Ten eerste, erg gaaf dat je hier tijd voor maakt! Ik was vroeg echt groot groot fan van je! Helaas mag dat de laatste tijd niet meer zo zijn. Enerzijds omdat ik zelf door de jaren heen meer van de hardere nummers binnen de hardstyle ben gaan houden, anderzijds omdat ik je producties toch echt een stuk minder vind dan voorheen. Naar mijn idee zat er veel meer gevoel in je melodien, je nummers gaven mij gewoon in zijn geheel over heel m'n lichaam kippenvel, maar dat heb ik met je laatste producties gewoon niet meer. Maja, ik heb heel veel respect voor wat je allemaal hebt weten te bereiken, en mooi blijven produceren wat je zelf lekker vind klinken!!
Mijn vraag: Wat mij opvalt is dat in bijna elk setje (niet alleen van jou, maar van bijna alle professionele DJ's en zelfs amateurs) alleen maar recente nummers gestopt worden. In jouw geval: nummers van de eerste Scantraxx Reloaded releases hoor je op een feest gewoon bijna nooit voorbij komen, maar eigenlijk geldt dit voor alle producers. Ik zou dit graag anders zien. Ik snap dat mensen op een feest graag promo's en nieuwe nummers willen horen, maar er is genoeg tijd om er eens een ouder plaatje tussendoor te gooien. Draai je op deze manier met een reden?
Mijn vraag: Wat mij opvalt is dat in bijna elk setje (niet alleen van jou, maar van bijna alle professionele DJ's en zelfs amateurs) alleen maar recente nummers gestopt worden. In jouw geval: nummers van de eerste Scantraxx Reloaded releases hoor je op een feest gewoon bijna nooit voorbij komen, maar eigenlijk geldt dit voor alle producers. Ik zou dit graag anders zien. Ik snap dat mensen op een feest graag promo's en nieuwe nummers willen horen, maar er is genoeg tijd om er eens een ouder plaatje tussendoor te gooien. Draai je op deze manier met een reden?
Last edited by wootum on , edited 2 times in total.