Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:32 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Door mannetjes als jou kun je op Hardtraxx niet meer fatsoenlijk je mening geven voor er weer een in de delete/lock-knop hangt. De enige florerende topics zijn onderhand opsomtopics met top 5 lijstjes en alles wat in off-topic staat. Aan de andere kant is het schijnbaar wel toegestaan om als artiest te stelen, bedriegen en te beledigen zonder dat je daarvoor op aangesproken kunt worden.

Een artiest die voortdurend van een andere artiest jat is een prima zaak om hier te bespreken. Het gaat notabene om hetgeen de hele scene omdraait; muziek..

Nadat het topic is heropend kwamen er trouwens nog drie andere voorvallen naar boven. Echt nutteloos kan ik het dus niet noemen.


Stel je niet zo aan man.. 3 voorvallen die dus allang ''bekend'' waren. Die knul zal echt niet bij een label zitten en een album releasen als hij alléén maar jat. Ik praat niet goed wat hier gebeurt is, maar je kan ook te ver doorgaan. Je bent er niet bijgeweest, je hebt thyron nog bfront gesproken hierover. Maar klaarblijkelijk is het een nederlandse ziekte om overal maar een mening op te willen geven.
Deed jij geen domme dingen toen je 17 was, waar je nu misschien spijt van hebt ? Gun het die jongen dan ook om hiermee om te kunnen gaan, ipv allerlei dingetjes te zoeken om hem nog verder naar beneden te halen :)

pim0412 schreef:
Inderdaad. Even het topic schoonvegen en een ban voor punthoofd, en we kunnen gewoon verder lijkt me.


een ban voor punthoofd ? Oké dan.. kleuter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Stel je niet zo aan man.. 3 voorvallen die dus allang ''bekend'' waren. Die knul zal echt niet bij een label zitten en een album releasen als hij alléén maar jat. Ik praat niet goed wat hier gebeurt is, maar je kan ook te ver doorgaan. Je bent er niet bijgeweest, je hebt thyron nog bfront gesproken hierover. Maar klaarblijkelijk is het een nederlandse ziekte om overal maar een mening op te willen geven.

Prima dat jij dat als een Nederlandse ziekte ziet. Ik bekijk zaken graag objectief en kritisch, en daar was HT altijd een prima medium voor. Totdat er mannetjes als jij om de hoek kwamen kijken waardoor alles binnen een dag op slot mocht, artiesten een soort godenstatus ontwikkelde en zelfs gefundeerde kritiek niet meer kan. Nogmaals prima als jij alleen maar platen met vette kicks en leuke series wilt posten. Ik wil graag wat meer lezen.

Punthoofd schreef:
Deed jij geen domme dingen waar je nu misschien spijt van hebt ? Gun het die jongen dan ook om hiermee om te kunnen gaan, ipv allerlei dingetjes te zoeken om hem nog verder naar beneden te halen :)

Continu, en daar werd ik ook op aangesproken. Het enige verschil is dat ik op mijn 17e geen volle zalen trok, geen geld verdiende met mijn hobby en geen goed toekomstperspectief had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
een ban voor punthoofd ? Oké dan.. kleuter :)

Ik ben duidelijk de kleuter inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:46 
 
Hardtraxxer

Dat is waarschijnlijk waar het verschil in zit. Dat een artiest mensen heeft die zijn muziek leuk vinden, maar ook mensen die kritiek hebben. En bijna elke artiest weet met kritiek (geen feedback) om te gaan. Door het te negeren.
Waarom komen die artiesten die hier ooit zijn begonnen niet meer terug dan ? Omdat er mensen zoals jij, in dit geval, enkel en alleen maar naar eigen zegge gefundeerde kritiek willen leveren.

Wat heeft het voor zin om door te blijven gaan over het stelen wel of niet? Als het echt zó zo zijn als hoe jij het wilt overbrengen dan zal fusion daar echt wel wat aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees nu eigenlijk pas het gehele gebeuren. Ik weet niet hoe de situatie nu is, heb geen zin om die 9 pagina's volledig door te lezen maar ik denk dat het wel een beetje opgeblazen wordt.
Het is natuurlijk gewoon een stomme actie van hem, maar ik zelf zie er de ernst niet van in. Hij heeft zijn excuses aangeboden, weet dat hij fout zit en heeft toch niets met die track gedaan? Je kan ook van een mug een olifant maken. Het lijkt wel of hij iemand het ziekenhuis in heeft geslagen of vermoord heeft.
Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het punt is meer dat er nauwelijks meer iets interessants te lezen is zonder dat de discussie afgekapt wordt of overgenomen wordt door 'grappenmakers'. Het gaat er echt niet om dat iedereen hier door wil blijven gaan over wat Thyron gedaan heeft. Noem maar eens 3 topics waar dieper op iets ingegaan wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:12 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Het punt is meer dat er nauwelijks meer iets interessants te lezen is zonder dat de discussie afgekapt wordt of overgenomen wordt door 'grappenmakers'. Het gaat er echt niet om dat iedereen hier door wil blijven gaan over wat Thyron gedaan heeft. Noem maar eens 3 topics waar dieper op iets ingegaan wordt?


Jij ziet het als grappenmakers, ik zie het meer als een grap met onderliggende toon. Precies wat basshunterz zegt.. Op een moment is het klaar.
Als je al ziet dat het hier ook gaat over een ''gestolen'' snare.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Als je al ziet dat het hier ook gaat over een ''gestolen'' snare.. :sleep:


Een gestolen snare is toch ook stelen? Het gaat over het feit dat Thyron steelt en daar wordt hij (uiteraard terecht) over veroordeeld. Ik ben door dit topic veel meer over Thyron te weten gekomen en ik kijk nu zeker anders naar deze artiest. Daarom is dit topic zeker van nut.

Het zijn alleen die zielige grapjes over zijn moeder die het topic vervuilen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:20 
 
Hardtraxxer

Daan- schreef:
Punthoofd schreef:
Als je al ziet dat het hier ook gaat over een ''gestolen'' snare.. :sleep:


Een gestolen snare is toch ook stelen? Het gaat over het feit dat Thyron steelt en daar wordt hij (uiteraard terecht) over veroordeeld. Ik ben door dit topic veel meer over Thyron te weten gekomen en ik kijk nu zeker anders naar deze artiest. Daarom is dit topic zeker van nut.

Het zijn alleen die zielige grapjes over zijn moeder die het topic vervuilen...


Zijn het de heren van Sub zero die aangeven dat thyron de snare gepikt heeft ? Of is dat enkel een conclusie die getrokken is vanuit de screenshot ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ga weg met je topic dicht man. Als het nou om 1 slippertje ging. Er komen steeds meer zaken aan het licht en het zijn verre van onbelangrijke zaken. Als het je stoort kruip je toch gewoon een weekje in je hardcore hok?


Ik hou van mn hokkie inderdaad. Echter zoals je nu ziet is het alleen gejank en blijven hameren op dezelfde punten. Als er nieuwe invalshoeken komen is het inderdaad nuttig en als er normaal over gepraat word.

Dit is gewoon afzeiken omdat kijk mij stoer zijn dat ik mee ga met de meute.

Ja hij heeft fouten gemaakt, ja hij heeft een mentale coach nodig dat weten we onderhand en hij ook.
Met van de zeikgrappen en opmerking kom je inderdaad qua topic ook een stuk verder, bewijst ook weer van een stukje volwassenheid op Hardtraxx niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Daan- schreef:
Punthoofd schreef:
Als je al ziet dat het hier ook gaat over een ''gestolen'' snare.. :sleep:


Een gestolen snare is toch ook stelen? Het gaat over het feit dat Thyron steelt en daar wordt hij (uiteraard terecht) over veroordeeld. Ik ben door dit topic veel meer over Thyron te weten gekomen en ik kijk nu zeker anders naar deze artiest. Daarom is dit topic zeker van nut.

Het zijn alleen die zielige grapjes over zijn moeder die het topic vervuilen...


Zijn het de heren van Sub zero die aangeven dat thyron de snare gepikt heeft ? Of is dat enkel een conclusie die getrokken is vanuit de screenshot ?


Je hebt gelijk dat het nergens wordt bevestigd, dat was ook precies mijn punt toen ik hier eerder in het topic al naar vroeg. Maar er zijn wel degelijk andere dingen gebeurd die wel bevestigd zijn. Die wist ik ook nog niet.
Toch is het logisch dat je dit soort speculaties krijgt als je als artiest meerdere keren de fout in bent gegaan, en denk ik dat dit topic een prima platform is voor dat soort speculaties.

Maar nu je dit zo zegt begrijp ik de geplaatste aanhalingstekens in jouw bericht pas zoals je ze bedoeld hebt, en dat is inderdaad nergens bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jongens, flikker toch alstjeblieft een eind op als je niks zinnigs te melden hebt. Je bent niet grappig. Voeg wat toe aan de situatie/discussie of rot een eind op. Hahahahahaha kijk mij grappig zijn berichten/domweg pesten heeft niemand wat aan. Wat mij betreft mag het moderator team hier best strict tegen handelen. Gooi er maar eens een paar waarschuwingen uit. Zijn altijd dezelfde user die denken altijd de clown te moeten uithangen.

Amen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Echter zoals je nu ziet is het alleen gejank en blijven hameren op dezelfde punten. Als er nieuwe invalshoeken

Dit is gewoon afzeiken omdat kijk mij stoer zijn dat ik mee ga met de meute.

Ik doe hier niet aan mee hoor BB, en er zijn nog wel wat andere mensen die met een zinnige bijdrage komen. Mijn vraag is wederom hoezo moeten voorgenoemde lijden onder de mensen die zeiken om het zeiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:32 
 
Hardtraxxer

Goedemiddag dames en heren,

Ik heb deze discussie nu enkele dagen gevolgd en heb speciaal voor deze gelegenheid maar even een account aangemaakt.

Ik zal al het politieke gezever achterwege laten en straight to the point komen.

IK VIND, met de nadruk op IK VIND, Ik vind iets, een mening, waar ik vrij in ben om deze te uiten, voordat ik door alle gebruikers met een knuppel voor het hoofd wordt geslagen. Ik vind dat jullie hier enkel oude koeien uit de sloot aan het halen zijn, dit is de beste verwoording die ik ervoor heb.

Bas heeft (wederom) een gruwelijke fout gemaakt, dit is niet te ontkennen. Ook weet ik dat dit een algemeen discussie topic is waar iedereen vrij mag zijn alle eerdere voorvallen en fouten van Thyron met elkaar te delen. Toch krijg ik sterk het vermoeden dat er een hoop opgebouwde haat is naar deze jongen van de voorgaande gevallen. Als iedereen zich nou eens focust op het huidige probleem i.p.v. oude koeien uit de sloot te halen zou dit topic al een heel stuk interessanter maken.

Het enige wat hier momenteel gebeurd is discussiëren met elkaar, en niet meer over het topic zelf. IK VIND dat Elke gebruiker denkt de Sherlock Holmes van 2014 te zijn door andere gebruikers de mond proberen te snoeren terwijl dat toch echt niet de primaire bedoeling is van een discussie topic met titel.

Mocht je tot hier hebben gelezen, goedzo! Ga vooral door met de discussie maar houdt het a.u.b. bij het huidige voorval en ga geen oude zaken uit de kast halen. Op die manier kan IK dit geen discussie topic meer noemen maar gewoon een zever-topic waar iedereen zijn opgebouwde haat en kritiek kwijt kan.

Ik vindt het spijtig wat Thyron heeft gedaan. Dit doet hij natuurlijk zelf en hij zal er echt wel spijt van hebben, daar heb ik geen twijfel over. Echter ben ik van mening dat het nogal opgeblazen wordt en dat wij (allemaal) niet de volledige informatie hebben over het echte voorval ;)

Mijn dank voor uw aandacht,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon het niet beter zeggen

(Ga het niet helemaal quoten omdat het redelijk lang is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hierbij excuses voor mijn opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:45 
 
Hardtraxxer

Held op Sokken iets met spijkers en koppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:47 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Hierbij excuses voor mijn opmerking.


Ik citeer dit, omdat mijn opmerking klaarblijkelijk niet goed is opgevat.
Mijn doel is niet om haat te zaaien dan wel provoceren.
Mijn opvatting is dat dit topic zijn doel voorbij schiet, en er allerlei uitspraken worden gedaan die enkel gebaseerd zijn op eigen inzicht.
Dit zal mijn laatste reactie zijn in dit topic, ik denk dat mijn punt duidelijk is een hoop dat het publiekelijk neerhalen van iemand van 17 hierbij kan stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxxer

Jongens, jongens. Het is toch heel simpel. Hij verdient het gewoon niet meer een artiest te zijn, omdat hij andere artiesten niet respecteert en een '.....' stelende '....' is. Iedereen kan er op zijn eigen manier naar kijken en droevig doen of het voor hem opnemen, maar hij verdient de negatieve aandacht niet eens meer. Je kan je zelfs als je 12 bent wel van tevoren realiseren dat werk van anderen stelen iets is dat echt niet kan. Het is op geen enkele wijze verontschuldigbaar. Beter wordt dit topic gewoon gesloten en alles dat met Thyron te maken heeft verwijderd en wordt hij op Hardtraxx ook niet meer erkend als artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
Fekete schreef:
Topic is opengebleven zodat alles centraal in één topic kon worden geplempt, anders worden er toch weer andere topics geopend of gaat er op de verkeerde plek worden gediscussiëerd. Topic zal naar alle waarschijnlijkheid dan nu ook niet meer lang openblijven.


Weetje wat het is.. die knaap is 17.. is nu iets gebeurt en mensen komen met allerlei dingen om hem nog verder naar beneden te halen. Wat in mijn ogen nog veel triester is.. Als dit topic nooit gestart was, dan was er misschien her en der een opmerking gevallen die door een mod waar nodig verwijderd kan worden.. Het internet vergeet niets he..


Hoezo om nog verder naar beneden te halen? Er wordt gewoon zijn verleden bijgehaald. Naar beneden halen heeft hij overigens zelf gedaan. Zijn verleden laat zien dat dit niet echt een incident is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Jongens, jongens. Het is toch heel simpel. Hij verdient het gewoon niet meer een artiest te zijn, omdat hij andere artiesten niet respecteert en een - stelende - is. Iedereen kan er op zijn eigen manier naar kijken en droevig doen of het voor hem opnemen, maar hij verdient de negatieve aandacht niet eens meer. Je kan je zelfs als je 12 bent wel van tevoren realiseren dat werk van anderen stelen iets is dat echt niet kan. Het is op geen enkele wijze verontschuldigbaar. Beter wordt dit topic gewoon gesloten en alles dat met Thyron te maken heeft verwijderd en wordt hij op Hardtraxx ook niet meer erkend als artiest.


Jij bent ook wel de grootste hardstyle liefhebbert hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat gewoon iedereen zijn mening geven ipv jezelf meteen te verlagen met zo'n domme opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Jongens, jongens. Het is toch heel simpel. Hij verdient het gewoon niet meer een artiest te zijn, omdat hij andere artiesten niet respecteert en een '.....' stelende '....' is. Iedereen kan er op zijn eigen manier naar kijken en droevig doen of het voor hem opnemen, maar hij verdient de negatieve aandacht niet eens meer. Je kan je zelfs als je 12 bent wel van tevoren realiseren dat werk van anderen stelen iets is dat echt niet kan. Het is op geen enkele wijze verontschuldigbaar. Beter wordt dit topic gewoon gesloten en alles dat met Thyron te maken heeft verwijderd en wordt hij op Hardtraxx ook niet meer erkend als artiest.


Ja, want Global Hardstyle werd beter toen alles over headhunterz verbannen werd. Het idee van forum is toch juist een ruimte om vrij te discussiëren over bepaalde onderwerpen? Zodra je als forum kant gaat kiezen in zulk soort dingen, kun je beter gewoon stoppen denk ik.

Uiteindelijk bepaalt alleen de scene wie er als grote artiesten gezien worden. Als iedereen dit echt zo belangrijk vindt, komt er niemand meer naar Bas z'n gigs en wordt hij daardoor ook vanzelf niet meer geboekt. En ik denk dat iedereen weet hoe groot die kans is... Hardtraxx is ook slechts een afspiegeling van de scene waar veel enthousiastelingen discussiëren over zaken als dit, maar een heel groot deel van de feestgangers komt gewoon puur voor de muziek en interesseert zich niet voor dit soort discussies en dat is ook hun goed recht.

Verder zou ik wel eens wat meer bewijzen willen zien over bepaalde zaken, discussies over feiten zijn interessanter dan random statements. Uiteindelijk is het voor elke producer bijvoorbeeld verstandig om zijn of haar sounds te vergelijken met de industrie standaard en zal elke producer snel naar wat samples grijpen als hij een idee snel op papier wil zetten om later uit te werken. In die hoedanigheid is het niet raar dat zulke samples op een computer staan en betekent nog niet dat ze ook in eindproducten zitten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Ja, want Global Hardstyle werd beter toen alles over headhunterz verbannen werd. Het idee van forum is toch juist een ruimte om vrij te discussiëren over bepaalde onderwerpen? Zodra je als forum kant gaat kiezen in zulk soort

Exact dit. Echter komt het tegenovergestelde hier de laatste tijd voor. Er wordt veels te veel gestuurd enkel leuke berichten en goede relaties met artiesten of daar nu aanleiding voor is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het incident met B-front op zich valt nog wel mee. Het is wel een kwalijke zaak natuurlijk maar dat zou kunnen gebeuren in een opwelling. Echter het verwijderen van berichten op zowel hardtraxx als facebook gaat wel ver en zal ook niet bijdragen aan het accepteren en vergeven van het incident met B-front.

Het is te hopen voor Thyron dat collega's hem willen supporten en nog met hem willen samenwerken anders zal die het nog zwaar krijgen in de muziekbusiness.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen