Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:49 
 
Hardtraxx Newbie

Darycka schreef:
Verder zou ik wel eens wat meer bewijzen willen zien over bepaalde zaken, discussies over feiten zijn interessanter dan random statements.


True. Er wordt veel gespeculeerd. Feit is dat zoals het nu lijkt de track niet meer uitkomt. Misschien vind ik dat te ver gaan, als het echt om mp3's ging van Blackness en een WIP. Waarom je niet zou vragen om mp3's van tracks (dus geen open projectfiles) is mij een raadsel. Dan krijg je toch dat idee dat er meer speelde (maar dat is gespeculeer). Gespeculeer is er ook over dat ze het bijgelegd hebben, zou ik ook wel toejuichen. De hele waarheid zal wel ergens in het midden liggen en nooit worden opgehelderd, tenzij B-Front er wat over zou willen vertellen. Maar wat heeft hij daar aan te winnen? Het is niet dat je onder wet van openbaarheid van producers een verklaring kunt eisen xd
Thyron zou voordeel kunnen hebben bij een verklaring van B-Front dat de kou uit de lucht is. Wellicht is er nog wel een kans voor deze talentvolle producer? De enige die daarvoor kan zorgen is Thyron.

Edit: oh ja en minder zeveren en meer over muziek lullen aub :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Darycka schreef:
Ja, want Global Hardstyle werd beter toen alles over headhunterz verbannen werd. Het idee van forum is toch juist een ruimte om vrij te discussiëren over bepaalde onderwerpen? Zodra je als forum kant gaat kiezen in zulk soort

Exact dit. Echter komt het tegenovergestelde hier de laatste tijd voor. Er wordt veels te veel gestuurd enkel leuke berichten en goede relaties met artiesten of daar nu aanleiding voor is of niet.


Waar doel je nu precies op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Afbeelding

:cry:


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Ik lees nu eigenlijk pas het gehele gebeuren. Ik weet niet hoe de situatie nu is, heb geen zin om die 9 pagina's volledig door te lezen maar ik denk dat het wel een beetje opgeblazen wordt.
Het is natuurlijk gewoon een stomme actie van hem, maar ik zelf zie er de ernst niet van in. Hij heeft zijn excuses aangeboden, weet dat hij fout zit en heeft toch niets met die track gedaan? Je kan ook van een mug een olifant maken. Het lijkt wel of hij iemand het ziekenhuis in heeft geslagen of vermoord heeft.
Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd.

Ik zou zeggen, lees het terug. Puur genieten dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Paling schreef:
Afbeelding

:cry:


?

Doet gewoon pijn dat we door deze ongein zo lang moeten wachten op The Swarm
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:03 
 

Wat ik me wel afvraag, is wat nu "zijn verdiende loon" is. Ik begin me nu toch wel vervelend te voelen om zoveel mensen bovenop m te zien springen. Ik heb t zelf een achterlijke actie genoemd en daar sta ik nog zeker achter. Maar als ik kijk hoeveel stront hij over zich heen heeft gehad nu, denk ik van.. Noouu, genoeg is ook een keer genoeg. Dus ik vraag mezelf af, wát verdient hij eigenlijk door zijn actie? Is dat niet wat we onszelf moeten afvragen en aan de hand daarvan kijken wat we met t topic doen? Ik snap ergens ook wel dat er 1000 mensen hetzelfde zeggen als ik zei, maar toch. T begint te wringen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:11 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Wat ik me wel afvraag, is wat nu "zijn verdiende loon" is. Ik begin me nu toch wel vervelend te voelen om zoveel mensen bovenop m te zien springen. Ik heb t zelf een achterlijke actie genoemd en daar sta ik nog zeker achter. Maar als ik kijk hoeveel stront hij over zich heen heeft gehad nu, denk ik van.. Noouu, genoeg is ook een keer genoeg. Dus ik vraag mezelf af, wát verdient hij eigenlijk door zijn actie? Is dat niet wat we onszelf moeten afvragen en aan de hand daarvan kijken wat we met t topic doen? Ik snap ergens ook wel dat er 1000 mensen hetzelfde zeggen als ik zei, maar toch. T begint te wringen :P


Dat gevoel heb ik ook, door het vele herhalen van oordelen zou ik zelf bijna minder hard willen oordelen. Wat hij dan verdiend is lastig, ik denk dat het moeilijk genoeg word voor hem om hier bovenop te komen dus wil hem de kans wel geven om dat te doen. Een vraag die dan bij me opkomt is, zullen organisatoren van feesten Thyron voorlopig mijden of zal hij wat dat betreft op dezelfde voet verder kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Polen schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik lees nu eigenlijk pas het gehele gebeuren. Ik weet niet hoe de situatie nu is, heb geen zin om die 9 pagina's volledig door te lezen maar ik denk dat het wel een beetje opgeblazen wordt.
Het is natuurlijk gewoon een stomme actie van hem, maar ik zelf zie er de ernst niet van in. Hij heeft zijn excuses aangeboden, weet dat hij fout zit en heeft toch niets met die track gedaan? Je kan ook van een mug een olifant maken. Het lijkt wel of hij iemand het ziekenhuis in heeft geslagen of vermoord heeft.
Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd.

Ik zou zeggen, lees het terug. Puur genieten dit :lol:


Ik heb eigenlijk geen zin om daar aandacht aan te gaan schenken. Ik weet dat die 8 pagina's vol staan met haatreacties en 'onzin grappen' en daar erger ik me meer aan kapot dan dat ik er van geniet. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het ook af maar ik maak er geen wereldramp van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:28 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Laat gewoon iedereen zijn mening geven ipv jezelf meteen te verlagen met zo'n domme opmerking.


Gast, ik weet niet of dit over mijn comment gaat? Maar als dit zo is wil ik graag weten waarom je het dom vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Henk-Jan schreef:
Laat gewoon iedereen zijn mening geven ipv jezelf meteen te verlagen met zo'n domme opmerking.


Gast, ik weet niet of dit over mijn comment gaat? Maar als dit zo is wil ik graag weten waarom je het dom vindt.

Niet zo boos Kwaaie Max. Was niet richting jou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:47 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Henk-Jan schreef:
Laat gewoon iedereen zijn mening geven ipv jezelf meteen te verlagen met zo'n domme opmerking.


Gast, ik weet niet of dit over mijn comment gaat? Maar als dit zo is wil ik graag weten waarom je het dom vindt.

Niet zo boos Kwaaie Max. Was niet richting jou ;)


Alright, ik vroeg ook om uitleg. Bedoelde het verder niet boos :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer zo Kwaai doen Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 22:58 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Niet meer zo Kwaai doen Max.

Niet meer zo Dak doen pan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Protech DJ schreef:
Nazale schreef:
Wat ik me wel afvraag, is wat nu "zijn verdiende loon" is. Ik begin me nu toch wel vervelend te voelen om zoveel mensen bovenop m te zien springen. Ik heb t zelf een achterlijke actie genoemd en daar sta ik nog zeker achter. Maar als ik kijk hoeveel stront hij over zich heen heeft gehad nu, denk ik van.. Noouu, genoeg is ook een keer genoeg. Dus ik vraag mezelf af, wát verdient hij eigenlijk door zijn actie? Is dat niet wat we onszelf moeten afvragen en aan de hand daarvan kijken wat we met t topic doen? Ik snap ergens ook wel dat er 1000 mensen hetzelfde zeggen als ik zei, maar toch. T begint te wringen :P


Dat gevoel heb ik ook, door het vele herhalen van oordelen zou ik zelf bijna minder hard willen oordelen. Wat hij dan verdiend is lastig, ik denk dat het moeilijk genoeg word voor hem om hier bovenop te komen dus wil hem de kans wel geven om dat te doen. Een vraag die dan bij me opkomt is, zullen organisatoren van feesten Thyron voorlopig mijden of zal hij wat dat betreft op dezelfde voet verder kunnen?


Het is gewoon een lompe actie, maar hij heeft het zelf ook erger gemaakt met reacties verwijderen, accounts aanmaken en mamsie inschakelen.

Verder moet hij ook niet zeuren. Als hij dit al erg vindt hoop ik voor hem niet dat hij nog meer succes krijgt want dan kan hij dat blijkbaar niet aan. Er zijn genoeg artiesten die ergere reacties krijgen en dan enkel omdat sommige hun muziek niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Het ligt er ook een beetje aan of hij nou heel stiekem dat bestand gestuurd heeft, en ook proberen dat B-front er niet achter zou komen. Of gewoon zonder erbij na te denken dat bestand sturen, met de gedachte dat het nooit een probleem zal zijn.

Iets met herhaaldelijk gedrag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:19 
 

Basshunterzz schreef:
Ik heb eigenlijk geen zin om daar aandacht aan te gaan schenken. Ik weet dat die 8 pagina's vol staan met haatreacties en 'onzin grappen' en daar erger ik me meer aan kapot dan dat ik er van geniet. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het ook af maar ik maak er geen wereldramp van.


Dit

Het is fout, maar een keer is het welles. Ik denk zo dat Bas momenteel door een heel moeilijke tijd gaat. Ik kan me voorstellen dat iemand die veel tijd alleen doorbrengt (in de studio) na het ervaren van al die haat gruwelijk met zichzelf in de tang kan komen zitten. Nou is het natuurlijk niet ongegrond maar ik vind dat er grenzen zijn. Ik ga niet haten op Bas, ik hoop van harte dat hij zichzelf nu op de juiste koers zet, want ik begon de laatste weken eigenlijk net hem te waarderen als producer. Niet iedereen is op zijn 17e al ontplooid tot een volwassen rationeel persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
TiMOTHYb schreef:
Darycka schreef:
Ja, want Global Hardstyle werd beter toen alles over headhunterz verbannen werd. Het idee van forum is toch juist een ruimte om vrij te discussiëren over bepaalde onderwerpen? Zodra je als forum kant gaat kiezen in zulk soort

Exact dit. Echter komt het tegenovergestelde hier de laatste tijd voor. Er wordt veels te veel gestuurd enkel leuke berichten en goede relaties met artiesten of daar nu aanleiding voor is of niet.


Waar doel je nu precies op?

Ik doel niet op een specifieke actie, ik doel op het algemeen beeld dat wordt geschept vanuit de crew. Een topic gaat dicht terwijl er 101 argumenten zijn om het open te houden en 1 om het dicht te gooien. Reden: het gesprek is compleet uit te hand gelopen.

Wat een totaalvage oplossing ook. Een discussie ontspoort dus hup het hele onderwerp verbannen. In zo'n geval ben je dus geen forum waar objectief over zaken gesproken kunnen worden. Op het moment dat jij toegeeft en een moderator het topic dicht laat gooien ontneem je mij de kans om bijvoorbeeld nuance te brengen in de meningen van anderen of om simpelweg mijn ongezouten mening te geven.

Ik bekijk het heel even zwart/wit, als soortgelijke situaties op de werkvloer optreden kun je als werkgever toch ook niet zeggen ik wil niet dat er nog over gesproken wordt? Je kunt hoogstens de discussie zo objectief mogelijk te laten verlopen. Als je mensen die graag de diepte in willen praten/lezen de kans daar niet toe geeft vanwege het feit dat een aantal mensen dit platform gebruikt om one-liners/beledigingen te ventileren, wat wil je dan precies pretenderen te zijn? Kijk nu eens reëel gezien (opnieuw!) waar zaken als dit besproken kunnen worden. En bekijk eens wat er overblijft als je dit soort topics sluit. Ik geef je op een briefje dat HT over 1 a 2 jaar, in dat geval, nog enkel een leuke lijst met nieuwe plaatjes en een hele zooi 'randzaken' is.

Dus; en ik heb dit echt al wel vaker gezegd; waarom moeten er topics volledig dichtgegooid worden in dit soort gevallen? Stel gewoon een beleid op en verwijder elke post die daar buiten valt. Je ontneemt op deze manier iedereen een kans om over bepaalde zaken te spreken, terwijl er in genoeg members meer dan voldoende nuance zit om op een normale manier een topic uit te praten. En uiteindelijk heb je dus een hardtraxx gecreëerd waar mensen hun eigen playmobiel setjes kunnen uploaden, organisaties waar nog nooit iemand van heeft gehoord hun event kunnen spammen en waar een aantal members zich enkel en alleen hebben geregistreerd om hun youtube acc zoveel mogelijk te spammen, en gewoon hard inkomsten te maken over jouw forum. Dit terwijl de kans dat deze site ooit nog wordt verkocht met de dag afneemt, en de groei totaal onevenredig is aan de opleving van de hardstyle scene. Bijzonder zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik heb eigenlijk geen zin om daar aandacht aan te gaan schenken. Ik weet dat die 8 pagina's vol staan met haatreacties en 'onzin grappen' en daar erger ik me meer aan kapot dan dat ik er van geniet. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het ook af maar ik maak er geen wereldramp van.


Dit

Het is fout, maar een keer is het welles. Ik denk zo dat Bas momenteel door een heel moeilijke tijd gaat. Ik kan me voorstellen dat iemand die veel tijd alleen doorbrengt (in de studio) na het ervaren van al die haat gruwelijk met zichzelf in de tang kan komen zitten. Nou is het natuurlijk niet ongegrond maar ik vind dat er grenzen zijn. Ik ga niet haten op Bas, ik hoop van harte dat hij zichzelf nu op de juiste koers zet, want ik begon de laatste weken eigenlijk net hem te waarderen als producer. Niet iedereen is op zijn 17e al ontplooid tot een volwassen rationeel persoon.


Inderdaad.
Is er trouwens destijds ook zoveel aandacht besteed aan Delete toen hij fouten beging? Ik heb daar in ieder geval geen discussie-topic over gezien. Die incidentjes zijn ook vergeten en vergeven, waarom zouden we dan Thyron wel aan de schandpaal gaan nagelen en hem met de grond gelijk maken.
Net alsof niemand hier wel eens (grote) fouten maakt. Hij leert hier flink van en krijgt nu de deksel op zijn neus. Kan me niet voorstellen dat hij ooit nog zoiets doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, Thyron is een totale pannenkoek en ontzettend idioot dat ie dit geflikt heeft. Ook dat hij tracks van anderen als zijn eigen heeft verkocht. En al helemaal omdat hij hier voor eigen rechter speelt door berichten te verwijderen.

Maar hij is absoluut niet de enige die een fout heeft gemaakt. Er zijn ergere dingen gebeurd die de meesten hier niet eens zullen weten bij duo's die gesplitst zijn, artiesten die dingen hadden geript en weet ik wat. Toch staan die artiesten - die ik hier verder niet bij naam ga noemen, vul het zelf allemaal maar in - nu weer overal in de spotlight en ook herinnerd niemand zich meer wat er is voorgevallen. Velen hebben zich alweer verzoend met de partij waar ze ruzie mee hadden of hebben het uiteindelijk na jaren gewoon bijgelegd en soms zitten die duo's zelfs gewoon weer samen in de studio. En dat is hoe het nu weer zal gaan. Dat Thyron dingen verkeerd heeft gedaan is duidelijk en dat is niet te verdedigen door te wijzen op zijn leeftijd.

Maar het publieke schandpalen zoals het nu gebeurt, met suggesties tot totale uitwissing van alles wat met Thyron te maken heeft als extreem dieptepunt, dat getuigt misschien nog wel van een lager niveau dan een jongen die in zijn enthousiasme een plaat steelt van zijn idool. Een discussie kent voor en tegenstanders en ik snap de sentimenten heel erg goed. In eerste instantie zou ik me zelfs tot het "anti-Thyron" kamp rekenen. Maar de idiote opmerkingen die hier voorbij komen laten het zelfs zo ver komen dat ik het nu voor hem zal opnemen. Niet om goed te praten wat hij fout heeft gedaan, dat is absoluut verkeerd. Maar niet onvergeeflijk. Als we alle artiesten die meerdere malen de fout in zijn gegaan zouden uitwissen en negeren houd je er bijna geen over.

Ik denk dat de discussie OF Thyron fouten heeft gemaakt irrelevant is. Dat is gewoon een feit, daar kun je niks op afdingen. De discussie of er consequenties aan moeten zitten verzandt hier constant in een nutteloze shitfight waar niemand op zit te wachten en de grappen over de complete familie van Thyron hebben we onderhand ook wel gezien. Bottom line is gewoon dat (grove) fouten maken er gewoon bij hoort in de scene en het verleden leert ons ook dat dat bijna nooit het einde van een artiest hoeft te betekenen, juist omdat er gelukkig ook nog gewoon professionele mensen in de scene rondlopen die mensen vergeven en tweede, derde, vierde en vijfde kansen bieden. Gelukkig maar, anders waren we heel wat vette muziek en feesten misgelopen de afgelopen 10 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Inderdaad.
Is er trouwens destijds ook zoveel aandacht besteed aan Delete toen hij fouten beging? Ik heb daar in ieder geval geen discussie-topic over gezien. Die incidentjes zijn ook vergeten en vergeven, waarom zouden we dan Thyron wel aan de schandpaal gaan nagelen en hem met de grond gelijk maken.
Net alsof niemand hier wel eens (grote) fouten maakt. Hij leert hier flink van en krijgt nu de deksel op zijn neus. Kan me niet voorstellen dat hij ooit nog zoiets doet.


Kun je niet met elkaar vergelijken. Het is hier vooral opgeblazen toen Thyron eigen mod ging spelen en al die andere rare randzaken zich ook gingen afspelen, zoals andere accounts et cetera. Logischerwijs dat er hier dan veel meer aandacht aan wordt besteed, omdat het zich nota bene op dit forum zelf afspeelde.

Verder ben ik wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen. Hij zal waarschijnlijk zijn lesje wel geleerd hebben, al zou je dat bij de eerdere voorvallen ook denken, maar ik hoop dat hij zijn niet eigen carrière helemaal verziekt heeft, want sommige nummers op z'n album zijn prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 01:43 
 
Hardtraxxer

Oke, ik heb alle pagina's gelezen, maar even voor de duidelijkheid:

Thyron heeft tracks van B-Front gejat?
Hoe is bob daarachter gekomen? Doorgestuurd ofzo?

Hij maakt eigen sounds in projecten van Sub Zero project?

Hij verstuurd tracks van zijn eigen onder Atmosfears - tba?

Kan iemand dit duidelijk maken voor mij? Snap het niet zo. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 02:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik doel niet op een specifieke actie, ik doel op het algemeen beeld dat wordt geschept vanuit de crew. Een topic gaat dicht terwijl er 101 argumenten zijn om het open te houden en 1 om het dicht te gooien. Reden: het gesprek is compleet uit te hand gelopen.

Wat een totaalvage oplossing ook. Een discussie ontspoort dus hup het hele onderwerp verbannen. In zo'n geval ben je dus geen forum waar objectief over zaken gesproken kunnen worden. Op het moment dat jij toegeeft en een moderator het topic dicht laat gooien ontneem je mij de kans om bijvoorbeeld nuance te brengen in de meningen van anderen of om simpelweg mijn ongezouten mening te geven.

Ik bekijk het heel even zwart/wit, als soortgelijke situaties op de werkvloer optreden kun je als werkgever toch ook niet zeggen ik wil niet dat er nog over gesproken wordt? Je kunt hoogstens de discussie zo objectief mogelijk te laten verlopen. Als je mensen die graag de diepte in willen praten/lezen de kans daar niet toe geeft vanwege het feit dat een aantal mensen dit platform gebruikt om one-liners/beledigingen te ventileren, wat wil je dan precies pretenderen te zijn? Kijk nu eens reëel gezien (opnieuw!) waar zaken als dit besproken kunnen worden. En bekijk eens wat er overblijft als je dit soort topics sluit. Ik geef je op een briefje dat HT over 1 a 2 jaar, in dat geval, nog enkel een leuke lijst met nieuwe plaatjes en een hele zooi 'randzaken' is.

Dus; en ik heb dit echt al wel vaker gezegd; waarom moeten er topics volledig dichtgegooid worden in dit soort gevallen? Stel gewoon een beleid op en verwijder elke post die daar buiten valt. Je ontneemt op deze manier iedereen een kans om over bepaalde zaken te spreken, terwijl er in genoeg members meer dan voldoende nuance zit om op een normale manier een topic uit te praten. En uiteindelijk heb je dus een hardtraxx gecreëerd waar mensen hun eigen playmobiel setjes kunnen uploaden, organisaties waar nog nooit iemand van heeft gehoord hun event kunnen spammen en waar een aantal members zich enkel en alleen hebben geregistreerd om hun youtube acc zoveel mogelijk te spammen, en gewoon hard inkomsten te maken over jouw forum. Dit terwijl de kans dat deze site ooit nog wordt verkocht met de dag afneemt, en de groei totaal onevenredig is aan de opleving van de hardstyle scene. Bijzonder zonde.


Als moderator op de Internationale tegenhanger van hardtraxx wil ik het wel graag even voor de mods opnemen. Het verwijderen van specifieke posts is echt kutwerk en vaak is het halverwege een topic al wel duidelijk dat het gaat eindigen in eindeloze zinloze discussies en persoonlijke aanvallen, soms is het dan ook beter om die discussie te stoppen. Uiteindelijk is voorkomen beter dan genezen en hebben mods ook niet de tijd om 24/7 moddergooiers in de gaten te houden.

Natuurlijk is sluiten niet altijd de beste optie, maar ik vind niet dat het mods verweten kan worden dat escalerende topics gesloten worden. Als het publiek bij een voetbalwedstrijd herhaaldelijk in de fout gaat worden wedstrijden ook zonder publiek gespeeld terwijl niet al het publiek fout is geweest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Oke, ik heb alle pagina's gelezen, maar even voor de duidelijkheid:

Thyron heeft tracks van B-Front gejat?
Hoe is bob daarachter gekomen? Doorgestuurd ofzo?

Hij maakt eigen sounds in projecten van Sub Zero project?

Hij verstuurd tracks van zijn eigen onder Atmosfears - tba?

Kan iemand dit duidelijk maken voor mij? Snap het niet zo. :/

Track van tartaros van youtube geript en laten releasen. Deze track was zelfs te kopen onder een alias van thyron op hardstyle.com. hij was toen 14..
Hij heeft tracks van zichzelf onder atmozfears - tba doorgetuurt(voor bekendheid denk ik) ook een tijdje geleden
Heeft mogelijk een snare van SZP geript maar dit kan ook makkelijk gedeeld zijn.
En hij heeft 2 tracks van b-front zonder medeweten van bfront naar zijn eigen mailadres gestuurt. En dan ook nog censuur plegen in zijn q&a en accounts aanmaken om zn dingetjes goed te praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 03:15 
 
Donateur

Darycka schreef:
Track van tartaros van youtube geript en laten releasen. Deze track was zelfs te kopen onder een alias van thyron op hardstyle.com. hij was toen 14..

Hij was toen dus 14, dan doen we allemaal wel is gekke dingen, hier hoeven we ons niet meer druk om te maken.
Vind ook dat Hardstyle.com dit had moeten weten...
yowan schreef:
Hij heeft tracks van zichzelf onder atmozfears - tba doorgetuurt(voor bekendheid denk ik) ook een tijdje geleden

Slim en vals, ook een poos geleden, hoeven we ons dus ook niet meer druk om te maken.
yowan schreef:
Heeft mogelijk een snare van SZP geript maar dit kan ook makkelijk gedeeld zijn.

Dat zal ongetwijfeld gedeeld zijn aangezien hij die naam ook gewoon zo laat, misschien voor hem dan makkelijk te herkennen van oja, die moest ik hebben.
yowan schreef:
En hij heeft 2 tracks van b-front zonder medeweten van bfront naar zijn eigen mailadres gestuurt. En dan ook nog censuur plegen in zijn q&a en accounts aanmaken om zn dingetjes goed te praten

Kwalijke zaak op 17-jarige leeftijd. Er ligt nog wel een verschil in of hij het achteloos deed, of heel sneaky het wou doen. Aangezien de collab werd gestopt ga ik er van uit dat het sneaky gedaan is.
Dat hij vervolgens hier berichten aanpast/verwijderd omdat die dat nu eenmaal kan... tja het is en blijft nog een puber, die doen wel vaker gekke dingen.

Valt niet veel te discussieren hier meer over, de enige die nog wat toe zou kunnen voegen zijn B-Front & Subzero Project of Thyron zelf.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen