Wil een poster van Q pres Fusion en Dominator 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik heb een dominator sticker op me auto, alleen weet ik niet meer waar ik die heb gekregen 
Gewoon op een feest op de toiletten van de muur aftrekken zoals Reinaldo op Loudness deed

Heb er hier nog 2 liggen van Thunderdome en van Hardbass 2011.
Gewoon aan het einde bij Qlimax van de ramen gehaald, met beveiliging langs me.
Die zeggen er niks van.
Gewoon aan het einde bij Qlimax van de ramen gehaald, met beveiliging langs me.
Die zeggen er niks van.
Ja en dan heb je een lekker verkreukt ding.
-
G
idd, beetje jammer.wrote:Ja en dan heb je een lekker verkreukt ding.
Nee want heb hem gewoon opgerolt en ben gelijk gegaan, niks aan gekreukelt dus.
Ja ok, maar wat maakt het uit, is gewoon lachen en je kan het ding ook strijkenwrote:Ja en dan heb je een lekker verkreukt ding.
Daarom bewaar ik uit traditie 1 muntje per feest, heb ik nu een mooi bakje met munten, leuk om later tegen je kleinkinderen te zeggen "kijk jongens, hier ging opa vroeger heen"wrote:Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad.
Posters bewaar je niet zo lang lijkt me.
dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 eurowrote:Daarom bewaar ik uit traditie 1 muntje per feest, heb ik nu een mooi bakje met munten, leuk om later tegen je kleinkinderen te zeggen "kijk jongens, hier ging opa vroeger heen"wrote:Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad.
Posters bewaar je niet zo lang lijkt me.
Hier t zelfde, alleen begon t een beetje zonde te vinde, dus probeer er telkens weer mee te betalen... laatst nog op Thunderdome2010 betaalt met een muntje van TD2008wrote:dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euromaak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie
Ik doe dat ook.
Heb alleen nog niet zoveel feesten achter de rug. En idd boekjes enzo bewaar ik ook.
Last edited by Nando on , edited 1 time in total.
Heb er een van Thunderdome en een van Fusion of Dance 
haha, ik ga binnenkort al me munten op een pet plakken. lijkt me vetwrote:Hier t zelfde, alleen begon t een beetje zonde te vinde, dus probeer er telkens weer mee te betalen... laatst nog op Thunderdome2010 betaalt met een muntje van TD2008wrote:dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euromaak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie
, bewaar verder altijd boekjes enz die je krijgt..
Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat ding 
mag ik hem kopenwrote:Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat ding
Ghehe nee sorry, binnenkort verhuizen naar een andere kamer dan hang ik hem gewoon aan de muur!wrote:mag ik hem kopenwrote:Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat dingaangezien die bij jou toch te groot is
K heb alleen de Hard Bass poster die we op Loudness kregen, ook een leuk ding!:)
Die heb ik ook, had ik daar gekocht hahawrote:mag ik hem kopenwrote:Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat dingaangezien die bij jou toch te groot is
Ja als je dat zo op telt is het best veel geldwrote: dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euromaak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie
Heb hier nog grote hangen van black 2008 Donkey Rollers en reverze creation of life 
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
heb er een van sensation black 2007 met drie koppen van angerfist, zeer vet!wrote:Heb hier nog grote hangen van black 2008 Donkey Rollers en reverze creation of life
oeh erg nice...zeker ff paar vette bestellen danwrote:Ik heb Q-dance gister gemaild om te vragen of ik wat posters bij ze kon regelen.
Ik kreeg bericht dat ze ondertussen bezig zijn om een speciale verkooppagina te maken hiervoor op de webshop!