Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 12:31 

Hardtraxx Addict

Sommige feesten hebben vette posters en die zijn wel leuk om op te hangen als je op dat feest geweest bent. Maar op wat voor manieren kan je aan die posters komen?

Je kan natuurlijk zo'n ding van 1 of ander bord afhalen, maar daar wordt de poster niet mooier van want hij zit vastgelijmd met 3 liter lijm, dus dat wordt lastig.

Werkt het dan misschien om de organistor van het feest te mailen met de vraag of de posters verkrijgbaar zijn? Iemand ervaring hiermee?
Ik ben hier best benieuwd naar want ik wil ook wel posters voor op mijn kamer hebben. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 13:05 

Hardtraxxer

Hey,

Ik had contacten met flyerteam van disco weer ik werkte. gewoon daarmee wat geluld en hij hield wat achter voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 13:25 

Donateur

Op feesten geven ze die posters voor noppie weg dus je kan idd effe de organisator vragen. Of wat degene hierboven heeft geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 18:27 

Hardtraxxer

Gewoon van de muur af trekken, vaak zitten ze ook met plakband vast! :P heb hier 4 posters met afgescheurde hoeken hangen.. Maar je mag ze niet altijd mee nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 23:10 

Hardtraxxer

Ik heb Q-dance hierover eens gemaild. Kreeg als antwoord dat ze amper posters maken en deze ook vaak niet weggeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:56 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
Ik heb Q-dance hierover eens gemaild. Kreeg als antwoord dat ze amper posters maken en deze ook vaak niet weggeven..

Ja ik heb ook nog nooit zo'n poster zien hangen?? Maar ja je kunt natuurlijk altijd mailen en vragen of het mogelijk is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 20:02 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Simizle schreef:

Ja ik heb ook nog nooit zo'n poster zien hangen?? Maar ja je kunt natuurlijk altijd mailen en vragen of het mogelijk is :)

Ik zie ze van heel veel Q-feesten hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 20:05 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Timmer schreef:
Simizle schreef:

Ik zie ze van heel veel Q-feesten hangen.

Ik alleen soms van B2s,, en A Nightmare Outdoor ofz en Masters Of Hardcore,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 20:07 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Ik alleen soms van B2s,, en A Nightmare Outdoor ofz en Masters Of Hardcore,,

maar jij woont ook in Brabant en ik in de buurt van Amsterdam. Ik denk dat het daar aan ligt, want Q-dance zit in Amsterdam Noord. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:07 

Donateur

zie ze hier ook regelmatig hangen.
is wel jammer dat die dingen niet verkocht worden op internet.
wil ook al een tijdje zo'n poster op mn deur plakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 14:13 

Donateur

Jammer dat Waalwijk zo ver weg is voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:04 

Hardtraxxer

na feesten moet je gewoon die posters vande borden/muren af trekken.. veel succes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:23 

Donateur

dat heb ik dus geprobeerd op black.
kwam binnen toen ruthless draaide.
ik dacht haal eerst ffe een kluisje en dan jat ik ze wel van de muur.
kom ik half uur later terug zijn alle posters die ik wilde hebben al van de muur gejat :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:25 

Hardtraxx Veteran

remkovzki schreef:
Gewoon van de muur af trekken, vaak zitten ze ook met plakband vast! :P heb hier 4 posters met afgescheurde hoeken hangen.. Maar je mag ze niet altijd mee nemen.

Vooral als je een poster met een datum pakt, en de bewaker zegt dat het nog lang niet die datum is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:48 

Hardtraxx Addict

Maximize schreef:
remkovzki schreef:

Vooral als je een poster met een datum pakt, en de bewaker zegt dat het nog lang niet die datum is xd

Brabanders! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 21:06 

Donateur

Maat van me heeft echt een mega grote poster van q base 2007
echt mooi, zeker 2 op 2 meter is die. heb er is 50 euro voor geboden maar wou em niet weg doen...
Had em ook in een discotheek gejat. en dat is essen.. tegen roosendaal aan dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 22:10 

Hardtraxxer

ik rukte ze er altijd af. maatje van me in de happydayz ook een keertje een mooie poster van fusion gejat en als je heel toevallig zon vent op straat tegenkomt die die posters aan het plakken kan je aan die vent vragen of ie nog wat voor je heeft. mij vaak gelukt iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 23:01 

Hardtraxxer

wouterz schreef:
ik rukte ze er altijd af. maatje van me in de happydayz ook een keertje een mooie poster van fusion gejat en als je heel toevallig zon vent op straat tegenkomt die die posters aan het plakken kan je aan die vent vragen of ie nog wat voor je heeft. mij vaak gelukt iig

moet je voor de happydayz nog even wachten, dan kan het weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 12:41 

Hardtraxxer

je kunt ook verkeersborden meenemen :P

defqon -> oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 13:52 

Hardtraxx Addict

Nick schreef:

defqon -> oid

Haha ja das waar ook! xd
2 jaar geleden een uber groot Defqon verkeersbord achterin een auto weten te slepen, eerst voorzichtig langs alle politie e.d. gelopen en toen vakkundig de paal er af geschroeft en toen in de auto meegenomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 14:01 

Hardtraxxer

Machiel schreef:
Nick schreef:

defqon -> oid

Haha ja das waar ook! xd
2 jaar geleden een uber groot Defqon verkeersbord achterin een auto weten te slepen, eerst voorzichtig langs alle politie e.d. gelopen en toen vakkundig de paal er af geschroeft en toen in de auto meegenomen :lol:

Dat is wel echt heel vet, even onthouden voor volgend jaar! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:31 

Donateur

aan het eind van het feest hangen alle posters dr nog en zijn alle verkeersborden meegenomen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2009 01:19 

Hardtraxx Addict

Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 11:19 

Hardtraxx Newbie

Ik heb Q-dance gister gemaild om te vragen of ik wat posters bij ze kon regelen.
Ik kreeg bericht dat ze ondertussen bezig zijn om een speciale verkooppagina te maken hiervoor op de webshop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 11:54 

Hardtraxx Addict

Nice! :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen