Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:49 

Ik wil best wel af en toe wat klassiekertjes neerzetten ofzo :D

Dit is zo heerlijk he. Lekker traag en die sfeer is ongekend.

Wat meer opzwepend:

Wat industrieler:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:41 

Hardtraxx Addict

Als dit goed gaat lopen vind ik zo'n topic wel vet. Ik ben niet zo into hardcore, maar in de loop van de tijd ga ik me er wel in verdiepen. Dus misschien dat dit topic mij dan kan helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:55 

Kraak... Piep...

algemeen/guide-hoe-leer-ik-mijn-genre-kennen-hardcore-edition-t18093.html

Deze hebben we ook nog, misschien dat eerder daar wat mee gedaan kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:53 

Nerazzurro sorry voor mijn kinderachtige reactie, het had te maken met alcohol en een kut dag :lol:

Ik vind dit wel degelijk toegevoegde waarde hebben namelijk.. Ik ben helemaal niet van de hardcore maar een topic als dit is toch prima? Is juist wel fijn voor mensen als mij denk ik, ik hoef namelijk niet van alles random over hardcore tegen te komen in andere topics. Daarvoor zit ik niet op Hardtraxx zeg maar. Dus, goed initiatief wat mij betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

Blame it on the alcohol -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:20 

AndyAsteroids schreef:
Nerazzurro sorry voor mijn kinderachtige reactie, het had te maken met alcohol en een kut dag :lol:

Ik vind dit wel degelijk toegevoegde waarde hebben namelijk.. Ik ben helemaal niet van de hardcore maar een topic als dit is toch prima? Is juist wel fijn voor mensen als mij denk ik, ik hoef namelijk niet van alles random over hardcore tegen te komen in andere topics. Daarvoor zit ik niet op Hardtraxx zeg maar. Dus, goed initiatief wat mij betreft

Maakt niet uit, met mijn reputatie op deze site kan ik wel ergens tegen :D

Om het topic misschien wat op gang te brengen zal ik een vraag stellen: wat is het leukste, hardste (in de muzikale zin), gezelligste feest dat je hebt meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:34 

El Mare schreef:
Blame it on the alcohol -.-

Haha tja meer kan ik er niet van maken xd

Nerazzurro93 schreef:
Om het topic misschien wat op gang te brengen zal ik een vraag stellen: wat is het leukste, hardste (in de muzikale zin), gezelligste feest dat je hebt meegemaakt?

De Partyraiser stage op Thrillogy heb ik die nacht toch wel aardig veel tijd doorgebracht. Was volkomen nieuw voor mij maar ik vond het toch best wel wat hebben! Zijn er nog suggesties qua feesten voor mij als niet-hardcore liefhebber om heen te gaan misschien, om even rustig aan te beginnen? Niet meteen Deathmachine-achtige praktijken aub maar je hoeft ook niet met Evil Activities/Endymion aan komen zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:02 

De mainstage van Hardshock is prima om in de hardcore te rollen, omdat de line-up vrij divers is en je dus niet de hele avond hetzelfde voorgeschoteld krijgt. Ik denk dat je dan een redelijk goed beeld krijgt van wat er in de mainstream hardcore een beetje speelt, buiten het hokje van MOH, Neophyte en Traxtorm, maar die labels gaan zeker ook aan bod komen op die mainstage. feesten/hardshock-festival-2014-date-tba-wijthmenerplas-zwolle-t38873.html

Verder zijn veel mensen begonnen met Masters Of Hardcore maar ik kan dat nou niet echt aanraden, omdat je op de mainstage de hele avond ongeveer hetzelfde gaat krijgen: draaiorgelcore. Maar misschien vind jij dat wel leuk dan is Masters of Hardcore wel een groot feest op zich. Ik keek er mijn ogen uit toen ik vorig jaar voor het eerst op een groot feest was. feesten/masters-of-hardcore-empire-of-eternity-29-03-2014-brabanthallen-den-bosch-t39898-75.html

Als je wat meer van de Partyraiser stijl bent zou Ik Ben Je Bitch Niet wel een optie kunnen zijn. Prijs is ook goed te doen. feesten/ik-ben-je-bitch-niet-reborn-bitch-t42440.html

Qua kleinschaliger feesten kan ik je de Enzyme avond op koninginnedag aanraden bij Dynamo in Eindhoven. Daar zullen ook wat genres voorbijkomen zoals pure mainstream maar ook wat harders bijvoorbeeld bij Enzyme X. https://partyflock.nl/party/265446:Queenscore

Of het Ophidian Album release feest https://partyflock.nl/party/263306:Ophi ... d-the-Star

Meer zou ik zo even niet weten. Ik kijk altijd naar de nabije toekomst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:39 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
wat is het leukste, hardste (in de muzikale zin), gezelligste feest dat je hebt meegemaakt?

Met gezellig kan ik maar aan 1 feest denken en dat is Club r_AW - X Equals Final. Was tevens heel leuk en hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Nerazzurro93 schreef:
wat is het leukste, hardste (in de muzikale zin), gezelligste feest dat je hebt meegemaakt?

Met gezellig kan ik maar aan 1 feest denken en dat is Club r_AW - X Equals Final. Was tevens heel leuk en hard.

Club r_AW van september 2012 staat ook heel erg hoog in het lijstje van gezelligste feesten :) Was toen ook een soort van Dogs are Listening showcase van TOA, en Mindustries, en N-Vitral live, Angel die mocht openen... was ook heel leuk en tevens hard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 20:50 

Ja gewoon het leukste feest; het hoeft niet hard te zijn xd Ik zette er maar wat neer :P

Vandaag beluister ik het Negative A album Modern Music Is Destroying Our Youth. Wat mij betreft een topalbum waarin de ruige kant van hardcore wordt neergezet op overtuigende wijze. Dat album is van 4/5 jaar geleden en hedendaags mis ik dit gewoon. Er is geen brug meer tussen hard en minder hard meer, waarin het verschil steeds groter wordt. Zal wel bekend zijn maar vinden jullie dit ook klote en hoe zouden jullie het willen? Gewoon iets dat in me opkwam net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:05 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
STAN- schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Club r_AW van september 2012 staat ook heel erg hoog in het lijstje van gezelligste feesten :) Was toen ook een soort van Dogs are Listening showcase van TOA, en Mindustries, en N-Vitral live, Angel die mocht openen... was ook heel leuk en tevens hard xd

En mijn verjaardag :loving: was ook een heel vet (en gezellig) feest inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ja gewoon het leukste feest; het hoeft niet hard te zijn xd Ik zette er maar wat neer :P

Vandaag beluister ik het Negative A album Modern Music Is Destroying Our Youth. Wat mij betreft een topalbum waarin de ruige kant van hardcore wordt neergezet op overtuigende wijze. Dat album is van 4/5 jaar geleden en hedendaags mis ik dit gewoon. Er is geen brug meer tussen hard en minder hard meer, waarin het verschil steeds groter wordt. Zal wel bekend zijn maar vinden jullie dit ook klote en hoe zouden jullie het willen? Gewoon iets dat in me opkwam net.

Ik ben het niet echt met je eens, er zijn nog wel een paar artiesten die wat hardere mainstream maken... en de wat softere mainstream is ook goed vertegenwoordigd geloof ik. Hoezo mis jij de brug dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:49 

Kraak... Piep...

Als je een brug van hard naar minder hard wil heb je meer dit (over het algemeen gezien)

Negative A/Tieum/Unexist/Lunatic & Miss Hysteria
-----------------------------------------------------------
Promo/D-Passion/Lowroller/Counterfeit
Angerfist/Na-Goyah/Day-Mar/Noize Suppressor
Rayden/Triax/Meccano Twins/Dione
Nosferatu/Hellsystem/Tha Playah/The Viper
Nitrogenetics/Mad Dog/Re-Style/Korsakoff
Endymion/Evil Activities/Kasparov/Amnesys
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:12 

Noize Suppressor, Nitrogenetics en Amnesys kan ik over het algemeen het meest waarderen. Ik ga wel even op onderzoek uit :)

Edit: Anime en Day-Mar kunnen daaraan toegevoegd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:51 

Ik bedoel eigenlijk dat de ruige mainstream niet meer zo goed vertegenwoordigd is, en de popcore juist oververtegenwoordigd. Het gaat steeds meer naar een scene waarbij het gat tussen popcore en industrial steeds groter wordt. Ik zou meer namen als E-Noid enzo zien. Daarbij komt ook dat enkele producers die vroeger wel stevig waren zoals Unexist en Tieum nu ook veel meer richting popcore gaan. K vind dat er te weinig ruige mainstream hc is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 16:02 

Nerazzurro93 schreef:
Ik bedoel eigenlijk dat de ruige mainstream niet meer zo goed vertegenwoordigd is, en de popcore juist oververtegenwoordigd. Het gaat steeds meer naar een scene waarbij het gat tussen popcore en industrial steeds groter wordt. Ik zou meer namen als E-Noid enzo zien. Daarbij komt ook dat enkele producers die vroeger wel stevig waren zoals Unexist en Tieum nu ook veel meer richting popcore gaan. K vind dat er te weinig ruige mainstream hc is.

Hardstyle scene... :whistle:
Is een meer voorkomend probleem de laatste tijd geloof ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Nera.. Niet alle hardcore is mainstream :) . Mainstream is, zoals het woord al zegt, niets meer of minder dan de stroming waar het grootste gedeelte naar luistert. Zo zou ik oude Unexist of Tieum platen die jij ter sprake brengt bij lange na niet onder mainstream rekenen. Inderdaad, de mainstream is een stuk softer geworden (mede) dankzij de opkomende populariteit van hardstyle. In mijn ogen wordt die 'ruige mainstream', zoals jij het noemt (in mijn ogen gewoon de normale hardcore dus), nog steeds genoeg geproduceerd. Het is alleen een kwestie van goed zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 16:51 

Ik ben het wel eens met je STAN-, maar noem eens wat namen die nog stevige mainstream hardcore (idd hardcore
HOORT stevig te zijn maar is dat niet altijd meer) maken dan. Ik kom niet heel veel verder dan: Negative A, Counterfeit, Lunatic & Miss Hysteria, Ophidian, Ruffneck, Tymon en soms Sei2ure, dat soort gasten. Of zie ik dan hele labels over het hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

The Third Movement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 17:02 

Hardtraxx Veteran

Embrionyc, Omkara Techichi, I:gor en Gancher & Ruin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 17:14 

Ja ok eens STAN-, wat betreft Promo en D-Passion. Maar die trekken ook steeds meer popcore artiesten aan en de rest valt onder industrial hardcore/crossbreed. Sorry dat ik zo kritisch ben maar ik vind dat te weinig :P Daarom grijp ik vaak terug op het verleden, dat is ook wel mooi en heeft zn charmes. Verder is er ook nog genoeg aanbod voor mij in andere subgenres dus opzich ben ik nog wel tevreden.

Ja Dakpan misschien zijn er nog wel wat namen. Misschien ook wel meer dan ik in eerste instantie gedacht had. Noisj heeft toch ook nog heel wat leuke mainstream die niet mainstream is. Maar het is niet meer zoals het is geweest :( Ik leg me er maar bij neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 17:24 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ja ok eens STAN-, wat betreft Promo en D-Passion.

En bijvoorbeeld OMI, Lost Origin.. Overigens heb ik hier nog geen échte Industrial Hardcore of Crossbreed namen langs zien komen (behalve Embrionyc over het algemeen, maar die maakt ook enorm goede normale hardcore), maar goed.
Ik denk daarnaast dat je op een verkeerde manier kijkt naar het verleden: In het verleden is er inderdaad een hoop hardcore gereleased die jij bedoelt, maar als je kijkt naar de periode waarin dat werd gereleased dan praat je over een tijdsbestek van pakweg 10 jaar(?). Het lijkt wel alsof er nu minder van die hardcore wordt gereleased, maar dat valt reuze mee.. Het zijn nu alleen andere artiesten, omdat een artiest nooit tig jaar precies dezelfde stijl aanhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 18:21 

Hardtraxx Elite

De hardcore moet gewoon weer een beetje terug naar de tijd van 2005-2006.

Promo - Eternally Dark is een track van 2014 maar doet me een beetje denken aan toen. Duister en met een lekkere sfeer bevalt mij nog het meest. Die Happy hardcore [mainstream] van nu is 13 in een dozijn. :(
Gelukkig zijn er nog artiesten die gewoon echte hardcore willen maken zoals TOA , Mindustries , Sei2ure , Switch Technique , Deathmachine , Angel(78), Ophidian , Ruffneck, Dither, Gancher & Ruin , Tymon , Armageddon Project, Dep Affect (die is lekker bezig de laatste tijd) en zo vergeet ik er vast nog wel een paar. Deze komen bij mij altijd wel voor in een setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

Wat zijn jullie favoriete partyvids m.b.t. hardcore?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen