Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:12 

Hardtraxx Addict

Ten 1ste, echt vet dat je dit doet, en de tijd neemt om al deze vragen te beantwoorden! :)

Mijn vraag is dit:

Het viel me op dat je zei dat je met reason hebt gewerkt, zijn er ook tracks uitgekomen die je daarmee hebt gemaakt, en zo ja welke? Ik heb zelf een tijdje in reason gewerkt (toen ik net begon met producen) maar werk nu in fruity omdat ik het fijner vind. Toen ik zag dat Wasted Penguinz Reason gebruikten in een studio filmpje van ze viel ik ook bijna van m'n stoel af, dat daarmee zulke vette tracks gemaakt zijn :D Daarom was ik benieuwd welke van jouw (heel veel) vette tracks daarmee gemaakt zijn :p

Verder, ga zo door :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:15 

Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Wat kunnen we verwachten van je album? Iets totaal nieuws en onverwachts, of de echte bekende HHZ sound?

Even terug lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:16 

Hardtraxx Newbie

heb me hier speciaal voor geregistreerd dus hoop dat je antwoord wil geven ;)

Hoe komt het dat het, zeker bij Scantraxx, zo verschrikkelijk lang duurt voordat bepaalde tracks uitgebracht worden, ik neem the perfect weapon maar effe als voorbeeld, de eerste keer dat ik em hoorde was in juni, en het is nu november en ik kan nog steeds nergens een WAVje ervan bemachtigen...
Wil hem zelf ook gewoon kunnen draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:16 

Wanneer je hardstyle luistert, luister je dan juist alle promo's alvast om te bedenken hoe ze gemixt worden, of ga je lekker classics luisteren? Of luister je setjes, zo ja, van jezelf om ervan te leren of van anderen om te kijken hoe zij dat aanpakken?

Ik zelf luister vaak setjes na om kritisch te luisteren hoe ze gemixt worden, vooral omdat dat vlak nu mn passie is- ik kan me voorstellen dat je op een punt dat wel gehad hebt, en puur voor climaxjes / radio editjes gaat..

En ik vind dat je prima antwoorden geeft! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

The Irritainer schreef:

Hoe komt het dat het, zeker bij Scantraxx, zo verschrikkelijk lang duurt voordat bepaalde tracks uitgebracht worden, ik neem the perfect weapon maar effe als voorbeeld, de eerste keer dat ik em hoorde was in juni, en het is nu november en ik kan nog steeds nergens een WAVje ervan bemachtigen...

Is gemaakt voor het Album van Headhunterz, daarop zul je helaas moeten wachten dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:19 

Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
The Irritainer schreef:

Is gemaakt voor het Album van Headhunterz, daarop zul je helaas moeten wachten dan :)

ging gewoon effe om het algemeen, het duurt mij vaak echt VEEL te lang, als ik zelf es een hardstylesetje wil draaien is alles zo'n beetje outdated in vergelijking met de professionals.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:22 

Hardtraxx Newbie

Hee Mister heady heady head,

ten eerste, te gek dat je dit doet! echt top!
ik ben al heel lang fan van jou muziek en sinds kort ook verslaafd aan HWS om zo maar te noemen hahah
door jou muziek fiets ik wat sneller:D ben ik optijd op school

maargoed ik had ook 2 vraagjes

1. Jij had het in HWS over de Anthem dat het waarschijnlijk niet eens een complete zou zijn dat je een 2de versie maakt. waarom precies eigenlijk? kijk ik heb em gister gehoord. ik zag em op je twitter. maar ik vind die hardbass anthem wel lekker voor nu. dus ben benieuwds wat je er eventueel aan wou veranderen/

2. Haatmeneer heb je ooit gemaakt en gedraaid(weet helemaal niet meer waar, staat nog wel ergens op youtube)
gaat daar nog wat meer gebeuren of laat je dat voor wat het is. want ik vond het een geinig nummertje en als die in de Free-release kan zou dat mooi zijn

Keep It Up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

die is toch al free release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:24 

Hardtraxx Newbie

q: kunnen we op je album een edit verwachten van lotgenoot/from within, die je geregeld draait, of kunnen we een echte remix verwachten compleet met lines van winne erin?
persoonlijk zou ik dat heel vet vinden, want wat een dodelijke combinatie. trouwens ook klasse van je dat de vocals van typhoon in de edit zitten, uit het nummer zo niet mij.

heady & winne :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:26 

Hardtraxx Addict

TheAragona schreef:
2. Haatmeneer heb je ooit gemaakt en gedraaid(weet helemaal niet meer waar, staat nog wel ergens op youtube)
gaat daar nog wat meer gebeuren of laat je dat voor wat het is. want ik vond het een geinig nummertje en als die in de Free-release kan zou dat mooi zijn

Keep It Up!

Haatmeneer is gewoon Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ edit) met daarover de vocals van grote vriend Mo. Ik weet niet of je specifiek de versie met die vocals wilt of dat je niet wist dat het een mashup was ipv een nieuw track?

The Irritainer schreef:
ging gewoon effe om het algemeen, het duurt mij vaak echt VEEL te lang, als ik zelf es een hardstylesetje wil draaien is alles zo'n beetje outdated in vergelijking met de professionals.. :(

Er zit geen houdbaarheidsdatum op muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:30 

Hardtraxx Newbie

hidde schreef:
TheAragona schreef:

Keep It Up!

Haatmeneer is gewoon Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ edit) met daarover de vocals van grote vriend Mo. Ik weet niet of je specifiek de versie met die vocals wilt of dat je niet wist dat het een mashup was ipv een nieuw track?

ik zocht inderdaad met de vocals. ik vind Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ edit) niet zoveel aan als ik eerlijk mag zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:43 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat het voor Mister Heady soms wel fijn zou zijn als je dit topic ff op Pauze (ll) kon zetten. Hij moet straxx zoveel lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

TheAragona schreef:
ik zocht inderdaad met de vocals. ik vind Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ edit) niet zoveel aan als ik eerlijk mag zijn haha

Heeft Headhunterz al een keer online gezet en toen heeft iemand er een full edit van gemaakt :D
http://www34.zippyshare.com/v/94080682/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:45 

Hardtraxxer

Top dat je dit doet Headhunterz!

Inmiddels zijn veel vragen die ik wilde stellen al beantwoord.
Maar ik heb nog een vraag:

Ik weet dat je voor je optreden op Defqon 2006 een pilletje had genomen tegen de zenuwen zoals je http://www.youtube.com/watch?v=Y2sab1ZVMFE hier verteld op 6:35.
Je verteld dat je er van geleerd hebt, en dat het dus een fout was.
Maar heb je verder nog eens wat gebruikt?

Bij dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=mCeClL0bDTs van Defqon 2010, staan namelijk een aantal reacties over dat je weer een pilletje gepakt had. Ook kan ik niet volgen wat je in dat filmpje nou precies verteld, haha.
Klopt het wat de mensen zeggen?

Ben benieuwd naar je antwoord! :P

Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Leuk initiatief hoor :) bijzonder handig om op deze manier onduidelijkheden uit de wereld te helpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:06 

Hardtraxx Newbie

Ik weet niet of deze vraag al gesteld geweest is maar...

Hoe komt het dat Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created, Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix) en Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx Edit) niet full verkrijgbaar waren op jouw website voor diegene (waaronder mezelf) die jouw cd hebben gekocht?

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Drugsgerelateerde vragen, mensen kom op hé :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:15 

Donateur

Firetrap schreef:
Drugsgerelateerde vragen, mensen kom op hé :huh:

Het is best een interessante vraag om te vragen wat een artiest als hij,
vindt van de invloed van drugsgebruik op de scene etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat is idd een vraag die nog enigzins diepgang heeft. Maar vragen als heb je op DQ10 drugs gebruikt vind ik een beetje laag bij de grond, des te meer omdat het antwoord wel duidelijk is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:18 

Hardtraxx Beheerder

Laten we niet al teveel met elkaar in discussie treden. Het is tenslotte een Q&A met Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Wil ook even kwijt dat ik het echt een top initiatief vind, prachtig! Heel leuk om te lezen ook allemaal :)

Heb zelf niet echt vragen. Ben opzich wel benieuwd, wat ik al een paar keer voorbij heb zien komen, naar hoe jij kijkt op het drugsgebruik op feesten etc.

Tenslotte; sinds kort heb ik Project One - Rate Reducer soort van herontdekt, luister hem nu elke dag weer haha. Evenals Halfway There, zijn toch twee prachtplaten uit dat project. Zitten heerlijk in elkaar, echt genieten! Toevallig draaide Bob (B-Front ja :P ) laatst, gek genoeg haha, Rate Reducer nog op een feestje waar ik was. Misschien zou je die weer eens uit de kast kunnen trekken en vaker kunnen draaien in sets? Dat zou heel erg vet zijn, die platen ooit nog eens live te horen!

Ik wil je verder veel succes wensen in de toekomst. Moet zeggen dat je met Doomed, en van wat ik tot nu toe gehoord heb, Headshot weer lekker bezig bent, ga zo door! See you at Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Nog niet online geweest, maar wel een superinitiatief :)! Leuk dat je dit doet! Nog even broeden op een vraagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:17 

Hardtraxxer

als grote project 1 fan zijnde, waarom heb je tijdens de project 1 tijd, het nummer raiders of the sun vrijwel nooit helemaal afgespeeld? die zware kick is juist wat het nummer nog vetter maakte, maar hij diende vaak alleen als intro :p

voorderest mooi initiatief! set onder hhz live @ thrillogy was weer ouderwets geweldig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:32 

Hardtraxx Newbie

voorderest mooi initiatief! set onder hhz live @ thrillogy was weer ouderwets geweldig :cool:[/quote]

Mochten we deze nog krijgen van Headhunterz, zou het helemaal af zijn! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:11 

Hardtraxx Addict

ik vind dat dit wel een diepe buiging waard is. Ik vind het knap omdat je zo wel je verantwoordelijkheid neemt voor de beslissingen en de muziek die je maakt. Hoop dat er meerdere artiesten volgen (dit is misschien wel een ideetje voor hardtraxx om 1x in de maand een artiest te vragen voor een Q&A).

Q1: Kunnen we nog wat van de alias 'Antifact' verwachten? Ben nooit echt een fan geweest van de tracks onder HHZ maar Antifact platen vond ik dan weer supervet :)

Q2: eigenlijk een vervolg op vraag 1: Zou je niet een alias kunnen gebruiken voor wat experimenterele dingen? :D

Q3: Wat is er precies met 'Gostosa' gebeurd? :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen