Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 05:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Protech DJ schreef:
Thyron en Sub Zero Project zijn beiden beginnende producers en zullen ook vast wel eens iets contact hebben (gehad), misschien hebben ze gewoon een paar sounds uitgewisseld, het hoeft niet direct gestolen te zijn.

Doelde niet op Sub Zero Project maar op "Zirkum aaaah choir". :) En voor je gaat zeggen dat die ook sounds hebben uitgewisseld, nee.

wat betreft stelen van sounds en screeches, het is vrij simpel om een bepaalde sound na te maken als je weet hoe het moet. gebruik een leuke choire sample bank van Kontakt en je kunt de helft van de Radical Redemption breaks namaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 06:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Gangsterdwerg schreef:
dakpan heeft geen vader. hij is ontstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
wat betreft stelen van sounds en screeches, het is vrij simpel om een bepaalde sound na te maken als je weet hoe het moet. gebruik een leuke choire sample bank van Kontakt en je kunt de helft van de Radical Redemption breaks namaken

Ik zie dit wel vaker staan, en ik zeg niet dat het niet kan, maar; doe het eens. Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:54 
 

Wat een soap
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:01 
 
Hardtraxxer

Gaat de Q&A met de moeder van Thyron nou niet door ..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Gaat de Q&A met de moeder van Thyron nou niet door ..?


Ga weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
vreemd dit.

Maar wat kunnen jullie een hoop opblazen zeg....


Dit, kan dit topic niet dicht voordat we weer 20 van dezelfde grappen krijgen? Wordt nu wel saai gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga weg met je topic dicht man. Als het nou om 1 slippertje ging. Er komen steeds meer zaken aan het licht en het zijn verre van onbelangrijke zaken. Als het je stoort kruip je toch gewoon een weekje in je hardcore hok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moeten we de begin post aanpassen met alle feiten wat meneer heeft uitgespookt in het verleden tot nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
gebruik een leuke choire sample bank van Kontakt en je kunt heel Minus Militia namaken

correctie

Ik heb al een hoop soaps meegemaakt op hardtraxx maar had nooit verwacht dat de beste soap óóit nog zou komen. Dit is echt klasse haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Het zou wel tof zijn als uit zou lekken dat Atmozfears een affaire had met Thyrons moeder.

echt te sneu voor woorden om constant over z'n moeder door te blijven gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn grenzen indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:24 
 
Hardtraxxer

Ken je dat spreekwoord, wie de bal kaatst...

Je weet nu dat er een speciaal topic voor is, dus hoe je hier niet te kijken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Ken je dat spreekwoord, wie de bal kaatst...

Je weet nu dat er een speciaal topic voor is, dus hoe je hier niet te kijken :corn:


gaat me er niet om of ik me er aan stoor of niet, gaat mij gewoon te ver dat zelfs zijn moeder het nu te verduren krijgt. Die in principe niks gedaan heeft behalve dat ze (op een wat ongelukkige manier) voor haar zoon op wilde komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, flikker toch alstjeblieft een eind op als je niks zinnigs te melden hebt. Je bent niet grappig. Voeg wat toe aan de situatie/discussie of rot een eind op. Hahahahahaha kijk mij grappig zijn berichten/domweg pesten heeft niemand wat aan. Wat mij betreft mag het moderator team hier best strict tegen handelen. Gooi er maar eens een paar waarschuwingen uit. Zijn altijd dezelfde user die denken altijd de clown te moeten uithangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jongens, flikker toch alstjeblieft een eind op als je niks zinnigs te melden hebt. Je bent niet grappig. Voeg wat toe aan de situatie/discussie of rot een eind op. Hahahahahaha kijk mij grappig zijn berichten/domweg pesten heeft niemand wat aan

Precies, zorg er nou es voor dat er gewoon op een normale manier gepraat kan worden over een onderwerp zonder dat dadelijk weer een topic dicht gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:01 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Maakt toch geen reet uit waar het geplaatst wordt, feit is gewoon dat het te triest voor woorden is dat er herhaaldelijk wordt doorgegaan over die moeder. Dat er een speciaal topic voor gemaakt is betekend niet dat iedereen even zijn zegje kan doen over alle familie leden van Thyron puur om even een beetje grappig te doen voor internet punten >.<


Je ziet het probleem dus niet.. Dat er UBERHAUPT een topic open blijft hiervoor is te triest voor woorden.. Die jongen heb een fout gemaakt, heeft het waarschijnlijk allang weer uitgepraat of opgelost.. Maaaar de riddertjes van HT zullen kosten wat kost door blijven gaan om hun mening te uiten over deze situatie.. Zolang dit topic open blijft om te ''discussiëren'' over dit, zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook grapjes blijven komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Rickzel schreef:

Maakt toch geen reet uit waar het geplaatst wordt, feit is gewoon dat het te triest voor woorden is dat er herhaaldelijk wordt doorgegaan over die moeder. Dat er een speciaal topic voor gemaakt is betekend niet dat iedereen even zijn zegje kan doen over alle familie leden van Thyron puur om even een beetje grappig te doen voor internet punten >.<


Je ziet het probleem dus niet.. Dat er UBERHAUPT een topic open blijft hiervoor is te triest voor woorden.. Die jongen heb een fout gemaakt, heeft het waarschijnlijk allang weer uitgepraat of opgelost.. Maaaar de riddertjes van HT zullen kosten wat kost door blijven gaan om hun mening te uiten over deze situatie.. Zolang dit topic open blijft om te ''discussiëren'' over dit, zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook grapjes blijven komen.


Oke dan snapte ik niet wat je bedoelde, eigenlijk bedoelen we dus beide ongeveer hetzelfde :P! Fair enough ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:06 
 

Topic is opengebleven zodat alles centraal in één topic kon worden geplempt, anders worden er toch weer andere topics geopend of gaat er op de verkeerde plek worden gediscussiëerd. Topic zal naar alle waarschijnlijkheid dan nu ook niet meer lang openblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:16 
 
Hardtraxxer

Fekete schreef:
Topic is opengebleven zodat alles centraal in één topic kon worden geplempt, anders worden er toch weer andere topics geopend of gaat er op de verkeerde plek worden gediscussiëerd. Topic zal naar alle waarschijnlijkheid dan nu ook niet meer lang openblijven.


Weetje wat het is.. die knaap is 17.. is nu iets gebeurt en mensen komen met allerlei dingen om hem nog verder naar beneden te halen. Wat in mijn ogen nog veel triester is.. Als dit topic nooit gestart was, dan was er misschien her en der een opmerking gevallen die door een mod waar nodig verwijderd kan worden.. Het internet vergeet niets he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:21 
 

Punthoofd schreef:
Als dit topic nooit gestart was, dan was er misschien her en der een opmerking gevallen die door een mod waar nodig verwijderd kan worden.. Het internet vergeet niets he..


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom gelijk weer overwegen hem te sluiten? Spreek gewoon het gedrag van die kleuters aan. Je kan wel blijven sluiten, maar als je de bron niet aanpakt leren ze het nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Weetje wat het is.. die knaap is 17.. is nu iets gebeurt en mensen komen met allerlei dingen om hem nog verder naar beneden te halen. Wat in mijn ogen nog veel triester is.. Als dit topic nooit gestart was, dan was er misschien her en der een opmerking gevallen die door een mod waar nodig verwijderd kan worden.. Het internet vergeet niets he..

Door mannetjes als jij kun je op Hardtraxx niet meer fatsoenlijk je mening geven voor er weer een in de delete/lock-knop hangt. De enige florerende topics zijn onderhand opsomtopics met top 5 lijstjes en alles wat in off-topic staat. Aan de andere kant is het schijnbaar wel toegestaan om als artiest te stelen, bedriegen en te beledigen zonder dat je daarvoor op aangesproken kunt worden.

Een artiest die voortdurend van een andere artiest jat is een prima zaak om hier te bespreken. Het gaat notabene om hetgeen de hele scene omdraait; muziek..

Nadat het topic is heropend kwamen er trouwens nog drie andere voorvallen naar boven. Echt nutteloos kan ik het dus niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Even het topic schoonvegen en een ban voor punthoofd, en we kunnen gewoon verder lijkt me.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen