Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Sommige feesten hebben vette posters en die zijn wel leuk om op te hangen als je op dat feest geweest bent. Maar op wat voor manieren kan je aan die posters komen?

Je kan natuurlijk zo'n ding van 1 of ander bord afhalen, maar daar wordt de poster niet mooier van want hij zit vastgelijmd met 3 liter lijm, dus dat wordt lastig.

Werkt het dan misschien om de organistor van het feest te mailen met de vraag of de posters verkrijgbaar zijn? Iemand ervaring hiermee?
Ik ben hier best benieuwd naar want ik wil ook wel posters voor op mijn kamer hebben. :cool:
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Hey,

Ik had contacten met flyerteam van disco weer ik werkte. gewoon daarmee wat geluld en hij hield wat achter voor me.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Op feesten geven ze die posters voor noppie weg dus je kan idd effe de organisator vragen. Of wat degene hierboven heeft geschreven.
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Gewoon van de muur af trekken, vaak zitten ze ook met plakband vast! :P heb hier 4 posters met afgescheurde hoeken hangen.. Maar je mag ze niet altijd mee nemen.
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Ik heb Q-dance hierover eens gemaild. Kreeg als antwoord dat ze amper posters maken en deze ook vaak niet weggeven..
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Simizle wrote:Ik heb Q-dance hierover eens gemaild. Kreeg als antwoord dat ze amper posters maken en deze ook vaak niet weggeven..
Ja ik heb ook nog nooit zo'n poster zien hangen?? Maar ja je kunt natuurlijk altijd mailen en vragen of het mogelijk is :)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Timmer wrote:
Simizle wrote:Ik heb Q-dance hierover eens gemaild. Kreeg als antwoord dat ze amper posters maken en deze ook vaak niet weggeven..
Ja ik heb ook nog nooit zo'n poster zien hangen?? Maar ja je kunt natuurlijk altijd mailen en vragen of het mogelijk is :)
Ik zie ze van heel veel Q-feesten hangen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
oostzaner wrote:
Timmer wrote:
Ik zie ze van heel veel Q-feesten hangen.
Ik alleen soms van B2s,, en A Nightmare Outdoor ofz en Masters Of Hardcore,,
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Timmer wrote: Ik alleen soms van B2s,, en A Nightmare Outdoor ofz en Masters Of Hardcore,,
maar jij woont ook in Brabant en ik in de buurt van Amsterdam. Ik denk dat het daar aan ligt, want Q-dance zit in Amsterdam Noord. ;)
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
zie ze hier ook regelmatig hangen.
is wel jammer dat die dingen niet verkocht worden op internet.
wil ook al een tijdje zo'n poster op mn deur plakken
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Jammer dat Waalwijk zo ver weg is voor mij..
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
na feesten moet je gewoon die posters vande borden/muren af trekken.. veel succes :P
Donateur
last seen Mar 2020
dat heb ik dus geprobeerd op black.
kwam binnen toen ruthless draaide.
ik dacht haal eerst ffe een kluisje en dan jat ik ze wel van de muur.
kom ik half uur later terug zijn alle posters die ik wilde hebben al van de muur gejat :mad:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
remkovzki wrote:Gewoon van de muur af trekken, vaak zitten ze ook met plakband vast! :P heb hier 4 posters met afgescheurde hoeken hangen.. Maar je mag ze niet altijd mee nemen.
Vooral als je een poster met een datum pakt, en de bewaker zegt dat het nog lang niet die datum is xd
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Maximize wrote:
remkovzki wrote:Gewoon van de muur af trekken, vaak zitten ze ook met plakband vast! :P heb hier 4 posters met afgescheurde hoeken hangen.. Maar je mag ze niet altijd mee nemen.
Vooral als je een poster met een datum pakt, en de bewaker zegt dat het nog lang niet die datum is xd
Brabanders! xd
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Maat van me heeft echt een mega grote poster van q base 2007
echt mooi, zeker 2 op 2 meter is die. heb er is 50 euro voor geboden maar wou em niet weg doen...
Had em ook in een discotheek gejat. en dat is essen.. tegen roosendaal aan dus
Hardtraxxer
96 posts member since 2009
last seen Jun 2014
ik rukte ze er altijd af. maatje van me in de happydayz ook een keertje een mooie poster van fusion gejat en als je heel toevallig zon vent op straat tegenkomt die die posters aan het plakken kan je aan die vent vragen of ie nog wat voor je heeft. mij vaak gelukt iig
B
Hardtraxxer
197 posts member since 2009
last seen Jun 2017
wouterz wrote:ik rukte ze er altijd af. maatje van me in de happydayz ook een keertje een mooie poster van fusion gejat en als je heel toevallig zon vent op straat tegenkomt die die posters aan het plakken kan je aan die vent vragen of ie nog wat voor je heeft. mij vaak gelukt iig
moet je voor de happydayz nog even wachten, dan kan het weer :P
Hardtraxxer
499 posts member since 2009
last seen Dec 2014
je kunt ook verkeersborden meenemen :P

defqon -> oid
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Nick wrote:je kunt ook verkeersborden meenemen :P

defqon -> oid
Haha ja das waar ook! xd
2 jaar geleden een uber groot Defqon verkeersbord achterin een auto weten te slepen, eerst voorzichtig langs alle politie e.d. gelopen en toen vakkundig de paal er af geschroeft en toen in de auto meegenomen :lol:
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Machiel wrote:
Nick wrote:je kunt ook verkeersborden meenemen :P

defqon -> oid
Haha ja das waar ook! xd
2 jaar geleden een uber groot Defqon verkeersbord achterin een auto weten te slepen, eerst voorzichtig langs alle politie e.d. gelopen en toen vakkundig de paal er af geschroeft en toen in de auto meegenomen :lol:
Dat is wel echt heel vet, even onthouden voor volgend jaar! ;)
Donateur
last seen Mar 2020
aan het eind van het feest hangen alle posters dr nog en zijn alle verkeersborden meegenomen. xd
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad. :cry:
9 posts member since 2010
last seen Feb 2011
Ik heb Q-dance gister gemaild om te vragen of ik wat posters bij ze kon regelen.
Ik kreeg bericht dat ze ondertussen bezig zijn om een speciale verkooppagina te maken hiervoor op de webshop!
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Nice! :thumbsup: