Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Misschien komt het wel gewoon omdat jullie bij de verkeerde stage staan. Wat verwacht je als je op de main sta bij defqon.1, De plekken waar ik sta wordt meestal gewoon lekker geragd


Zelfs op de Blue of andere stages valt het me vaak nog tegen vergeleken met eerder genoemde feesten

Inno schreef:
Op echt goeie feesten is iedereen te veel met zichzelf bezig :$


Lees; gebruikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat iedereen toch gewoon op zijn eigen manier losgaan, als ze maar losgaan toch.
bedoel ik weet zelf het verschil niet tussen stampen en hakken, hoef ik ook niet te weten aangezien ik toch doe wat ik zelf wil :P
maar ik vind gewoon hakken wel heel vet en kan ik ook aardig dus dat doe ik dan gewoon.
maar mijn slotzin/oneliner is: beter iemand die raar los gaat dan iemand die helemaal niet los gaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
beter iemand die raar los gaat dan iemand die helemaal niet los gaat! :)


Helemaal mee eens :) Maar als nog, het is leuk als het hakken/stampen deel zou blijven uitmaken van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klopt zeker, ik zie mensen altijd lafjes los gaan. Maar ik kan eigenlijk pas echt flink hard los als er hardcore op is, dan kan je maximaal gaan XD.
Op kleinere feestjes zie je wel vaak meer mensen echt los gaan merk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oldschool Raven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
klopt zeker, ik zie mensen altijd lafjes los gaan. Maar ik kan eigenlijk pas echt flink hard los als er hardcore op is, dan kan je maximaal gaan XD.
Op kleinere feestjes zie je wel vaak meer mensen echt los gaan merk ik.


hoppaa helemaal waar, in Salou bij Korsakoff geweest in de Grand Prix, nou gewoon shirt uit en fuck it! iedereen helemaal los, enige moment dat ik stil zat was toen walking the line kwam en we beetje inqontrol gingen nadoen met zitten en opstaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik trek me nooit wat aan van mensen om mij heen. Ze wijzen meestal! Fuck it! Ik geniet van de muziek wat er gedraaid word, maar dat snappen hun weer niet...

:thumbsup:

Er zijn inderdaad altijd wel van die mensen die je dom aan kijken. Of je het nou vet is of niet. Die snappen gewoon niet wat losgaan en harde muziek voor een mens kan betekenen. En zulke mensen mogen ze van mij meteen van t terrein af schoppen.

Maat van me en ik hebben soms van die mensen die ons vet lopen te bestuderen en dan proberen na te doen. Zelfs zo'n mannetje van in de 50 :lol:

Zulke mensen zijn geweldig. Soms trek ik een heel feest nog met ze op :D
Zo is t bij mij ook begonnen, herken mezelf er meteen in.
Als ik nu mezelf zou zien zoals ik op m'n eerste feestjes stond te waggelen... Pfoe :lol:

We hebben t een paar vrienden van ons ook geleerd. Die wilden er eerst niets van weten. "Nee rot op ik ga los zoals ik wil." Maar omdat ze t lang zo lang niet vol hielden als wij uiteindelijk toch maar wel.

En nu zijn ze heel blij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Oldschool Raven :worship:

Wat die ene vent met die witte broek op 1:37 is bijna t stampen zoals t op Hardstyle moet (vind ik), alleen houdt hij zich nog wat te veel in, ook omdat de muziek te soft is :P

Verder is dat ook maar een grote massa die strak staan van de XTC XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Tel schreef:
Ik trek me nooit wat aan van mensen om mij heen. Ze wijzen meestal! Fuck it! Ik geniet van de muziek wat er gedraaid word, maar dat snappen hun weer niet...

:thumbsup:

Er zijn inderdaad altijd wel van die mensen die je dom aan kijken. Of je het nou vet is of niet. Die snappen gewoon niet wat losgaan en harde muziek voor een mens kan betekenen. En zulke mensen mogen ze van mij meteen van t terrein af schoppen.

Maat van me en ik hebben soms van die mensen die ons vet lopen te bestuderen en dan proberen na te doen. Zelfs zo'n mannetje van in de 50 :lol:

Zulke mensen zijn geweldig. Soms trek ik een heel feest nog met ze op :D
Zo is t bij mij ook begonnen, herken mezelf er meteen in.
Als ik nu mezelf zou zien zoals ik op m'n eerste feestjes stond te waggelen... Pfoe :lol:

We hebben t een paar vrienden van ons ook geleerd. Die wilden er eerst niets van weten. "Nee rot op ik ga los zoals ik wil." Maar omdat ze t lang zo lang niet vol hielden als wij uiteindelijk toch maar wel.

En nu zijn ze heel blij :D

Hahaha! Ik herken mezelf in jou verhaal. Meestal spring ik lekker in het rond, en me armen gaat met de melo's/screeches mee. En gekke bekken trekken natuurlijk :whistle:
Ga je naar Decibel? Wil wel rondje met je stampen :D

Edit: Haha dat filmpje is geniaal gewoon, dit is echt een voorbeeld van de lui vroeger die geen fuck gaf hoe mensen over hun denken. Ze laten ook ieder voorzich genieten, dit is echt iets wat ik graag zou willen mee maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie het gwn ook al aan de groep waar ik mee naar feesten ga.
Van de echte groep waar ik 4 jaar geleden mee begon te gaan naar grote hardstyle feesten, blijven er amper een 2 tot 3 over, waartegen we vroeger met 15 gingen.
Der zijn der een hoop bijgekomen, maar dat is allemaal maar gehuppel of gedoe.
Ik vind het ook jammer dat er niet meer echt gestampt en geragd wordt, en zeker van stilstaande mensen die je continu zitten aan te gapen, krijg ik ook het schijt.

Maar, ik blijf erbij, als je je amuseert, is dat het belangrijkste voor mij, maar ik zie niet in hoe iemand zich kan amuseren als ie de hele avond stilstaat met een biertje te kijken hoe mooi het podium wel niet is :')
Dat vind ik echt in en in triest!

Ik ben blij dat het weer bijna Q-Base, want dat is (naar mijn belevenis) het feest waar het hardst gegaan wordt.

En @Mol, ik weet dat Belgen heel stom kunnen doen, maar er zijn er ook die nog wel kunnen stampen of vet hard raggen (wat je wil).
Ikzelf heb ook een bloedhekel aan die pogo'ers of links-rechts-springers!!!
Niet al te hard veralgemenen dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt, wat een gelul in de openingspost. Wat maakt het in godsnaam uit hoe je danst.
Ik kan voor geen ene meter dansen, moet ik me nu gaan schamen of minder voelen omdat ik "technisch niet goed kan stampen" (what's that anyway...)? Ik doe meestal gewoon een beetje de voetjes op en neer wat rare armbewegingen erbij...

De hardstyle- en hardcore-scenes zijn juist de plekken waarin het geen reet uit maakt wie je bent, hoe je bent en waarom je er bent. Gewoon los gaan, hoe maakt echt niet uit zolang je de ander maar niet hindert. En of je nou shuffelt, stampt, hakt of met je tieten op en neer springt... het zal me echt een rotzorg zijn. En als je niet los gaat, ook prima... als je maar een leuke dag hebt op een feest, daar gaat het om :) . Hoewel ik het wel altijd veel toffer vind als een hele menigte voor je compleet uit z'n dak gaat. En zelf sta ik uiteraard ook liever niet al te vaak stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Ikzelf heb ook een bloedhekel aan die pogo'ers of links-rechts-springers!!!

+1

Die zijn het vervelendste.

Is gewoon een egoistische en asociale manier van dansen.

En dan ruzie gaan zoeken als ze een elleboog in hun hoofd krijgen. Moet je maar op je plek blijven.

Als je t goed doet kan je je evenwicht gewoon bewaren door met je bovenlichaam te corrigeren. Voeten hoeven nergens heen. 1 m² zou genoeg moeten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
En gekke bekken trekken natuurlijk
Ga je naar Decibel? Wil wel rondje met je stampen

Dikke grijns op je bek, tong uit de mond, of mond in een rondje en je oogleden opensperren en mensen 1 voor 1 aan gaan kijken :lol: Geweldig die mensen hun reacties. En dan ben ik meestal nog gewoon nuchter :P

Tuurlijk ga ik decibel :D Ik sta om 14:00 ergens links voor bij de main. PB maar voor exacte lokatie en/of tel.nr :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De hardstyle- en hardcore-scenes zijn juist de plekken waarin het geen reet uit maakt wie je bent, hoe je bent en waarom je er bent. Gewoon los gaan, hoe maakt echt niet uit zolang je de ander maar niet hindert. En of je nou shuffelt, stampt, hakt of met je tieten op en neer springt... het zal me echt een rotzorg zijn. En als je niet los gaat, ook prima... als je maar een leuke dag hebt op een feest, daar gaat het om :) . Hoewel ik het wel altijd veel toffer vind als een hele menigte voor je compleet uit z'n dak gaat. En zelf sta ik uiteraard ook liever niet al te vaak stil.


Het is waar dat het eigenlijk geen donder uit maakt wat je doet, maar het is wel zonde om het hakken
te zien verdwijnen. Loss of a generation. Maar niet los gaan heb ik wel moeite mee,
ga dan maar aan de rand van de dansvloer staan in een discotheek.
Erger me mateloos aan gasten die vooraan komen staan en nauwelijks bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
echt wat wel SUPER jammer is, dat je altijd van die mensen hebt die rare dansjes gaan doen - zoals dat idiote geshuffle en gejumpt .

Ja dat ziet er ook niet uit :lol:

Maar wat me echt stoort is als mensen totaal niet in het ritme dansen. Maakt me niet uit wat je doet, als je bewegingen maar overeenkomen met de kicks, dat is tenslotte de hele essentie van t losgaan in onze scene :)

Het is ook niet zo dat ik me echt kan ergeren aan mensen die 'technisch niet goed stampen', vind het al leuk zat dat ze WAT doen :)

Vind het alleen jammer dat het langzamerhand verdwijnt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik na een feest ga, ga ik erheen om los te gaan. Als ik daarbij moet springen om een topfeest te hebben ga ik springen. Iemand anders moet hakken om een topfeest te hebben dan gaat die mooi hakken.
En jij hebt een topfeest als je lekker aan't stampen bent dan ga je toch mooi stampen.
Ik doe gewoon mijn ding op elk feest. Vooraan of achteraan, het maakt me helemaal niks uit. Ik ga gewoon los op mijn manier, en let daarbij eigenlijk nooit op wat anderen doen of hoe hun het vinden of hoe zij dansen.
Ieder mens beleefd een feest anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De hardstyle- en hardcore-scenes zijn juist de plekken waarin het geen reet uit maakt wie je bent, hoe je bent en waarom je er bent. Gewoon los gaan, hoe maakt echt niet uit zolang je de ander maar niet hindert.


Electro feesten hebben dat misschien nog wel meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet mee eens, elektro feesten heb je veel semi-eclectic publiek bij zitten.
Van die popi jopies die 'vernieuwend' willen zijn en geswitched zijn. Zoals ook veel naar hs zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Niet mee eens, elektro feesten heb je veel semi-eclectic publiek bij zitten.
Van die popi jopies die 'vernieuwend' willen zijn en geswitched zijn. Zoals ook veel naar hs zijn gekomen.


Nou in Tivoli met DUMDUM feesten, staan er mensen met totaal verschillende kledingstijlen zich helemaal kapot te springen en los te gaan. Heerlijke sfeer altijd en totaal geen popi jopies

kom maar eens een keer kijken hier in Tivoli -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mja, ik ben al op electro feesten geweest, en daar vind ik het vaak nog erger dan op hardstyle feesten.
Iedereen staat daar maar wat heen en weer te wiggelen, en rustig te chillen of te praten.
Daar komt echt bijna geen energie uit...

Enige feest waar ik het anders gezien heb, was I (L) Techno.
Daar ging het wel echt helemaal los, maar is wel het feest waar ik het grootst aantal strakke mensen bijelkaar heb gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het is waar dat het eigenlijk geen donder uit maakt wat je doet, maar het is wel zonde om het hakken
te zien verdwijnen. Loss of a generation. Maar niet los gaan heb ik wel moeite mee,
ga dan maar aan de rand van de dansvloer staan in een discotheek.
Erger me mateloos aan gasten die vooraan komen staan en nauwelijks bewegen.

Daar ben ik het wel helemaal met je eens Mol :). Achteraan kan je kijken maar als je per sé vooraan wil staan, zorg dan iig dat je ook uit je dak gaat.
Ik zie ook liever het hakken en stampen ipv shuffelen of jumpen, maar als mensen anders los willen gaan dan zoals wij het in Nederland gewend zijn, moeten ze dat vooral doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@Oxbow: Paar keer in Tivoli geweest met wat vriendinnetjes maar nog nooit DUMDUM, ik zal 't op de agenda zetten!

@bourzwain: Ik was op ILT 2008 en ga dit jaar weer, jezus wat een partij wazige bende daar.
Komt misschien ook omdat het er zo gruwelijk heet is. Hmm never mind.
Dat is ook niet helemaal waar, toen we aankwamen zagen we al iets van 10 ambulances.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:56 
 
Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Voorbeeld van een feest waar echt goed gefeest werd: The Great Zany Show :drool:


Ja dat was een echte.......zo'n vette avond gehad toen. Maar dat was verre van mainstream dus was echt voor de liefhebbers.

Dit was nog is een feest....(ik zat in dat vliegtuig btw)
[youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KACp-PtFrnU[/youtube][/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zelf weinig ervaring met grote feesten (nog niet lang 18 en weinig vrienden die ook van Hardstyle houden), maar het viel me wel op dat mensen hard los gaan op hardstyle. In een club waar ze altijd House/dance enz draaien, daar draaiden ze laatst 3 Hardstyle nummers achter elkaar: Music Made Addict, Summer in the City en Smack My Derb. De eerste twee zijn niet echt mijn ding, maar Smack My Derb vind ik geweldig. En iedereen ging los op alle drie de nummers. Het was niet stampen inderdaad, maar als je dan iedereen los ziet gaan is de sfeer echt meteen geweldig! Ik was helemaal euforisch toen ik Smack My Derb hoorde!

Verder viel me ook iets anders op: toen ik op vakantie was in Israel laatst had ik een mixje gemaakt met nederlandse House (omdat het mensen wel aan zou spreken) en had ik de laatste paar nummers wat Early Hardstyle gedaan. Je had eens moeten zien hoe hard mensen los gingen op Bombs Away! Prachtig om te zien! Zij kenden dat soort muziek niet echt, en noemden het Trance, maar iedereen (oa mensen uit Amerika, Duitsland, Zwitserland, Israel en Australie) vond het geweldig! En niemand was natuurlijk aan het stampen, maar iedereen ging helaam los en niks boeide (en nee, er was geen drugs of alcohol in het spel).

Al met al vind ik het zelf niet zo belangrijk hoe andere mensen los gaan, ALS ze maar los gaan vind ik het allemaal best! Lekker springen, stampen, gek doen: los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Al met al vind ik het zelf niet zo belangrijk hoe andere mensen los gaan, ALS ze maar los gaan vind ik het allemaal best! Lekker springen, stampen, gek doen: los gaan!

Wij delen de zelfde mening. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen