Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vrij krachteloos allemaal, op een feest gaat het er veel harder aan toe, maar dit is t idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:58 
 

olololololol @ Filmpje :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

?? Ik vind het knap dat Inno een filmpje van hem online durft te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:11 
 

Kan allemaal wel zijn, maar ik moest ff smilen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
olololololol @ Filmpje :')

:') @ jou reactie.

Laat maar eens wat zien dan! :D

Kepro schreef:
Ik vind het knap dat Inno een filmpje van hem online durft te gooien.

Op een feest boeit het me ook allemaal niets wat mensen van me denken, waarom zou ik me er dan druk om maken als het via internet gaat?
Op een feest zijn de mensen nog een stuk dichter bij ook, hier zijn t vaak alleen wat youtube/forumheroes die je afzeiken en zelf vaak te dik zijn om uberhaupt te bewegen :')

Daarbij ziet het er op schoenen en als ik er volledig voor ga een stuk vetter uit dan in dit filmpje, dit weet ik van mezelf, en daar neem ik genoegen mee :)
Op feesten komen er vaak genoeg mensen naar me toe die zeggen dat het er vet uit ziet of het na proberen te doen. Dus een paar zielige reacties op internet doen me niets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:15 
 

Voel je niet zo snel aangevallen op internet, man.
Gelijk ervan bakken dat ik een internethero ben die niet uit zn bureaustoelletje kan komen omdat ik een glimlach op mn gezicht kreeg van je filmpje.
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Voel je niet zo snel aangevallen op internet, man.
Gelijk ervan bakken dat ik een internethero ben die niet uit zn bureaustoelletje kan komen omdat ik een glimlach op mn gezicht kreeg van je filmpje.
:yawn:

Was niet echt direct op jou gericht, meer in t algemeen, omdat het op internet vaak zo gaat. Jou reactie viel wel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Inno schreef:


Vrij krachteloos allemaal, op een feest gaat het er veel harder aan toe, maar dit is t idee :)


dit ''soort'' stampen wil ik ook nog effe door hebben. doe nu zoiets meer met benen alleen omhoog trekken enzp. beetje moeilijk uit te leggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:36 
 

Je bedoelt zeker knieën wat meer omhoog trekken? Had ik in het begin ook niet echt door
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:

Mol schreef:
Je moet sowieso niks wat je in discotheken ziet aannemen voor waarheid.
18+ feesten zijn een WERELD van verschil, echt.

Mwah, valt wel mee. Het verschil tussen 18+ feesten en kleine festivals van 16+ is wel groot, maar ik vond bijv het verschil tussen Masters of Hardcore (16) en InQontrol niet te merken. Op MoH kwam sowieso een erg volwassen publiek af.


Ja oke, maar daar noem je ook even Masters op he.. :P Gemiddelde 16+ gelegenheid is geen maatstaf,
MoH duidelijk wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
als ik eenmaal op dreef ben, sta ik echt NIET meer stil!


Ik heb het gemerkt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz53 schreef:
Inno schreef:

Vrij krachteloos allemaal, op een feest gaat het er veel harder aan toe, maar dit is t idee :)

dit ''soort'' stampen wil ik ook nog effe door hebben. doe nu zoiets meer met benen alleen omhoog trekken enzp. beetje moeilijk uit te leggen :$

Vraag anders als hij een tut maakt :D Nee ik snap wel wat je bedoelt! Volgende keer wel even je camera recht zetten heb mijn laptop scheef moeten zetten haha! :D Doe ongeveer het zelfde alleen wat agressiever met de armen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Vraag anders als hij een tut maakt :D Nee ik snap wel wat je bedoelt! Volgende keer wel even je camera recht zetten heb mijn laptop scheef moeten zetten haha! :D Doe ongeveer het zelfde alleen wat agressiever met de armen! :thumbup:

:P
Ja was even snel met m'n mobiel, en zo paste ik er nog voor t grootste gedeelte op xd En ik heb niets voor videobewerking en t nog nooit gedaan dus ik dacht ach jullie snappen het wel :D

Meestal doe ik ook agressiever met armen en benen. Zoals in dit filmpje stamp ik ongeveer op de softere plaatjes die ik niet heel denderend vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaa, op hardstyle kan ik niet echt los gaan, beetje beentjes in de lucht en met je arme beetje gek doen. Ik kan het best los gaan op gewoon echt harde stampmuziek, gewoon oldskool hakken ben ik meest fan van. Maar sommige hardstyle nummers kan je ook wel lekker op raggen! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 16:12 
 

Dat ligt bij iedereen dan weer anders, ik vind hardstyle de ultieme losgaan muziek. Hardcore vind ik net te snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk topic dit!

Ik weet niet of mensen mij ooit los hebben zien gaan maar ik stamp wel altijd op hardstyle. Hakken doe je op hardcore, niet op hardstyle (simpelweg omdat hardstyle daar te sloom voor is ^^ ). Verder stamp ik niet echt hard op elke plaat, en 't is maar net waar je een goed gevoel van krijgt als je lekker los wilt gaan. Bij B-Front heb ik die zekerheid bij elke plaat, hetzelfde geldt voor Zany, Donkey Rollers, Solutio & The I's & Ran-D. Deze lui hebben zich bij mij al bewezen dat ik bijna een hartaanval krijg als ik los ga. Ik hoop dat ik nog naar Q-Dance presents Fusion ga, dan laat ik wel effe zien hoe 't moet :evil: :evil: !

En misschien staan de mensen ook wel stil omdat ze ff uitrusten haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Leuk topic dit!

Ik weet niet of mensen mij ooit los hebben zien gaan maar ik stamp wel altijd op hardstyle. Hakken doe je op hardcore, niet op hardstyle (simpelweg omdat hardstyle daar te sloom voor is ^^ ). Verder stamp ik niet echt hard op elke plaat, en 't is maar net waar je een goed gevoel van krijgt als je lekker los wilt gaan. Bij B-Front heb ik die zekerheid bij elke plaat, hetzelfde geldt voor Zany, Donkey Rollers, Solutio & The I's & Ran-D. Deze lui hebben zich bij mij al bewezen dat ik bijna een hartaanval krijg als ik los ga. Ik hoop dat ik nog naar Q-Dance presents Fusion ga, dan laat ik wel effe zien hoe 't moet :evil: :evil: !

En misschien staan de mensen ook wel stil omdat ze ff uitrusten haha!

Jij bent eng! :lol:
Alles klopt met mijn meningen en belevenissen :oh: Gewoon elk woord wat je zegt zou ik zelf kunnen zeggen/denken xd
:worship:

Behalve dan:
Citaat:
En misschien staan de mensen ook wel stil omdat ze ff uitrusten haha!
:lol:

Want ik weet van mezelf, als je stilstaat word je moe, blijven bewegen! Dan kan je langer door :D

En uitrusten hebben we de nacht en de zondag wel voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Nou niet dat belgen gedoe. Gewoon raggen als een gek.

daar hebben we dat "Belgen gedoe" weer :nono: Niet elke belg staat touwtje te springen bij een Tekstyle podium! Bij de hardstyle sta ik vaak ook op en neer te springen (zonder al die danspasjes) maar ik ga gewoon hard los en geniet van de muziek die er gedraaid word. Bij de hardcore lekker staan hakken. Ik ga niet zeggen of ik dat goed kan of niet... maar ik ga gewoon los op de manier die ik wil. Als iemand anders mij raar vind...? Zijn probleem

edit: Belgen stampen sowieso bijna niet, ze zijn daarom toch niet minder?

DarkNoize schreef:
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds losser ga en schijt heb aan iedereen. Ik doe zelf op de muziek wat ik leuk vind.
Op wat saaiere (onbekende) nummers sta ik gewoon een beetje te bewegen op de maat.
Als er echt een goede climax komt sta ik te springen en te klappen/handen bewegen enz.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Belgen stampen sowieso bijna niet

:surrender: Niet mee eens! [/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
nielstil schreef:
Belgen stampen sowieso bijna niet

:surrender: Niet mee eens!
[/quote]
ik bedoel in vergelijking belgië - nederland... toch een duidelijk verschil merkbaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
ik bedoel in vergelijking belgië - nederland... toch een duidelijk verschil merkbaar...

Ja omdat bij ons Tek/Jump heel erg in trek is.. Natuurlijk is dat verschil dan ook duidelijk merkbaar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee nog steeds niet eens.. Ik was een keer op een klein feesje in Nederland, net over de grens (In Zalinaz voor de geïnteresseerden).

Coone draaide daar, Alpha², weetikveel welke anderen nog. In ieder geval, ik en Lorenz waren de enige die écht losgingen. De rest zat daar maar een beetje rond te huppelen. Enja, we waren echt de enige Belgen =/
Coone zei het zelfs nog, 'zegt nog is wa van die Belge eh' xd

In ieder geval, geen Nederlander ging los, terwijl het echt lekkere setjes waren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gatver ik heb het ook niet over alle Belgen, maar jullie kunnen me geen ongelijk geven dat het over het
algemeen wel zo is.

@Lyst: Trek dat je niet persoonlijk aan man, als ze wisten wat er aan de hand was zeiden ze het wss niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Timmer schreef:
als ik eenmaal op dreef ben, sta ik echt NIET meer stil!


Ik heb het gemerkt! :D

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tekstyle is wel vet! Tering, mensen die wat tegen tekstyle hebben, hebben wat tegen mij :D Jumpen op tekstyle op Belgische feesten is geniaal (H)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen