Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha prachtig leesvoer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PPTV schreef:
Dus ik denk niet dat het te maken heeft met onfatsoenlijk of respectloos.

Jawel.

PPTV schreef:
Geloof maar gerust dat hij al erg gestraft zal zijn met het uitstel van de release van zijn album.

Wat heb je het ook zwaar he knul :(



Doei Thyron :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pls :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:20 
 

Nu heeft hij toch wel een eigen award categorie verdiend, right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PPTV schreef:
Zygoma schreef:
Leeftijd is geen excuus voor een gebrek aan fatsoen, respect en opvoeding.


Aangezien Bob het vast niet zou pikken als Bas het voorval anders gaat beschrijven dan het is, ga ik ervan uit dat zijn berichtgeving klopt. Die berichtgeving zal immers vast met Fusion zijn afgestemd.

Dat betekent dat hij dus lang alleen in die studio zat en dat het gaat om een doorgestuurde mp3.
En dat hij het had gekregen als hij het had gevraagd.
En dat is dus vooral jammer en niet slim, maar ik kan me ook voorstellen dat als je daar alleen zo lang zit en je net zo goed daar alles ter beschikking hebt om te gaan zitten luisteren het niet eens zo fout voelt om het naar huis te sturen om daar nog eens op je eigen installatie te kunnen luisteren.
Dus ik denk niet dat het te maken heeft met onfatsoenlijk of respectloos. Uit eerdere berichten is echt wel duidelijk dat hij heel veel respect heeft voor Bob. Het is vooral ondoordacht. Ervan uitgaande dat hij er dus geen kwaad mee in de zin had (wat moest hij immers anders dan luisteren met een mp3 :D ) is het nog wel voor te stellen (op die leeftijd) dat je er niet bij stil staat dat hij er iets kwaads mee doet of Bob mee schaadt.

En.....ter vergelijking. Als je in de winkel een pakje kauwgom jat, of iets groters, (wat natuurlijk super fout is, maar wat niet op internet wordt gepubliceerd), dan benadeel je wel iemand en neem je iets mee, wat die ander dan niet meer heeft.
Dat is pas echt respectloos en onfatsoenlijk.

Maar het kromme is dat als hij dat had gedaan niemand er iets van had geweten, maar nu heeft hij eigenlijk niemand kwaad gedaan alleen dom gehandeld en wordt hij toch wel onevenredig hard aangepakt in mijn ogen.

Geloof maar gerust dat hij al erg gestraft zal zijn met het uitstel van de release van zijn album.


Dus omdat hij er zo lang zit mocht hij het wel zonder toestemming naar zichzelf sturen?
Oke dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus te obvious dit. Als dat werkelijk Thyron is hoe dom denkt hij dat wij zijn ...? :huh:
Maar ik vraag me eigenlijk vooral af wat dit zal betekenen voor zijn carrière, het zou mij weinig verbazen als dit het einde betekent, wie wilt nu nog uberhaupt met hem collabben? Doodzonde dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:34 
 
Artiest

Sorry hoor, maar dat ben ik niet :P

Als het goed is kan een mod dit bevestigen aangezien die IP adressen e.d. na kunnen gaan (?).

Heb verder ook niks toe te voegen aan mijn post op FB. Iedereen zijn eigen mening erover en zijn ook allemaal te verwachten/begrijpen. Wilde alleen wel ff duidelijk maken dat dat dus niet mijn account is, hopelijk kan Jor-D of een moderator dit nog ff bevestigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Als het goed is kan een mod dit bevestigen aangezien die IP adressen e.d. na kunnen gaan (?).


Is gebeurd, of dacht je dat er zulke inhoudsloze aannames worden gemaakt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Aangezien Bob het vast niet zou pikken als Bas het voorval anders gaat beschrijven dan het is, ga ik ervan uit dat zijn berichtgeving klopt. Die berichtgeving zal immers vast met Fusion zijn afgestemd.

Dat betekent dat hij dus lang alleen in die studio zat en dat het gaat om een doorgestuurde mp3.
En dat hij het had gekregen als hij het had gevraagd.
En dat is dus vooral jammer en niet slim, maar ik kan me ook voorstellen dat als je daar alleen zo lang zit en je net zo goed daar alles ter beschikking hebt om te gaan zitten luisteren het niet eens zo fout voelt om het naar huis te sturen om daar nog eens op je eigen installatie te kunnen luisteren.
Dus ik denk niet dat het te maken heeft met onfatsoenlijk of respectloos. Uit eerdere berichten is echt wel duidelijk dat hij heel veel respect heeft voor Bob. Het is vooral ondoordacht. Ervan uitgaande dat hij er dus geen kwaad mee in de zin had (wat moest hij immers anders dan luisteren met een mp3 :D ) is het nog wel voor te stellen (op die leeftijd) dat je er niet bij stil staat dat hij er iets kwaads mee doet of Bob mee schaadt.

En.....ter vergelijking. Als je in de winkel een pakje kauwgom jat, of iets groters, (wat natuurlijk super fout is, maar wat niet op internet wordt gepubliceerd), dan benadeel je wel iemand en neem je iets mee, wat die ander dan niet meer heeft.
Dat is pas echt respectloos en onfatsoenlijk.

Maar het kromme is dat als hij dat had gedaan niemand er iets van had geweten, maar nu heeft hij eigenlijk niemand kwaad gedaan alleen dom gehandeld en wordt hij toch wel onevenredig hard aangepakt in mijn ogen.

Geloof maar gerust dat hij al erg gestraft zal zijn met het uitstel van de release van zijn album.


Leuk om te lezen, maar dit is zoeken naar het goede in hetgeen wat Thyron heeft gedaan, wat me overbodig lijkt. Wat hij heeft gedaan is gewoon niet goed, daar is geen excuus voor (en dat zal 'ie zichzelf op dit moment dubbel en dwars realiseren).

Ventrue schreef:
Jesus te obvious dit. Als dat werkelijk Thyron is hoe dom denkt hij dat wij zijn ...? :huh:
Maar ik vraag me eigenlijk vooral af wat dit zal betekenen voor zijn carrière, het zou mij weinig verbazen als dit het einde betekent, wie wilt nu nog uberhaupt met hem collabben? Doodzonde dit.


Ik denk dat het even tijd nodig heeft; Het is denk ik niet het einde van Thyron. Daarvoor heeft hij als producer, op die leeftijd, te veel talent. Maar dat het een flinke terugslag is voor z'n carrière mag wel duidelijk zijn, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Sorry hoor, maar dat ben ik niet :P

Als het goed is kan een mod dit bevestigen aangezien die IP adressen e.d. na kunnen gaan (?).


Wij kunnen dit zeker natrekken, het blijkt dus ook dat PPTV dezelfde ip gebruikt als Thyron en Mbassm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Dus omdat hij er zo lang zit mocht hij het wel zonder toestemming naar zichzelf sturen?
Oke dan.


Ja, wist je dat niet? Stond laatst in een artikel:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:40 
 
Artiest

The Venator schreef:
Thyron schreef:
Sorry hoor, maar dat ben ik niet :P

Als het goed is kan een mod dit bevestigen aangezien die IP adressen e.d. na kunnen gaan (?).


Wij kunnen dit zeker natrekken, het blijkt dus ook dat PPTV dezelfde ip gebruikt als Thyron en Mbassm..


Hoe ongeloofwaardig en vreemd dit ook klinkt, het was mijn moeder. Kreeg net inderdaad een screenshot dat het hetzelfde IP was dus heb het nagevraagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
The Venator schreef:
Thyron schreef:
Sorry hoor, maar dat ben ik niet :P

Als het goed is kan een mod dit bevestigen aangezien die IP adressen e.d. na kunnen gaan (?).


Wij kunnen dit zeker natrekken, het blijkt dus ook dat PPTV dezelfde ip gebruikt als Thyron en Mbassm..


Hoe ongeloofwaardig en vreemd dit ook klinkt, het was mijn moeder. Kreeg net inderdaad een screenshot dat het hetzelfde IP was dus heb het nagevraagd


Hahahahahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt steeds mooier haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:45 
 

Thyron schreef:
The Venator schreef:
Thyron schreef:
Sorry hoor, maar dat ben ik niet :P

Als het goed is kan een mod dit bevestigen aangezien die IP adressen e.d. na kunnen gaan (?).


Wij kunnen dit zeker natrekken, het blijkt dus ook dat PPTV dezelfde ip gebruikt als Thyron en Mbassm..


Hoe ongeloofwaardig en vreemd dit ook klinkt, het was mijn moeder. Kreeg net inderdaad een screenshot dat het hetzelfde IP was dus heb het nagevraagd

Nog een kandidaat voor post van het jaar :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik kan wel janken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Thyron schreef:
ongeloofwaardig

Mwah....










OPZICH...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt met de minuut beter.

welkom/voorstellen-t47781.html#p1429967
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha dit is echt prachtig en enorm sneu tegelijkertijd.

Je zakt steeds meer in mijn achtig Thyron. Had na het luisteren van de previews van je album een hoge pet van je op (ookal kende ik je geschiedenis) maar ondertussen heb ik die pet alweer opgeborgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Het wordt met de minuut beter.

welkom/voorstellen-t47781.html#p1429967


Mocht iemand willen weten wat er eerst stond :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit topic :drool: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

What the actually fuck... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thyron, als je nog zendtijd zoekt voor je soap? Op NPO 3 zoeken ze nog een vulling voor het Champions League gat volgend jaar. Xx
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen