Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik sta meestal stil, maar dat heeft andere redenen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik sta meestal stil, maar dat heeft andere redenen >.<


jij gaat toch ook alleen naar feesten die overdag zijn? blije man tijdens het festival seizoen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik sta meestal stil, maar dat heeft andere redenen >.<


Lijkt me echt kut man, zo'n ziekte dat je constant moe bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ergste is nog altijd de mensen die gek staan te kijken als je wel los gaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Ergste is nog altijd de mensen die gek staan te kijken als je wel los gaat :x

Klopt, DOOD moeten ze :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:37 
 
Artiest

Markos schreef:
Ergste is nog altijd de mensen die gek staan te kijken als je wel los gaat :x

hadk tijdens hardstyle mafia @ quakedance

ik +een stel anderen waren de enige die los gingen :D en dat noemt zichzelf 'darkstyle volk'
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
hadk tijdens hardstyle mafia @ quakedance

ik +een stel anderen waren de enige die los gingen :D en dat noemt zichzelf 'darkstyle volk'

Ik was vorig jaar ook op Quake Dance...

Nooit meer!! :oh:
Werd best lekker gedraaid, line-up was lekker, maar wat een dagjesvolk, sjappies en wat een kut sfeer :thumbdown:

Viper knalde best lekker... Ik snoeihard los...
Van die dikke wijven die me raar aankeken. Ging één me uitlachen. Ik zeg tegen dr: Wat lach je nou? Je zou willen dat je dit 5 seconden kon doen met zo'n lijf zonder in t ziekenhuis te belanden!!

Keek me raar aan :woot:

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik sta meestal stil, maar dat heeft andere redenen >.<

Doel je nu op je ziekte of erop dat er niet meer goed gedraaid wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens Psyko Punkz op Qontinent dit jaar ging echt alles op en neer hoor, wat was dat een vette set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Tijdens Psyko Punkz op Qontinent dit jaar ging echt alles op en neer hoor, wat was dat een vette set.

Inderdaad, heb weinig mensen gezien die niet losgingen.
Wat wel spijtig was, was dat ik enkele filmpjes heb gezien van Coone dat echt iedereen stilstond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Komen ook alle dagjesmensen op af he. Werd me ook veel te druk. Was het wat? Ben toen naar Junior Waxx gegaan volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja was op Bassleader zelfs al, ben toen tijdens Coone en DBSTF gwn hardcore gegaan omdat al die peuten effe kwame kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Summerfestival ook. Kapot geergerd. Van links naar rechts springen en hee hoo roepen ga je maar in de Complex doen maar niet op de hardstyle stage :')

Overigens niks tegen de muziekstijl tek, dat is moddervet, en een hoop geile wijven op die stages altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja was echt kut, maar ik ga niet ergens anders staan terwijl ik de muziek goed vind.. Gewoon negeren en losgaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nixxus schreef:
Ja was echt kut, maar ik ga niet ergens anders staan terwijl ik de muziek goed vind.. Gewoon negeren en losgaan ;)
Daar was dus geen plaats voor :/ en laatste keer tijdens Coone op Summerfestival draaide hij zo kut dat ik geen eens plaats nodig had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Nixxus schreef:
Ja was echt kut, maar ik ga niet ergens anders staan terwijl ik de muziek goed vind.. Gewoon negeren en losgaan ;)
Daar was dus geen plaats voor :/ en laatste keer tijdens Coone op Summerfestival draaide hij zo kut dat ik geen eens plaats nodig had.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe Coone is de HHZ van België zie ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens DBSTF op summer was het het zelfde.. draaiden ook enorm kut, alleen iets minder druk naar mijn idee.

Daarna wel Psyko Punkz :evil: weg met de dagjesmensen, die schrokken zich kapot met Pull Your Strings denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daarom vind ik feesten zoals Dominator toch beter, weg met de dagjes mensen. En iedereen staat gewoon keihard te raggen! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde aan dit topic.
Ik ga vaak als een beest los, maar dan ook echt los, ik geniet intens van de platen die ik goed vind en uit dat graag.
Vaak genoeg word je raar aangekeken, maar dat vind ik alleen maar leuk.
Samen met Tel is het 9 van de 10 keer RAGGEN ALS EEN MALLE.
Aankomend weekend zal dat ook weer het geval zijn.
Het boeit me geen flikker op dat moment hoe ik eruitzie, vaak zie ik er ook niet uit ^^
Het is gewoon het gevoel voor de muziek en de beweging die daarop volgt, daarop volgt dan weer dat al het luie zweet eruitkomt en zo hoort het ook !
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Hulde aan dit topic.
Ik ga vaak als een beest los, maar dan ook echt los, ik geniet intens van de platen die ik goed vind en uit dat graag.
Vaak genoeg word je raar aangekeken, maar dat vind ik alleen maar leuk.
Samen met Tel is het 9 van de 10 keer RAGGEN ALS EEN MALLE.
Aankomend weekend zal dat ook weer het geval zijn.
Het boeit me geen flikker op dat moment hoe ik eruitzie, vaak zie ik er ook niet uit ^^
Het is gewoon het gevoel voor de muziek en de beweging die daarop volgt, daarop volgt dan weer dat al het luie zweet eruitkomt en zo hoort het ook !
:worship:

Volgens mij moet ik jou en Tel maar even tegenkomen op Decibel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij mij werken sommige nummers als een energie boost. Als ik een nummer hoor als 'Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)' kan ik echt al m'n energie de vrije loop laten. Dan sta ik ook echt als een kleuter die geen snoepje krijgt op de grond te stampen met 300 PK. Kan me het op Dominator nog herinneren, mensen keken me aan en wezen me na. Ondertussen lach ik diezelfde mensen uit omdat zij stil staan en massaal de sfeer verpesten. Ik zeg ook altijd tegen die mensen dingen als: 'Wat sta je er saai bij...' of 'Wil je naar huis ofzo...?' En dan zeggen ze allemaal: 'Nee, ik ben even aan het uitrusten'
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Bij mij werken sommige nummers als een energie boost. Als ik een nummer hoor als 'Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)' kan ik echt al m'n energie de vrije loop laten.

:love:

Mike-O schreef:
Kan me het op Dominator nog herinneren, mensen keken me aan en wezen me na. Ondertussen lach ik diezelfde mensen uit omdat zij stil staan en massaal de sfeer verpesten.

:lol:
Ik stamp dan naar ze toe, ga ze met vet grote ogen aankijken en beetje gek doen terwijl ik los ga :D Al ben ik 100% nuchter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kevinsep schreef:
Daarom vind ik feesten zoals Dominator toch beter, weg met de dagjes mensen. En iedereen staat gewoon keihard te raggen! :evil:

Klopt, daar was het op iedere stage los tot de max. Zelfs de mainstage was gevuld met mensen die goed los gingen. Hardcore Italia was echt bizar, daar stond letterlijk niemand stil. Heerlijk om mee te maken. Wij in NL weten heus nog wel hoe we een feestje kunnen bouwen :)
Citaat:
Ik stamp dan naar ze toe, ga ze met vet grote ogen aankijken en beetje gek doen terwijl ik los ga Al ben ik 100% nuchter

Haha vet! Ik doe dat alleen als ik niet nuchter ben :P en dan stap ik altijd op de mensen af die het hardste los gaan. Maar dan is het ook gelijk zo heerlijk, schept een heerlijke band.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha vet! Ik doe dat alleen als ik niet nuchter ben . Maar dan is het ook gelijk zo heerlijk, schept een heerlijke band.

En die voldoening als ze na een tijdje weglopen... Heerlijk :drool: :evil:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen