True. Er wordt veel gespeculeerd. Feit is dat zoals het nu lijkt de track niet meer uitkomt. Misschien vind ik dat te ver gaan, als het echt om mp3's ging van Blackness en een WIP. Waarom je niet zou vragen om mp3's van tracks (dus geen open projectfiles) is mij een raadsel. Dan krijg je toch dat idee dat er meer speelde (maar dat is gespeculeer). Gespeculeer is er ook over dat ze het bijgelegd hebben, zou ik ook wel toejuichen. De hele waarheid zal wel ergens in het midden liggen en nooit worden opgehelderd, tenzij B-Front er wat over zou willen vertellen. Maar wat heeft hij daar aan te winnen? Het is niet dat je onder wet van openbaarheid van producers een verklaring kunt eisenDarycka wrote:Verder zou ik wel eens wat meer bewijzen willen zien over bepaalde zaken, discussies over feiten zijn interessanter dan random statements.
Thyron zou voordeel kunnen hebben bij een verklaring van B-Front dat de kou uit de lucht is. Wellicht is er nog wel een kans voor deze talentvolle producer? De enige die daarvoor kan zorgen is Thyron.
Edit: oh ja en minder zeveren en meer over muziek lullen aub