Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste, erg gaaf dat je hier tijd voor maakt! Ik was vroeg echt groot groot fan van je! Helaas mag dat de laatste tijd niet meer zo zijn. Enerzijds omdat ik zelf door de jaren heen meer van de hardere nummers binnen de hardstyle ben gaan houden, anderzijds omdat ik je producties toch echt een stuk minder vind dan voorheen. Naar mijn idee zat er veel meer gevoel in je melodien, je nummers gaven mij gewoon in zijn geheel over heel m'n lichaam kippenvel, maar dat heb ik met je laatste producties gewoon niet meer. Maja, ik heb heel veel respect voor wat je allemaal hebt weten te bereiken, en mooi blijven produceren wat je zelf lekker vind klinken!!

Mijn vraag: Wat mij opvalt is dat in bijna elk setje (niet alleen van jou, maar van bijna alle professionele DJ's en zelfs amateurs) alleen maar recente nummers gestopt worden. In jouw geval: nummers van de eerste Scantraxx Reloaded releases hoor je op een feest gewoon bijna nooit voorbij komen, maar eigenlijk geldt dit voor alle producers. Ik zou dit graag anders zien. Ik snap dat mensen op een feest graag promo's en nieuwe nummers willen horen, maar er is genoeg tijd om er eens een ouder plaatje tussendoor te gooien. Draai je op deze manier met een reden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CosmicDestination schreef:
hoebedoelje schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^


Goede vraag!

Plus: waar blijft dat hiphop album? -.-


Hiphop album? :huh:


Heeft toen in een interview gestaan, daar was hij destijds mee bezig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Haha oke :P
Hou persoonlijk niet zo van hiphop, maar gezien het Willem is ben ik toch wel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is die vraag al eerder geopperd.
Je geeft aan dat je kritiek krijgt van buitenstaanders. Veel mensen die geen hardstyle luisteren kennen jou toch, over het algemeen vinden deze mensen jou muziek tof. Dat kan meerdere redenen hebben, 1 daarvan is ongetwijfeld de toegankelijkheid. Deze mensen leveren naar mijn mening weinig kritiek. De vaste bezoekers van hardtraxx beschouw ik even als liefhebbers die veel feesten afgaan.
Van welke groep zie je liever kritiek, of welke kritiek gebruik je meer in je muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk... Hier zat ik op te wachten, eindelijk eens een normaal gesprek aan kunnen gaan ^^

Ten eerste heel erg gaaf van je dat je zo na een forum toe stapt, vooral omdat jij de 'klappervanger' bent van tegenwoordig om wat antwoorden te geven over een en al zaken ^^
Ten tweede moet ik je wel bedanken, had al wel wat verzamel albumpjes gedownload van hardstyle toen die tijd maar door Left Some Answer ben ik me er totaal in gaan verdiepen. Thanks :thumbup: Maar eerlijk gezegt heb ik het niet zo meer op de huidige hardstyle, maar smaak blijft smaak :)

Ik vind somige vragen er echt boven uit springen. Veel zijn er al gesteld die ik ook zou vragen alleen de vragen van Rik waren nog niet beantwoord dacht ik zo, en die vind ik toch wel intressant. Ik zou ook graag daar antwoord op willen hebben als dat nog kan, daarom nog een quotetje ;)

Rik schreef:
Draai jij in je DJ-sets de tracks die je zelf vet vind/graag zou willen horen? Ik heb namelijk het idee dat jij en ook andere (vooral de grootste) hardstyle dj's zich laten leiden door:
1. wat door het publiek verwacht wordt (op grote podia: mensen willen dat ene hitje weer horen, of kennen oudere platen niet)
2. wat andere dj's/collega's van je verwachten (hun nieuwste track draaien, vragen of je soft/hard draait of die plaat niet wil draaien).
3. wat label/organisatie/boekingskantoor van je vraagt. (tracks/promo's van het label, aanpassen aan de opbouw v/d avond, enkel hardstyle platen draaien enz.)


Alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxx Newbie

Onlangs is Arkaine Scantraxx gejoint, nu kom ik toch wat elementen en effecten tegen in hun tracks die jij ook in je tracks gebruikt. Kan dit kloppen en help jij ze ook deels met het maken van tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:47 
 
Hardtraxxer

Super tof dat je dit doet zeg! :D

Mijn vraag:
Met je 17e plaats in de DJmag en enorm populaire maandelijkse podcast ben je de populairste hardstyle producer ter wereld. Ik denk dat je hierdoor wel een soort van voorbeeld bent voor de scene en de persoon bent die grotendeels verantwoordelijk is voor de enorme groei die de scene doormaakt. Geeft dit je ook een soort van verantwoordelijkheidsgevoel?

Versder zou ik zeggen ga zo door met wat je doet, ik vind je laatste producties en optredens erg goed en je bewijst jezelf als een van de meest ruimdenkende artiesten die ik ken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien een gewaagde, weet niet of je er op mag/wil antwoorden maar ik vroeg me af hoe je tegenover de volgende verandering staat. Op Hardtraxx prefereert bijna iedereen de eerste versie, maar het is uiteindelijk toch de tweede geworden tot de grote spijt van iedereen. Zie trouwens ook op Youtube dat veel mensen liever de eerste kick hadden willen horen. Kan jij ons misschien vertellen waarom er voor de tweede kick is gekozen, of weet jij hier verder ook niets van af? En welke versie zou jij kiezen?


Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Dat basisprincipe dat heb ik niet van tevoren bepaald maar dat kunnen we nu wel min of meer bepalen:

Neem Sacrifice. Begint met een kickbass, wat screeches (mid-intro). sfeer met vocal (break), koren, melodie met 'pitch kicks' (climax) zoals jullie dat noemen en daarna de uitro.
Neem nu Doomed.
Begint met een inleiding (ok beetje variatie mag wel ;)). Kick met heel veel geluiden (Mid-intro). Breakje met vocal, melodie met pitch kicks (climax) en daarna de uitro.

Ik denk dat je hier wel een basis principe uit kan halen.
En natuurlijk om deze basis heen veranderen de trends mbt geluiden, vocals, melodieen etc.

Waarom houd je je zo vast aan deze opbouw dan en experimenteer je hier nooit mee? Waarom moet een track van je bijvoorbeeld pitchkicks bevatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:57 
 
Hardtraxxer

hee willem

ik wou je even bedanken voor de fantastische avond die ik heb gehad op thrillogy, wat een geweldige live act van je man :worship:

see you at qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet dat het niet over jou zelf gaat Willem maar waarom heeft Joram de mid intro van Lonely eigenlijk veranderd? Ik vind die oude intro met die screeches namelijk veel beter, en aangezien jij Joram veel spreekt, msischien dat jij het weet?

Tof overigens dat je je hier hebt aangemeld, heb ik veel respect voor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel tof initiatief dit!!! :thumbup:

Vraagjes:
1. Merk je wel eens locals op uit Veenendaal? Noem er eens een paar? :P Gewoon benieuwd naar haha!
2. Hoe groot is dat verschil tussen je vorige Beats en je nieuwe Beats headphone? (Detox toch?)
3. Voel je er wat voor om weer eens in Veenendaal op te treden, bij je eigen roots? Heel Veenendaal kent je in ieder geval! :P

Greets en succes verder! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Ik weet dat het niet over jou zelf gaat Willem maar waarom heeft Joram de mid intro van Lonely eigenlijk veranderd? Ik vind die oude intro met die screeches namelijk veel beter, en aangezien jij Joram veel spreekt, misschien dat jij het weet?


idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Respect dat je tijd weet vrij te maken voor Hardtraxx!

Verder heb ik niet zozeer een vraag maar meer een tip:

Kijk naast dit topic (en het lekkere wijven topic) ook eens naar de andere topics, zoals bijvoorbeeld "beste nummer van..." enz. ik ben wel benieuwd hoe je over deze zaken denkt!

Daarnaast kun je tegen de gang zeggen dat het toch niet zo eng is hier op Hardtraxx.. Als er één over de dam is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Willem, als eerst natuurlijk: Welkom op Hardtraxx! Ik zou zeggen, beantwoord zoveel mogelijke vragen, maar kijk verder ook nog eens rond (in hoeverre je dat nog niet gedaan hebt). :) Ik heb zelf niet al te boeiende vragen denk ik, en het grootste gedeelte wat hier is gevraagd wilde ik ook wel weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:15 
 

Mensen, ik denk niet dat jullie de aanwezigheid van Willem op hardtraxx moeten zien als een manier om al jullie vragen binnen de hardstyle scene beantwoord te krijgen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Heel tof initiatief dit!!! :thumbup:

Vraagjes:
1. Merk je wel eens locals op uit Veenendaal? Noem er eens een paar? :P Gewoon benieuwd naar haha!
2. Hoe groot is dat verschil tussen je vorige Beats en je nieuwe Beats headphone? (Detox toch?)
3. Voel je er wat voor om weer eens in Veenendaal op te treden, bij je eigen roots? Heel Veenendaal kent je in ieder geval! :P

Greets en succes verder! ;)

Veenendaal represent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, ik kom terug van wielrennen en al 6 paginas haha, willem heeft het er maar druk mee. Ik ga morgen me verhaalte typen op me werk, heb nu geen fut meer om het te typen haha.

Super vet dat je alles probeerd te beantwoord willem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Allereerst, kei gaaf dat je dit doet! :thumbup:
Ten tweede, mijn complimenten!
Voor 6 geslaagde episodes van Hard With Style, plaats #17 in de DJ Mag Top 100, het Hard Bass Anthem, en natuurlijk al je andere toffe albumtracks! :D

Nu heb ik ook wat vraagjes voor je:
1. Waar haal jij vaak je inspiratie voor nieuwe tracks vandaan? Uit hoe je je voelt? Wat je meemaakt?
2. Hoe oud was je toen je begon met hardstyle produceren? En welke weg heb je gemaakt tot je bij Scantraxx kwam?
3. Wat vind jij het hoogtepunt uit je carriere?
4. Ten slotte, ik produceer zelf ook en heb eigenlijk altijd al wat tips van jou willen hebben! Zou ik je eens een keer wat kunnen sturen? :)

Veel succes en plezier met je komende tracks, optredens, mixes etc. etc. ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooraf: Bedankt voor dit leuke initiatief!

Vraag:
- In hoeverre is er sprake van een relatie met andere artiesten. Spreek/zie je bijvoorbeeld alle members van Scantraxx, spreek je ook artiesten van andere labels?
- En op welke manier ga je bij optredens om met andere artiesten? Hou je rekening met de platenkeuze bij de dj's die voor of na je draaien? En waarop is gebaseerd welke andere arteisten promo's van je krijgen en welk eniet?

Met andere woorden inzicht geven in je relatie met andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor degene die het gemist hebben; Headhunterz is momenteel in Frankrijk en kan dus de vragen nu niet beantwoorden, even een kleine reminder dus! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Welkom Willem ;)

Ik heb maar 1 simpele vraag voor je, aangezien de rest voor het grootste deel al gevraagd is door medeleden :D

Vind je het leuker om in Nederland of België op een festival, indoor evenement of discotheek te draaien, of liever in een ander land ??

Ze zeggen dat ze in bepaalde landen meer uit hun dak gaan, maar dat vind ik pure onzin, er zijn er genoeg hier, en zo zie je er niet veel ergens anders dan in Nederland heb ik al ondervonden.
Ik hou er niet zo van om tussen een menigte te staan, ik sta liever wat meer opzij of achteraan, dan heb ik tenminste ruimte op fatsoenlijk te kunnen stampen of wat dan ook...


Voor de rest wens ik je nog veel succes met HWS en nieuwe producties, Headshot en Doomed zijn vet, maar helaas vind ik Etarnalize niet echt de sfeer brengen die vorige Anthems van Hard Bass deden (ook vorig jaar vond ik het al minder de juiste sfeer geven).
En in tegenstelling tot vele anderen vond ik Hard Is The Message wel een vrij goed nummer, alleen de kicks was het enige wat erin minder was, dus qua beoordelingen weet je niet altijd wat je van mij zult horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk dat je dit doet Headhunterz, zouden meer artiesten een voorbeeld aan moeten nemen in plaats van een beetje op Twitter liggen ze zeiken over 'haters', een beetje makkelijke manier om kritiek af te wimpelen. Verder vind ik niet dat je je veel moet aantrekken van comments als 'kutplaat enter'. Ik bedoel daar sta je toch boven?

Maar goed paar vragen:
- Wat is de vetste gig/set die je ooit gedraaid hebt?
- Vind je het eigenlijk nog wel leuk om in kleine discotheken/ op kleine feesten te draaien? Ik kan me namelijk best voorstellen dat het niet heel leuk is om 3 uur in de auto naar Friesland/Groningen/ waar dan ook te zitten en dan op te treden voor niet echt hardstyle publiek maar meer zuip-publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:53 
 
Hardtraxxer

Heeeel tof dat je dit doet! Je bent idd 1 van de eerste die het lef heeft om überhaupt het een keer te proberen om de discussie aan te gaan. Zou juist het af en toe meediscussiëren op een forum niet voor heel veel extra respect kunnen zorgen? Nu kan je juist jou kant van het verhaal laten zien. Ik denk dat het alleen maar zorgt dat mensen veel genuanceerder reageren, als ze weten dat degene om wie het gaat ze er ook weer mee kan confronteren wat ze gezegd hebben.

Maar goed, ik heb weleens gehoord / gelezen dat jij thuis heeel graag naar oude setjes / dvd's luistert en dan met name de periode 2005 - 2007. Dit was immers voor jou toch ook een beetje de tijd dat het allemaal begon te komen. Is dit een tijd waar je graag naar terug kijkt? En zou je dan misschien niet weer eens wat met die sound van toen willen doen? (Dat laatste is eigenlijk vooral een wens van mij :$)

En stel, je zou 10 jaar terug in de tijd gaan. Je kent Hardstyle nog niet, maar bent wel al veel met muziek bezig. Zou je met de kennis van nu weer dezelfde weg willen volgen of zou je kiezen voor een andere carrière? Wie weet zat je dan niet 2x in de week in het vliegtuig, maar trad je op 's avonds in het Ahoy en was je om 00:00 weer thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon omdat het kan: Wat is de lekkerste pil die je ooit gesnoept heb?

Verder gaf je eerder aan dat deze website, en de kritische/negatieve mensen in speciaal, niet open staan voor nieuwe dingen.
Vindt je zelf ook niet dat het scantraxx label hieraan meewerkt door werkt te releasen aan de hand van een ''speciale hardstyle code''.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen