en soms nog wel harder ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:52 
 
Hardtraxxer

Wat maakt het uit HOE je los gaat, ALS je maar los gaat vind ik dan weer...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen