Zygoma schreef:
Leeftijd is geen excuus voor een gebrek aan fatsoen, respect en opvoeding.
Aangezien Bob het vast niet zou pikken als Bas het voorval anders gaat beschrijven dan het is, ga ik ervan uit dat zijn berichtgeving klopt. Die berichtgeving zal immers vast met Fusion zijn afgestemd.
Dat betekent dat hij dus lang alleen in die studio zat en dat het gaat om een doorgestuurde mp3.
En dat hij het had gekregen als hij het had gevraagd.
En dat is dus vooral jammer en niet slim,
maar ik kan me ook voorstellen dat als je daar alleen zo lang zit en je net zo goed daar alles ter beschikking hebt om te gaan zitten luisteren het niet eens zo fout voelt om het naar huis te sturen om daar nog eens op je eigen installatie te kunnen luisteren.Dus ik denk niet dat het te maken heeft met onfatsoenlijk of respectloos. Uit eerdere berichten is echt wel duidelijk dat hij heel veel respect heeft voor Bob. Het is vooral ondoordacht. Ervan uitgaande dat hij er dus geen kwaad mee in de zin had (wat moest hij immers anders dan luisteren met een mp3

) is het nog wel voor te stellen (op die leeftijd) dat je er niet bij stil staat dat hij er iets kwaads mee doet of Bob mee schaadt.
En.....ter vergelijking. Als je in de winkel een pakje kauwgom jat, of iets groters, (wat natuurlijk super fout is, maar wat niet op internet wordt gepubliceerd), dan benadeel je wel iemand en neem je iets mee, wat die ander dan niet meer heeft.
Dat is pas echt respectloos en onfatsoenlijk.
Maar het kromme is dat als hij dat had gedaan niemand er iets van had geweten, maar nu heeft hij eigenlijk niemand kwaad gedaan alleen dom gehandeld en wordt hij toch wel onevenredig hard aangepakt in mijn ogen.
Geloof maar gerust dat hij al erg gestraft zal zijn met het uitstel van de release van zijn album.
Dus omdat hij er zo lang zit mocht hij het wel zonder toestemming naar zichzelf sturen?
Oke dan.