Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Het is dus niet alleen Fusion waar hij het heeft verpest. Ook The Magic Show (Tartaros), Scantraxx (Atmozfears), Theracords (zie Thera). Dan heb je bij bijna heel de scene wel iets geflikt. Denk ook niet dat de weinige labels die nog over zijn hun betrekkingen met andere labels in gevaar willen brengen, dus ik verwacht niet dat hij ergens nog onderdak zal vinden.


Wat was er gebeurt bij TMS en Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:46 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij had hij een track van Tartaros uitgebracht onder zijn naam en een track van zichzelf rondgestuurd als Atmozfears - TBA, kan iemand dit bevestigen of heb ik het fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:49 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Volgens mij had hij een track van Tartaros uitgebracht onder zijn naam en een track van zichzelf rondgestuurd als Atmozfears - TBA, kan iemand dit bevestigen of heb ik het fout?


kort samengevat ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:57 
 

DJ_Tim schreef:
Volgens mij had hij een track van Tartaros uitgebracht onder zijn naam


http://lsdb.nl/forum/topic/2807.html

All you can read ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net nog een keer alles bij elkaar opgeteld wat hij dus allemaal gedaan heeft... Nee absoluut geen medelijden meer met die gozer, hij wist gewoon dondersgoed waar hij mee bezig was in mijn ogen, eigen schuld dikke bult. Daarnaast vind ik het wel een beetje raar van Thera om er dan ook op te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
DJ_Tim schreef:
Volgens mij had hij een track van Tartaros uitgebracht onder zijn naam


http://lsdb.nl/forum/topic/2807.html

All you can read ;)


Dit is nog triester dan ik dacht dan. Gewoon tracks van andere downloaden en jouw naam eronder zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep. Op pagina 3 van dit topic staat daar ook nog wat uitleg over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:04 
 

Basshunterzz schreef:
Dit is nog triester dan ik dacht dan. Gewoon tracks van andere downloaden en jouw naam eronder zetten...


Free tracks van youtube rippen en releasen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft tijdens zijn openbare statement dus ook nog eens gelogen en gezegd dat het alleen om een mp3 ging. Die post was dus ook alleen maar om er beter uit te komen en nog enige sympathie te winnen. Slim en knap dat B-Front hier openbaar geen woorden aan vuil heeft gemaakt.

Klasse van Fusion, opzouten met die gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:45 
 

Maximum schreef:
Klasse van Fusion, opzouten met die gozer.


Ik vind ook dat Fusion, Bob en Luc/Michel hier heel professioneel mee om zijn gegaan. En inderdaad zonder strik heel snel het pand verlaten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:07 
 
Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
Hij heeft tijdens zijn openbare statement dus ook nog eens gelogen en gezegd dat het alleen om een mp3 ging. Die post was dus ook alleen maar om er beter uit te komen en nog enige sympathie te winnen. Slim en knap dat B-Front hier openbaar geen woorden aan vuil heeft gemaakt.

Klasse van Fusion, opzouten met die gozer.

Is dat niet zo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou... nee? Waarschijnlijk (of al zeker?) gaat het om het hele projectfile, zodat hij letterlijk elementen kon jatten of na kon maken. Anders was het toch nooit zo'n groot probleem geweest. Als hij Blackness graag wou draaien had hij het mp3'tje echt wel gekregen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha, laatste dagje op stage, cijfer binnen en weinig te doen. Dus dan maar hardtraxx en facebook uitwonen :thumbup:

Heb ik ook wel eens. Dan denk ik joh laat ik eens een discussie aanzwengelen op HT. Hier kun je gewoon een week wachten en dan komt er weer een nieuw schandaal boven water + 50 posts aangaande. Wtf zeg.. running joke
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Nou... nee? Waarschijnlijk (of al zeker?) gaat het om het hele projectfile, zodat hij letterlijk elementen kon jatten of na kon maken. Anders was het toch nooit zo'n groot probleem geweest. Als hij Blackness graag wou draaien had hij het mp3'tje echt wel gekregen hoor :P


Ik vind dat nergens terug hoor? Het ging volgensmij meer om het feit dat hij dingen doet zonder toestemming en zo dus het vertrouwen schendt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar wat is er aan de hand met zijn moeder dan? ik zie regelmatig de reactie " laat je moeder nou niet bellen" e.d. passeren maar ik vind nergens terug wat daar het probleem mee is/was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:41 
 
Hardtraxx Elite

zoro schreef:
Maar wat is er aan de hand met zijn moeder dan? ik zie regelmatig de reactie " laat je moeder nou niet bellen" e.d. passeren maar ik vind nergens terug wat daar het probleem mee is/was :/

Lees dit topic vgm vanaf pagina 3. Zn moeder komt erbij op pagina 5 volgens mij (even uit mn hoofd, heb het laatst weer eens terug gelezen).

EDIT: Het staat op pagina 4, als je op 3 begint met lezen kun je je best even vermaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nou... nee? Waarschijnlijk (of al zeker?) gaat het om het hele projectfile, zodat hij letterlijk elementen kon jatten of na kon maken. Anders was het toch nooit zo'n groot probleem geweest. Als hij Blackness graag wou draaien had hij het mp3'tje echt wel gekregen hoor :P


Voor zover bekend gaat het alleen om mp3'tjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
zoro schreef:
Maar wat is er aan de hand met zijn moeder dan? ik zie regelmatig de reactie " laat je moeder nou niet bellen" e.d. passeren maar ik vind nergens terug wat daar het probleem mee is/was :/

Lees dit topic vgm vanaf pagina 3. Zn moeder komt erbij op pagina 5 volgens mij (even uit mn hoofd, heb het laatst weer eens terug gelezen).

EDIT: Het staat op pagina 4, als je op 3 begint met lezen kun je je best even vermaken ^^


dankje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Maximum schreef:
Hij heeft tijdens zijn openbare statement dus ook nog eens gelogen en gezegd dat het alleen om een mp3 ging. Die post was dus ook alleen maar om er beter uit te komen en nog enige sympathie te winnen. Slim en knap dat B-Front hier openbaar geen woorden aan vuil heeft gemaakt.

Klasse van Fusion, opzouten met die gozer.

Is dat niet zo dan?

Fusion: Inderdaad, de Work in Progress file waar eerder over gesproken werd is de collab tussen B-Front & The Pitcher. Dus dit hoort allemaal bij hetzelfde voorval.

Ik dacht dat ze hiermee het project bedoelden, my bad. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Hij heeft tijdens zijn openbare statement dus ook nog eens gelogen en gezegd dat het alleen om een mp3 ging. Die post was dus ook alleen maar om er beter uit te komen en nog enige sympathie te winnen. Slim en knap dat B-Front hier openbaar geen woorden aan vuil heeft gemaakt.

Klasse van Fusion, opzouten met die gozer.


Hij heeft vanaf die eerste post op facebook toegegeven dat hij Blackness en WIP naar zichzelf heeft gestuurd. Alleen toen kwam zijn moeder die zei dat hij "slechts" een mp3'tje had gejat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:22 
 
Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
DJ_Tim schreef:
Maximum schreef:
Hij heeft tijdens zijn openbare statement dus ook nog eens gelogen en gezegd dat het alleen om een mp3 ging. Die post was dus ook alleen maar om er beter uit te komen en nog enige sympathie te winnen. Slim en knap dat B-Front hier openbaar geen woorden aan vuil heeft gemaakt.

Klasse van Fusion, opzouten met die gozer.

Is dat niet zo dan?

Fusion: Inderdaad, de Work in Progress file waar eerder over gesproken werd is de collab tussen B-Front & The Pitcher. Dus dit hoort allemaal bij hetzelfde voorval.

Ik dacht dat ze hiermee het project bedoelden, my bad. xd


Zou kunnen hoor maar fusion zegt ook dit:

Fusion schreef:
Naast Blackness heeft hij ook een demo versie van de collab tussen B-Front & The Pitcher voor het album Shock and Awe naar zichzelf verstuurd.


Met Work in Progress file zouden ze ook een mp3 van de work in progress track kunnen bedoelen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

het lijkt me sterk dat ze van een track die nog niet af is al een mp3 maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:25 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
het lijkt me sterk dat ze van een track die nog niet af is al een mp3 maken.

Doe ik ook constant
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
DJ_Tim schreef:
Volgens mij had hij een track van Tartaros uitgebracht onder zijn naam


http://lsdb.nl/forum/topic/2807.html

All you can read ;)

Is die gast wel helemaal lekker?! :/ . Erg zonde dat juist hij zich zo gedraagt, persoonlijk vindt ik hem behoren tot een van de weinige intersante/originele upcoming producers. Snap nu ook niet waarom fusion hem uberhaubt getekend heeft als hij daarvoor al dit soort streken had uitgehaald.

Die laatste opmerking van dakpan, is dat dezelfde als van hier?, kan echt neit :nono: .
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen