Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Toffe actie Willem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Volgens mij is het wel een dagtaak om alle vragen te beantwoorden hierzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:23 
 
Hardtraxxer

Echt gaaf dat je je hebt geregistreerd Willem!

Ik heb zelf nog twee vragen voor je:

1.Ben je van plan om nog iets te doen met Antifact -War Figure? hoorde hem zelf op een van je X-Qlusive video's en na wat oude posts op Partyflock te hebben gelezen en zelfs nog met een site naar jouw oude 'Antifact' site geweest, kwam ik erachter dat je hem nog aan het perfectioneren was, ik vroeg mij dus af of je nog iets met Antifact - War Figure gaat doen?

2.Ga je, ookal heb je het heel erg druk, nog wat Disney-films/series inspreken? want heb Platvoet en Rocket Power met plezier gekeken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Welkom!
Volgens mij is het wel een dagtaak om alle vragen te beantwoorden hierzo :P


Als je meuk als

mrazura schreef:
Gewoon omdat het kan: Wat is de lekkerste pil die je ooit gesnoept heb?


negeert, valt het wel wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ding.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxxer

Phazox schreef:


2.Ga je, ookal heb je het heel erg druk, nog wat Disney-films/series inspreken? want heb Platvoet en Rocket Power met plezier gekeken :$



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof van je meneer Willem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Ok, ik moet naar schiphol. Ik hoop dat ik straks op m'n hotelkamer nog wat tijd hebt om te antwoorden. Gaat in ieder geval prima zo, best gezellig!


Haha ik moest hier gewoon even voor inloggen. Leuke spontane reactie die toch weer een beetje 'de menselijkheid' terug naar voren brengt. Misschien dat Twitter en Facebook toch wel afstandelijkheid creƫren. Met hier en daar toch wel een update van een rondje wandelen met de hond maar, met name updates over de gigs en promotiemateriaal. Dit Q&A topic is dan toch een wat meer interactieve manier om die afstandelijkheid weg te duwen. KEEP UP THE GOOD WORK :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:45 
 
Artiest

D-Nemacyst schreef:
Ik vind dat willem al een hele performance als hij zo hard los gaat met zn armen dat bij een back 2 back setje hij de andere dj van het podium afmept

Is dit trouwens al een keer gebeurt? (Dat je iemand raakte tijdens het harde losgaan?) haha


Oh je raakt elkaar af en toe wel eens per ongeluk, maar joram en ik slaan elkaar ook expres als we scheef staan te mixen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:45 
 
Artiest

Ben in m'n hotel. Ga onder t genot van een muziekje en een drankje nog een rondje beantwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:48 
 
Hardtraxxer

ik hoop wel dat mensen straks gaan inzien dat iemand als Willem niet zo veel vrije tijd heeft om te forum-en als wij allemaal en dan niet weer gaan roepen dat ie vragen ontwijkt of negeert :P

Voordat dat weer de volgende issue wordt! Ik vind het ook erg laag dat mensen opmerkingen hier plaatsen als 'wat doe je vaker, vliegen of sex hebben'. Mocht dit echt een issue zijn waar iemand onzeker over is dan kan dat erg zwaar vallen, zwaar triest dus :thumbdown: Hou het respect voor elkaar hoog zou ik zeggen.

maar verder erg tof dat je je hier voor in zet, even een totaal andere vraag voor als je terug bent

Rond defqon 2010 heb je je ogen laten lazeren! hoe is dit bevallen en kan je iemand aanbevelen? Wordt scheitziek van m'n lenzen en volgens mij is dat helemaal zo duur niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:50 
 
Artiest

robkuh1990 schreef:
Q: Ben je ooit van plan jezelf te wagen aan Hardcore-productie? Of heb je zoiets van: Ik zit met mijn huidige stijl op mijn plek

Q: Hoe is het met de hond van je (ff normale vraag tussendoor, ook prettig)

Q: Je gaf net aan dat je 'nieuw werk' in de HWS stopt.. Is het dan niet een idee om een dubbel CD te releasen met HWS-werk en compleet nieuw werk?
(misschien een hele grote opgaaf, maar wel een challenge!)

Q: Misschien best stom om te vragen... maar ik zou best keer bij Scantraxx rond willen wandelen in die studio etc. Kun je dat ook regelen :D


A: Ik vind het supertof wat mijn hardcore collega's doen en ik kan een hardcore afsluiter op een hardstyle feest zeker waarderen, maar het is niet zo dat het bij mij echt kriebelt om zelf hardcore te maken. Dan neig ik meer neer andere dance stijlen.

A: Inderdaad een goed idee. Sowieso ben ik nu goed aan het nadenken en brainstormen wat hoe ik HWS verder ga ontwikkelen. Ik zie het wel voor me, compilatie, party etc, wat jij?

A: Het is niet mijn pand. Als het aan mij lag zou ik best een keer open huis willen houden maar ik weet niet of Scantraxx daar blij mee zou zijn. Je zult toch echt bij hun moeten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:50 
 
Hardtraxx Newbie

Wil je in de toekomst tracks maken met nederlandse rappers zoals de track met winne?(ook al was het meer een soort mash-up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:51 
 
Hardtraxxer

Zeer toffe actie, respect. Allereerst moet ik het met een aantal mensen voor mij eens zijn en ook een compliment geven. Kwa producties vind ik het zeker beter klinken dan een tijdje geleden, zoals mensen voor mij over een dal spraken. Ook HWS kan ik alleen maar toejuichen, zeer vet dat je bij elke track een beetje een verhaaltje verteld.

Nu mijn vraag; gaan er ooit nog filmpjes komen als 'Headhunterz & Wildstylez: A Day Off'? Heb me kapot gelachen, zelfs na 10x kijken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:58 
 
Artiest

TP-Project schreef:
Ten eerste hartstikke veel respect dat je dit doet en ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat je tracks nog steeds net zo hard knallen als eerst! ;)
Brennan Heart heeft een keer een plaat gemaakt over dat jonge producers (bijna) alleen maar sampelen (Push Play)
Hoe kijk jij tegen jonge producers aan en wat zou je jonge producers meegeven als tip? :)


Ja ik heb niet dat hele verhaal meegekregen, daar was behoorlijk wat om te doen geloof ik maar volgens mij had ie het niet zo serieus bedoeld.
Persoonlijk heb ik niets tegen samplen. Samplen is zelfs een kunst als je het goed doet. Maar samplen is voor mij iets anders dan copy/paste werk.
Ik vind het te gek dat er een hoop jonge jongens zijn die aan de weg aan het timmeren zijn.
Mijn tip.. hmm.
Ik denk dat het belangrijk is dat je weet wat je wilt en waarom. En als je daarachter bent, er dan in te geloven dat je dat kunt en er keihard voor gaan.
Bijvoorbeeld. Ik wilde in 2006 heel graag een contract bij scantraxx en boekingen waar ik geld mee kon verdienen. Waarom? Omdat als ik geld ging verdienen ik het me kon permitteren om fulltime muziek te maken, en dat is uiteindelijk voor mij het allerbelangrijkste.
Vervolgens heb ik er alles aan gedaan om dat te bereiken. Ik heb Dov gespammed met demo's en en eraan gewerkt tot ze goed genoeg waren en zodra ik mijn contract had bij scantraxx ben ik gestopt met mijn opleiding en ben tijdelijk bij mijn moeder ingetrokken, die zo lief was om mij financieel te onderhouden tot ik al heel snel voor mezelf kon zorgen en mijn eerste huisje ben gaan huren. Dedication heeft bij mij een hele belangrijke rol gespeeld. Ik was niet bang om te verliezen. Oogkleppen op en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Ben in m'n hotel. Ga onder t genot van een muziekje en een drankje nog een rondje beantwoorden!

Headhunterz schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ik vind dat willem al een hele performance als hij zo hard los gaat met zn armen dat bij een back 2 back setje hij de andere dj van het podium afmept

Is dit trouwens al een keer gebeurt? (Dat je iemand raakte tijdens het harde losgaan?) haha


Oh je raakt elkaar af en toe wel eens per ongeluk, maar joram en ik slaan elkaar ook expres als we scheef staan te mixen. :whistle:

Dubbelpost! :thumbdown:

xd :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik terug van werken, Heady terug op HT. Goeie timing.
Ik vind dit echt vet om te lezen al die eerlijke antwoorden op vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:04 
 
Artiest

em-dee-em-aa schreef:
Tof initiatief HHZ :thumbsup:

Persoonlijk spreekt de periode 2005/2008 mij het meest aan in de Hardstyle. Ook van jou kant hebben we toen een aantal heerlijke nummers ten gehore gekregen (L) Helaas komen veel van dit soort nummers niet vaak meer in een set voor (Daarmee doel ik zeker niet alleen op jou) Wat vind jij hiervan? En zou een 2005/2008 feest je wat lijken?


Ik vind ook dat er in die periode hele goeie platen zijn uitgekomen. Ik ben die platen ook zeker niet vergeten en van mezelf draai ik er nog best wel eens een of meer. Rock Civilization bijvoorbeeld pak ik er de laatste tijd wel weer eens bij en ook Art Of Creation en Blame It On The Muzic draai ik nog wel eens. Verder was ik in die tijd een hele grote technoboy fan. Soms, voor een groot feest als Qlimax ga ik lekker zitten graven in mijn archief en kijk of ik nog een vergeten plaatje kan vinden wat goed past tussen de tracks van nu.
Maar de evolutie gaat wel door en we kunnen en moeten niet willen blijven stilstaan denk ik. Met de stroom mee en er niet tegenin denk ik. Maar wel onthouden waar we vandaan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:07 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Een tijd terug had je telkens van die video's op youtube staan waarin je bijvoorbeeld ging vissen.
Sinds die video's gestopt zijn had ik het gevoel dat het creatief met je producties ook iets minder ging, wat je zelf ook al aan gaf.
Heeft het daar iets mee te maken dat je niet lekker in je vel zat misschien en daarom ook geen video's meer maakte omdat er niet veel meer gelachen werd?
Ik hoop dat je weer dat soort filmpjes gaat maken, vaak gaf het een mooi beeld van wat je zoal mee maakt en doet. En ik kon er om lachen, ook niet onbelangrijk.


Toen ik die filmpjes maakte had ik nog teveel tijd over denk ik haha. Ik weet niet waar ik toen de tijd vandaan haalde maar ik kan het me nu bijna niet meer indenken dat ik even een hele dag een filmpje ga zitten editen. Ik ben allang blij als ik mijn deadlines haal of als ik geen deadline heb, lekker zonder tijdsdruk in de studio kan zitten.
Ik geloof in focus. En ik vind filmpjes maken leuk maar er zijn anderen die dat beter kunnen. Laat mij maar muziek maken.
En toch ik had er erg veel plezier in en ik vind het leuk om iets van mezelf te laten zien.
Wie weet heb ik nog een keer een gekke bui en zet ik de camera weer een keer aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Toffe actie Willem :thumbsup:

Ja dit. Willem ik moet zeggen, ik heb een gruwelijke hekel aan je gehad. :x (3x raden welk forum ik toen zat :evil: ) maar eigenlijk ben je volgens mij best een chille gast en deze actie is top inderdaad! :) Goed om te zien dat ook de grootste artiesten in de scene contact zoeken met hun fans!

Dan is mijn vraag:

1) Heb je je ooit eens gewaagd aan de productie van hardtrance of ben je dit van plan? Dat zou me best wel interessant lijken! Gezien het feit dat Bioweapon dat ook prima combineert vind ik het op zich niet eens heel onlogish!

2) misschien is deze vraag al lang gesteld maar ik kon hem niet vinden. Mocht ie gesteld zijn, kan iemand het antwoord natuurlijk ook quoten als die 'm wel weet. :P Hoe sta je tegenover early? Ik kan begrijpen dat het op feesten gewoon niet werkt, maar luister je in je vrije tijd er wel eens naar? Heb je niet soms stiekem de neiging om gewoon een keiharde reverse bass track te maken? :P


Huldehuldehulde voor deze actie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:12 
 
Artiest

Asyrian schreef:
Wat ik me eigenlijk ook wel afvraag is hoe het gaat met remixes. Vragen andere artiesten of ze een bepaalde track van je mogen remixen of juist andersom?

Nog 1:

Er is de laatste tijd een kleine hype ontstaan mbt. re-fix/do/make's, ben jij nog van plan een oude track van je in een nieuw jasje te steken?


Beide. Arkaine is er nu eentje aan het remixen die ze heel graag wilden doen, welke track dat is mogen ze zelf vertellen wanneer ze er klaar voor zijn!
Zelf heb ik denk ik ook wel eens om een remix gevraagd, weet alleen zo snel even geen voorbeeld. Maar het kan dus allebei.

Grappig dat je dat 2e vraagt. Ik was het niet specifiek van plan maar voor mijn liveact op thrillogy heb ik wel weer wat oudere tracks in een nieuw jasje gestoken en die live edits zul je wel vaker horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:16 
 
Artiest

mrkoe schreef:
Is HardStyle iig ook je favoriete stijl van jezelf of wat zijn jou stijlen qua muziek?


Ik heb een hele grote passie voor hardstyle. Daarom ben ik het gaan maken.
Maar mijn persoonlijke muzieksmaak is heel breed. Ik heb wel eens dat ik een week alleen maar naar hiphop luister of juist naar pop of whatever.
Ik hou ook heel erg van house/electro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond die vraag over Battlescarz paar pagina's terug wel goed..
Want hoe zit dat nou met die vreselijke pitchkicks bij Scantraxx? Lijkt bij die battlescarz wel of het expres wordt gedaan gezien die eerste versie.. Is nou echt zo moeilijk om als profesional producer normale kicks in je tracks te stoppen of wordt dit gewoon expres gedaan? Hoor ze gelukkig bij jou amper, maar toch vraag ik me dit altijd weer af. Zoveel tracks die een dikke melodie hebben alleen waar die pitchkicks het dan vergallen.

En nu we toch over Scantraxx bezig zijn, whatsup met Dov? De laatste producties van hem zijn echt zo zwaar beneden zijn niveau. Produceert hij nog wel zelf?

Zijn niet de vrolijkste vragen, maar ben wel erg benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie vind je de beste nieuwkomer hardstyle producer van 2011? En van welke producer heb je hoge verwachtingen voor 2012?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:38 
 
Hardtraxxer

Kan je je nog herinneren wat je vorige week woensdag hebt gegeten?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen