Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zijn er op dit forum ook mensen die nog geen 18 jaar oud zijn, en er erg mee zitten dat ze feesten als Defqon 1 en Inqontrol moeten missen ? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

haha ik ben niet eens 16,, maar toen ik 14 was ging ik wel naar 16+ hardstyle feesten. Vervalst :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben ook nog niet eens 16 (deze zomer wel :) ) dusja, vind het wel balen dat ik zegmaar nooit naar een hardstyle feest ben geweest, komt nog wel, en dan loop ik weer tegen het probleem aan dat de meeste feesten 18+ zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je komt gewoon binnen als je normaal en relaxed doet, ben al 4x bij een 18+ feest binnen gekomen.

ze doen meestal steekproeven als t druk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

haha ja klopt ik wil (als ons moeder het goed vindt) volgend jaar ook naar decibel is 5 min lopen, vragen ze je idee ook nooit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben 22 en maak me dus nergens druk over. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze stellen die grenzen niet voor niets he..
Als het niet gehoefd had, had men het niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben net 17 geworden ;)
Dus ik ga nog niet, ik wacht gewoon netjes tot ik 18 ben :)
Wil geen problemen, ik heb de lengte wel voor een 18 jarige (1.96 :$ .
Ben laatst wel bij Dangerouzmind geweest :thumbup:
Was wel 18+, maar niet steng gecontroleerd, had ik dus geluk mee :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 19:58 
 
Hardtraxxer

SneakyNick schreef:
Zijn er op dit forum ook mensen die nog geen 18 jaar oud zijn, en er erg mee zitten dat ze feesten als Defqon 1 en Inqontrol moeten missen ? :cry:


Haha daar zitten er hier een heleboel van, zie iedere x weer als er een topic/nieuwsbericht over een groot populair feest/festival is, staan er allemaal zielige gezichtjes ( :cry: ) omdat men daar nog niet heen mag.
Anyway, ben 22 dus nergens last van, check ze allemaal hehe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben nu 18 en luister nu vanaf mijn 15e hardstyle. Er zijn genoeg hardstyle feesten die 16+ zijn, je moet er alleen wat meer moeite voor doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Terecht dat er leeftijdsgrenzen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Terecht dat er leeftijdsgrenzen zijn.


+1, ook al ben ik 16. Als ik 18 ben wil ik namelijk ook niet van die koters op een Hardstyle feest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
dawasiknie schreef:
Terecht dat er leeftijdsgrenzen zijn.


+1, ook al ben ik 16. Als ik 18 ben wil ik namelijk ook niet van die koters op een Hardstyle feest. ;)

Ik bedoel maar. Ik ben ook al langer fan van Hardstyle, maar ik ben tot m'n 18e verjaardag keurig netjes thuisgebleven voor de grote feesten. En ik heb geen moeite met minderjarigen op een feest, maar het zijn vaak wel de mensen die irritatie veroorzaken door hun gedrag. Zonder al te generaliserend te zijn btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Ik ben ook nog niet eens 16 (deze zomer wel :) ) dusja, vind het wel balen dat ik zegmaar nooit naar een hardstyle feest ben geweest, komt nog wel, en dan loop ik weer tegen het probleem aan dat de meeste feesten 18+ zijn xd


lol ik dacht dat je al in de 20 was xD
wij zijn bijna net zo oud, word 27 augustus 16 :D

maarja, ik vind het eerlijk gezegd wel goed dat ze 18 plus zijn, anders is het risico te groot, nu is iedereen volwassen, dus weten ze ook wat ze doen. als je daar als 14 jarige jongen iets overkomt met bijv. drugs, ligt de verantwoording bij de organisatie... voor ons natuurlijk jammer, het is niet anders. maar na de zomer kan ik wel naar feesten in belgie, dat scheelt, en ook aardig wat hardcore feesten. ook altijd leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 22:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben op thunderdome met m'n 14 jaar binnegekome :innocent: daarna heb ik het niet echt meer geprobeerd ben nu 15 en ga dan naar sommige feesten van 16+ , daar lukt het me wel om binne te kome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga gewoon, tot nog toe geen enkel probleem gehad, ben 17 word in september 18 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben dan 17, november 18, en ben wel naar MoH Warrior Within (toen was ik dus 16 - begin 2008) geweest maar volgens mij, heb er niet op gelet, is MoH 16+? Kwam wel zonder probs binne.

Grotere feesten wacht ik netjes mee ik bedoel ik ben nu toch al bijna 18 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Effenaar in eindhoven is niet zo lastig,

ben daar keertje met maxz en remkovski geweest, naar hardnature, kwam ik binnen. vroegen geen ID, had wel voor de zekerheid ID van max..

en electrocute een keer, werd niet eens gefouilleerd.

edit; oja, word de 13e pas 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima grens, ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Er moet een grens zijn, wel jammer dat ze tegenwoordig veel strenger in dat soort dingen zijn. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Er moet een grens zijn, wel jammer dat ze tegenwoordig veel strenger in dat soort dingen zijn. :(


ja jammer maar ook wel weer te begrijpen. Je had laatst met dat Riverdance Festival die gozer die was overleden. Stel dat dat iemand van onder de leeftijdsgrens was? dan is zo een organisatie echt de klos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laat die grens mooi op 18,
Zoals Mol al zei, als je zelf jaren hebt gewacht heb je geen zin om allemaal koters tegen te komen
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nick schreef:
laat die grens mooi op 18,
Zoals Mol al zei, als je zelf jaren hebt gewacht heb je geen zin om allemaal koters tegen te komen
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon :P )


Haha ja ik begrijp het maar wij als ''onvolwassenen'' kunnen dat nog wel jammer vinden ^^ maar ja het is nou eenmaal zo,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.



Ik word pas in oktober 18. Niet dat ik dan wel naar feesten ga, fijn als al je vrienden rock etc luisteren :).
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen