Youri wrote:''Meetings, meetings, meetings...
Exciting things coming up!!''
Bron: FB

Youri wrote:''Meetings, meetings, meetings...
Exciting things coming up!!''
Bron: FB

Foto is het hoofdkantoor van Club Judge. Dus misschien één of ander feest ofzo ?sonnebloem wrote:Iemand meer info over dit? Of ik google verkeerd
inb4 slechte grap dat hij dan truien gaat stelen ofzoAniThing wrote:kan die thyron niet gewoon gaan breien
dacht zelf eerder aan breinaalden of een bolletje wolDJ_Tim wrote:inb4 slechte grap dat hij dan truien gaat stelen ofzoAniThing wrote:kan die thyron niet gewoon gaan breien
sonnebloem wrote:Busy in the studio, working on lots of new music! Both hardstyle and non-hardstyle tracks are in progress.
2015 will be a year of breaking boundaries and melting together all kinds of music! Time to break some boundaries!
Bron: Thyron FB
Hij kan beter gaan (collega's) naaienAniThing wrote:kan die thyron niet gewoon gaan breien
Wat moet hij dan? Je zal er toch het beste van moeten maken denk ik.sonnebloem wrote:Het gaat nu toch gewoon langzaam naar discussiëren over zijn toekomst, heeft minder met ´beating a dead horse´ te maken naar mijn mening. Als hij zelf dit soort dingen blijft posten..
Ja dat bedoelde ik ook, maar mijn verwoording was niet al te bestRaven wrote:Wat moet hij dan? Je zal er toch het beste van moeten maken denk ik.sonnebloem wrote:Het gaat nu toch gewoon langzaam naar discussiëren over zijn toekomst, heeft minder met ´beating a dead horse´ te maken naar mijn mening. Als hij zelf dit soort dingen blijft posten..
Dus niet zulke gay foto's makenRaven wrote:Wat moet hij dan? Je zal er toch het beste van moeten maken denk ik.sonnebloem wrote:Het gaat nu toch gewoon langzaam naar discussiëren over zijn toekomst, heeft minder met ´beating a dead horse´ te maken naar mijn mening. Als hij zelf dit soort dingen blijft posten..
Nee dit mag niet dichtteupie wrote:Mag dit topic dicht? Nieuwtjes komen nu wel in WJD
Wat je allemaal wel niet kan bereiken met het stelen van tracksThyron wrote:Wow!! I won the Harderstate Music Award for 'Newcomer of the Year'!
Thanks a lot for your support! Great things coming up, 2015 is definitely going to top last year!!
![]()