Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:23 

Hardtraxxer

San Marco schreef:
Heel tof initiatief dit!!! :thumbup:
1. Merk je wel eens locals op uit Veenendaal? Noem er eens een paar? :P Gewoon benieuwd naar haha!
Greets en succes verder! ;)

Haha goeie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:23 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz schreef:
5. Ik ga wel even spitten in de oudere platen voor qlimax, heb je nog suggesties?

Call it music, Time 2 Rock, High rollerz, D-tuned, Left some answerz, Battle 2 the End, Somebody, Halfway there.

Zijn stuk voor stuk platen die veel vaker gedraait moeten worden. Wat een genialiteit:)

edit vergeet ik helemaal we are possesed Wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:24 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Een vraag die misschien niet specifiek voor jou geldt maar meer voor de scene in het algemeen: Waarom hebben de meeste nummers de laatste tijd van die korte intro's? 2 blokjes van 32 beats oftewel 25 seconden mixen en dan al gelijk een break. Dit haalt wat mij betreft de drive er helemaal uit. Het mixen is amper nog uitdagend en omdat vrijwel alle tracks 150.0 BPM zijn hoef je ook niet te beatmatchen en sta je eigenlijk soms gewoon 3 minuten te wachten tot het weer tijd is om een nieuw nummer in te mixen. Zou het niet een leuke uitdaging zijn om de arrangementen van de nummers anders op te bouwen zodat je langer en gevarieerder kunt mixen?

Dit is denk ik zo gegroeid omdat hardstyle geen progressieve, loop based muziek is. Het is gebaseerd op rust momenten en keiharden climaxen waarin iedereen even alles geeft. Ik zeg niet persee dat dat altijd positief is, maar dat is wel hoe het nu is. Dat betekent dat de mix stukken vaak worden beschouwd als dode punten waarin het publiek min of meer staat te wachten op de volgende track. Dus op een gegeven moment ging djs de intro's korter knippen en uiteindelijk zijn de producers de tracks zo gaan maken omdat het als overbodig voelde om de intro's zo lang te maken.
Een leuke uitdaging zou het zeker zijn! Toch maar eens een keer een progressive hardstyle track maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:31 

Hardtraxx Newbie

Toffe actie Mr. Headhunterz! Zeer interessant om te lezen allemaal. Je blijft een van de betere artiesten van het moment, al is het al om de kwaliteit van je tracks :thumbup: Mijn all-time favorite is overigens nog altijd je collab met Wildstylez & NC: Tonight :bomb:

Toch nog maar even de vraag der vragen stellen dan:
- Fifa of PES?

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:36 

Hardtraxx Addict

Zou het trouwens niet ontzettend tof zijn als je in HWS iets verder gaat dan hardstyle? Af en toe een hardtrance of hardcore bijv. guestmix zou het voor mij echt een stuk interessanter maken. Variation is the spice of life!

Daarnaast; kunnen we ooit nog een track als The Sacrifice verwachten? En dan bedoel ik met dat soort kicks, die plaat is echt koning. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:38 

Artiest

Edwinn schreef:
Laat ik het met iedereen eens zijn en respect voor hebben dat je dit doet, ik maak d'r ook even gebruik van en stel een vraag die de meeste van mijn kant wel kunnen verwachten. :P

Hoe kijk jij tegen Early Hardstyle aan? Je kwam in het vak toen de Early Hardstyle periode op zijn eind was gelopen. Nu wil ik even in het midden laten wat d'r precies de reden van is enzovoort, dat weet iedereen zo'n beetje wel. Maar was jij vroeger fan van nu Early Hardstyle en toen nog Hardstyle geheten en zo ja, wat waren je favoriete platen? En als laatste: zou je ooit Early Hardstyle op een feest draaien of draai je dan liever een andere stijl die in jouw ogen beter aansluit bij je Hardstyle set?

Nog een andere: aan wiens tips/kritiek hecht je meer waarde, aan die van een college, mensen op een forum zoals deze of de mensen op feesten?

Leuke vraag! Ik ben in aanraking gekomen met hardstyle doordat ik van een jongen uit de buurt een cdtje kreeg met een setje van Charlie Lownoise op ID&T Radio in 2002. Daar zaten platen in als Geal - Losing My Feeling en Zenith & Avex - Scream. Ik was helemaal om door dat setje.
Platen die ik in die tijd te gek vond waren platen zoals Showtek - Save The Day, de Isaac remix van Loving You, de dingetjes van Zenith en Sigma dingetjes.
In 2003 ging ik voor het eerst op mijn 18e naar Qlimax in het Gelredome en daar werd ik verliefd op de sound van Technoboy. Vond trouwens toen Danielle Mondello ook erg vet draaien maar de tracks van Technoboy toen zijn echt de reden geweest dat ik zelf ben begonnen met proberen hardstyle te maken. Denk aan Dark Oscillators - Nasty Jungle en Builder - Skyscraper (kun je je die scheve mix nog herinneren van hem op Qlimax? ;)).

Ik zou zelf niet zo snel een early hardstyle set draaien en dat is toch omdat dat meer het domein is van de oudere garde. wie weet als ze ooit allemaal dood zijn doe ik een tribute hahaha :P

Ik hecht aan alle kritiek wel een soort van waarde, maar creatief gezien wil ik dicht bij mezelf blijven dus vind ik kritiek niet echt relevant. Het is uit mij gekomen en als iemand het niet leuk vindt is dat smaak. Technisch gezien hecht ik het meeste waarde aan de feedback van mijn collega's omdat die daar verstand van hebben, weten hoe een goeie mix klinkt van een track en of een kick klopt.
Kritiek van de mensen in de zaal heb ik nog niet vaak gehad, meestal is er een goeie chemie! Maar dat zou ik natuurlijk wel serieus nemen. Maar 1 ding vind ik iig heel belangrijk en dat is dat ik altijd mijn uiterste best doe voor een optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:39 

Hardtraxx Veteran

Misschien een leuk idee om een soort van column te hebben hier op Hardtraxx?
Hard With Style Column. :P Dan hoef je niet eeuwig hier vragen te beantwoorden via deze weg.
Misschien ook wel een idee voor andere artiesten hier op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:44 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vond het juist geslaagd (de tracks van Gostosa althans) vond ik echt weer de Headhunterz die mij de hardstyle in trok. De tracks vond ik echt super vet, beter nog dat je destijds onder je HHZ alias maakte, althans ik vond ze vetter.

Maargoed ik vraag me eigenlijk iets af wat misschien nogal persoonlijk van aard kan liggen, maar het is iets waar ik wel benieuwd naar ben, misschien zelfs iets wat helpt.

Wat doe je om rustig en gefocust te blijven? Ik bedoel, soms lees ik ook wel dingen over jou, of welke artiest dan ook, die niet door de beugel kunnen. Maar hoe ga je om met zulke tegenslagen? Ik kan persoonlijk heel slecht tegen tegenslagen en vind het lastig hiermee om te gaan, ook op het gebied van producen. Maar als ik zie hoe jij je rust weet te bewaren en gewoon je emotie in tracks weet te leggen, zoals Doomed en de collab met Pysko Punkz. Dan bedenk ik me dat er toch iets moet zijn waardoor jij rustig blijft en je niet te veel/te lang druk maakt om zulke tegenslagen.

Wat voor mij persoonlijk heel belangrijk is, wat ik in de afgelopen jaren geleerd heb over mezelf is dat het me helpt als ik eerlijk ben naar mezelf en open ben over wat ik voel.
Eerlijk zijn naar jezelf klinkt makkelijk maar is het niet altijd. Soms is het best lastig om naar jezelf toe te geven dat die laatste track die je gemaakt hebt toch niet een van je beste was. En daar heb je wel met bloed zweet en tranen aan gewerkt. Als daar dan keihard overheen gewalst wordt op internet is dat soms wel even slikken.
En als ik diep van binnen weet dat het terecht is en ik kan het aan mezelf toegeven dan voel ik wel een soort van ruimte in mezelf, een opluchting en dan kan ik het loslaten. Ik ben een perfectionist, maar ik ben niet perfect.
Ook om naar andere mensen te kunnen toegeven dat tegenslagen me niet altijd koud laten helpt. Het is denk ik een natuurlijk defensiemechanisme dat maakt dat je altijd maar wil laten lijken naar mensen dat het supergoed met je gaat.
Maar de eerste stap naar je beter voelen als dat niet zo is, is toegeven dat je ergens mee zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:48 

Artiest

Daveytl schreef:
Ten eerste wil ik je verwelkomen @ Hardtraxx!

1. Als je een setje draait, denk je er dan bij na wat voor publiek je voor je hebt, of doe je wat bij jezelf in komt?

2. Hoe kijk jij aan tegen de termen 'liefhebber' & 'dagjesmens'?

3. Wat is er gebeurd met het nummer 'Battlescarz' van The Anarchist, is deze aangepast door hem zelf, of is de kick veranderd door een andere artiest? De versie die in Hard with Style zit vinden veel mensen beter, waarom is dit veranderd?

1. Een combinatie van beiden. Ik heb in een vorige post daar meer over verteld, even stukje terug scrollen als je wilt :)

2. Is niet uit de lucht gegrepen, alleen kan een liefhebber zich nog een liefhebber noemen als ie niet meer liefheeft wat ie beweert lief te hebben?

3. Ik heb geen flauw idee, dat is langs me heen gegaan! Ik heb maar 1 versie en dat is die uit HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:49 

Artiest

Jur schreef:
Je hebt al eens een optreden gedaan met je favoriete rapper Winne. Zijn er nog andere artiesten die op je verlanglijstje staan?

Rihanna! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:50 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Jur schreef:
Je hebt al eens een optreden gedaan met je favoriete rapper Winne. Zijn er nog andere artiesten die op je verlanglijstje staan?

Rihanna! haha

Haha, daar willen wel meer mensen een nummertje mee maken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:51 

Artiest

Zo ik moet naar de club. Was weer gezellig! Best lekker om zo van me af te schrijven, wie heeft mij eigenlijk ooit verteld dat je t allemaal maar voor jezelf moet houden?
Anyway, morgen verder, slaap lekker Hardtraxx mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:52 

Hardtraxxer

Succes met draaien, have fun :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:54 

Hardtraxxer

Ik snap dat dit topic een eenmalig iets is, want je kan niet altijd vragen blijven beantwoorden, er moet natuurlijk ook geproduceerd en opgetreden worden. Maar blijf je in de toekomst wel actief op het forum?

Jorann schreef:
Succes met draaien, have fun :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:56 

Bierkoning

Headhunterz schreef:
kan een liefhebber zich nog een liefhebber noemen als ie niet meer liefheeft wat ie beweert lief te hebben?

Haha, mooie uitspraak :D
En bedankt voor je bijdrage tot zover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:31 

Q: En? Welke is beter? Battlefield 3 of Modern Warfare 3? :P

Q1: Hoe anders (Qua publiek) zijn de gigs in bijv. Frankrijk, Spanje of de US in vergelijking met Nederland?

Q2: Waar haal jij je inspiratie vandaan om tracks te maken?

Q3: Heb je je dromen al waargemaakt op dit carrièregebied? Of zijn er nog dingen die je nog graag zou willen doen/waar je nog graag wilt draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:31 

Artiest

Google Translate <3

Great topic! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:38 

Hardtraxx Addict

Atmozfears schreef:
Google Translate <3

Are you Kevin from Atmozfears? Cool to have you here :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:44 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Atmozfears schreef:
Google Translate <3

Are you Kevin from Atmozfears? Cool to have you here :D !

Of Tim natuurlijk...

@Headhunterz: Heel tof dat je dit doet! Blijf dit zeker volgen en ik hoop dat je in zult zien dat het hier allemaal niet zo erg is ;) Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:49 

Hardtraxx Newbie

Allereerst, hoop dat je set een lekkere is geweest.

Ten tweede, ik heb eigenlijk geen vraag maar zie dit als een kans om je eens een langer bericht te sturen dan 140 tekens. Twitter is geweldig. Je kunt zoveel fans bereiken, en je kunt ook veel van fans lezen zonder door hele verhalen te hoeven lezen. Maar een keer je ei kwijtkunnen zonder limits is ook wel eens goed. Toen ik las dat je een Q&A hier deed, dus gelijk een account aangemaakt. :) Hier gaan we dan.

Ik wil kwijt dat je letterlijk de eerste hardstyle artiest bent geweest die toendertijd elektronische muziek voor mij toegankelijk heeft gemaakt. Vroeger, denk aan 2003~2004, draaide ik het wel eens puur om de buren gek te maken of als ik het gezeik van m'n vader niet wilde horen. Dat waren dan vooral tracks als Cocaine - Tom X of Here's Johnny - Deepack of Face Down Ass Up van Isaac... huisarest achieved! Lekker puberaal dus. Mooie muziek vond ik het echter niet. Maar sinds dat jij je intrede deed in de scene ging ik verder kijken en zag ik dat er ook echte juweeltjes tussenzaten. Een vriend uit een orkest liet me wat horen, en ik kon wel horen dat het niet alleen maar ragmuziek voor asociale sjonnies was (leuk die stereotypen). Want zo'n eerste indruk heeft harddance wel vaak op mensen, tot die tijd helaas ook op mij.

Maar eigenlijk heb ik het open-minded zijn dus deels aan jou te danken. Ik zat heel erg in een hokje waar ik van kinds af aan in ben geplaatst, een hokje dat mij vertelde dat elektronische muziek slecht is en dat je als echte muzikant een 'traditioneel' instrument moet bespelen. Ik speelde toen al 3 instrumenten redelijk vloeiend en met veel overgave kon ik in m'n jeugdorkest een solopartij door een mic blazen. Maar veel variatie was er niet, en ik zat als een hersenloze het advies van mijn ouders op te volgen. En hoe gek het ook klinkt, jouw muziek heeft in mij iets los gemaakt wat mijn ouders mij nooit hebben kunnen geven. Nu kan ik op de hardste hardcore losgaan en nog steeds kippenvel krijgen van een symfonie orkest. Die diversiteit in smaak zie ik bijna bij niemand, en ik ben er erg trots op. :) Dus, om maar te concluderen met een flinke cliché: THANK YOU FOR THE MUSIC! :worship:

--------

... Okay, om toch niet de 'useless fan' uit te hangen met de onvermeidelijke wall-of-text, heb ik hier toch een vraag voor je:

Q: Ik heb het idee dat je van braaf jochie (in koor zingen, nerd spelen voor kinderserie, Ron Wemel dubben voor Harry Potter, etc. sorry als ik het mis heb...) bent gegroeid naar iemand die harde muziek maakt en flinke sets draait, en lekker met wat medeproducers met een lading Heineken op een festival los kan gaan. :beer: Hoe is dat proces bij jou gegaan? Heeft iets jouw ogen geopend, als het ware?

EDIT: zie nu dat het antwoord eigenlijk al op pagina 9 staat... maar het is voor mij nu een beetje te laat om nog op een nieuwe te komen. Dalijk om 6 uur weer op. >.< Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 03:06 

Hardtraxxer

Kijk al uit naar de volgende antwoorden :) Heb zelf ook nog iets waar ik benieuwd naar ben.

Ik weet al niet eens meer wanneer het was, maar een flinke tijd terug kwam een preview online van 'Down with the Hardstyle'. Er werd enorm slecht op gereageerd kan ik mij herinneren, en de preview werd zelfs offline gehaald. Hoorde geruchten dat het een 'grapje' was, en dat die track absoluut niet serieus was. Dat terwijl ik persoonlijk het, wellicht een beetje cheezy, maar toch leuke en uplifting track vond. Wat kan je hier over vertellen? Was het ook echt een grapje, vielen de reacties zo tegen dat het offline werd gehaald of ben je je niet bewust van het bovenstaande en zijn dit maar slechts verhalen?

En na vanacht, is Frankrijk harder? Heeft vast met het geluid te maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 06:46 

Hardtraxxer

Tof dat je hier de tijd voor neemt.

Ten eerste wil ik je feliciteren met de succes dat je de laatste tijd hebt gehaald ik moet toegeven dat sinds psychedelic ik volledig de interesse in jou producties verloor maar ik die langzamerhand weer begin terug te krijgen.

V1: Van welke plaat zou jij echt ooit een remix willen maken en hem jou hoofdjagerz tint geven?

V2: ik gebruik zelf ook dubstep in mijn sets en ben daardoor geïnspireerd door ja the mf point of perfection zijn er nog meer van dit soort producties op komst maar dan met jou nieuwe sound?

V3: Wanneer krijg ik mijn klok?

Bedankt voor de tijd:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:06 

Donateur

Vanwaar ineens al die 'hulde hulde'? Is het niet de normaalste zaak van de wereld dat mensen gewoon contact met elkaar kunnen hebben, wie ze ook zijn?

Plus, zoals ik hier eerder al postte, waren Headhunterz en The Prophet bij de signeersessie bij defqon sydney 2010 helemaal niet zo vriendelijk en toegankelijk dus dit geeft mij gemengde gevoelens.

CosmicDestination schreef:
hoebedoelje schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Goede vraag!

Plus: waar blijft dat hiphop album? -.-

Hiphop album? :huh:

Stond volgens mij in een defqon krantje, enkele edities terug. :P (even goed nagedacht)

Maar dat zal wel zijn overgedreven. ;)

Q: Hoe vergaat het nu eigenlijk die andere knaap, de ex-Headhunterz.

Aangezien het met Thera nu beter gaat dan met Brennan & Heart destijds! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:35 

Hoebedoelje...die vraag heb ik half gesteld maar denk dat we samen antwoord krijgen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:46 

Hardtraxxer

Citaat:
[Q: Hoe vergaat het nu eigenlijk die andere knaap, de ex-Headhunterz.

Aangezien het met Thera nu beter gaat dan met Brennan & Heart destijds! :P

Grappige is, dat ik hier op stage iemand tegen ben gekomen die werkt/werkte met Bobby. Volgens mij gaat het wel oke met hem! Weet niet alles natuurlijk, maar Willem: Als je z'n nummer kwijt bent, kan ik wel eens even kijken haha
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen