Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het probleem is dat het ondertussen geen discussiëren meer lijkt, maar bashen. Dat is natuurlijk gewoon sneu. En maar jenken dat het haattraxx genoemd wordt. Sterkte he
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 16:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Darycka schreef:
Als moderator op de Internationale tegenhanger van hardtraxx wil ik het wel graag even voor de mods opnemen. Het verwijderen van specifieke posts is echt kutwerk en vaak is het halverwege een topic al wel duidelijk dat het gaat eindigen in eindeloze zinloze discussies en persoonlijke aanvallen, soms is het dan ook beter om die discussie te stoppen. Uiteindelijk is voorkomen beter dan genezen en hebben mods ook niet de tijd om 24/7 moddergooiers in de gaten te houden.

Natuurlijk is sluiten niet altijd de beste optie, maar ik vind niet dat het mods verweten kan worden dat escalerende topics gesloten worden. Als het publiek bij een voetbalwedstrijd herhaaldelijk in de fout gaat worden wedstrijden ook zonder publiek gespeeld terwijl niet al het publiek fout is geweest...

Deze discussie hebben we nota bene een paar weken terug op Harderstate gehad. Je kunt daar geen normale discussies voeren, want altijd is er wel 1 moderator die denkt dat het uit de hand gaat lopen en het topic sluit, terwijl er überhaupt nooit een regel overtreden is door iemand. Als moderator is het je taak om de regels te handhaven. Die regels zijn er niet alleen als richtlijnen voor de gebruikers, maar ook als bescherming voor de moderators. Als moderators berichten verwijderen, topics sluiten, waarschuwingen uitdelen etcetera buiten de regels om, heb je geen poot om op te staan als moderator en loop je het risico dat de gebruikers tegen je keren. En als je geen tijd of zin hebt of het kutwerk vindt, dan moet je misschien geen moderator worden.

Het is echt niet erg als een topic een keer uit de hand loopt, omdat er op dat moment toevallig geen moderator online is. Zolang achteraf de juiste mensen maar bestraft worden en het topic netjes opgeruimd. En in plaats van het sluiten, kun je ook in je functie als moderator ook nogmaals benadrukken dat je direct een waarschuwing ontvangt zodra je de fout in gaat. Dat schrikt de meeste mensen wel af en degene die daar niets op uit doen krijgen uiteindelijk toch wel een ban, dus dat probleem lost zich vanzelf op. Dat benadrukken doen de moderators hier overigens wel goed, maar het is hier sowieso veel opener dan op Harderstate.



Als je die discussie daar goed gevolgd had, had je ook gezien dat we de feedback die daar naar voren kwam mee hebben genomen. Volgens mij zijn er sindsdien weinig topics gesloten, of niet? Maargoed, dit is volledig offtopic en heeft niet heel veel toegevoegde waarde hier, ik probeerde in de discussie over open en gesloten topics enkel een ander licht naar voren te laten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Het probleem is dat het ondertussen geen discussiëren meer lijkt, maar bashen. Dat is natuurlijk gewoon sneu. En maar jenken dat het haattraxx genoemd wordt. Sterkte he

Dat hoeft toch niet meteen de reden te zijn om topics maar te sluiten? Daarmee schrik je de geïnteresseerden en de mensen die op dat moment met elkaar in discussie zijn ook af.

Daarom vind ik het ook zo jammer als topics die 'ontsporen' meteen gesloten worden. Je hoeft toch niet perse altijd ontopic te blijven als je met iemand serieus een discussie voert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WavePressure schreef:
De 'subdiscussie' over de 'gestolen' SZP snare, wauw. :lol:
Denk even een minuutje na en je kunt er met 99,99% zekerheid van uit gaan dat dit een gedeelde sample is aangezien ze een collab hebben gedaan.
Bovendien is die snare waarschijnlijk ook maar een sample van het internet of een paar gelayerde vengeance-samples met een compressor er op, niks bijzonders dus.
De snares die Atmozfears gebruikt/gebruikte in z'n oudere tracks kwamen ook gewoon uit een pack. (Eagle Vision Skrillex snare als ik me niet vergis)

Mijn mening over de recente discussie: Het is ontzettend dom en achterbaks maar ik hoop dat hij er iets van leert, zolang het om een MP3-bestand gaat vind ik dat hij nu wel genoeg scheit over zich heen heeft gehad..


SZP reageerde op zijn FB nog met de post "En dan val je door de mand". Lijkt me niet dat dat vol met liefde is gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
teupie schreef:
Het probleem is dat het ondertussen geen discussiëren meer lijkt, maar bashen. Dat is natuurlijk gewoon sneu. En maar jenken dat het haattraxx genoemd wordt. Sterkte he

Dat hoeft toch niet meteen de reden te zijn om topics maar te sluiten? Daarmee schrik je de geïnteresseerden en de mensen die op dat moment met elkaar in discussie zijn ook af.

Daarom vind ik het ook zo jammer als topics die 'ontsporen' meteen gesloten worden. Je hoeft toch niet perse altijd ontopic te blijven als je met iemand serieus een discussie voert?


zeker waar, een discussie kan wat offtopic gaan en dat hoeft ook wat mij betreft geen reden te zijn voor slotjes. Er is alleen wel een verschil tussen ontsporen en afzeiken. Daar moet voor de hardtraxxer een duidelijke lijn in komen imo. Kritiek hebben moet zeker kunnen, dat is ook de hele issue niet. De wijze waarop is het grote probleem lijkt mij. Dat is iets waar mods onderling afspraken over moeten maken, wat heel lastig zal zijn gezien elke situatie anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:
Wat ik me wel afvraag, is wat nu "zijn verdiende loon" is. Ik begin me nu toch wel vervelend te voelen om zoveel mensen bovenop m te zien springen. Ik heb t zelf een achterlijke actie genoemd en daar sta ik nog zeker achter. Maar als ik kijk hoeveel stront hij over zich heen heeft gehad nu, denk ik van.. Noouu, genoeg is ook een keer genoeg. Dus ik vraag mezelf af, wát verdient hij eigenlijk door zijn actie? Is dat niet wat we onszelf moeten afvragen en aan de hand daarvan kijken wat we met t topic doen? Ik snap ergens ook wel dat er 1000 mensen hetzelfde zeggen als ik zei, maar toch. T begint te wringen :P

Wat dacht je van volledig afbreken en collectief helemaal kapot maken die gozer? 4x stelen in een aantal jaar. Sommige mensen zijn onverbeterlijk. Het begint alweer te lijken van het omdraaien van slachtoffer- en daderrollen. Hij heeft dit allemaal zelf veroorzaakt en niemand anders. Thyron is een kleptomaan, die bovendien in een fantasiewereld leeft waarin hij ook nog eigendom claimt over door hem gestolen goederen en anderen beschuldigt van diefstal. Heel misselijk, naar, achterbaks, onsympathiek en vervelend pestventje dus. Wat mij betreft exit uit de hardstyle scene. Voegt voor niemand wat toe deze gozer.


Wat een misselijke post weer van je zeg. Volledig afbreken en collectief kapot maken? Hij heeft toch geen kind gemarteld of iemand dood gereden onder invloed. Jezus man, waar zit het respect van jou?
Over het dikgedrukte, ken je hem persoonlijk dan? Ooit een gesprek met hem gevoerd? Je moet niet je mening gaan baseren op dingen die je op Social Media voorbij ziet komen of dingen die je van hem hoort. Dan zou ik jou ook een misselijk ventje noemen door de onzin die je hier af en toe post, waaronder deze misselijke post. Maar ik ga niks baseren op posts van iemand op een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:12 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
WavePressure schreef:
De 'subdiscussie' over de 'gestolen' SZP snare, wauw. :lol:
Denk even een minuutje na en je kunt er met 99,99% zekerheid van uit gaan dat dit een gedeelde sample is aangezien ze een collab hebben gedaan.
Bovendien is die snare waarschijnlijk ook maar een sample van het internet of een paar gelayerde vengeance-samples met een compressor er op, niks bijzonders dus.
De snares die Atmozfears gebruikt/gebruikte in z'n oudere tracks kwamen ook gewoon uit een pack. (Eagle Vision Skrillex snare als ik me niet vergis)

Mijn mening over de recente discussie: Het is ontzettend dom en achterbaks maar ik hoop dat hij er iets van leert, zolang het om een MP3-bestand gaat vind ik dat hij nu wel genoeg scheit over zich heen heeft gehad..


SZP reageerde op zijn FB nog met de post "En dan val je door de mand". Lijkt me niet dat dat vol met liefde is gepost.


Dat moet wel sarcastisch zijn, en als dat het niet is is het wel extreme aanstellerij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WavePressure schreef:
Dat moet wel sarcastisch zijn, en als dat het niet is is het wel extreme aanstellerij :thumbdown:

Want? Jij weet wat er allemaal is gebeurt? >.< En lijkt me heel sterk dat het sarcastisch is. Ga maar na of sarcasme verstandig is in die situatie. Als er niks aan de hand zou zijn ga je toch niet sarcastisch reageren op die post. Kan alleen maar negatief uitpakken lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJThera schreef:
Bob childish? Thats the world upside down. This is just stealing/violating trust... so damn shocking that Thyron did that! I dont care about the fact he is still young. This for me feels a bit the same as shoplifting and thats also not allowed regardless which age

Lees anders deze quote nog even goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:42 
 
Hardtraxx Newbie

Maximum schreef:
WavePressure schreef:
Dat moet wel sarcastisch zijn, en als dat het niet is is het wel extreme aanstellerij :thumbdown:

Want? Jij weet wat er allemaal is gebeurt? >.< En lijkt me heel sterk dat het sarcastisch is. Ga maar na of sarcasme verstandig is in die situatie. Als er niks aan de hand zou zijn ga je toch niet sarcastisch reageren op die post. Kan alleen maar negatief uitpakken lijkt mij.


Waarom is het extreme aanstellerij? Nou, omdat het een snare is, geen kick of iets dergelijks, gewoon een sample die Thyron zelf ook had kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

WavePressure schreef:
De 'subdiscussie' over de 'gestolen' SZP snare, wauw. :lol:
Denk even een minuutje na en je kunt er met 99,99% zekerheid van uit gaan dat dit een gedeelde sample is aangezien ze een collab hebben gedaan.
Bovendien is die snare waarschijnlijk ook maar een sample van het internet of een paar gelayerde vengeance-samples met een compressor er op, niks bijzonders dus.
De snares die Atmozfears gebruikt/gebruikte in z'n oudere tracks kwamen ook gewoon uit een pack. (Eagle Vision Skrillex snare als ik me niet vergis)

Mijn mening over de recente discussie: Het is ontzettend dom en achterbaks maar ik hoop dat hij er iets van leert, zolang het om een MP3-bestand gaat vind ik dat hij nu wel genoeg scheit over zich heen heeft gehad..


Heb je ook wel gelijk in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WavePressure schreef:
Maximum schreef:
WavePressure schreef:
Dat moet wel sarcastisch zijn, en als dat het niet is is het wel extreme aanstellerij :thumbdown:

Want? Jij weet wat er allemaal is gebeurt? >.< En lijkt me heel sterk dat het sarcastisch is. Ga maar na of sarcasme verstandig is in die situatie. Als er niks aan de hand zou zijn ga je toch niet sarcastisch reageren op die post. Kan alleen maar negatief uitpakken lijkt mij.


Waarom is het extreme aanstellerij? Nou, omdat het een snare is, geen kick of iets dergelijks, gewoon een sample die Thyron zelf ook had kunnen vinden.

Je weet niet of die reactie alleen slaat op die snaren, je weet überhaupt niet of die snare wel is gestolen. Ook weet je niet of die snare gewoon een sample is die Thyron zelf had kunnen vinden. Ondanks dit alles vind je hun reactie extreme aanstellerij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:05 
 

Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:
Wat ik me wel afvraag, is wat nu "zijn verdiende loon" is. Ik begin me nu toch wel vervelend te voelen om zoveel mensen bovenop m te zien springen. Ik heb t zelf een achterlijke actie genoemd en daar sta ik nog zeker achter. Maar als ik kijk hoeveel stront hij over zich heen heeft gehad nu, denk ik van.. Noouu, genoeg is ook een keer genoeg. Dus ik vraag mezelf af, wát verdient hij eigenlijk door zijn actie? Is dat niet wat we onszelf moeten afvragen en aan de hand daarvan kijken wat we met t topic doen? Ik snap ergens ook wel dat er 1000 mensen hetzelfde zeggen als ik zei, maar toch. T begint te wringen :P

Wat dacht je van volledig afbreken en collectief helemaal kapot maken die gozer? 4x stelen in een aantal jaar. Sommige mensen zijn onverbeterlijk. Het begint alweer te lijken van het omdraaien van slachtoffer- en daderrollen. Hij heeft dit allemaal zelf veroorzaakt en niemand anders. Thyron is een kleptomaan, die bovendien in een fantasiewereld leeft waarin hij ook nog eigendom claimt over door hem gestolen goederen en anderen beschuldigt van diefstal. Heel misselijk, naar, achterbaks, onsympathiek en vervelend pestventje dus. Wat mij betreft exit uit de hardstyle scene. Voegt voor niemand wat toe deze gozer.

Ik vind dit ook een belachelijk standpunt. Totaal overdreven en uit z'n verband gerukt. Wat mij betreft had je t kunnen laten bij "weg uit de scene, zo'n instelling willen we niet". Zeg dat dan ipv hem beschrijven als Marokkaan.


oke flauw grapje, maar begin was wel serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach volgende maand komt Thyrons album uit. Dan gaat het weer over de muziek en na een half jaar is iedereen het weer vergeten.

Grootste fout die hij heeft gemaakt is het censuurbeleid op FB en hier. Erg onhandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ach volgende maand komt Thyrons album uit. Dan gaat het weer over de muziek en na een half jaar is iedereen het weer vergeten.

Grootste fout die hij heeft gemaakt is het censuurbeleid op FB en hier. Erg onhandig.


Nee hoor, we zijn zijn fouten van het verleden nog steeds niet vergetenn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Duke schreef:
Ach volgende maand komt Thyrons album uit. Dan gaat het weer over de muziek en na een half jaar is iedereen het weer vergeten.

Grootste fout die hij heeft gemaakt is het censuurbeleid op FB en hier. Erg onhandig.


Nee hoor, we zijn zijn fouten van het verleden nog steeds niet vergetenn

Als (lees: ALS) ie niet meer in de fout gaat, hoor je er over een tijdje niemand meer over hoor. Niemand heeft het ook meer over het drankoptreden van Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je sowieso denkt dat er buiten HT/HS mensen zich druk maken over dit soort kwesties zit je er best wel naast. Algemeen geldend standpunten zijn: wat maakt het allemaal uit, waarom zet je het op facebook, waarom moet een artiest/label uitleg geven, het is maar een snare, hij/zij maakt toch goede muziek, wat is nou het nut van opbouw in een lineup, als je pitchkicks niet lekker vindt klinken luister je toch niet, als je commentaar hebt doe het dan zelf, Haattrax etc. etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En een nieuw discussie topic is geboren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kepro schreef:
Duke schreef:
Ach volgende maand komt Thyrons album uit. Dan gaat het weer over de muziek en na een half jaar is iedereen het weer vergeten.

Grootste fout die hij heeft gemaakt is het censuurbeleid op FB en hier. Erg onhandig.


Nee hoor, we zijn zijn fouten van het verleden nog steeds niet vergetenn

Als (lees: ALS) ie niet meer in de fout gaat, hoor je er over een tijdje niemand meer over hoor. Niemand heeft het ook meer over het drankoptreden van Delete.

Nogmaals, dat valt hiermee toch absoluut niet te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt inderdaad niet te vergelijken. Ik kan namelijk niet zo snel bedenken wat voor foute dingen Delete nog meer gedaan heeft.
Thyron begaat een fout en dat heeft als gevolg dat zijn verleden er ook bij gehaald wordt.
Als Delete nou weer eens de fout ingaat, kun je er op rekenen dat ook dat incident naar boven wordt gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het is nu wel bijzonder stil op de social media van Bas, normaal gesproken postte hij meerdere malen per dag wel een berichtje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik heb eigenlijk geen zin om daar aandacht aan te gaan schenken. Ik weet dat die 8 pagina's vol staan met haatreacties en 'onzin grappen' en daar erger ik me meer aan kapot dan dat ik er van geniet. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het ook af maar ik maak er geen wereldramp van.


Dit

Het is fout, maar een keer is het welles. Ik denk zo dat Bas momenteel door een heel moeilijke tijd gaat. Ik kan me voorstellen dat iemand die veel tijd alleen doorbrengt (in de studio) na het ervaren van al die haat gruwelijk met zichzelf in de tang kan komen zitten. Nou is het natuurlijk niet ongegrond maar ik vind dat er grenzen zijn. Ik ga niet haten op Bas, ik hoop van harte dat hij zichzelf nu op de juiste koers zet, want ik begon de laatste weken eigenlijk net hem te waarderen als producer. Niet iedereen is op zijn 17e al ontplooid tot een volwassen rationeel persoon.


Inderdaad.
Is er trouwens destijds ook zoveel aandacht besteed aan Delete toen hij fouten beging? Ik heb daar in ieder geval geen discussie-topic over gezien. Die incidentjes zijn ook vergeten en vergeven, waarom zouden we dan Thyron wel aan de schandpaal gaan nagelen en hem met de grond gelijk maken.
Net alsof niemand hier wel eens (grote) fouten maakt. Hij leert hier flink van en krijgt nu de deksel op zijn neus. Kan me niet voorstellen dat hij ooit nog zoiets doet.


Deze aandacht kwam ook niet zo uit de lucht vallen. Delete was, naar mijn weten, maar eenmalig.
Dit toneelspel gaat een stuk verder, B-Front, Atmozfears, Thyron's moeder, vertrouwen van collega's, etc. etc.

Ik pak mn bakje popcorn maar weer en ga er weer lekker voor zitten! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Het is nu wel bijzonder stil op de social media van Bas, normaal gesproken postte hij meerdere malen per dag wel een berichtje :whistle:

Dit dacht ik dus ook al. Hij plaatste bijna elke dag wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 21:20 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Destination schreef:
Het is nu wel bijzonder stil op de social media van Bas, normaal gesproken postte hij meerdere malen per dag wel een berichtje :whistle:

Dit dacht ik dus ook al. Hij plaatste bijna elke dag wel iets.

Vrij logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou denk ik best handig zijn als Thyron nog 1 maal een berichtje hier zou plaatsen mbt het verwijderen van berichten en eerdere fouten.

Uitleg, spijt betuigen en vanaf nu een nieuwe start en echt geen fouten meer maken. Dan wordt het hem wel vergeven.

Nu ettert het redelijk door namelijk.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen