Pfff draaiden ze die nog maar eens, maar dat deden ze zelfs in 2017 nietwrote:Tijdloos filmpjewrote:Jaa deze is heerlijkwrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wordt er nog gestampt tegenwoordig?
en komt er nog een revanche battle tussen melvin en job?
en komt er nog een revanche battle tussen melvin en job?
Ik verwacht bij de officiële Defqon Kickroll-battle toch wel wat deelnemers van hier.
''You have already proven your strenght''wrote:ik ken alle kickrolls van Done nog steeds
Topic kan wel dicht, stampen is verdwenen.
Waar heb je het voor het laatst gezien? Daar zou ik al eerste gaan zoekenwrote:Topic kan wel dicht, stampen is verdwenen.
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 10 days ago
2 weken geleden nog volop bij Multigroove festival.wrote:Waar heb je het voor het laatst gezien? Daar zou ik al eerste gaan zoekenwrote:Topic kan wel dicht, stampen is verdwenen.
Door dit topic eraan herinnert dat dat hele "pinsirren " ook een ding was destijds 
Dat zie je ook nergens meer nu of wel. Oh wacht ga sowieso nog weinig naar Hardstyle feesten, dus ik weet het ook allemaal niet.wrote:Door dit topic eraan herinnert dat dat hele "pinsirren " ook een ding was destijds
Maar stampen is NIET DOOD! Doe 't nog met veel plezier.
Flink hoepiehakken op de verkeerde tel is altijd een feest he 
De stampot stampt zichzelf niet
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Re:
Jawel, alleen villain noemt het nu "fitness move"wrote:Dat zie je ook nergens meer nu of wel. Oh wacht ga sowieso nog weinig naar Hardstyle feesten, dus ik weet het ook allemaal niet.wrote:Door dit topic eraan herinnert dat dat hele "pinsirren " ook een ding was destijds
Maar stampen is NIET DOOD! Doe 't nog met veel plezier.
Net als stampen nu klaplongen wordt genoemd maar niemand weet dat het hier vandaan komt haha
wrote:niemand weet dat het hier vandaan komt haha
jaaa jonge is goed
-
HHardtraxx Elite
- last seen 4 hours ago
Klaplongen komt van het verhaal dat iemand hier eens een klaplong kreeg tijdens het stampenwrote:wrote:niemand weet dat het hier vandaan komt haha
jaaa jonge is goed
Fantasy Island Festival - Embrace the Afterlife (14-5-2016, Het Rutbeek, Enschede) (page 11)
Waar kingxxl het vandaan heeft weet ik niet.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 4 hours ago
Haha precies dit verhaal jawrote:Fantasy Island Festival - Embrace the Afterlife (14-5-2016, Het Rutbeek, Enschede) (page 11)
View on YouTubewrote:Door dit topic eraan herinnert dat dat hele "pinsirren " ook een ding was destijds
-
KHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2024
- last seen Jul 2025
Verdwijnt het. Denk het wel door de tiktok dansjes
Krijg nog steeds kippenvel @Alm1ghty @Norther66 @Blear wat ging het los toen
Vet dikke klaplong