Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Het is al een aantal keren vaker genoemd dat Bas óók sounds overneemt van andere artiesten, en niet alleen de heren van Sub Zero Project zijn daar de dupe van.


Heb dat inderdaad ook gehoord over Aeros en K96. Er zouden zelfs sounds van 1 van die 2 op het album zijn gebruikt als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Het was dus daadwerkelijk de moeder van Thyron, ik heb haar net telefonisch gesproken. Ook zij beaamt dat het ongevraagd versturen van de mp3's niet goed te praten is, maar dat het in haar ogen eerder een ondoordachte actie dan een actie die echt kwaad bedoeld is. Het lezen van de reacties in dit topic zorgde ervoor dat ze het toch voor haar zoon op wilde nemen, maar dat pakte niet zo uit als ze het bedoeld had. Haar en onze excuses voor de verwarring die hierdoor ontstaan is, maar het is dus niet Thyron geweest die zijn eigen acties probeerde goed te praten.

Hopelijk is er zo weer wat duidelijkheid over deze kwestie en kan de discussie hier op een normale toon weer verder gaan. :)

Hahahahahahahahahahahahhaha dit is toch wel een van de grappigste dingen die ik ooit heb gelezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Destination schreef:
Het is al een aantal keren vaker genoemd dat Bas óók sounds overneemt van andere artiesten, en niet alleen de heren van Sub Zero Project zijn daar de dupe van.


Heb dat inderdaad ook gehoord over Aeros en K96. Er zouden zelfs sounds van 1 van die 2 op het album zijn gebruikt als ik het me goed herinner.


Maar als dit zo is, hoe komt hij dan aan deze sounds? Die krijgt hij dan toch op 1 of andere manier? Het lijkt mij niet dat die zomaar vanuit de lucht zijn PC binnenkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:52 
 
Hardtraxx Elite

Of rippen uit een bestaande track, of het komt misschien wel vaker voor dat artiesten sounds met elkaar delen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Collabs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn beeld van Thyron momenteel:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg bijzonder dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel wat medelijden met Thyron heb...
Jaja het is zijn eigen schuld maar als nog.
Denk dat hij het nu al wel zwaar genoeg heeft gehad.

P.S. ik ben niet Thryon/moeder/zusje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel wat medelijden met Thyron heb...
Jaja het is zijn eigen schuld maar als nog.
Denk dat hij het nu al wel zwaar genoeg heeft gehad.

P.S. ik ben niet Thryon/moeder/zusje :lol:


Ik vertrouw niemand meer hier, je bent gewoon zijn sympathiekere broertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Topic en hardtraxx moment van het jaar. Thyron vond het gewoon een saai hardtraxx jaar en gunt ons dit in de gulle december maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tzoine schreef:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel wat medelijden met Thyron heb...
Jaja het is zijn eigen schuld maar als nog.
Denk dat hij het nu al wel zwaar genoeg heeft gehad.

P.S. ik ben niet Thryon/moeder/zusje :lol:


Ik vertrouw niemand meer hier, je bent gewoon zijn sympathiekere broertje!


Shit ik ben ontmaskerd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vreemd dit.

Maar wat kunnen jullie een hoop opblazen zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
vreemd dit.

Maar wat kunnen jullie een hoop opblazen zeg....


denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat hij negatieve reacties ging verwijderen omdat hij nog een mod status had van de Q&A, dat was wel heel erg hoor :P

en er komen gewoon steeds meer aparte dingen naar buiten, ook dat weer met z'n moeder... als dat allemaal niet was gebeurt en het alleen bij dat statement was gebleven op facebook en daarna radiostilte, was het nu niet ZO erg opgeblazen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rawismylife schreef:
Naast het voorval met Atmozfears & Tartaros nu met B-Front.. Grootste crimineel in de scene..

Ook dit bewijst weer eens iets:
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 7433c86c29

Gaat dan weleenswaar over een snare, maar dat is zonder twijfel niet het enige dan..


Hier hetzelfde verhaal trouwens https://www.facebook.com/ThyronNL/photo ... =1&theater (evt downloaden voor betere kwaliteit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:35 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
vreemd dit.

Maar wat kunnen jullie een hoop opblazen zeg....


Dit, zoals ik een paar pagina's terug zei is het compleet fout wat hij allemaal heeft gedaan en moeten we dat veroordelen, maar overdrijven is ook een vak.

Paling schreef:
rawismylife schreef:
Naast het voorval met Atmozfears & Tartaros nu met B-Front.. Grootste crimineel in de scene..

Ook dit bewijst weer eens iets:
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 7433c86c29

Gaat dan weleenswaar over een snare, maar dat is zonder twijfel niet het enige dan..


Hier hetzelfde verhaal trouwens https://www.facebook.com/ThyronNL/photo ... =1&theater (evt downloaden voor betere kwaliteit)


Thyron en Sub Zero Project zijn beiden beginnende producers en zullen ook vast wel eens iets contact hebben (gehad), misschien hebben ze gewoon een paar sounds uitgewisseld, het hoeft niet direct gestolen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:


Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig Alex? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Je hebt niet echt een baas. Ze bepalen wat ze uitbrengen op hun label, maar normaal bepaal je zelf hoeveel tracks en welke tracks je stuurt etc (er zijn contracten waarbij je een bepaald aantal tracks moet maken, maar is njet gebruikelijk). De gezagsverhouding ontbreekt over het algemeen.

Oké Phase2 je hebt niet echt een baas net als vakkenvullers bij de AH. En er heerst ook geen hiërarchie net als bij de AH. En je krijgt ook geen 13e maand en ook geen verlofuren. Volgens mij is er bij elk label gewoon een eindverantwoordelijke die een heel peleton producers moet managen. Dat is m.i. (in dit soort situaties) prima aan te duiden als werknemer/-gever relatie. Volgens mij is het voor eindverantwoordelijke onhandig als een werknemer ondermaatse kwaliteit levert, lang over zijn werk doet, niets produceert (vooral als talent..) of één van de voorgenoemde (in dit topic) gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Thyron en Sub Zero Project zijn beiden beginnende producers en zullen ook vast wel eens iets contact hebben (gehad), misschien hebben ze gewoon een paar sounds uitgewisseld, het hoeft niet direct gestolen te zijn.

Doelde niet op Sub Zero Project maar op "Zirkum aaaah choir". :) En voor je gaat zeggen dat die ook sounds hebben uitgewisseld, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 23:05 
 
Hardtraxx Newbie

Maar even zonder 'grap' Thyron heeft overal met collabs wat weg geplukt, en ook zonder pardon in zijn " Album "
gebruikt... hier ook door mensen op aangesproken maar niets tegen gedaan. ik zeg #doeityrone :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Dakpan schreef:


Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig Alex? :D


Wie ben jij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wie ben jij. :D
Thyron :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dakpan schreef:
Wie ben jij. :D
Thyron :D


Hoe weet je dat t z'n vader niet is deze keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 00:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien is het jouw vader wel dakpan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dakpan heeft geen vader. hij is ontstaan.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen