Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:12 

Bierkoning

kzou er ook wel een paar willen, had er eentje van In Qontrol dit jaar alleen die was echt totaal verneukt :P
nu heb ik van bijna elk feestje nog wel een muntje over haha, bewaar er altijd 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:18 

Hardtraxx Crew

Ik heb er 2 van Black 2007: Zany & Dana

Let er eigelijk op feesten nooit zo op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Bisde schreef:
Roebén schreef:
Heb hier nog grote hangen van black 2008 Donkey Rollers en reverze creation of life :D

heb er een van sensation black 2007 met drie koppen van angerfist, zeer vet!

Jep, by my die drie koppen van Donkeys erop , wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:32 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
Qz. schreef:
Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad. :cry:

Daarom bewaar ik uit traditie 1 muntje per feest, heb ik nu een mooi bakje met munten, leuk om later tegen je kleinkinderen te zeggen "kijk jongens, hier ging opa vroeger heen" :D

Posters bewaar je niet zo lang lijkt me.

Klopt, dat zei je laatst ook, alleen klopt het dat ik het me goed herinner dat je in de Dynamo in Eindhoven een muntje vergeten was? Dan heb ik nog wel 1 zoeen 50 cent muntje voor jou liggen. :P

Leuk dat mijn topic van dik een jaar oud gekicked is. xd

En ik heb nu 1 poster aan mijn muur hangen van een lokaal feestje in Eindhoven. (Pandemic afgelopen maand) Die heb ik verkregen na op PF een berichtje te hebben gestuurd naar een organisator. Was ook een aardige gast, hehe. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:55 

Hardtraxxer

Qz. schreef:
Qz. schreef:
Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad. :cry:

Daarom bewaar ik uit traditie 1 muntje per feest, heb ik nu een mooi bakje met munten, leuk om later tegen je kleinkinderen te zeggen "kijk jongens, hier ging opa vroeger heen" :D

Klopt, dat zei je laatst ook, alleen klopt het dat ik het me goed herinner dat je in de Dynamo in Eindhoven een muntje vergeten was? Dan heb ik nog wel 1 zoeen 50 cent muntje voor jou liggen. :P

En ik heb nu 1 poster aan mijn muur hangen van een lokaal feestje in Eindhoven. (Pandemic afgelopen maand) Die heb ik verkregen na op PF een berichtje te hebben gestuurd naar een organisator. Was ook een aardige gast, hehe. :thumbsup:

Ja klopt dat was de eerste keer dat ik het ben vergeten! :cry: Als je die voor mij zou willen bewaren zou ik dat nooit vergeten :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:04 

Hardtraxx Addict

Qz. schreef:

Ja klopt dat was de eerste keer dat ik het ben vergeten! :cry: Als je die voor mij zou willen bewaren zou ik dat nooit vergeten :loving:

Afbeelding

Hehe, als ik hem niet vergeet zal ik hem meenemen naar Harde Baas en dan krijg je hem daar als ik je tegenkomen. ^^
Dit is trouwens wel maar een klein muntje dat in het niet valt bij de rest van je collectie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:06 

ik heb nog 1 qlimax muntje :P voor et geval iemand die zou willen xd

ik vind et zo zonde te bewaren, bewaar er 4 en je hebt al best wat geld liggen :/ had je beter kunnen uitgeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:08 

Heb ook nog 1 muntje van Qlimax :P
Maar over Qlimax gesproken, hing er VOL met posters, dus had voor mezelf afgesproken om er 1 mee te nemen als ik naar huis ging. Uurtje of 6 gingen we, en ALLE posters waren weg. Was er geen 1 meer over.

Later op de parkeerplaats zag ik 4 polen met 20 posters onder de armen en konden er geen missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:20 

Donateur

Hier mijn collectie muntjes :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:21 

Ik maak altijd al mijn muntjes op omdat ik een gierige nederlander ben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:23 

Donateur

Banaanslak schreef:

En ik vergeet dat altijd omdat ik van de wereld ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hier mijn collectie muntjes :lol:

Afbeelding

Ha ha, blote poten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:24 

Banaanslak schreef:

+1 op et einde eten kopen enzo xd
zou een halve qlimax munt op hard bass werken? :P omdat ie half is dat ze niet goed kunnen lezen fzo? :P wil et eigenlijk wel proberen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:27 

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:

zou een halve qlimax munt op hard bass werken? :P omdat ie half is dat ze niet goed kunnen lezen fzo? :P wil et eigenlijk wel proberen xd

Haha kan je altijd proberen natuurlijk :P misschien kijken ze niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:15 

Hardtraxx Elite

Heb bij mijn bestelling in de fusionshop een poster van The Great Zany show gekregen (echt mega groot) en een poster van de tour in de USA. (A3) Heb al een keer meer iets bij fusion besteld maar toen was het shirt te groot dus toen ben ik hem gaan ruilen bij de ouders van Jowan (wonen bij mij in het dorp) en nu had die moeder blijkbaar gezegd van doe er een paar posters en stickers bij voor die jongen. Ben er wel blij mee. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk komen er posters in de Q-Dance shop, en dan niet voor 15 euro want dat heb ik er niet voor over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:21 

Ben er wel bang voor... €5,- lijkt me toch wel de max... Of anders toch wat sneller posters jagen op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:21 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
dus toen ben ik hem gaan ruilen bij de ouders van Jowan (wonen bij mij in het dorp) en nu had die moeder blijkbaar gezegd van doe er een paar posters en stickers bij voor die jongen. Ben er wel blij mee. :D

Wat een service :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Heb bij mijn bestelling in de fusionshop een poster van The Great Zany show gekregen (echt mega groot) en een poster van de tour in de USA. (A3) Heb al een keer meer iets bij fusion besteld maar toen was het shirt te groot dus toen ben ik hem gaan ruilen bij de ouders van Jowan (wonen bij mij in het dorp) en nu had die moeder blijkbaar gezegd van doe er een paar posters en stickers bij voor die jongen. Ben er wel blij mee. :D

Poster van The Great Zany show? Damn. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:37 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
RobertV schreef:

Poster van The Great Zany show? Damn. :worship:

haha ja ding is 1m hoog en 70cm breed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:51 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:

Ligt eraan wat voor kleur het is... :P ik denk als de muntjes op hardbass roze zijn... dat het dan wel opvalt als je een blauw muntje geeft.

Heb afgelopen weekend nog drankjes gehaald in Takens met muntjes van een lokale discotheek hier. Tis er toch donker binnen dus het verschil zien ze niet :P Als de muntjes beetje op elkaar lijken denk ik best dat het kan lukken ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen