Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Eigenlijk moet je ook je vraagtekens zetten bij Fusion. The Magic Show HQ zit onder die van Fusion. Ik weet zeker dat ze gewaarschuwd zijn door Tita. Eigen schuld dat ze dan ook nu een fout hebben gemaakt met het contracteren van Bas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...


1 minuut geleden geplaatst, wat een timing heb ik toch weer :$ En Fusion probeert nu dus ook open kaart te spelen, aantal keren gereageerd over wat hij met the Pitcher geflikt heeft.

Ik had t hier gelezen, dus vandaar mijn uitleg ook even op FB gezet.

Zoals iemand al eerder zei, kan ik bijzonder slecht tegen onrecht. Vandaar mijn reactie omdat veel mensen dachten dat het alleen maar om het doorsturen van 2 tracks naar zichzelf ging, er zijn natuurlijk nog tig meer incidenten geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter is back! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Pieter is back! :thumbsup:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Rickzel schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...


1 minuut geleden geplaatst, wat een timing heb ik toch weer :$ En Fusion probeert nu dus ook open kaart te spelen, aantal keren gereageerd over wat hij met the Pitcher geflikt heeft.

Ik had t hier gelezen, dus vandaar mijn uitleg ook even op FB gezet.

Zoals iemand al eerder zei, kan ik bijzonder slecht tegen onrecht. Vandaar mijn reactie omdat veel mensen dachten dat het alleen maar om het doorsturen van 2 tracks naar zichzelf ging, er zijn natuurlijk nog tig meer incidenten geweest.

Was hij het dan die in oktober 2013 de Promo tracks van Delete gelekt had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Was hij het dan die in oktober 2013 de Promo tracks van Delete gelekt had?


Zo'n beetje alle promo's die in die tijd zijn gelekt kwamen van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hij dat ja? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
J oey schreef:
Was hij het dan die in oktober 2013 de Promo tracks van Delete gelekt had?


Zo'n beetje alle promo's die in die tijd zijn gelekt kwamen van hem.

Als dit zo is, hoe vreemd is het van Delete om met die knakker de studio in te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ryan is gewoon een ontzettend goeie sympathieke gast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Met Work in Progress file zouden ze ook een mp3 van de work in progress track kunnen bedoelen denk ik.

Ja dat denk ik ook man. Daarom zei ik ook: 'my bad', omdat ik het in eerste instantie verkeerd had geïnterpreteerd. Het zou mijn overigens niet verbazen als dit wel het geval was, zijn reputatie kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ryan is gewoon een ontzettend goeie sympathieke gast ;)

Dit kan ik inderdaad beamen ja, geweldige gast om mee te praten. Dat Thyron zich dan nog niet besefte dat z'n carrière nog hoop had snap ik absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zo inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dan Tartaros bijvoorbeeld ooit een collab met thyron gaat maken vanwege dat eerdere akkefietje. Heeft onze grote vriend Bas ook Warrior EP (degos & re-done) gelekt? Is rond de tijd van het Tartaros verhaal namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
J oey schreef:
Was hij het dan die in oktober 2013 de Promo tracks van Delete gelekt had?


Zo'n beetje alle promo's die in die tijd zijn gelekt kwamen van hem.

Meen je? Dat kan er ook nog wel bij dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Destination schreef:
J oey schreef:
Was hij het dan die in oktober 2013 de Promo tracks van Delete gelekt had?


Zo'n beetje alle promo's die in die tijd zijn gelekt kwamen van hem.

Meen je? Dat kan er ook nog wel bij dan.


Oh denk je dat het hier bij blijft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Delete promo's werden toch perongeluk door Ryan zelf op twitter gegooit? ipv een dm een tweet ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:28 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Ryan is gewoon een ontzettend goeie sympathieke gast ;)


Misschien wou hij Thyron een tweede kans geven en heeft Thyron dat vertrouwen beschaamd. Delete heeft namelijk zelf ook wel eens een fout gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Youri! schreef:
DjThera schreef:
Ryan is gewoon een ontzettend goeie sympathieke gast ;)


Misschien wou hij Thyron een tweede kans geven en heeft Thyron dat vertrouwen beschaamd. Delete heeft namelijk zelf ook wel eens een fout gemaakt..

Een 5e kans bedoel je
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Destination schreef:
J oey schreef:
Was hij het dan die in oktober 2013 de Promo tracks van Delete gelekt had?


Zo'n beetje alle promo's die in die tijd zijn gelekt kwamen van hem.

Meen je? Dat kan er ook nog wel bij dan.


Dat was toch vooral onder de Hardtraxxers aangezien hij (toen nog) met veel Hardtraxxers bevriend was? Maar zo had wel half Ht die promo's idd xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Oh denk je dat het hier bij blijft? :P

Vertel.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Kiloknaller schreef:
DJ_Tim schreef:
Volgens mij had hij een track van Tartaros uitgebracht onder zijn naam


http://lsdb.nl/forum/topic/2807.html

All you can read ;)

Is die gast wel helemaal lekker?! :/ . Erg zonde dat juist hij zich zo gedraagt, persoonlijk vindt ik hem behoren tot een van de weinige intersante/originele upcoming producers. Snap nu ook niet waarom fusion hem uberhaubt getekend heeft als hij daarvoor al dit soort streken had uitgehaald.

Die laatste opmerking van dakpan, is dat dezelfde als van hier?, kan echt neit :nono: .


Misschien komt die interessante sound van hem wel in het stelen van veel mp3's en die mixen. :corn:

iMark schreef:
Eigenlijk moet je ook je vraagtekens zetten bij Fusion. The Magic Show HQ zit onder die van Fusion. Ik weet zeker dat ze gewaarschuwd zijn door Tita. Eigen schuld dat ze dan ook nu een fout hebben gemaakt met het contracteren van Bas.


Ik hoop dat de labels het nu hebben geleerd dat Bas niet te vertrouwen is en dat hij maar een 'normale' baan mag gaan uitzoeken.

edit:
Zit me trouwens af te vragen of als Thyron bij een ander label gaat werken dat er dan andere dj's weg gaan bij het label of een kluis moeten gaan aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wat ik gehoord had betreft Theracords ging het om het overnemen van sounds van collab partners voor gebruik in eigen tracks (inclusief album tracks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Niet alleen Theracords artiesten zijn hier de dupe van geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Niet alleen Theracords artiesten zijn hier de dupe van geweest.

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Rickzel schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...


1 minuut geleden geplaatst, wat een timing heb ik toch weer :$ En Fusion probeert nu dus ook open kaart te spelen, aantal keren gereageerd over wat hij met the Pitcher geflikt heeft.

Ik had t hier gelezen, dus vandaar mijn uitleg ook even op FB gezet.

Zoals iemand al eerder zei, kan ik bijzonder slecht tegen onrecht. Vandaar mijn reactie omdat veel mensen dachten dat het alleen maar om het doorsturen van 2 tracks naar zichzelf ging, er zijn natuurlijk nog tig meer incidenten geweest.


Duidelijk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 01:41 
 
Hardtraxxer

Zolang Thyron goede muziek produceert kan het mij geen hol schelen wat hij in het verleden heeft gedaan. Deadmau5 kan ook een klootzak zijn maar hij maakt (in mijn ogen) wel kwalitatief goede muziek. Zo heb je er nog wel meer. Ik ben geen fan van Thyron's sound maar ik hoor wel veel mensen die zijn sound tof vinden.

Ik vind persoonlijk de hardstyle scene, en zelfs de rawstyle scene veel te veel gericht op commercie in plaats van vooruitgang en originaliteit. Dit is uiteraard een andere discussie. Ik vind sowieso dat er teveel een monopoly is op het gebied van sounds en eigenlijk op de hele markt door een paar grote labels.

Thyron heeft een fout gemaakt, en ook meerdere in het verleden (toen hij 14 was). Maar, de jongen is 17. Je leert van je fouten en ik geloof best dat deze jongen er komt. Hij is alleen te snel binnengehaald door een label. Ik denk dat een label als Fusion ook hiervan geleerd heeft dat je hier niet te maken hebt met een volwassen kerel maar nog een puber. Iemand die nog misschien niet alle consequenties voor ogen heeft. Zeker als je te maken hebt met commerciele belangen is dit gevaarlijk vind ik.

Hij heeft een droom kans gehad, niet gepakt, helaas. Nu moet hij hard werken en strugglen om er te komen. Daar is helemaal niks mis mee. Gewoon hard werken en geloven in je eigen werk. En het belangrijkste is om uiteraard niet dezelfde fouten weer te maken. Hij heeft in ieder geval de kennis en feel om goede tracks te maken. Dat is het belangrijkste wat telt.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen