Toffe actie Willem 
Volgens mij is het wel een dagtaak om alle vragen te beantwoorden hierzo
Als je meuk alswrote:Welkom!
Volgens mij is het wel een dagtaak om alle vragen te beantwoorden hierzo
negeert, valt het wel wat mee.wrote:Gewoon omdat het kan: Wat is de lekkerste pil die je ooit gesnoept heb?
wrote:
2.Ga je, ookal heb je het heel erg druk, nog wat Disney-films/series inspreken? want heb Platvoet en Rocket Power met plezier gekeken
Haha ik moest hier gewoon even voor inloggen. Leuke spontane reactie die toch weer een beetje 'de menselijkheid' terug naar voren brengt. Misschien dat Twitter en Facebook toch wel afstandelijkheid creëren. Met hier en daar toch wel een update van een rondje wandelen met de hond maar, met name updates over de gigs en promotiemateriaal. Dit Q&A topic is dan toch een wat meer interactieve manier om die afstandelijkheid weg te duwen. KEEP UP THE GOOD WORKwrote:Ok, ik moet naar schiphol. Ik hoop dat ik straks op m'n hotelkamer nog wat tijd hebt om te antwoorden. Gaat in ieder geval prima zo, best gezellig!
Oh je raakt elkaar af en toe wel eens per ongeluk, maar joram en ik slaan elkaar ook expres als we scheef staan te mixen.wrote:Ik vind dat willem al een hele performance als hij zo hard los gaat met zn armen dat bij een back 2 back setje hij de andere dj van het podium afmept
Is dit trouwens al een keer gebeurt? (Dat je iemand raakte tijdens het harde losgaan?) haha
A: Ik vind het supertof wat mijn hardcore collega's doen en ik kan een hardcore afsluiter op een hardstyle feest zeker waarderen, maar het is niet zo dat het bij mij echt kriebelt om zelf hardcore te maken. Dan neig ik meer neer andere dance stijlen.wrote:Q: Ben je ooit van plan jezelf te wagen aan Hardcore-productie? Of heb je zoiets van: Ik zit met mijn huidige stijl op mijn plek
Q: Hoe is het met de hond van je (ff normale vraag tussendoor, ook prettig)
Q: Je gaf net aan dat je 'nieuw werk' in de HWS stopt.. Is het dan niet een idee om een dubbel CD te releasen met HWS-werk en compleet nieuw werk?
(misschien een hele grote opgaaf, maar wel een challenge!)
Q: Misschien best stom om te vragen... maar ik zou best keer bij Scantraxx rond willen wandelen in die studio etc. Kun je dat ook regelen
Ja ik heb niet dat hele verhaal meegekregen, daar was behoorlijk wat om te doen geloof ik maar volgens mij had ie het niet zo serieus bedoeld.wrote:Ten eerste hartstikke veel respect dat je dit doet en ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat je tracks nog steeds net zo hard knallen als eerst!![]()
Brennan Heart heeft een keer een plaat gemaakt over dat jonge producers (bijna) alleen maar sampelen (Push Play)
Hoe kijk jij tegen jonge producers aan en wat zou je jonge producers meegeven als tip?
wrote:Ben in m'n hotel. Ga onder t genot van een muziekje en een drankje nog een rondje beantwoorden!
Dubbelpost!wrote:Oh je raakt elkaar af en toe wel eens per ongeluk, maar joram en ik slaan elkaar ook expres als we scheef staan te mixen.wrote:Ik vind dat willem al een hele performance als hij zo hard los gaat met zn armen dat bij een back 2 back setje hij de andere dj van het podium afmept
Is dit trouwens al een keer gebeurt? (Dat je iemand raakte tijdens het harde losgaan?) haha
Ik vind ook dat er in die periode hele goeie platen zijn uitgekomen. Ik ben die platen ook zeker niet vergeten en van mezelf draai ik er nog best wel eens een of meer. Rock Civilization bijvoorbeeld pak ik er de laatste tijd wel weer eens bij en ook Art Of Creation en Blame It On The Muzic draai ik nog wel eens. Verder was ik in die tijd een hele grote technoboy fan. Soms, voor een groot feest als Qlimax ga ik lekker zitten graven in mijn archief en kijk of ik nog een vergeten plaatje kan vinden wat goed past tussen de tracks van nu.wrote:Tof initiatief HHZ![]()
Persoonlijk spreekt de periode 2005/2008 mij het meest aan in de Hardstyle. Ook van jou kant hebben we toen een aantal heerlijke nummers ten gehore gekregenHelaas komen veel van dit soort nummers niet vaak meer in een set voor (Daarmee doel ik zeker niet alleen op jou) Wat vind jij hiervan? En zou een 2005/2008 feest je wat lijken?
Toen ik die filmpjes maakte had ik nog teveel tijd over denk ik haha. Ik weet niet waar ik toen de tijd vandaan haalde maar ik kan het me nu bijna niet meer indenken dat ik even een hele dag een filmpje ga zitten editen. Ik ben allang blij als ik mijn deadlines haal of als ik geen deadline heb, lekker zonder tijdsdruk in de studio kan zitten.wrote:Een tijd terug had je telkens van die video's op youtube staan waarin je bijvoorbeeld ging vissen.
Sinds die video's gestopt zijn had ik het gevoel dat het creatief met je producties ook iets minder ging, wat je zelf ook al aan gaf.
Heeft het daar iets mee te maken dat je niet lekker in je vel zat misschien en daarom ook geen video's meer maakte omdat er niet veel meer gelachen werd?
Ik hoop dat je weer dat soort filmpjes gaat maken, vaak gaf het een mooi beeld van wat je zoal mee maakt en doet. En ik kon er om lachen, ook niet onbelangrijk.
Ja dit. Willem ik moet zeggen, ik heb een gruwelijke hekel aan je gehad.wrote:Toffe actie Willem
Beide. Arkaine is er nu eentje aan het remixen die ze heel graag wilden doen, welke track dat is mogen ze zelf vertellen wanneer ze er klaar voor zijn!wrote:Wat ik me eigenlijk ook wel afvraag is hoe het gaat met remixes. Vragen andere artiesten of ze een bepaalde track van je mogen remixen of juist andersom?
Nog 1:
Er is de laatste tijd een kleine hype ontstaan mbt. re-fix/do/make's, ben jij nog van plan een oude track van je in een nieuw jasje te steken?
Ik heb een hele grote passie voor hardstyle. Daarom ben ik het gaan maken.wrote:Is HardStyle iig ook je favoriete stijl van jezelf of wat zijn jou stijlen qua muziek?