Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat iedereen nu alles goed praten wat hij gedaan heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gaat iedereen nu alles goed praten wat hij gedaan heeft xd


Sterker nog, diegene die eerst het hardst van de daken afschreeuwde deinzen nu terug. DIT KAN JE 1 KEER OVERKOMEN, MAAR NIET 3/4 KEER. Valt dus gewoon niet meer goed te praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je 17 bent dan weet je echt wel wat je wel en niet moet/mag doen. Kom op zeg hoe kunnen mensen dat nog blijven zeggen. Ik ben 17 en zelfs ik weet dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Als moderator op de Internationale tegenhanger van hardtraxx wil ik het wel graag even voor de mods opnemen. Het verwijderen van specifieke posts is echt kutwerk en vaak is het halverwege een topic al wel duidelijk dat het gaat eindigen in eindeloze zinloze discussies en persoonlijke aanvallen, soms is het dan ook beter om die discussie te stoppen. Uiteindelijk is voorkomen beter dan genezen en hebben mods ook niet de tijd om 24/7 moddergooiers in de gaten te houden.

Khadber gaf het ook al aan ja; geen tijd. Geen tijd vind ik nou niet echt een steekhoudend argument om keer op keer discussies te onderbreken. Kleur dan een actief iemand groen.

Darycka schreef:
Natuurlijk is sluiten niet altijd de beste optie, maar ik vind niet dat het mods verweten kan worden dat escalerende topics gesloten worden. Als het publiek bij een voetbalwedstrijd herhaaldelijk in de fout gaat worden wedstrijden ook zonder publiek gespeeld terwijl niet al het publiek fout is geweest...

Bij voetbalwedstrijden gaat het om hooligans, en geweld, dingen slopen enz. xd In dit geval gaat het om mensen die klaarblijkelijk niet normaal kunnen reageren. Wat heeft dat precies voor maatschappelijk gevolg? Het is toch common sense dat je dit soort reacties niet serieus neemt. En zo niet mod ze dan gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Maar hij is absoluut niet de enige die een fout heeft gemaakt. Er zijn ergere dingen gebeurd die de meesten hier niet eens zullen weten bij duo's die gesplitst zijn, artiesten die dingen hadden geript en weet ik wat. Toch staan die artiesten - die ik hier verder niet bij naam ga noemen, vul het zelf allemaal maar in - nu weer overal in de spotlight en ook herinnerd niemand zich meer wat er is voorgevallen.

Jo, is goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 11:16 
 
Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
Darycka schreef:
Track van tartaros van youtube geript en laten releasen. Deze track was zelfs te kopen onder een alias van thyron op hardstyle.com. hij was toen 14..

Hij was toen dus 14, dan doen we allemaal wel is gekke dingen, hier hoeven we ons niet meer druk om te maken.
Vind ook dat Hardstyle.com dit had moeten weten...


Hoe kan hardstyle.com daar nu een verwijt in worden gemaakt. Er zijn labels die een track aandragen. Je kunt niet verwachten dat hun iedere release gaan controleren. Waarschijnlijk staat het ook gewoon in het contract tussen partijen dat hun niet voor zulke zaken aansprakelijk zijn. Als hardstyle.com iedere track moet gaan controleren of het niet toevallig van iemand anders is dan betaal je straks 7,50 voor een track.

Verder is het Thyron zijn eigen schuld dat er nog zo veel wordt gesproken over wat er gebeurd is. Door zijn acties na zijn fb bericht blijft het leven. Als hij gewoon niets had gedaan was het nu alweer klaar geweest. Sowieso niet huilen als je zelf zo'n bericht plaatst op fb. Als je dan denkt dat iedereen het begrijpt en medeleven gaat tonen ben je niet goed wijs. Het is overduidelijk een lompe actie en dat zul je dan ook op internet gaan lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Is er trouwens destijds ook zoveel aandacht besteed aan Delete toen hij fouten beging

Dronken op een podium staan is wel iets anders dan herhaaldelijk mensen belazeren, bedriegen en zwartmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Darycka schreef:
Track van tartaros van youtube geript en laten releasen. Deze track was zelfs te kopen onder een alias van thyron op hardstyle.com. hij was toen 14..

Hij was toen dus 14, dan doen we allemaal wel is gekke dingen, hier hoeven we ons niet meer druk om te maken.

Dat rippen en releasen was nog niet eens het ergste. Het vervolgens Tartaros betichten van diefstal is nog veel erger. Nee, deze jongen is gewoon een rotventje, je kunt weinig anders concluderen na deze acties. Verdient het mijns inziens niet meer om bij Fusion te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hij was toen pas 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 er wordt weer gehapt op die post boven me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog steeds wordt dat gebruikt als excuus. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Als moderator op de Internationale tegenhanger van hardtraxx wil ik het wel graag even voor de mods opnemen. Het verwijderen van specifieke posts is echt kutwerk en vaak is het halverwege een topic al wel duidelijk dat het gaat eindigen in eindeloze zinloze discussies en persoonlijke aanvallen, soms is het dan ook beter om die discussie te stoppen. Uiteindelijk is voorkomen beter dan genezen en hebben mods ook niet de tijd om 24/7 moddergooiers in de gaten te houden.

Natuurlijk is sluiten niet altijd de beste optie, maar ik vind niet dat het mods verweten kan worden dat escalerende topics gesloten worden. Als het publiek bij een voetbalwedstrijd herhaaldelijk in de fout gaat worden wedstrijden ook zonder publiek gespeeld terwijl niet al het publiek fout is geweest...

Deze discussie hebben we nota bene een paar weken terug op Harderstate gehad. Je kunt daar geen normale discussies voeren, want altijd is er wel 1 moderator die denkt dat het uit de hand gaat lopen en het topic sluit, terwijl er überhaupt nooit een regel overtreden is door iemand. Als moderator is het je taak om de regels te handhaven. Die regels zijn er niet alleen als richtlijnen voor de gebruikers, maar ook als bescherming voor de moderators. Als moderators berichten verwijderen, topics sluiten, waarschuwingen uitdelen etcetera buiten de regels om, heb je geen poot om op te staan als moderator en loop je het risico dat de gebruikers tegen je keren. En als je geen tijd of zin hebt of het kutwerk vindt, dan moet je misschien geen moderator worden.

Het is echt niet erg als een topic een keer uit de hand loopt, omdat er op dat moment toevallig geen moderator online is. Zolang achteraf de juiste mensen maar bestraft worden en het topic netjes opgeruimd. En in plaats van het sluiten, kun je ook in je functie als moderator ook nogmaals benadrukken dat je direct een waarschuwing ontvangt zodra je de fout in gaat. Dat schrikt de meeste mensen wel af en degene die daar niets op uit doen krijgen uiteindelijk toch wel een ban, dus dat probleem lost zich vanzelf op. Dat benadrukken doen de moderators hier overigens wel goed, maar het is hier sowieso veel opener dan op Harderstate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat ik me wel afvraag, is wat nu "zijn verdiende loon" is. Ik begin me nu toch wel vervelend te voelen om zoveel mensen bovenop m te zien springen. Ik heb t zelf een achterlijke actie genoemd en daar sta ik nog zeker achter. Maar als ik kijk hoeveel stront hij over zich heen heeft gehad nu, denk ik van.. Noouu, genoeg is ook een keer genoeg. Dus ik vraag mezelf af, wát verdient hij eigenlijk door zijn actie? Is dat niet wat we onszelf moeten afvragen en aan de hand daarvan kijken wat we met t topic doen? Ik snap ergens ook wel dat er 1000 mensen hetzelfde zeggen als ik zei, maar toch. T begint te wringen :P

Wat dacht je van volledig afbreken en collectief helemaal kapot maken die gozer? 4x stelen in een aantal jaar. Sommige mensen zijn onverbeterlijk. Het begint alweer te lijken van het omdraaien van slachtoffer- en daderrollen. Hij heeft dit allemaal zelf veroorzaakt en niemand anders. Thyron is een kleptomaan, die bovendien in een fantasiewereld leeft waarin hij ook nog eigendom claimt over door hem gestolen goederen en anderen beschuldigt van diefstal. Heel misselijk, naar, achterbaks, onsympathiek en vervelend pestventje dus. Wat mij betreft exit uit de hardstyle scene. Voegt voor niemand wat toe deze gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat een heerlijk topic... oprecht genieten.
Vrij bizar dit, ik weet niet zo goed wat ik er van moet geloven en moet aannemen als waarheden. Ben zelf niet zo snel van het random oppikken van verhalen op het internet, en denk dat men sowieso wat voorzichtig zou moeten zijn daarmee...
Het lijkt er iig wel sterk op dat deze boef zijn lesje niet snel leert, maar om hem zo enorm af te kraken vind ik wat overdreven. Wie is hij eigenlijk? :P Als Frontliner dit zou hebben gedaan (wat ik wel leuk zou hebben gevonden) had het fantastisch geweest, maar nu is het een jochie ergens in zijn kelder die van Hardstyke houdt. Jammer voor hem, dom, misschien maakt hij ooit een comeback. Laat hem lekker, maak hem niet kapot. Ik denk dat sommige berichten hier best wel fucked up over kunnen komen...

Voor Thryon, zeg tegen je moeder dat ze hier niet mee moet bemoeien en neem ff een break, ga lekker op vakantie ofzo, ALI B stijl, schrijf een rap, doe iets anders... zien je over n paar jaar wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Jezus wat een heerlijk topic... oprecht genieten.
Vrij bizar dit, ik weet niet zo goed wat ik er van moet geloven en moet aannemen als waarheden. Ben zelf niet zo snel van het random oppikken van verhalen op het internet, en denk dat men sowieso wat voorzichtig zou moeten zijn daarmee...
Het lijkt er iig wel sterk op dat deze boef zijn lesje niet snel leert, maar om hem zo enorm af te kraken vind ik wat overdreven. Wie is hij eigenlijk? :P Als Frontliner dit zou hebben gedaan (wat ik wel leuk zou hebben gevonden) had het fantastisch geweest, maar nu is het een jochie ergens in zijn kelder die van Hardstyke houdt. Jammer voor hem, dom, misschien maakt hij ooit een comeback. Laat hem lekker, maak hem niet kapot. Ik denk dat sommige berichten hier best wel fucked up over kunnen komen...

Voor Thryon, zeg tegen je moeder dat ze hier niet mee moet bemoeien en neem ff een break, ga lekker op vakantie ofzo, ALI B stijl, schrijf een rap, doe iets anders... zien je over n paar jaar wel!


Naja jochie in een kelder. Hij zit wel gewoon bij Fusion eh? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laud schreef:
mr_vertigo schreef:
Jezus wat een heerlijk topic... oprecht genieten.
Vrij bizar dit, ik weet niet zo goed wat ik er van moet geloven en moet aannemen als waarheden. Ben zelf niet zo snel van het random oppikken van verhalen op het internet, en denk dat men sowieso wat voorzichtig zou moeten zijn daarmee...
Het lijkt er iig wel sterk op dat deze boef zijn lesje niet snel leert, maar om hem zo enorm af te kraken vind ik wat overdreven. Wie is hij eigenlijk? :P Als Frontliner dit zou hebben gedaan (wat ik wel leuk zou hebben gevonden) had het fantastisch geweest, maar nu is het een jochie ergens in zijn kelder die van Hardstyke houdt. Jammer voor hem, dom, misschien maakt hij ooit een comeback. Laat hem lekker, maak hem niet kapot. Ik denk dat sommige berichten hier best wel fucked up over kunnen komen...

Voor Thryon, zeg tegen je moeder dat ze hier niet mee moet bemoeien en neem ff een break, ga lekker op vakantie ofzo, ALI B stijl, schrijf een rap, doe iets anders... zien je over n paar jaar wel!


Naja jochie in een kelder. Hij zit wel gewoon bij Fusion eh? xd


Ja true, even een overstatement om mijn punt duidelijk te maken... maar kom op, hij is echt nog niemand zeg maar. Dat weet ie zelf ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat begint dit een kansloze discussie te worden zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
En nog steeds wordt dat gebruikt als excuus. ;)


Begrijp je punt en ben 't ook volledig eens, maar zag wel dat dit niet voor iedereen geldt (of gold). ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die gasten moeten deze topic gewoon sluiten nu. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Darycka schreef:
Als moderator op de Internationale tegenhanger van hardtraxx wil ik het wel graag even voor de mods opnemen. Het verwijderen van specifieke posts is echt kutwerk en vaak is het halverwege een topic al wel duidelijk dat het gaat eindigen in eindeloze zinloze discussies en persoonlijke aanvallen, soms is het dan ook beter om die discussie te stoppen. Uiteindelijk is voorkomen beter dan genezen en hebben mods ook niet de tijd om 24/7 moddergooiers in de gaten te houden.

Natuurlijk is sluiten niet altijd de beste optie, maar ik vind niet dat het mods verweten kan worden dat escalerende topics gesloten worden. Als het publiek bij een voetbalwedstrijd herhaaldelijk in de fout gaat worden wedstrijden ook zonder publiek gespeeld terwijl niet al het publiek fout is geweest...

Deze discussie hebben we nota bene een paar weken terug op Harderstate gehad. Je kunt daar geen normale discussies voeren, want altijd is er wel 1 moderator die denkt dat het uit de hand gaat lopen en het topic sluit, terwijl er überhaupt nooit een regel overtreden is door iemand. Als moderator is het je taak om de regels te handhaven. Die regels zijn er niet alleen als richtlijnen voor de gebruikers, maar ook als bescherming voor de moderators. Als moderators berichten verwijderen, topics sluiten, waarschuwingen uitdelen etcetera buiten de regels om, heb je geen poot om op te staan als moderator en loop je het risico dat de gebruikers tegen je keren. En als je geen tijd of zin hebt of het kutwerk vindt, dan moet je misschien geen moderator worden.

Het is echt niet erg als een topic een keer uit de hand loopt, omdat er op dat moment toevallig geen moderator online is. Zolang achteraf de juiste mensen maar bestraft worden en het topic netjes opgeruimd. En in plaats van het sluiten, kun je ook in je functie als moderator ook nogmaals benadrukken dat je direct een waarschuwing ontvangt zodra je de fout in gaat. Dat schrikt de meeste mensen wel af en degene die daar niets op uit doen krijgen uiteindelijk toch wel een ban, dus dat probleem lost zich vanzelf op. Dat benadrukken doen de moderators hier overigens wel goed, maar het is hier sowieso veel opener dan op Harderstate.

Dit gebeurt al tijden niet meer concreet in mijn ogen en niemand heeft zicht op de mods zelf dus die kunnen vrij uitzonderingen maken. Erg vervelend, maar ook begrijpelijk denk ik. Het is toch een soort vrijwilligers werk (of zie ik dat verkeerd?) en je kunt hun moeilijk een straf opleggen, dan blijven er namelijk niet veel over. Ik heb respect voor de heren die proberen dit stelletje gajes in bedwang te houden en het voor iedereen toegankelijk en gezellig proberen te houden. De organisatie vind ik echter 1 grote puinhoop. De regels worden niet concreet nagestreefd (per mod ofc. verschillend) en het komt bij mij niet echt serieus over als ik zie wat sommige mods zelf uitkramen. Wat vind jij daar van Lyst? (Ik heb het maar even hier neer gezet, om het 'Thyron discussie topic' niet hiermee te belasten).

EDIT: toen ik dit bericht in het 'Discussie Topic' neer wou zetten kwam ik het volgende bericht tegen:

'Ik vind het sowieso tijd dat dit "Discussie-topic" gesloten gaat worden. Maak maar gewoon een nieuw topic aan als het "nergens anders in past". Klaar'

Ironisch is het niet? (Kwam ik overigens oprecht nu pas tegen, want ik kwam zo goed als nooit in die sectie xd ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

De 'subdiscussie' over de 'gestolen' SZP snare, wauw. :lol:
Denk even een minuutje na en je kunt er met 99,99% zekerheid van uit gaan dat dit een gedeelde sample is aangezien ze een collab hebben gedaan.
Bovendien is die snare waarschijnlijk ook maar een sample van het internet of een paar gelayerde vengeance-samples met een compressor er op, niks bijzonders dus.
De snares die Atmozfears gebruikt/gebruikte in z'n oudere tracks kwamen ook gewoon uit een pack. (Eagle Vision Skrillex snare als ik me niet vergis)

Mijn mening over de recente discussie: Het is ontzettend dom en achterbaks maar ik hoop dat hij er iets van leert, zolang het om een MP3-bestand gaat vind ik dat hij nu wel genoeg scheit over zich heen heeft gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Laud schreef:
mr_vertigo schreef:
Jezus wat een heerlijk topic... oprecht genieten.
Vrij bizar dit, ik weet niet zo goed wat ik er van moet geloven en moet aannemen als waarheden. Ben zelf niet zo snel van het random oppikken van verhalen op het internet, en denk dat men sowieso wat voorzichtig zou moeten zijn daarmee...
Het lijkt er iig wel sterk op dat deze boef zijn lesje niet snel leert, maar om hem zo enorm af te kraken vind ik wat overdreven. Wie is hij eigenlijk? :P Als Frontliner dit zou hebben gedaan (wat ik wel leuk zou hebben gevonden) had het fantastisch geweest, maar nu is het een jochie ergens in zijn kelder die van Hardstyke houdt. Jammer voor hem, dom, misschien maakt hij ooit een comeback. Laat hem lekker, maak hem niet kapot. Ik denk dat sommige berichten hier best wel fucked up over kunnen komen...

Voor Thryon, zeg tegen je moeder dat ze hier niet mee moet bemoeien en neem ff een break, ga lekker op vakantie ofzo, ALI B stijl, schrijf een rap, doe iets anders... zien je over n paar jaar wel!


Naja jochie in een kelder. Hij zit wel gewoon bij Fusion eh? xd


Ja true, even een overstatement om mijn punt duidelijk te maken... maar kom op, hij is echt nog niemand zeg maar. Dat weet ie zelf ook

Moest hier toch wel om lachen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WavePressure schreef:
De 'subdiscussie' over de 'gestolen' SZP snare, wauw. :lol:
Denk even een minuutje na en je kunt er met 99,99% zekerheid van uit gaan dat dit een gedeelde sample is aangezien ze een collab hebben gedaan.
Bovendien is die snare waarschijnlijk ook maar een sample van het internet of een paar gelayerde vengeance-samples met een compressor er op, niks bijzonders dus.
De snares die Atmozfears gebruikt/gebruikte in z'n oudere tracks kwamen ook gewoon uit een pack. (Eagle Vision Skrillex snare als ik me niet vergis)

Mijn mening over de recente discussie: Het is ontzettend dom en achterbaks maar ik hoop dat hij er iets van leert, zolang het om een MP3-bestand gaat vind ik dat hij nu wel genoeg scheit over zich heen heeft gehad..

Nja voorop gesteld is het misschien wel zo handig als iedereen het inderdaad gewoon bij de feiten houdt. Die snare is pure speculatie en valt ook nogal in het niet bij de rest van de verhalen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Als iedereen nou even hier komt reageren om te vertellen wat een domme actie het was. Daar zal die jongen wel wat aan hebben denk ik en B-Front ook. Wat valt hier nou over te discussiëren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Als iedereen nou even hier komt reageren om te vertellen wat een domme actie het was. Daar zal die jongen wel wat aan hebben denk ik en B-Front ook. Wat valt hier nou over te discussiëren?

Mensen hebben net als jij gewoon een behoefte om hun mening te geven en daar is dit topic voor. Daar zijn anderen het niet mee eens en daar komen leuke discussies uit. Wat is nou eigenlijk je probleem?
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen