Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo : die jongen is nu wel genoeg afgebrand of niet ?

Rest hem nog 1 zaak te doen : album free weggeven met nogmaals een excuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:26 
 

Jay schreef:
Rest hem nog 1 zaak te doen : album free weggeven met nogmaals een excuus


Hij zou dat met zijn eigen tracks kunnen doen. De tracks die hij samen met anderen heeft gemaakt is natuurlijk een andere zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik Thyron zou zijn zou ik gewoon een eigen label beginnen. Lijkt me voor hem de beste optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Jay schreef:
Rest hem nog 1 zaak te doen : album free weggeven met nogmaals een excuus


Hij zou dat met zijn eigen tracks kunnen doen. De tracks die hij samen met anderen heeft gemaakt is natuurlijk een andere zaak.


maarja zijn die eigen tracks ook echt van hem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:56 
 
Hardtraxx Addict

Civitas schreef:
stefaneke schreef:
Jay schreef:
Rest hem nog 1 zaak te doen : album free weggeven met nogmaals een excuus


Hij zou dat met zijn eigen tracks kunnen doen. De tracks die hij samen met anderen heeft gemaakt is natuurlijk een andere zaak.


maarja zijn die eigen tracks ook echt van hem xd


xd

'Eigen tracks'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen enkel label met gezond verstand zou hem toch willen hebben, geen producer met een naam en/of gezond verstand wil met hem samenwerken.
Ik denk ook niet dat hij het album free uitbrengt, want wat heeft hij daar nou aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Als ik Thyron zou zijn zou ik gewoon een eigen label beginnen. Lijkt me voor hem de beste optie.

Lijkt me sterk dat hij nog boekingen krijgt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Duke schreef:
Als ik Thyron zou zijn zou ik gewoon een eigen label beginnen. Lijkt me voor hem de beste optie.

Lijkt me sterk dat hij nog boekingen krijgt. :P


Die krijgt echt wel boekingen hoor, al is het maar op kleinere feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwalitatief zat alles wel goed, alleen qua vertrouwen is het niet wat. Als hij gewoon goed draait en zelf goede tracks blijft maken, lijkt het me wel dat ie nog geboekt wordt. Alleen zal nog wel even duren voordat ie weer een druk schema'tje heeft denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moeten ook niet vergeten dat maar relatief weinig mensen van dit schandaal weten. Veel organisatoren houden zich hier niet mee bezig en in veel gevallen zal het ze ook worst wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Duke schreef:
Moeten ook niet vergeten dat maar relatief weinig mensen van dit schandaal weten. Veel organisatoren houden zich hier niet mee bezig en in veel gevallen zal het ze ook worst wezen.


dit.

Zeker over een jaar of 2 interesseert het niemand meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Maarja als je niet aangenomen wordt bij een Label word je écht niet snel geboekt hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:15 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Maarja als je niet aangenomen wordt bij een Label word je écht niet snel geboekt hoor! :P


Klopt, maar wie wat wat voor labels er over 2/3 jaar zijn? Voor t zelfde geld is er dan een nieuw label die zoiets heeft van ach dat is nu al 2/3 jaar geleden, die krl is nu ook volwassener, wie weet?? Tis afwachten, kijken wat er gebeurt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D33m schreef:
Kijk naar de hip hop scene, daar gebeurt het constant. Mensen pakken samples van elkaar en creeeren iets nieuws, iets anders. Ik vind daar niks mis mee. Maar het is zeker niet netjes om geen credits te geven aan de originele artiesten.

Speciaal voor jou heb ik mijn weledelgehoede vriend van stal gehaald. Speciaal voor deze parel van een reactie wilde hij met alle liefde nog wel wat toevoegen.
Nando schreef:
Jezus wat intens dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:16 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
D33m schreef:
Kijk naar de hip hop scene, daar gebeurt het constant. Mensen pakken samples van elkaar en creeeren iets nieuws, iets anders. Ik vind daar niks mis mee. Maar het is zeker niet netjes om geen credits te geven aan de originele artiesten.

Speciaal voor jou heb ik mijn weledelgehoede vriend van stal gehaald. Speciaal voor deze parel van een reactie wilde hij met alle liefde nog wel wat toevoegen.
Nando schreef:
Jezus wat intens dom.


Wat een diepgang, kerel. Goed gedaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goos als jij zulke trieste onzin op dit forum gaat kwakken denk je toch niet dat ik er serieus op in ga? Heb ik nog niet eens je psychologische bullshit verhaal over pubers gequote. Wtf man. Toen ik 18 was ben ik wel eens weggelopen van een terras nadat ik een biertje had gedronken. Toen zat ik niet aan de lopende band van mijn maten/collega's te jattenn.

'Mensen pakken samples van elkaar' :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: <- LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: weggehaald, je hebt gelijk Joey..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ik fietste altijd zonder licht


Zou ik hier niet op het forum zetten, je weet nooit wie er meekijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze toppa:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Deze toppa:
Afbeelding


Jezus, echt waar. Het is wel goed geweest denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk, deze jongen heeft het serieus verknald. Na het lezen van forums en topics, weten we onderhand wel hoe deze jongen in elkaar steekt. Tot een paar maanden geleden, wist ik verder ook niks. Ik denk dat er verder ook geen toevoeging voor hem zal zijn in de scene. Producers en DJ's moeten in dit wereldje geen vijanden met elkaar zijn.

Of het te wijten is aan zijn leeftijd weet ik niet, maar voortaan wat meer denkwerk zou hem ten goede komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:57 
 
Hardtraxxer

Opvallend om te zien hoeveel mensen zich hier schuldig maken aan de confirmation bias :)

ohja, en dit:
Raven schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:04 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Goos als jij zulke trieste onzin op dit forum gaat kwakken denk je toch niet dat ik er serieus op in ga? Heb ik nog niet eens je psychologische bullshit verhaal over pubers gequote. Wtf man. Toen ik 18 was ben ik wel eens weggelopen van een terras nadat ik een biertje had gedronken. Toen zat ik niet aan de lopende band van mijn maten/collega's te jattenn.

'Mensen pakken samples van elkaar' :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: <- LOL


Ik ging niet eens in op de "psychologie" van pubers. Ik bedoelde hiermee simpelweg te zeggen dat pubers nogal de neiging hebben om stomme dingen te doen.

inb4 JA MAAR HIJ STEELT EN HIJ IS EEN KLOOTZAK!!!

No shit sherlock, hij is inderdaad een klootzak, laat dat duidelijk zijn. Maar dit neemt niet de kwaliteit weg van zijn tracks. Het zijn best lekkere nummers. En ik hoop dat hij hiervan geleerd heeft over een paar jaar als hij puber af is.

Misschien was de vergelijking met hip hop wat te vergegrepen. Maar het positieve aan hip hop vind ik is dat er geen gezeik is over "wat van wie is" maar dat het draait om de muziek, hoe klinkt het. Uiteraard als je het verhaal van Thyron hoort word je daar niet blij van (het stelen van sounds, etcetera). Dat maakt het een andere kwestie. Ik probeerde alleen een andere "kijk" erop te laten zien. Dat het niet alleen maar gaat om wat de persoon achter de muziek doet, maar dat je ook best de muziek op zichzelf kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het gaat helemaal niet over het samplen van muziek, of het nou uit Hip Hop of uit een Carnavalskraker is. Het gaat om direct jatten uit andermans studio. En nog onvoltooid werk ook. Totaal niet vergelijkbaar met het samplen van (delen van) platen.

Scenario 1; ik schrijf een scriptie, jij komt mij helpen en besluit de hele boel naar mij te verzenden om er vervolgens je eigen voordeel uit te halen. Je doet dit stiekem en enkel met het oogpunt jezelf voordeel toe te doen.
Scenario 2; ik heb een scriptie gekregen, een studententien gehaald, deze is gepubliceerd, en jij besluit bepaalde delen te gebruiken voor je eigen scriptie.

Heeft niets van doen met Hip-Hop, de puberteit of een andere 'kijk' op zaken hebben. Het kan gewoon niet. En als iemand dit herhaaldelijk gedrag vertoont is het echt zorgelijk. Al ben je 12 en gaat het om een boekbespreking. Fix gewoon je eigen werk man wtf. Kan er echt met m'n verstand niet bij dat je dit kunt bagatelliseren door te claimen dat je het vanuit een andere invalshoek bekijkt.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen