Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:19 
 
Artiest

TheAragona schreef:
Hee Mister heady heady head,

ten eerste, te gek dat je dit doet! echt top!
ik ben al heel lang fan van jou muziek en sinds kort ook verslaafd aan HWS om zo maar te noemen hahah
door jou muziek fiets ik wat sneller:D ben ik optijd op school

maargoed ik had ook 2 vraagjes

1. Jij had het in HWS over de Anthem dat het waarschijnlijk niet eens een complete zou zijn dat je een 2de versie maakt. waarom precies eigenlijk? kijk ik heb em gister gehoord. ik zag em op je twitter. maar ik vind die hardbass anthem wel lekker voor nu. dus ben benieuwds wat je er eventueel aan wou veranderen/

2. Haatmeneer heb je ooit gemaakt en gedraaid(weet helemaal niet meer waar, staat nog wel ergens op youtube)
gaat daar nog wat meer gebeuren of laat je dat voor wat het is. want ik vond het een geinig nummertje en als die in de Free-release kan zou dat mooi zijn

Keep It Up!


1. Grappig die vraag stelde iemand mij vorige week ook. Maar wat je in de trailer hoort is ook precies wat er af is aan de plaat. Er zit nog helemaal geen intro voor etc. Dus dat bedoel ik met afmaken. De kick ben ik trouwens inmiddels heel erg blij mee. Ik heb er wel 3 keer een andere kick in gehad en ik was er steeds onzeker over maar de dag van de trailer release had ik m in een keer te pakken en heb toen nog snel een laatste versie opgestuurd.

2. Die staat geloof ik al lang en breed op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:23 
 
Artiest

gerwinfctwente schreef:
q: kunnen we op je album een edit verwachten van lotgenoot/from within, die je geregeld draait, of kunnen we een echte remix verwachten compleet met lines van winne erin?
persoonlijk zou ik dat heel vet vinden, want wat een dodelijke combinatie. trouwens ook klasse van je dat de vocals van typhoon in de edit zitten, uit het nummer zo niet mij.

heady & winne :bomb:


Die ben ik wel van plan erop te zetten ja. Ik had voor thrillogy de mix nog iets aangepast, klinkt net iets beter nog.
Leuk dat je t kan waarderen! Het album 'Tussen Licht En Lucht' van Typhoon heeft een plekje in mijn hart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:27 
 
Artiest

Rikkk schreef:
Top dat je dit doet Headhunterz!

Inmiddels zijn veel vragen die ik wilde stellen al beantwoord.
Maar ik heb nog een vraag:

Ik weet dat je voor je optreden op Defqon 2006 een pilletje had genomen tegen de zenuwen zoals je http://www.youtube.com/watch?v=Y2sab1ZVMFE hier verteld op 6:35.
Je verteld dat je er van geleerd hebt, en dat het dus een fout was.
Maar heb je verder nog eens wat gebruikt?

Bij dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=mCeClL0bDTs van Defqon 2010, staan namelijk een aantal reacties over dat je weer een pilletje gepakt had. Ook kan ik niet volgen wat je in dat filmpje nou precies verteld, haha.
Klopt het wat de mensen zeggen?

Ben benieuwd naar je antwoord! :P

Grtz


Ben ik eerder op ingegaan. Defqon 2010 had ik m inderdaad hangen ja.. uhum :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:28 
 
Artiest

Hurricane Game schreef:
Ik weet niet of deze vraag al gesteld geweest is maar...

Hoe komt het dat Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created, Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix) en Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx Edit) niet full verkrijgbaar waren op jouw website voor diegene (waaronder mezelf) die jouw cd hebben gekocht?

:)



Zijn die nog steeds niet te krijgen? Dat is gewoon een slordigheidsfout en als dat zo is zet ik ze vandaag nog online voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:31 
 
Artiest

broodroosterr schreef:
als grote project 1 fan zijnde, waarom heb je tijdens de project 1 tijd, het nummer raiders of the sun vrijwel nooit helemaal afgespeeld? die zware kick is juist wat het nummer nog vetter maakte, maar hij diende vaak alleen als intro :p

voorderest mooi initiatief! set onder hhz live @ thrillogy was weer ouderwets geweldig :cool:



Dat bleek meer een luistertrack dan een track voor op de dansvloer. Dat waren wel meer tracks op het P1 album, misschien dat dat het album ook heeft gemaakt wat het is. Een verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:43 
 
Artiest

WZY schreef:
ik vind dat dit wel een diepe buiging waard is. Ik vind het knap omdat je zo wel je verantwoordelijkheid neemt voor de beslissingen en de muziek die je maakt. Hoop dat er meerdere artiesten volgen (dit is misschien wel een ideetje voor hardtraxx om 1x in de maand een artiest te vragen voor een Q&A).

Q1: Kunnen we nog wat van de alias 'Antifact' verwachten? Ben nooit echt een fan geweest van de tracks onder HHZ maar Antifact platen vond ik dan weer supervet :)

Q2: eigenlijk een vervolg op vraag 1: Zou je niet een alias kunnen gebruiken voor wat experimenterele dingen? :D

Q3: Wat is er precies met 'Gostosa' gebeurd? :)


Allereerst bedankt voor de buiging. Ik denk dat ik de behoefte voel om verantwoordelijkheid te nemen voor de beslissingen die ik heb genomen. Dat lucht enorm op. Niet dat ik het gevoel heb dat ik stomme dingen heb gedaan of dat ik ergens spijt van heb, maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn. What you see is what you get. Mensen die heel lang iets proberen te zijn houden dat op een gegeven moment vaak niet meer vol. Die kant wil ik niet op.

A: Ik heb nooit met headhunterz bewust iets anders willen doen dan met antifact. in die tijd had ik nog geen idee hoe t allemaal moest. Het had wel wat, maar het klonk nergens naar, kwam niet goed over en zat vol met fouten. Maar blijkbaar vind jij dat vet :P

A: Dat zou kunnen, wie weet :)

A3: Heb ik eerder antwoord op gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:45 
 
Artiest

Commender schreef:
Je hebt al vele collabs gedaan, bijv met noisecontrollers, wildstylez en the prophet. Lijkt het je niet leuk om eens samen te werken met artiesten die wat minder in je straatje liggen? Ik noem een Zany, Crypsis of B-Front... Zijn ook niet de minste artiesten, maar maken toch een hele andere soort hardstyle en als producer lijkt het me leuk om mijn horizon op die manier te verbreden. Of denk je misschien dat die stijlen zo ver van je af liggen, dat zoiets niet werkt?


Lijkt me zeker leuk, ik heb het er al een keer met B-Front over gehad om wat samen te doen en dat gaat wellicht ook nog wel gebeuren. Maar eerlijk gezegd draai ik best wel vaak platen van hem dus of dat niet mijn straatje is dat betwijfel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:47 
 
Artiest

Even tussendoor, ik kom best wel veel dubbele vragen tegen en of verzoekjes. Ik kan wel al die berichten kort gaan beantwoorden maar bij deze, die sla ik over zodat het leuk blijft om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:04 
 
Artiest

FRArnold schreef:
Heady, tof dat je dit doet man!!

Ten eerste wil ik even mn respect naar je uiten vanwege het feit dat je voor veel mensen een groot idool bent. Ook voor mij ben je één van de grootste, omdat je ons, vooral in het verleden veel hebt gegeven!!

Moet altijd denken aan Aiming for ur Brain, Victim of my Rage, Time 2 Rock etc. etc Eén woord: Fantastisch!

Maarja, even wat vraagjes:

V1: Je rijd een dikke beamer, maar zag pas ook een X6 die je plaatste op Twitter....
Wat rij je nu, en waar komt die liefde voor BMW vandaan?

V2: The Sacrifice (tekst) komt uit één van mijn favoriete films: The Boondock Saints. Ik weet dat je iets hebt met boedhisme etc. etc. Ten eerste al leuk dat je daarvoor uit komt. Ik ben zelf christen, en daar word soms nogal vaag tegenaan gekeken door mede hardstyle liefhebbers, want die kunnen die link niet echt leggen (Geloof > Hardstyle)! Wat is 'geloof' voor jou?

V3: Als we het hebben over Willem Rebergen buiten de Hardstyle om...Over wie hebben we het dan?

Ik zie wel of je reageert. Of je het nou wel doet of niet. Keep up the good work en geniet van je talent!


A: Ik heb nu een X6 inderdaad, die van die foto. Iedereen koopt tegenwoordig een Audi. Als ik ergens moet draaien waar veel andere dj's draaien en ik heb een a5 dan vind ik m nooit meer terug.
Verder vind ik BMW gewoon een hele mooie auto en het rijdt heerlijk!

A: Ik ben zelf niet religieus. Ik heb inderdaad wel veel met het boeddhisme, kan me er goed in vinden. Maar ik zit er niet diep genoeg in om mezelf een boeddhist te noemen.
Ben wel christelijk opgevoed, heb op een vrij zwaar christelijke school gezeten maar ben er toen ik ouder en bewuster werd vanaf gestapt. Mijn ouders hebben me wel altijd vrij gelaten om zelf te bepalen wat ik eraan wilde doen.
Ik heb wel respect voor ieder zijn keus.

A: Mijn leven bestaat voor 80% uit muziek en 20% procent uit andere dingetjes denk ik. Moet wel zeggen dat mijn leven ontzettend snel aan me voorbij gaat omdat als ik muziek aan het maken ben ik in een hele diepe concentratie ben en het lijkt of een dag binnen een uur voorbij is. Soms voel ik me daardoor ook wel opgejaagd omdat ik dan om 23.00 's avonds thuis kom en er nog 50 onbeantwoorde mailtjes, 10 onbeantwoorde telefoontjes en een stapel post op me ligt te wachten en dan heb ik even geen idee hoe ik het allemaal weg ga werken. Verder wil ik ook gewoon sporten om gezond te blijven maar als het echt allemaal niets uitmaakte en ik had verder geen sociale verplichtingen of wat dan ook dan zou ik echt een kluizenaar zijn, alleen maar muziek maken.

Ik kan heel sociaal zijn, maar ook in mezelf gekeerd, doordat ik dingen aan mijn hoofd heb.
Ik ben over het algemeen best wel serieus, niet perse in negatieve zin. Maar heb, vooral op optredens ook wel veel lol met vrienden en collega's.

Ik ben heel gepassioneerd en kan heel enthousiast zijn over dingen. Voornamelijk over muziek natuurlijk.
Ben tegen geweld en ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en probeer dingen altijd op een positieve manier op te lossen.

Ik kan soms wel egoistisch zijn en teveel met mezelf bezig zijn, vrienden horen soms ineens een week of 2 weken helemaal niets van me, daar moet ik aan werken.

Uhum, hoop dat dit niet teveel een onzin verhaal is geworden, ik typ gewoon wat er in me naar boven komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:09 
 
Artiest

dj-zzx schreef:
Geachte heer HeadHunterZ,

Ik ben, in tegenstelling tot sommige op dit forum, een ENORME fan! Door jou ben ik hardstyle gaan luisteren. Het eerste hardstyle liedje dat ik hoorde was scantraxx rootz en ik was meteen fan. dit was zn 5 a 6 jaar geleden. in die tijd ben ik echt steeds meer van deze muziek gaan houden, als ik het zo mag zeggen. Hoewel vele zeggen dat je eventjes door een dal bent gegaan vind ik het gewoon een ontdekkings reis. Het is niet steeds hetzelfde en zoals je zelf al zei je bent niet god. Ik hoop echt dat je, evenals The Prophet, zo lang mee zal draaien want ik geniet keer op keer van je muziek.

Ik wil zelf echt dol graag goede hardstyle maken maar ga gewoon naar school enzo dus kan nou niet zeggen: ik doe een cursus en ga beginnen met producen. Daarom vond ik dit een geschikt moment om voor mezelf en waarschijnlijk vele andere te vragen: Wat is DE tip van meneer headhunterz aan alle beginnende ''producertjes''? De muziek die ik maak klinkt altijd net niet en als ik dat zelf al vind dan kan het nooit doorslag gevend aan mijn succes zijn!:P Ik hoop dat je dit leest, ik zou me echt vereerd voelen ook al is dit gewoon op een forum! En btw. kom gezellig is een keer naar spakenburg! we hebben psycko punkz, coone, wildstylez & korsakoff en waarschijnlijk nog meer al gehad. Nu hoop ik dat de ALLER BESTE eens langs zou komen! THX en succes met al je werk. JIJ BENT DE KING OF HARDSTYLE!!!

Hoogachtend,
Je fan.


Ik zei net dat ik alle vragen die dubbel worden gesteld niet ging beantwoorden maar daarvoor heb jij te lief tegen mij gedaan dus toch even voor jou persoonlijk, deze vraag heb ik eerder beantwoord. Even terug zoeken :)
En bedankt voor de complimenten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:17 
 
Artiest

Danny H schreef:
Headhunterz schreef:
Dragenser schreef:
Was moeilijk om op een vraag te komen.:P

Wat vind jij zelf het belangrijkste aan een dj? (Het produceren van nummers of het mixen)

((Wat mij wel tof zou lijken is dat ik een x met je mee mag gaan en kijken van uit jouwn positie :$ ))


Wat ik zelf belangrijk vind is goeie producers want dan kan ik hun platen draaien haha.
Voor een artiest op het podium vind ik de overall performance het belangrijkste. Een stukje mixen, een stukje platenkeus en een stukje performance.

Hmm true true, maar wat vind je dan artiesten wie hele sterke platen gemaakt hebben en hierdoor een naam hebben gekregen maar eigenlijk geen talent voor draaien hebben en toch ingezet worden op grote feesten alleen voor hun naam?

Of juist het tegenovergestelde hiervan, artiesten echt goed kunnen draaien, maar haast geen kans krijgen om op een groot feest te draaien omdat ze geen eigen nummers hebben en dus ook geen ''naam'' in de scene.

Een goed voorbeeld hiervan was: Clock kid op defqon, niemand had eerst van hem gehoord stond op een zeer goed tijdstip in de area. Verwachtingen waren bij de meeste mensen laag, maar zette toen een beukset neer waar sommige artiesten nog een lesje van kunnen leren.


Uiteindelijk zijn het de fans die bepalen of een artiest groot wordt. Zonder fans geen artiest. Tegenwoordig willen de meeste mensen gewoon het liefst de producer van de plaat op het podium zien.
Een organisator als Q-dance kan daar moeilijk omheen en heeft daar ook geen reden voor. Met vette platen kun je het verschil maken. Een identiteit creëren.
Dat iemand als Clock Kid een uitzondering op de regel zou kunnen zijn dat is tof, respect :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:27 
 
Artiest

Basscow schreef:
Nice dat je ook op Haattraxx zit! Respect hiervoor en welkom haha :P

Heb ook nog wel wat vragen (zijn ze al gesteld, sla ze dan gerust over)

1. Wat voor set kunnen we van je verwachten op Qlimax, een raw set aangezien Q-dance het thema weer iets duisterder wou maken?

2. Volgensmij gaf je aan (samen met Wildstylez en Noisecontrollers) dat je het hardstyle genre toegankelijker wou maken, wat moet ik me hier bij voorstellen? andere kicks, melodieën en opbouw?

3. Worden er binnenkort ook weer heel wat Project One tracks gemaakt?

4. Wat zijn je toekomstplannen, commercieel een andere kant op gaan zoals Showtek in Amerika?

Tot slot:
Heb af en toe ook wel ''kritiek'' hier op je tracks, maar ben door jouw wel het hardstyle genre ingetrokken. Hierbij dus een complimentje, weer eens wat anders haha.


1. Ik ga me wel zoveel mogelijk inleven in de sfeer van Qlimax ja. Er zijn misschien bepaalde platen waarvan ik weet dat ze enorm goed gaan werken maar waarvan ik nog twijfel of ik ze wel ga draaien omdat ik een Qlimax gevoel wil creëren in m'n set en wil proberen de mensen daar in mee te nemen.
Psychedelic was daar ook een goed voorbeeld van. Het thema van Qlimax 2 jaar geleden was the Nature of our mind en bij de briefing werd verteld over het decor en het verhaal erachter en dat was best wel psychedelisch, een soort 8 uur lang durende trip. Na die briefing heb ik Psychedelic gemaakt. Geinspireerd op het thema van Qlimax, en dat was ook mijn openingstrack toen.

2. Dat is niet helemaal goed verwoord in de krant. Het ging mij meer om het woord hardstyle, waar ik eerder in dit topic over heb verteld. Wat joram tijdens dat interview over dat zijn ouders het leuk moeten vinden dat hebben ze te letterlijk genomen.

3. staat niet in de planning.

4. Ik probeer zoveel mogelijk in het nu te zijn, dan ben ik op mijn best. Maar de markt in amerika is momenteel wel aan het aantrekken dus wie weet wat er daar gaat gebeuren. Dat is een van de dingen waar ik naar uitkijk, vaker naar de states.
En ik heb wel zin om een paar platen te maken die terug naar mijn roots gaan.
Jullie hebben me geinspireerd mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:31 
 
Artiest

Ok, ik moet naar een meeting, heb er weer wat vragen op zitten. Was weer leuk! Heel misschien ben ik er vanavond nog even en anders morgen. Dan heb ik sowieso ook weer wat meer tijd. In de weekenden is het wat makkelijker om een momentje te vinden omdat ik, zoals ik al zei, doordeweeks extreem gefocust ben in de studio.

Fijne dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:52 
 
Artiest

Hey mensen! Sorry dat dit er heel even bij inschiet maar zaterdag is natuurlijk een belangrijke dag en ik ben super druk met de voorbereidingen. Muziek maken is niet dat copy paste werk wat sommige mensen denken :P
Even kijken of ik straks nog even wat vragen kan beantwoorden, doe m'n best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:04 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Headhunterz schreef:
Edwinn schreef:
Laat ik het met iedereen eens zijn en respect voor hebben dat je dit doet, ik maak d'r ook even gebruik van en stel een vraag die de meeste van mijn kant wel kunnen verwachten. :P

Hoe kijk jij tegen Early Hardstyle aan? Je kwam in het vak toen de Early Hardstyle periode op zijn eind was gelopen. Nu wil ik even in het midden laten wat d'r precies de reden van is enzovoort, dat weet iedereen zo'n beetje wel. Maar was jij vroeger fan van nu Early Hardstyle en toen nog Hardstyle geheten en zo ja, wat waren je favoriete platen? En als laatste: zou je ooit Early Hardstyle op een feest draaien of draai je dan liever een andere stijl die in jouw ogen beter aansluit bij je Hardstyle set?

Nog een andere: aan wiens tips/kritiek hecht je meer waarde, aan die van een college, mensen op een forum zoals deze of de mensen op feesten?

Leuke vraag! Ik ben in aanraking gekomen met hardstyle doordat ik van een jongen uit de buurt een cdtje kreeg met een setje van Charlie Lownoise op ID&T Radio in 2002. Daar zaten platen in als Geal - Losing My Feeling en Zenith & Avex - Scream. Ik was helemaal om door dat setje.
Platen die ik in die tijd te gek vond waren platen zoals Showtek - Save The Day, de Isaac remix van Loving You, de dingetjes van Zenith en Sigma dingetjes.
In 2003 ging ik voor het eerst op mijn 18e naar Qlimax in het Gelredome en daar werd ik verliefd op de sound van Technoboy. Vond trouwens toen Danielle Mondello ook erg vet draaien maar de tracks van Technoboy toen zijn echt de reden geweest dat ik zelf ben begonnen met proberen hardstyle te maken. Denk aan Dark Oscillators - Nasty Jungle en Builder - Skyscraper (kun je je die scheve mix nog herinneren van hem op Qlimax? ;)).

Ik zou zelf niet zo snel een early hardstyle set draaien en dat is toch omdat dat meer het domein is van de oudere garde. wie weet als ze ooit allemaal dood zijn doe ik een tribute hahaha :P

Ik wil je niet dwingen om Early Hardstyle te draaien, maar ik wil wel even je redenering omver schoffelen haha. :P Hoezo is het domein van de oudere garde? Dubstep is dan toch ook het domein van de dubstep artiesten als je zo beredeneerd? Dat soort platen draai je ook, dan zou ik niet weten waarom je niet een Early Hardstyle plaat erop gooit. Zeker de platen die je hebt genoemd sluiten in mijn ogen goed aan bij een Hardstyle set, dat geldt natuurlijk wat minder als je naar labels als Deep Mission of Scot Project platen gaat kijken (weet overigens niet wat je daarvan vindt?)..



Ik doe het een hele enkele keer, zoals ik bijvoorbeeld Bow C Bow op decibel draaide afgelopen keer. Maar ik bedoelde eigenlijk meer een hele early hardstyle set. Dat laat ik (in deze tijd) liever over aan de oude garde die daar zelf een aandeel in heeft gehad.
Verder moest ik trouwens Bow C Bow bijvoorbeeld wel 10% oppitchen om in te kunnen mixen en dat haalt veel van de power uit de plaat. Zo is ie gewoon niet bedoeld.
Wat ik trouwens wel leuk zou vinden, gewoon een hersenspinsel, is om bijvoorbeeld voor een wat kleiner publiek dat daar speciaal voor komt een tribute set te draaien met platen die mij toendertijd verliefd hebben gemaakt op hardstyle.

Scot Project? Man die platen waren zo vet! En die oude Arne L2 platen evengoed. Ik kan daar nog steeds van genieten!
Maar het ligt inmiddels qua tempo (die platen waren 138bpm ofzo) en qua feel zo ver weg van de hedendaagse hardstyle dat het vaak echt niet meer in mijn setje past. Platen van na 2005 spit ik nog regelmatig door om te kijken of er nog een juweeltje tussen zit wat een leuke twist kan geven aan m'n set.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen