Zijn er op dit forum ook mensen die nog geen 18 jaar oud zijn, en er erg mee zitten dat ze feesten als Defqon 1 en Inqontrol moeten missen ? 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha ik ben niet eens 16,, maar toen ik 14 was ging ik wel naar 16+ hardstyle feesten. Vervalst 
Ik ben ook nog niet eens 16 (deze zomer wel
) dusja, vind het wel balen dat ik zegmaar nooit naar een hardstyle feest ben geweest, komt nog wel, en dan loop ik weer tegen het probleem aan dat de meeste feesten 18+ zijn 
je komt gewoon binnen als je normaal en relaxed doet, ben al 4x bij een 18+ feest binnen gekomen.
ze doen meestal steekproeven als t druk is.
ze doen meestal steekproeven als t druk is.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
haha ja klopt ik wil (als ons moeder het goed vindt) volgend jaar ook naar decibel is 5 min lopen, vragen ze je idee ook nooit. 
ik ben 22 en maak me dus nergens druk over. 
Ze stellen die grenzen niet voor niets he..
Als het niet gehoefd had, had men het niet gedaan.
Als het niet gehoefd had, had men het niet gedaan.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
.
Last edited by Timmer on 06 Dec 2017 19:46, edited 1 time in total.
Ben net 17 geworden 
Dus ik ga nog niet, ik wacht gewoon netjes tot ik 18 ben
Wil geen problemen, ik heb de lengte wel voor een 18 jarige (1.96
.
Ben laatst wel bij Dangerouzmind geweest
Was wel 18+, maar niet steng gecontroleerd, had ik dus geluk mee
Dus ik ga nog niet, ik wacht gewoon netjes tot ik 18 ben
Wil geen problemen, ik heb de lengte wel voor een 18 jarige (1.96
Ben laatst wel bij Dangerouzmind geweest
Was wel 18+, maar niet steng gecontroleerd, had ik dus geluk mee
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Haha daar zitten er hier een heleboel van, zie iedere x weer als er een topic/nieuwsbericht over een groot populair feest/festival is, staan er allemaal zielige gezichtjes (wrote:Zijn er op dit forum ook mensen die nog geen 18 jaar oud zijn, en er erg mee zitten dat ze feesten als Defqon 1 en Inqontrol moeten missen ?
Anyway, ben 22 dus nergens last van, check ze allemaal hehe
Ik ben nu 18 en luister nu vanaf mijn 15e hardstyle. Er zijn genoeg hardstyle feesten die 16+ zijn, je moet er alleen wat meer moeite voor doen 
+1, ook al ben ik 16. Als ik 18 ben wil ik namelijk ook niet van die koters op een Hardstyle feest.wrote:Terecht dat er leeftijdsgrenzen zijn.
Ik bedoel maar. Ik ben ook al langer fan van Hardstyle, maar ik ben tot m'n 18e verjaardag keurig netjes thuisgebleven voor de grote feesten. En ik heb geen moeite met minderjarigen op een feest, maar het zijn vaak wel de mensen die irritatie veroorzaken door hun gedrag. Zonder al te generaliserend te zijn btw.wrote:+1, ook al ben ik 16. Als ik 18 ben wil ik namelijk ook niet van die koters op een Hardstyle feest.wrote:Terecht dat er leeftijdsgrenzen zijn.
lol ik dacht dat je al in de 20 was xDwrote:Ik ben ook nog niet eens 16 (deze zomer wel) dusja, vind het wel balen dat ik zegmaar nooit naar een hardstyle feest ben geweest, komt nog wel, en dan loop ik weer tegen het probleem aan dat de meeste feesten 18+ zijn
wij zijn bijna net zo oud, word 27 augustus 16
maarja, ik vind het eerlijk gezegd wel goed dat ze 18 plus zijn, anders is het risico te groot, nu is iedereen volwassen, dus weten ze ook wat ze doen. als je daar als 14 jarige jongen iets overkomt met bijv. drugs, ligt de verantwoording bij de organisatie... voor ons natuurlijk jammer, het is niet anders. maar na de zomer kan ik wel naar feesten in belgie, dat scheelt, en ook aardig wat hardcore feesten. ook altijd leuk
-
W
- 3 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
Ik ben op thunderdome met m'n 14 jaar binnegekome
daarna heb ik het niet echt meer geprobeerd ben nu 15 en ga dan naar sommige feesten van 16+ , daar lukt het me wel om binne te kome 
Ik ga gewoon, tot nog toe geen enkel probleem gehad, ben 17 word in september 18 
Ik ben dan 17, november 18, en ben wel naar MoH Warrior Within (toen was ik dus 16 - begin 2008) geweest maar volgens mij, heb er niet op gelet, is MoH 16+? Kwam wel zonder probs binne.
Grotere feesten wacht ik netjes mee ik bedoel ik ben nu toch al bijna 18
Grotere feesten wacht ik netjes mee ik bedoel ik ben nu toch al bijna 18
Effenaar in eindhoven is niet zo lastig,
ben daar keertje met maxz en remkovski geweest, naar hardnature, kwam ik binnen. vroegen geen ID, had wel voor de zekerheid ID van max..
en electrocute een keer, werd niet eens gefouilleerd.
edit; oja, word de 13e pas 17
ben daar keertje met maxz en remkovski geweest, naar hardnature, kwam ik binnen. vroegen geen ID, had wel voor de zekerheid ID van max..
en electrocute een keer, werd niet eens gefouilleerd.
edit; oja, word de 13e pas 17
Prima grens, ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Er moet een grens zijn, wel jammer dat ze tegenwoordig veel strenger in dat soort dingen zijn. 
ja jammer maar ook wel weer te begrijpen. Je had laatst met dat Riverdance Festival die gozer die was overleden. Stel dat dat iemand van onder de leeftijdsgrens was? dan is zo een organisatie echt de klos.wrote:Er moet een grens zijn, wel jammer dat ze tegenwoordig veel strenger in dat soort dingen zijn.
laat die grens mooi op 18,
Zoals Mol al zei, als je zelf jaren hebt gewacht heb je geen zin om allemaal koters tegen te komen
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon
)
Zoals Mol al zei, als je zelf jaren hebt gewacht heb je geen zin om allemaal koters tegen te komen
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Haha ja ik begrijp het maar wij als ''onvolwassenen'' kunnen dat nog wel jammer vindenwrote:laat die grens mooi op 18,
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon)