Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil een poster van Q pres Fusion en Dominator :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een dominator sticker op me auto, alleen weet ik niet meer waar ik die heb gekregen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon op een feest op de toiletten van de muur aftrekken zoals Reinaldo op Loudness deed :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er hier nog 2 liggen van Thunderdome en van Hardbass 2011.
Gewoon aan het einde bij Qlimax van de ramen gehaald, met beveiliging langs me.
Die zeggen er niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en dan heb je een lekker verkreukt ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:17 
 

Dakpan schreef:
Ja en dan heb je een lekker verkreukt ding.

idd, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee want heb hem gewoon opgerolt en ben gelijk gegaan, niks aan gekreukelt dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja en dan heb je een lekker verkreukt ding.


Ja ok, maar wat maakt het uit, is gewoon lachen en je kan het ding ook strijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad. :cry:

Daarom bewaar ik uit traditie 1 muntje per feest, heb ik nu een mooi bakje met munten, leuk om later tegen je kleinkinderen te zeggen "kijk jongens, hier ging opa vroeger heen" :D

Posters bewaar je niet zo lang lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Qz. schreef:
Jammer dat het zo moeilijk is om posters te verkrijgen.
Ik heb mails gestuurd naar 3 verschillende adressen en niks terug gehad. :cry:

Daarom bewaar ik uit traditie 1 muntje per feest, heb ik nu een mooi bakje met munten, leuk om later tegen je kleinkinderen te zeggen "kijk jongens, hier ging opa vroeger heen" :D

Posters bewaar je niet zo lang lijkt me.

dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euro :lol: maak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euro :lol: maak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie


Hier t zelfde, alleen begon t een beetje zonde te vinde, dus probeer er telkens weer mee te betalen... laatst nog op Thunderdome2010 betaalt met een muntje van TD2008 xd, bewaar verder altijd boekjes enz die je krijgt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe dat ook. :P Heb alleen nog niet zoveel feesten achter de rug. En idd boekjes enzo bewaar ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er een van Thunderdome en een van Fusion of Dance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
roberttt schreef:
dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euro :lol: maak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie


Hier t zelfde, alleen begon t een beetje zonde te vinde, dus probeer er telkens weer mee te betalen... laatst nog op Thunderdome2010 betaalt met een muntje van TD2008 xd, bewaar verder altijd boekjes enz die je krijgt..

haha, ik ga binnenkort al me munten op een pet plakken. lijkt me vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat ding :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat ding :x

mag ik hem kopen :loving: aangezien die bij jou toch te groot is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Piaaa schreef:
Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat ding :x

mag ik hem kopen :loving: aangezien die bij jou toch te groot is

Ghehe nee sorry, binnenkort verhuizen naar een andere kamer dan hang ik hem gewoon aan de muur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

K heb alleen de Hard Bass poster die we op Loudness kregen, ook een leuk ding!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Piaaa schreef:
Heb hier nog een mega grote hysteria outdoor poster liggen, past niet eens op men deur zo groot is dat ding :x

mag ik hem kopen :loving: aangezien die bij jou toch te groot is


Die heb ik ook, had ik daar gekocht haha :P 3 muntjes :X
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dat doe ik ook, heb er veels te veel. over de 70 euro :lol: maak vanmiddag wel fotootje van. heb een ware collectie

Ja als je dat zo op telt is het best veel geld :D Maar dat ene biertje minder op een feest merk je toch niet op dat moment. Ik vind het wel een leuk aandenken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier nog grote hangen van black 2008 Donkey Rollers en reverze creation of life :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:04 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
Heb hier nog grote hangen van black 2008 Donkey Rollers en reverze creation of life :D


heb er een van sensation black 2007 met drie koppen van angerfist, zeer vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DeliXXL schreef:
Ik heb Q-dance gister gemaild om te vragen of ik wat posters bij ze kon regelen.
Ik kreeg bericht dat ze ondertussen bezig zijn om een speciale verkooppagina te maken hiervoor op de webshop!

oeh erg nice...zeker ff paar vette bestellen dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf, zou er ook wel een paar willen hebben.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen