Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het hangt er maar net van af met wie ik ga... Met m'n maten of m'n 'party-maten'.
Als ik met m'n party-maten ga wordt er over het algemeen gewoon lekker los gegaan, 3e of 4e versnelling zeg mar, continu in z'n 5e versnelling is gewoon niet vol te houden.

En het hangt natuurlijk ook van een aantal andere zaken af, heb ik de hele dag moeten werken of niet, drink je bier of ga je van de kaart..

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen 'level' qua losgaan.. sommige mensen kunnen ook los gaan op housemuziek, daar snap ik dan bijvoorbeeld geen zak van!


Mijn manier van los gaan op een festival wat de hele dag duurt is meestal gewoon lekker meedeinen op de beat en met m'n armen 'los gaan'.. en als een van m'n favo platen wordt gedraaid is het wel R&B, Rammen & Beuken! (op een goeie manier)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat rennen op één plaats wat jij bedoelt IS stampen.


Een van dé manier van stampen op hardstyle als je het mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Citaat:
Dat rennen op één plaats wat jij bedoelt IS stampen.


Een van dé manier van stampen op hardstyle als je het mij vraagt!


als je het mij vraagt ook, maar dat kan per persoon verschillen hoe er dat uitziet! Ik moet wel altijd echt in de avond komen, ik kan niet die zaal binnenkomen lopen en meteen beginnen te stampen. Ik moet eerst goed in de stemming komen, :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat sommigen er om vroegen, heb ik een filmpje proberen te maken van wat ik ongeveer bedoel :lol:

Kon niet echt 'stevig' stampen omdat het anders teveel zou bonken (Jij met die bonkers:D) dus het ziet er niet bepaald vet uit :(

Maar het gaat even om het idee.

Schoenen heb ik aan omdat als ik op m'n hakken neerkom het de hele straat door dreunt. En als je eerst op je tenen neer komt en afrolt ziet het er helemaaaal soft uit. En met schoenen stampt een stuk lekkerder :)



Dat dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:



Dat dus :P


Ik denk als je op een feest staat dat er veel mee energie en emotie achter zit, teminste niet dom bedoeld maar het ziet er nu nog een beetje uit van.. Ja het is dat het moet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik denk als je op een feest staat dat er veel mee energie en emotie achter zit, teminste niet dom bedoeld maar het ziet er nu nog een beetje uit van.. Ja het is dat het moet...

Moest me vooral inhouden dus er zit inderdaad totaal geen energie in. En zit ongeveer de hele dag in m'n luie stoel dus soepel is anders XD

Het lijkt ook nergens op nu, maar even het idee van de bewegingen er bij halen, daar ging het me om :)

Timmer schreef:

:lol:

Die baby stampt bepaalde mensen op feesten er nog uit :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Timmer schreef:
Ik denk als je op een feest staat dat er veel mee energie en emotie achter zit, teminste niet dom bedoeld maar het ziet er nu nog een beetje uit van.. Ja het is dat het moet...

Moest me vooral inhouden dus er zit inderdaad totaal geen energie in. En zit ongeveer de hele dag in m'n luie stoel dus soepel is anders XD

Het lijkt ook nergens op nu, maar even het idee van de bewegingen er bij halen, daar ging het me om :)

Timmer schreef:

:lol:

Die baby stampt bepaalde mensen op feesten er nog uit :oh:


Hoe jij stampt, wat is het verschil met hakken dan nog? Ik zie namelijk redelijk veel overeenkomsten met hakken :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
Hoe jij stampt, wat is het verschil met hakken dan nog? Ik zie namelijk redelijk veel overeenkomsten met hakken

Er zijn ook overeenkomsten. Hardstyle en Hardcore zijn alle twee 'broertjes', kindjes van de oude house/rave. En daar komen beide dansstijlen vandaan. Van t ouderwets hakken :D

Belangrijkste verschil eigenlijk:
Met hakken heb je je gewicht altijd op 1 been staan, om de beurt staat 1 voet aan de grond.

Met stampen komen beide benen tegelijk op de grond (komt niet heel precies) en gaan ze tegelijk de lucht in.

Met stampen kom je dus echt los van de grond. Je maakt echt sprongetjes, al is met je voeten naar voren belangrijker dan de lucht in komen. Klinkt best ingewikkeld zo, en paar vrienden het leren was ook niet makkelijk.

Oh en bij hakken rol je je hele voet af, dan je onderbeen, en daarna weer terug. Elk gewricht in je benen doet mee. Het is eigenlijk wat soepeler. En je draait een beetje met je heupen.
Stampen hou je je benen allemaal wat stijver. Met stampen gaat het vooral om dat je naar voren en weer terug gaat met je poten en een klein stukje de lucht in, meer niet :P Je kan als t goed is prima op je plek blijven.

Oh dat overstapje wat ik deed was puur voor de gein, als ik goed hard aan t beuken ben heb ik daar geen tijd voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij mij zit er geen verschil tussen hakken en stampen. Ik ben een enorm stijve danser dus als ik hak is het gewoon een soort van rennen op de plek met wat armbewegingen. De versnelde vorm van losgaan op hardstyle eigenlijk haha. Op early-hardstyle ga ik trouwens wel wat soepeler los, maar dat komt ook omdat de basslijn doorloopt en niet steeds bij de kick stopt.

Mol schreef:
Je moet sowieso niks wat je in discotheken ziet aannemen voor waarheid.
18+ feesten zijn een WERELD van verschil, echt.

Mwah, valt wel mee. Het verschil tussen 18+ feesten en kleine festivals van 16+ is wel groot, maar ik vond bijv het verschil tussen Masters of Hardcore (16) en InQontrol niet te merken. Op MoH kwam sowieso een erg volwassen publiek af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bij mij zit er geen verschil tussen hakken en stampen.

Zat er bij mij ook nooit, maar wilde eigenlijk wel zo leren stampen als die mensen die ik dan zag. Vond ik zo vet! :D En uiteindelijk begon ik ook steeds meer hardcore te luisteren en dan ga je ook willen hakken als sommige lui op hardcore feesten/areas.

Je moet het willen oefenen/leren eigenlijk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik het doe hoe meer ik het onder de knie krijg en er meer vertrouwen in mn bewegingen krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vergeet trouwens nog mijn grootste bron van Inspiratie:

MC Da Syndrome :woot:

Hoe hij stampt is echt geweldig.
Echt heel stom dat ik hem vergeten ben. xd
Altijd naar hem gekeken op feesten en m na proberen te doen :D

Kepro schreef:
Hoe vaker ik het doe hoe meer ik het onder de knie krijg en er meer vertrouwen in mn bewegingen krijg.

Precies :)
En naar mensen kijken waarvan je t vet vindt. En dat proberen na te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het mooie van stampen is dat iedereen er zelf een eigen draai aangeeft
als je het op gevoel doet en je hebt een beetje gevoel dan ziet er het er leuk lomp uit vind ik
ga je iemand nadoen , dan ziet er minder leuk lomp uit :P maar dat is juist het vette
iedereen gewoon net ze eigen styltje binnen het stampen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Het mooie van stampen is dat iedereen er zelf een eigen draai aangeeft
als je het op gevoel doet en je hebt een beetje gevoel dan ziet er het er leuk lomp uit vind ik
ga je iemand nadoen , dan ziet er minder leuk lomp uit :P maar dat is juist het vette
iedereen gewoon net ze eigen styltje binnen het stampen :)

Ben ik het wel mee eens ja :) Je ziet altijd wel wat variatie.
De een doet wilder met z'n armen, de ander doet eens een hupje tussendoor, weer een ander doet z'n benen wat wijder uit elkaar. Dat is ook het mooie inderdaad :)

Als het er maar wel op neerkomt dat je op en neer gaat en met je voeten wat naar voren en achter.
En zelfs dat zie ik soms niet meer :(

Maar dat is ook wel logisch. Er staan tegenwoordig ook veel mensen op feesten die de muziek niet voelen, er niet in op kunnen gaan, puur omdat ze 'het wel leuk vinden', of 'er wel naar kunnen luisteren'.
Alleen de liefde ontbreekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar dat is ook wel logisch. Er staan tegenwoordig ook veel mensen op feesten die de muziek niet voelen, er niet in op kunnen gaan, puur omdat ze 'het wel leuk vinden', of 'er wel naar kunnen luisteren'.
Alleen de liefde ontbreekt


+1

soms moet je gewoon die mensen een beetje aanmoedingen, gewoon met een groepje bij mensen gaan tsmapen die stilstaan, die denken dan soms ook, DAAAR GAAN WE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het mooie aan hardstyle juist dat je gewoon verstand op 0 kan zetten en keihard kan raggen.

Regels om te dansen: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon helemaal los :cool:.
Niet nadenken over dat mensen je gek gaan vinden ofzo, niet denken over de dag erna, niet denken aan het bier dat uit je beker vliegt (of mss toch een klein beetje) :P
Gewoon helemaal relaxt feesten en stampen, springen whatever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op feesten als Defqon lijkt inderdaad niemand te weten wat hardstyle is en van stampen of zelfs bewegen op de muziek heeft de helft nog nooit gehoord.
Op zulke feesten zijn vaak ook wat meer vrouwen, en de meeste daar gaan ook totaal niet los op de muziek. Wat een slechte sfeer geeft als de helft stil staat
Neem dan Ground Zero. Daar komen ook vrouwen, maar daar gaat het merendeel gewoon helemaal los op de muziek, en daar staat dus ook iedereen te stampen en er is een goede sfeer.

Ik merk de laatste tijd dat ik steeds losser ga en schijt heb aan iedereen. Ik doe zelf op de muziek wat ik leuk vind.
Op wat saaiere (onbekende) nummers sta ik gewoon een beetje te bewegen op de maat.
Als er echt een goede climax komt sta ik te springen en te klappen/handen bewegen enz.
En tussendoor sta ik gewoon te stampen en dit doe ik ook gewoon op mijn eigen manier.

Een vriend van mij kan totaal niet stampen (misschien ik ook wel niet) en ook totaal uit de maat. Maar zo lang hij tenminste maar losgaat. Altijd beter dan stil staan en een beetje lullen over niks.
Ook heb ik dat ik eerst even in moet komen. Als ik aankom kan ik nog niet meteen losgaan, maar dat heeft bijna iedereen wel volgens mij. Eerst even alles verkennen, paar biertjes drinken en als het dan wat drukker wordt kom ik in de stemming :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Gewoon helemaal los :cool:.
Niet nadenken over dat mensen je gek gaan vinden ofzo, niet denken over de dag erna, niet denken aan het bier dat uit je beker vliegt (of mss toch een klein beetje) :P
Gewoon helemaal relaxt feesten en stampen, springen whatever!

Precies, perfect verwoord :thumbup:
Mijn laatse hardstyle 'feestje' was in een discotheek op vakantie.
Niet nadenken over dat mensen je gek gaan vinden ofzo: Ik stond daar echt te springen als een gek!
Niet denken over de dag erna: Ik stond daar midden in de airco omdat ik het zo warm had. Iedereen zei: ''Je bent morgen ziek!'' Maar ik gaf er niks om, het ging om die avond! Morgen zie ik wel weer... (en natuurlijk niet ziek geworden)
Niet denken aan het bier dat uit je beker vliegt: Ze verkochten daar alleen maar halve liters, had er 3 over de avond gekocht ofso, maar heb nog geen kwart liter op, de rest lag op de grond :D

En het was echt een vette avond, niet normaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Gewoon helemaal los :cool:.
Niet nadenken over dat mensen je gek gaan vinden ofzo, niet denken over de dag erna, niet denken aan het bier dat uit je beker vliegt (of mss toch een klein beetje) :P
Gewoon helemaal relaxt feesten en stampen, springen whatever!

&
tomb schreef:
Ik vind het mooie aan hardstyle juist dat je gewoon verstand op 0 kan zetten en keihard kan raggen.


Zo die 2 berichtjes samen is wat ik bedoel. Verstand op 0 en lekker stampen en je niet aantrekken wat de mensen zeggen en gewoon helemaal los gaan en plezier maken !

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyLennert schreef:
Gewoon helemaal los .
Niet nadenken over dat mensen je gek gaan vinden ofzo, niet denken over de dag erna, niet denken aan het bier dat uit je beker vliegt (of mss toch een klein beetje)
Gewoon helemaal relaxt feesten en stampen

HardstyLennert schreef:
Ik vind het mooie aan hardstyle juist dat je gewoon verstand op 0 kan zetten en keihard kan raggen.

Zo gaat t bij mij en m'n vrienden ook hoor :) Alleen de basis is er van hoe je met je voeten beweegt, meer niet. Het hoort er bij, zo gaat het nou eenmaal, stukje 'geschiedenis' kan je t noemen.


Ik wil niet betweterig/arrogant doen...

Maar de mensen die hier kennelijk het beste weten hoe het gaat zijn te jong om genoeg van de scene meegekregen te hebben om hier echt goed over mee te praten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Regels om te dansen: :')


Het is inderdaad geen dancing with the stars... Zelf wil ik ook altijd behoorlijk los gaan op feesten en vind het ook lachen als iedereen het doet.. Maar als iemand van de show wil genieten, rondjes wil lopen of andere gekkigheid moet dat gewoon kunnen vind ik... iedereen heeft (over het algemeen) net zo veel betaald om op het feest aanwezig te mogen zijn... Wat mij betreft heeft 'goed stampen' nooit bestaan aangezien er geen fout stampen bestaat... Het is wel jammer als mensen stilstaan de hele avond, maar daar ga ik echt niet mijn feestje door laten beïnvloeden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 10:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@heel ver terug in dit topic xd
Vanwege m'n vermoeidheid natuurlijk, hoewel ik ook stil zou staan als de muziek mij niet aanstaat, maar meestal probeer ik dat soort feesten/areas/artiesten te vermijden.

Waar ik een hekel aan heb, zijn mensen die je aankijken/aanspreken van, ga eens stampen/hakken of whatever. Of zoals eerder al is gezegd, vind je het wel leuk, kun je niet beter naar huis gaan. Ik vind dat gewoon verdomde irritant, omdat ik zelf ik weet niet hoe graag los wil gaan op de muziek, maar dat gewoon simpelweg niet kan en dat dan ook nog mensen je er de hele tijd mee confronteren en je een soort schuldgevoel inpraten.
Het is hetzelfde als je tegen iemand in een rolstoel zegt van waarom stamp je niet (staand), enkel is bij hem de beperking echter wel zichtbaar. Nu snap ik ook wel dat zij niet kunnen weten wat ik heb en dat ik dat ook niet aan iedereen continu uit kan leggen, maar ik denk als je iemand niet kent en zijn omstandigheden niet weet, moet je ook niet zulke uitspraken doen. Dat je iemand mee wil krijgen in de sfeer ok, maar dat je zulke denigrerende opmerkingen gaat maken vind ik gewoon nergens op slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Het is inderdaad geen dancing with the stars...

Lol, nee absoluut niet :)
Brainweavers schreef:
Wat mij betreft heeft 'goed stampen' nooit bestaan aangezien er geen fout stampen bestaat

Goed of vet stampen... Nee, eigenlijk heb je wel gelijk. Dat is ook persoonlijk.

Maar stampen zelf heeft wel bestaan, en ook die basis verdwijnt nu helemaal. En dat is eigenlijk het enige wat ik wil zeggen.


Lyst schreef:
Dat je iemand mee wil krijgen in de sfeer ok, maar dat je zulke denigrerende opmerkingen gaat maken vind ik gewoon nergens op slaan.

Wat jij hebt lijkt me wel behoorlijk zeldzaam. Ik snap jou, maar ik snap die mensen die je aansporen tot dansen ook wel, ze weten het gewoon niet en als je iemand vrij energieloos stil ziet staan denk je niet meteen dat daar een goede reden voor is. Misschien een shirtje maken met iets in de trend van: I'd love to dance, but my disease won't let me!. Ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:02 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker losgaan op de muziek!! heerlijk vind ik dat, ben in de plaatselijke discotheek ook samen de enige met een vriend van me die ECHT losgaan.
Keihard hakken op hardcore, dat is geweldig :love: alleen stampen lukt ni zo :$
OFFTOPIC!: als iemand een tutorial op youtube wil knallen zou dat fijn zijn :$
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen