Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fotoshoot bij het schuurtje in de achtertuin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
I’ve been thinking a lot about what to do with my album ‘Lucid Dreams’.
Do you think I should give it away for free?! Yes or no?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze knul is afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Thyron schreef:
I’ve been thinking a lot about what to do with my album ‘Lucid Dreams’.
Do you think I should give it away for free?! Yes or no?

Alsof het een keuze is (als die nog iets wil bereiken).

Henk-Jan schreef:
Deze knul is afgeschreven.

Inderdaad. Vies terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay schreef:
zo : die jongen is nu wel genoeg afgebrand of niet ?

Rest hem nog 1 zaak te doen : album free weggeven met nogmaals een excuus



"I’ve been thinking a lot about what to do with my album ‘Lucid Dreams’.
Do you think I should give it away for free?! Yes or no?"

Ik zeg nog zo : weggeven dat album
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Paling schreef:
rawismylife schreef:
Naast het voorval met Atmozfears & Tartaros nu met B-Front.. Grootste crimineel in de scene..

Ook dit bewijst weer eens iets:
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 7433c86c29

Gaat dan weleenswaar over een snare, maar dat is zonder twijfel niet het enige dan..


Hier hetzelfde verhaal trouwens https://www.facebook.com/ThyronNL/photo ... =1&theater (evt downloaden voor betere kwaliteit)


Oorspronkelijk ging dit een collab worden tussen ' Goliath en Thyron ' . Goliath kwam met het idee af, vocals, track naam en thyron ging met de eer gaan lopen, zoals hij wel vaker ondertussen heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thyron op snapchat: 'To trance or dubstep? Hmm'

Ik zal zo even proberen de foto te uploaden.

EDIT:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 04:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aka, ik kan in de hardstyle scene mn hoofd niet meer vertonen, dan maar een ander genre.

Moet vooral z´n gang gaan, kijken wat het volgende avontuur wordt in deze soap. Wie gaat hij nu weer bedriegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:33 
 
Hardtraxxer

al die reacties op zijn facebook zijn hilarisch, aan de andere kant ook wel sneu maarja dat heeft die over zichzelf heen geroepen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Thyron op snapchat: 'To trance or dubstep? Hmm'

Ik zal zo even proberen de foto te uploaden.

EDIT:
Afbeelding


Ik denk dat hij in die scene binnen een half jaar eruit word getrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Ik denk dat hij in die scene binnen een half jaar eruit word getrapt.


Over getrapt gesproken, trap misschien wat voor thyron? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
MDesiqn schreef:
Ik denk dat hij in die scene binnen een half jaar eruit word getrapt.


Over getrapt gesproken, trap misschien wat voor thyron? :lol:


Zal me niks verbazen als hij allemaal elementen steelt van anderen dj's uit .mp3's of van hun Youtube af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Ik praat niks goed, absoluut niet. Fusion zal best gegronde redenen hebben om niet verder in zee te gaan met Thyron. Maar dit is toch een discussie topic. Niet het Thyron Haat Topic?

Ga verder met jullie leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Ik praat niks goed, absoluut niet. Fusion zal best gegronde redenen hebben om niet verder in zee te gaan met Thyron. Maar dit is toch een discussie topic. Niet het Thyron Haat Topic?

Ga verder met jullie leven.


Dit noemen ze leedvermaak. Iets wat de mens heel graag doet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Ik praat niks goed, absoluut niet. Fusion zal best gegronde redenen hebben om niet verder in zee te gaan met Thyron. Maar dit is toch een discussie topic. Niet het Thyron Haat Topic?

Ga verder met jullie leven.


Nouja, hij heeft gewoon veel dingen gedaan waar vrijwel 99% negatief op zal reageren. Als je een discussie topic over IS opent kun je ook wel verwachten welke toon de discussie zal hebben

Wil ik Thyron absoluut niet met IS vergelijken natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Bas schreef:
Ik praat niks goed, absoluut niet. Fusion zal best gegronde redenen hebben om niet verder in zee te gaan met Thyron. Maar dit is toch een discussie topic. Niet het Thyron Haat Topic?

Ga verder met jullie leven.


Dit noemen ze leedvermaak. Iets wat de mens heel graag doet. :D


Om hier toch maar even op te reageren. Ik vind dit ook meer haat worden, dat die jongen dingen verkeerd gedaan heeft weten we nu wel maar om hem nu helemaal niks meer te gunnen? Kom op mensen, dat slaat toch nergens op?

Iedereen verdient een tweede kans, hij dus ook want produceren dat kan hij echt wel. Als ik hem was zou ik er wel een tijdje tussen uit gaan en goed bezig gaan met nieuwe (eigen) sounds en het daarna weer proberen. Als je van hardstyle houdt en dit je ding is lijkt 't mij vreselijk om om die reden in 1 keer een ander genre te kiezen.

Wel gek dat ik de enige ben die hem nog kan en wil vergeven hier..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dave schreef:
Bas schreef:
Ik praat niks goed, absoluut niet. Fusion zal best gegronde redenen hebben om niet verder in zee te gaan met Thyron. Maar dit is toch een discussie topic. Niet het Thyron Haat Topic?

Ga verder met jullie leven.


Dit noemen ze leedvermaak. Iets wat de mens heel graag doet. :D


Om hier toch maar even op te reageren. Ik vind dit ook meer haat worden, dat die jongen dingen verkeerd gedaan heeft weten we nu wel maar om hem nu helemaal niks meer te gunnen? Kom op mensen, dat slaat toch nergens op?

Iedereen verdient een tweede kans, hij dus ook want produceren dat kan hij echt wel. Als ik hem was zou ik er wel een tijdje tussen uit gaan en goed bezig gaan met nieuwe (eigen) sounds en het daarna weer proberen. Als je van hardstyle houdt en dit je ding is lijkt 't mij vreselijk om om die reden in 1 keer een ander genre te kiezen.

Wel gek dat ik de enige ben die hem nog kan en wil vergeven hier..


Dat ligt aan de hoeveelheid kansen deze jongen heeft verknald.
Ik snap ook best dat ieder mens ooit wel eens in de fout gaat en dat met dj's hetzelfde is.
Alleen deze jongen heeft vaker dingen gedaan die niet goed waren voor zijn reputatie.
Hij gaat zo te zien wel door, als hij goede tracks gaat maken die volledig uit eigen sounds bestaat dan pas lijkt het me dat vele hem zullen gaan vergeven of hij moet er zelf voor gaan zorgen dat hij wel te vertrouwen word.
Tot die tijd blijft Hardtraxx, Haattraxx voor Thyron denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Ga verder met jullie leven.

Is niet meer nodig. Het leven gaat niet leuker meer worden dan dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dave schreef:
Bas schreef:
Ik praat niks goed, absoluut niet. Fusion zal best gegronde redenen hebben om niet verder in zee te gaan met Thyron. Maar dit is toch een discussie topic. Niet het Thyron Haat Topic?

Ga verder met jullie leven.


Dit noemen ze leedvermaak. Iets wat de mens heel graag doet. :D


Om hier toch maar even op te reageren. Ik vind dit ook meer haat worden, dat die jongen dingen verkeerd gedaan heeft weten we nu wel maar om hem nu helemaal niks meer te gunnen? Kom op mensen, dat slaat toch nergens op?

Iedereen verdient een tweede kans, hij dus ook want produceren dat kan hij echt wel. Als ik hem was zou ik er wel een tijdje tussen uit gaan en goed bezig gaan met nieuwe (eigen) sounds en het daarna weer proberen. Als je van hardstyle houdt en dit je ding is lijkt 't mij vreselijk om om die reden in 1 keer een ander genre te kiezen.

Wel gek dat ik de enige ben die hem nog kan en wil vergeven hier..


Dan sluit je toch deze topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Dan sluit je toch DITtopic ;)


Nee hoor, dat hoeft van mij ook weer niet. Ik snap ook prima hoor dat hij hier niet meer geliefd is, ik ben ook boos op 'm geweest en nog steeds wel wat, maar als hij dit kan afsluiten en met een schone lei kan beginnen ben ik erg benieuwd wat hij nog meer kan en om die reden wil ik hem best weer vergeven ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dave schreef:
Dan sluit je toch DITtopic ;)


Nee hoor, dat hoeft van mij ook weer niet. Ik snap ook prima hoor dat hij hier niet meer geliefd is, ik ben ook boos op 'm geweest en nog steeds wel wat, maar als hij dit kan afsluiten en met een schone lei kan beginnen ben ik erg benieuwd wat hij nog meer kan en om die reden wil ik hem best weer vergeven ;) .


Wel een spatie er tussen bij DITtopic. ;)

Wat ik al zei, het is gewoon leed vermaak meer niet. Als de meeste van dit topic hem tegen het lijf lopen zijn ze gewoon normaal tegen hem. Vertellen ze hem waarschijnlijk dat ze het allemaal zo jammer vinden en dat ze hopen dat het album toch nog uitkomt en zo. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:48 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Bas schreef:
Ga verder met jullie leven.

Is niet meer nodig. Het leven gaat niet leuker meer worden dan dit topic.


Kutkip ben je ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Iedereen verdient een tweede kans
(...)
Wel gek dat ik de enige ben die hem nog kan en wil vergeven hier..


Ik denk dat veel mensen hier (mijzelf incluis) een beetje het idee hebben dat hem 'vergeven' in de categorie 'dweilen met de kraan open' valt.

Of je dan flauwe grapjes moet blijven is een andere discussie, ik ben het er mee eens dat dat wel een beetje vermoeiend wordt. Niet omdat ik medelijden met hem heb, maar meer omdat ik van mening ben dat hij het niet waard is om zo veel tijd en energie in te steken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

''Meetings, meetings, meetings...

Exciting things coming up!!''

Bron: FB
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen