Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Het was dus daadwerkelijk de moeder van Thyron, ik heb haar net telefonisch gesproken. Ook zij beaamt dat het ongevraagd versturen van de mp3's niet goed te praten is, maar dat het in haar ogen eerder een ondoordachte actie dan een actie die echt kwaad bedoeld is. Het lezen van de reacties in dit topic zorgde ervoor dat ze het toch voor haar zoon op wilde nemen, maar dat pakte niet zo uit als ze het bedoeld had. Haar en onze excuses voor de verwarring die hierdoor ontstaan is, maar het is dus niet Thyron geweest die zijn eigen acties probeerde goed te praten.

Hopelijk is er zo weer wat duidelijkheid over deze kwestie en kan de discussie hier op een normale toon weer verder gaan. :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Mbassm wrote:Hi Bas!

Super tof dat je dit doet!
Ik heb een heel andere vraag dan de meeste hier:
Ik heb zelf een broer die (op heel ander vlak) zo succesvol is in zijn hobby dat hij er zijn beroep al heel jong van kon maken.
Dat was voor mij niet altijd heel makkelijk. Van de ene kant voelde ik me trots, maar soms ook vond ik het moeilijk.

Ik begrijp uit je interviews dat je bent gestopt met school. Heb jij broers en / of zussen?
En zo ja, hoe gaan die er mee om? En zijn die ook muzikaal of hebben ze ook ambities in de zelfde richting?
Hebben ze dezelfde smaak? Gaan ze mee naar je optredens (mits ze ouder zijn dan natuurlijk :P )

Bedankt alvast en succes met je album!
Dit begint gewoon eng te worden.

EDIT: of is dit zijn zusje die haar broer succesvol vindt in het verneuken van zijn carriëre? xd
Last edited by Daveytl on 14 Dec 2014 23:09, edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Ha! xd
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
:lol:
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
"Mama, die jongens lachen mij uit, kun jij het voor mij oplossen?"
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
xd
Hardtraxx Crew
last seen 9 hours ago
Toevoeging: moeders wilde ingrijpen zonder medeweten van Thyron dus
Hardtraxxer
Zenda wrote:Toevoeging: moeders wilde ingrijpen zonder medeweten van Thyron dus
Is wat ze zegt, ja.
Donateur
1627 posts member since 2009
last seen 11 days ago
het goedpraten heeft ie dus niet van een vreemde..
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zenda wrote:Het was dus daadwerkelijk de moeder van Thyron, ik heb haar net telefonisch gesproken. Ook zij beaamt dat het ongevraagd versturen van de mp3's niet goed te praten is, maar dat het in haar ogen eerder een ondoordachte actie dan een actie die echt kwaad bedoeld is. Het lezen van de reacties in dit topic zorgde ervoor dat ze het toch voor haar zoon op wilde nemen, maar dat pakte niet zo uit als ze het bedoeld had. Haar en onze excuses voor de verwarring die hierdoor ontstaan is, maar het is dus niet Thyron geweest die zijn eigen acties probeerde goed te praten.

Hopelijk is er zo weer wat duidelijkheid over deze kwestie en kan de discussie hier op een normale toon weer verder gaan. :)
Bull to the shit, hier komt hij echt niet zo makkelijk mee weg :lol:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wauw.
Hardtraxxer
Ik had eerder het volgende scenario in gedachte: Thyron doet dom, Thyron probeert het goed te praten door middel van PPTV, Thyron merkt dat dat niet goed uitpakt, Thyron vraagt mams of zij zich kan voordoen als PPTV, mams vangt de klap op.

Still a better love story than Twilight.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
MBassM wrote:
ramon038 wrote:Hij heeft nu zelfs het Facebookbericht verwijderd. Hij kan beter zijn naam veranderen in Delete.
Ik zie het Facebookbericht anders nog gewoon op zijn tijdlijn staan :huh:

LOL JIJ BENT DUS GEWOON THYRON EN HEBT HET BERICHT MAAR WEER ZICHTBAAR GEMAAKT.

Image
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zenda wrote:Het was dus daadwerkelijk de moeder van Thyron, ik heb haar net telefonisch gesproken.
Manmanman.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Stan wrote:Ik had eerder het volgende scenario in gedachte: Thyron doet dom, Thyron probeert het goed te praten door middel van PPTV, Thyron merkt dat dat niet goed uitpakt, Thyron vraagt mams of zij zich kan voordoen als PPTV, mams vangt de klap op.

Still a better love story than Twilight.
Ook het eerste wat ik dacht ja
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Hahahahahahaha dit wordt alleen maar mooier :lol: .
Hardtraxxer
197 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Hoelaat is de Q&A met zijn moeder?
Hardtraxxer
Robbie M wrote:Hoelaat is de Q&A met zijn moeder?
:lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Robbie M wrote:Hoelaat is de Q&A met zijn moeder?
Dan mag hij zelf ook vragen stellen he
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Dit topic. :worship:
Hardtraxx Crew
last seen 9 hours ago
Voor nu ga ik het topic even dicht gooien. Het gesprek is compleet uit de hand gelopen, dus ik wil de boel graag even af laten koelen totdat alle betrokken partijen weer een normale discussie kunnen voeren. Wellicht dat het topic later weer open gaat, maar tot dan even een slotje.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Hoop eigenlijk nog wel op een reactie van B-front
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Pipa wrote:Hoop eigenlijk nog wel op een reactie van B-front
Denk dat je dat kan vergeten, hij heeft toch niks uit te leggen :p is niet in zijn voordeel, waarschijnlijk denkt hij: Thyron jonge, zoek het maar lekker uit.

Zit ook niet meer bij Fusion dus vanuit daar zou ook geen druk komen.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Verwacht ook niet dat hij gaat reageren, maar zou wel wat weer leven in deze discussie brengen