Wat ik wilIk zal proberen kort uit te leggen wat ik wil (sorry niet gelukt). Ik wil een topic openen waar men dieper in gaat op alles dat met hardcore te maken heeft, omdat ik vind dat daar nog geen ruimte voor is op deze site. Dat vind ik omdat er wel wat topics zijn waar erover gepraat kan worden, maar de discussie wordt vaak afgekapt omdat het dan offtopic gaat.
ToepassingDat is bijvoorbeeld zo bij releases. Daar heb ik wel eens gehad dat ik een track niet goed vind en iemand anders is het daarmee oneens. In dat topic gaan we dan praten over de ontwikkeling van de desbetreffende producers door de geschiedenis en dat is niet de bedoeling van een release topic. Hier kan dan gepraat worden over die producers, labels, feesten en weet ik veel wat allemaal.
Ik kan nog wel een voorbeeld geven. Laatst was er een discussie over hardstyle op Masters of Hardcore. Dit topic zou ervoor kunnen dienen als platform voor die discussie, omdat de geschiedenis van MOH en de positie in de scene daarbij betrokken kunnen worden. Er kan dan dieper op zaken ingegaan worden wat in andere topics niet kan omdat het dan niet meer over het aankomende feest gaat. Zo kunnen meerdere dingen in een discussie erbij betrokken worden en dat leidt tot meer kennis en discussie.
Ook kunnen mensen hun kennis over hardcore hier delen zodat de nieuwe generatie (ik bijvoorbeeld) ervan kunnen leren. Weet niet in hoeverre dat hier van toepassing is qua generaties
ConclusieIk weet ook niet precies waar dit topic toe kan leiden maar ik voel uit mezelf de behoefte om meer en dieper te praten over allerlei zaken in de hardcore. Welke onderwerpen dat dan precies zijn weet ik niet.
Ik zou zeggen: zet gewoon eens iets neer. Een mening, bijv over een cd of podcast die je beluistert. Welk feest is je bevallen of waar vond je de sfeer slecht? Van welke labels vind je dat ze goed of slecht bezig zijn? Welke ontwikkelingen in de scene vind je goed of minder goed. Wat je maar kan bedenken.