Stel je niet zo aan man.. 3 voorvallen die dus allang ''bekend'' waren. Die knul zal echt niet bij een label zitten en een album releasen als hij alléén maar jat. Ik praat niet goed wat hier gebeurt is, maar je kan ook te ver doorgaan. Je bent er niet bijgeweest, je hebt thyron nog bfront gesproken hierover. Maar klaarblijkelijk is het een nederlandse ziekte om overal maar een mening op te willen geven.TiMOTHYb wrote: Door mannetjes als jou kun je op Hardtraxx niet meer fatsoenlijk je mening geven voor er weer een in de delete/lock-knop hangt. De enige florerende topics zijn onderhand opsomtopics met top 5 lijstjes en alles wat in off-topic staat. Aan de andere kant is het schijnbaar wel toegestaan om als artiest te stelen, bedriegen en te beledigen zonder dat je daarvoor op aangesproken kunt worden.
Een artiest die voortdurend van een andere artiest jat is een prima zaak om hier te bespreken. Het gaat notabene om hetgeen de hele scene omdraait; muziek..
Nadat het topic is heropend kwamen er trouwens nog drie andere voorvallen naar boven. Echt nutteloos kan ik het dus niet noemen.
Deed jij geen domme dingen toen je 17 was, waar je nu misschien spijt van hebt ? Gun het die jongen dan ook om hiermee om te kunnen gaan, ipv allerlei dingetjes te zoeken om hem nog verder naar beneden te halen
pim0412 wrote:Inderdaad. Even het topic schoonvegen en een ban voor punthoofd, en we kunnen gewoon verder lijkt me.
een ban voor punthoofd ? Oké dan.. kleuter