Moet je zo nodig je woordje kwijt dan?Pipa wrote:Verwacht ook niet dat hij gaat reageren, maar zou wel wat weer leven in deze discussie brengen
Als er niks meer is, dan laat men het toch?
Moet je zo nodig je woordje kwijt dan?Pipa wrote:Verwacht ook niet dat hij gaat reageren, maar zou wel wat weer leven in deze discussie brengen
Lijkt me ook niet bepaald professioneel, dit soort zaken horen in principe gewoon binnen de deuren te blijven.Kiloknaller wrote:Ben ook wel benieuwd of Fusion met iets naar buiten komt.. Zo toonaangevend zijn ze nu ook niet meer dus ik heb het idee dat ze dit er ook niet echt bij kunnen(/willen) gebruiken
Het kwaad is al geschied dus ja wat moet je dan doen héDestination wrote:Lijkt me ook niet bepaald professioneel, dit soort zaken horen in principe gewoon binnen de deuren te blijven.
Iedereen neemt wel is wat mee van het werk. Dus dan is iedereen niet te vertrouwen. Hij heeft gewoon een fout gemaakt, is daar nu voor aan het boeten. Mogen we die jongen dan geen 2de kans geven (inb4 is al zijn 2de kans).Laud wrote:Wel lekker voor Fusion, een werknemer die je niet bepaald kunt vertrouwen.
4e kans*Lenny wrote:Iedereen neemt wel is wat mee van het werk. Dus dan is iedereen niet te vertrouwen. Hij heeft gewoon een fout gemaakt, is daar nu voor aan het boeten. Mogen we die jongen dan geen 2de kans geven (inb4 is al zijn 2de kans).Laud wrote:Wel lekker voor Fusion, een werknemer die je niet bepaald kunt vertrouwen.
Ze hebben het al uitgepraatPipa wrote:Maar als die verder wil komen denk ik toch dat hij het bij moet leggen met Bob.
Nu ook zijn zusje online ?-RiiANNE wrote:Ze hebben het al uitgepraatPipa wrote:Maar als die verder wil komen denk ik toch dat hij het bij moet leggen met Bob.
Een artiest is normaal gesproken geen werknemer van een label.Laud wrote:Wel lekker voor Fusion, een werknemer die je niet bepaald kunt vertrouwen.
In a dark room with a dim light at the corner, a 13-year-old boy sat still. Furious kicks emerged as he transferred the sounds he produced by electronic mail
Nee ik ben iemand die leest, moet je eens proberenPunthoofd wrote:Nu ook zijn zusje online ?
Bron/quote?-RiiANNE wrote:Nee ik ben iemand die leest, moet je eens proberenPunthoofd wrote:Nu ook zijn zusje online ?
Zenda in de shoutKiloknaller wrote:Bron/quote?-RiiANNE wrote:Nee ik ben iemand die leest, moet je eens proberenPunthoofd wrote:Nu ook zijn zusje online ?
De verhouding van artiest/label lijkt anders best op die van een doorsnee werknemer met zijn werkgever. Je hebt collega's, moet bepaalde kwaliteit leveren, je werk wordt nagekeken, je hebt een baas. In mijn ogen kun je jatten van producers (van jouw label) gewoon labelen als jatten van collega's. Met welke intentie het ook wordt gedaan.Phase 2 wrote:Een artiest is normaal gesproken geen werknemer van een label.Laud wrote:Wel lekker voor Fusion, een werknemer die je niet bepaald kunt vertrouwen.
-RiiANNE wrote: Zenda in de shout
Ik haak af, sorry.[16:56] The Venator: zusje van een maat
[16:56] The Venator: nee man teup gek
[16:52] AniThing: en deelt nooit
[16:52] AniThing:
[16:52] AniThing: kees heeft een heel harem
[16:52] Zenda: die met die peuk?
[16:52] teupie: he kees, dat meidje op snap van gister, is dat je vriendin?
[16:51] teupie: hoe is het leven hier
TiMOTHYb wrote:Ik haak af, sorry.
Ik moest lachenBackstabber wrote:Fusion was allang op de hoogte van zijn praktijkenStukje uit zijn biografie:
In a dark room with a dim light at the corner, a 13-year-old boy sat still. Furious kicks emerged as he transferred the sounds he produced by electronic mail
Oh youTiMOTHYb wrote:-RiiANNE wrote: Zenda in de shoutIk haak af, sorry.[16:56] The Venator: zusje van een maat
[16:56] The Venator: nee man teup gek
[16:52] AniThing: en deelt nooit
[16:52] AniThing: kees heeft een heel harem
[16:52] Zenda: die met die peuk?
[16:52] teupie: he kees, dat meidje op snap van gister, is dat je vriendin?
[16:51] teupie: hoe is het leven hier
Het is al een aantal keren vaker genoemd dat Bas óók sounds overneemt van andere artiesten, en niet alleen de heren van Sub Zero Project zijn daar de dupe van.rawismylife wrote:Naast het voorval met Atmozfears & Tartaros nu met B-Front.. Grootste crimineel in de scene..
Ook dit bewijst weer eens iets:
Je hebt niet echt een baas. Ze bepalen wat ze uitbrengen op hun label, maar normaal bepaal je zelf hoeveel tracks en welke tracks je stuurt etc (er zijn contracten waarbij je een bepaald aantal tracks moet maken, maar is njet gebruikelijk). De gezagsverhouding ontbreekt over het algemeen.TiMOTHYb wrote:De verhouding van artiest/label lijkt anders best op die van een doorsnee werknemer met zijn werkgever. Je hebt collega's, moet bepaalde kwaliteit leveren, je werk wordt nagekeken, je hebt een baas. In mijn ogen kun je jatten van producers (van jouw label) gewoon labelen als jatten van collega's. Met welke intentie het ook wordt gedaan.Phase 2 wrote:Een artiest is normaal gesproken geen werknemer van een label.Laud wrote:Wel lekker voor Fusion, een werknemer die je niet bepaald kunt vertrouwen.