Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
hoebedoelje schreef:
Hardist schreef:
Wat denk je zelf? :P


Minder denk ik zelf.

Minder inderdaad, want adblockers en trolls
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het aantal trolls vergroot de waarde alleen maar want dan zijn er meer actieve gebruikers van het forum; de community.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 17:34 
 
Hardtraxxer

Ben wel benieuwd of het nou meer of minder is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 17:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ga maar uit van minder, Hardstyle en dus ook Hardtraxx is al over zijn hoogtij heen, helemaal met de nieuwe generatie die alles via social media doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk je dat Hardstyle over zijn hoogtij heen is? Bedoel je dan dat het minder hard groeit? Heb het idee dat hardstyle nog wel veel aan het groeien is, zeker in het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Denk je dat Hardstyle over zijn hoogtij heen is? Bedoel je dan dat het minder hard groeit? Heb het idee dat hardstyle nog wel veel aan het groeien is, zeker in het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Denk je dat Hardstyle over zijn hoogtij heen is? Bedoel je dan dat het minder hard groeit? Heb het idee dat hardstyle nog wel veel aan het groeien is, zeker in het buitenland.


Pussy Lounge is de Happy Hardcore van de Hardstyle, het is dus op de weg terug... en hard ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 05:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Denk je dat Hardstyle over zijn hoogtij heen is? Bedoel je dan dat het minder hard groeit? Heb het idee dat hardstyle nog wel veel aan het groeien is, zeker in het buitenland.

Hardtraxx en buitenland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 11:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Denk je dat Hardstyle over zijn hoogtij heen is? Bedoel je dan dat het minder hard groeit? Heb het idee dat hardstyle nog wel veel aan het groeien is, zeker in het buitenland.

Ja, dat denk ik ja. Ook als je het buitenland meerekent. De uitstroom in Nederland en andere landen waar hardstyle populair is, is groter dan dat hardstyle in andere landen groeit. Het hoogtepunt was in 2013, de naweeën ervan waren nog in 2014 zichtbaar en nu zie je aan alles (Google Trends, DJ Mag Top100, activiteit fora en andere hardstyle gerelateerde sites, social media is een beetje lastig te peilen?) dat we het toppunt gepasseerd zijn. De enige die zich nog een beetje aan de malaise onttrekt is Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik weet niet of google searches nou echt direct in verband staan met populariteit, maar het zeg wel iets. Je ziet dat er op Defqon meer wordt gezocht. Zou het kunnen dat de scene wel groter wordt, maar dat het aantal mensen die echt geïnteresseerd zijn in de muziek gewoon afneemt? Dat er veel mensen naar festivals en feestjes gaan omdat ze het leuk vinden, maar zich verder niet in de muziek verdiepen. Verklaart waarom de populariteit op internet afneemt, terwijl het aantal festivals en feesten groeit. Meer "dagjesmensen" dus. Resulteert in mijn ogen ook de dooie sfeer die vaak op grote mainstages hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is ergens een topic/post van Bouke over dit onderwerp. Mensen zijn nu iets meer 'bekend' in de scene en zoeken meer op artiestennamen i.p.v. algemene benamingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb een flink aantal namen opgezocht en de meeste grote namen hadden hun piek rond 2013, sindsdien is t flink gedaald. Alleen RR had een flink stijgende lijn en is oa Zatox ondertussen voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bump

Even peilen. Hoe kijken de leden vandaag de dag tegen Hardtraxx aan? Wat gaat er goed, wat kan er beter, wat moet er beter? En hoe kan dit bereikt worden?
Hierbij geldt nog steeds (helaas) dat technische zaken grotendeels niet mogelijk zijn, dus hier een hele andere forumindeling uitwerken heeft niet zoveel zin. Denk meer aan zaken als het beleid en de naleving daarvan, de community, het forum, de sfeer etc, zaken waar wij met z'n allen invloed op (kunnen) hebben.

Kunnen we meteen dit (of anders dit) topic gebruiken om ongenoegen te uiten over forumzaken en dergelijke, hoeven er niet meer random topics gebumpt, vervuild of geopend te worden als uiting van frustratie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van mening dat het beleid wat strenger gehandhaafd mag worden. Denk hierbij aan eerder warns geven etc, het is nu heel vaak een beetje grijs gebied. Iets heel belangrijks is daarin wel dat wij als leden gewoon op de 'meld'knop klikken als je vindt dat iets niet kan, in plaats van er zelf tegenin te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nieuwe topics openen ipv in het wjd topic discussieren. was een goed idee, maar heeft het helaas maar 2 dagen volgehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die meld knop is zo klein dat ik pas een paar maanden geleden er achter kwam dat ie bestond. Terwijl ik hier al een tijdje meedraai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:06 
 

The Skribbler schreef:
Ik ben van mening dat het beleid wat strenger gehandhaafd mag worden. Denk hierbij aan eerder warns geven etc, het is nu heel vaak een beetje grijs gebied. Iets heel belangrijks is daarin wel dat wij als leden gewoon op de 'meld'knop klikken als je vindt dat iets niet kan, in plaats van er zelf tegenin te gaan.

Ben het hier in grote lijnen wel mee eens. Al vind ik niet dat er echt een grijs gebied is. Iedereen hier is denk ik prima in staat om te bedenken wat wel of wat niet warn waardig is. Heeft imo ook gwn met respect naar elkaar te maken. Ookal is een opmerking niet warn waardig kan je hem ook gewoon niet maken als je weet dat het als een sneer richting een ander lid is bedoeld. Het komt de sfeer onderling niet ten gemoeden en ook de algemene sfeer op het forum niet.

En idd door op de meldknop te drukken ipv er zelf steeds tegenin te gaan helpt ook al een heel stuk ben ik de laatste tijd achter gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 15:39 
 

SVB schreef:
Al vind ik niet dat er echt een grijs gebied is. Iedereen hier is denk ik prima in staat om te bedenken wat wel of wat niet warn waardig is.

Is er ook niet.

Er zijn gewoon richtlijnen voor wat wel en niet mag. Dat het misschien strenger gehandhaafd moet worden dat zou kunnen, maar een grijs gebied, nee dat is er niet. Gewoon het beleid nalezen bij twijfel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 16:19 
 

Hardist schreef:
SVB schreef:
Al vind ik niet dat er echt een grijs gebied is. Iedereen hier is denk ik prima in staat te bedenken wat wel of wat niet warn waardig is.

Is er ook niet.

Er zijn gewoon richtlijnen voor wat wel en niet mag. Dat het misschien strenger gehandhaafd moet worden dat zou kunnen, maar een grijs gebied, nee dat is er niet. Gewoon het beleid nalezen bij twijfel :)
Ik vind niet persè dat het beleid strenger gehandhaafd hoeft te worden. Als je heel strikt het beleid gaat volgen heb je binnen de kortste keren een flink aantal ht'ers minder ben ik bang gezien het kinderachtige niveau hier hoe mensen met elkaar omgaan.
Recent voorbeeld: mededelingen-updates/bug-reports-t14672-700.html.
Waar valt dit onder kijkend naar het beleid? Opzettelijk verkeerd neerzetten van een lid en het niks toevoegen aan het topic waar het daadwerkelijk over gaat. Die opmerking is imo geen warn waardig maar wel gwn erg flauw en ook weer totaal onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 16:53 
 

Tbh vind ik het beleid veel te streng opgesteld. Zo streng dat het ook nooit na te leven valt.
Neem alleen al het kopje 'off-topic reacties'. Die kunnen worden verwijderd of verplaatst. Als ik soms een topic van een groot feest zit te lezen dan lees ik 3,4 pagina's achter elkaar complete bullshit die niks met het feest te maken heeft. Wil je dit allemaal gaan verwijderen en iedereen er op aan spreken heb je als mod zijnde alleen hier al een dagtaak aan. Zelfde geldt voor wat onder spam valt. Hoe vaak reageren mensen hier alleen maar met 1 of 2 emoji's op een track. Dit zou dus ook volgens het beleid allemaal weg gehaald kunnen worden maar toch gebeurd het nooit.
Versoepel het beleid gewoon als je de regels die je stelt toch nooit na leeft.

En over die kinderachtige manier van hoe mensen hier af en toe met elkaar omgaan: mods zijn ook geen kleuter juffrouws die leden op iedere flauwe opmerking aan hoeven te spreken of warns uit te delen (vind ik).
Iedereen op dit forum weet heust wel hoe je normaal met andere mensen om moet gaan. Stukje eigen verandwoording om je niet steeds op te stellen als een kleuter van 5 die steeds flauwe "grapjes" maakt richting zijn klasgenootjes.
Het zijn juist die mensen die met hun "grappen" een ander forumlid te kakken willen zetten die hier de sfeer verpesten imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Tbh vind ik het beleid veel te streng opgesteld. Zo streng dat het ook nooit na te leven valt. Versoepel het beleid gewoon als je de regels die je stelt toch nooit na leeft.

Je slaat de spijker zo hard op zijn kop dat je hamer waarschijnlijk scheef is. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Tbh vind ik het beleid veel te streng opgesteld. Zo streng dat het ook nooit na te leven valt.
Neem alleen al het kopje 'off-topic reacties'. Die kunnen worden verwijderd of verplaatst. Als ik soms een topic van een groot feest zit te lezen dan lees ik 3,4 pagina's achter elkaar complete bullshit die niks met het feest te maken heeft. Wil je dit allemaal gaan verwijderen en iedereen er op aan spreken heb je als mod zijnde alleen hier al een dagtaak aan. Zelfde geldt voor wat onder spam valt. Hoe vaak reageren mensen hier alleen maar met 1 of 2 emoji's op een track. Dit zou dus ook volgens het beleid allemaal weg gehaald kunnen worden maar toch gebeurd het nooit.
Versoepel het beleid gewoon als je de regels die je stelt toch nooit na leeft.

En over die kinderachtige manier van hoe mensen hier af en toe met elkaar omgaan: mods zijn ook geen kleuter juffrouws die leden op iedere flauwe opmerking aan hoeven te spreken of warns uit te delen (vind ik).
Iedereen op dit forum weet heust wel hoe je normaal met andere mensen om moet gaan. Stukje eigen verandwoording om je niet steeds op te stellen als een kleuter van 5 die steeds flauwe "grapjes" maakt richting zijn klasgenootjes.
Het zijn juist die mensen die met hun "grappen" een ander forumlid te kakken willen zetten die hier de sfeer verpesten imo.


Ik quote deze man even. Omdat
TiMOTHYb schreef:
Je slaat de spijker zo hard op zijn kop dat je hamer waarschijnlijk scheef is. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
nieuwe topics openen ipv in het wjd topic discussieren. was een goed idee, maar heeft het helaas maar 2 dagen volgehouden :P

Volgens mij waren veel mensen het hier niet mee eens, dan heeft het ook niet zoveel zin om het op volle kracht door te drukken. Zonder draagvlak red je zoiets niet, aangezien het initiatief in dezen voornamelijk van de leden zelf zal moeten komen (je kunt niet verwachten dat de mods netjes alle topics openen). Overigens is er naar mijn mening best wat ruimte voor discussie in het WJD, maar mogen reacties als ‘Benieuwd!’, ‘+1’ of emoticons (waar 90% van de non-wistjedatjes op neerkomen) best achterwege blijven.

The Skribbler schreef:
Iets heel belangrijks is daarin wel dat wij als leden gewoon op de 'meld'knop klikken als je vindt dat iets niet kan, in plaats van er zelf tegenin te gaan.

De meldknop kan denk ik inderdaad wel wat vaker gebruikt worden. SVB is hier in mijn ogen wel een goed voorbeeld van. Ik zie steeds vaker een ‘Mod edit: weg’ op de plek waar iets aanvallends richting hem stond, in plaats van dat Sander reageert, en vervolgens daar weer 10 mensen op gaan reageren, et cetera.
Houd ook in je achterhoofd dat een melding niet automatisch een warn o.i.d. betekent, meldingen worden per geval beoordeeld door de moderators. Als je niet zeker weet of iets volgens het beleid wel of niet door de beugel kan, kun je het dus ook gewoon reporten (eventueel met een toelichting). Om opnieuw SVB als voorbeeld te gebruiken; veel opmerkingen jegens hem zijn niet echt waarschuwing-waardig, maar ik kan me goed voorstellen dat ze voor hem vervelend zijn om te lezen. In dat geval haalt een mod de post gewoon weg en kan men in het betreffende topic weer door met de orde van de dag.

@ SVB; conclusie: het reglement moet soepeler, maar de naleving strenger? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 10:04 
 

SVB schreef:
Tbh vind ik het beleid veel te streng opgesteld. Zo streng dat het ook nooit na te leven valt.

Klopt, want er loggen hier dagelijks gewoon teveel kinderachtige mensen in, zie onder andere dat voorbeeld wat je postte. Echter vind ik het persoonlijk juist helemaal niet te streng opgesteld, want als iedereen hier elkaar met respect zou behandelen, dan zou er ook geen beleid gehandhaafd hoeven te worden. Echter is dat toen zo in het leven geroepen, juist omdat er zulke kinderachtige figuren hier vaak grappig denken te kunnen zijn.

Als het beleid gewoon in eerste instantie goed wordt gehandhaafd, dan gaan mensen vanzelf nadenken over wat ze neerzetten, tenminste, dat zou je wel verwachten. Probleem is dan inderdaad wel weer dat je veel mensen gaat verliezen ben ik bang. Er is gewoon vanaf het allereerste moment (lancering in 2008) veel te veel getolereerd, waardoor ik wel snap dat je nu zegt dat het te streng is opgesteld. Het is nu gewoon te laat om het te veranderen, denk ik.

SVB schreef:
Het zijn juist die mensen die met hun "grappen" een ander forumlid te kakken willen zetten die hier de sfeer verpesten imo.

Dit is de spijker op zijn kop. Omdat er één iemand "gehaat" wordt door een select groepje mensen, denken ze bij elkaar te kunnen scoren door diegene dan te kakken te zetten. Sneue personen en als dit mijn forum zou zijn dan zouden die mensen stuk voor stuk gebanned gaan worden en nooit meer welkom zijn. Ja, dan verlies je misschien 50% of nog meer van de leden, maar je kunt daarna wel gaan bouwen aan een community waar men elkaar wel met respect behandelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 10:06 
 

@Bouke ,Als je het beleid versoepeld op de punten die nu toch nooit door de mods na worden gestreefd, hoeft er van mijn part niet strenger opgetreed te worden tegen de overige punten. Op de "off topic reacties" en "spam" kopjes na in het beleid word (vind ik) het beleid best goed nageleefd. Tuurlijk is er ruimte voor verbetering maar dat zal altijd blijven en is de mods ook niet kwalijk te nemen imo. Als je die punten uit het beleid haalt waar nu toch nooit iets tegen gedaan word krijg je automatisch al het idee dat het beleid zonder die punten beter nageleefd word. Je haalt simpelweg de zwakke punten uit het beleid waardoor je er een positievere blik op krijgt. Leden gaan het beleid dan mss ook iets serieuzer nemen als ze het lezen en ook daadwerkelijk zien dat er tegen die punten die in het beleid staan opgetreden word, ipv je nu het beleid leest en al meteen zoiets hebt van 'haha wat staat hier allemaal voor onzin die toch nooit nageleefd wordt'.

En idd op de melding drukken werkt inderdaad veel beter dan er steeds zelf op in te gaan.
Ik melden die opmerkingen richting mij eerst bijna nooit, gewoonweg ook omdat ik mij dan net z'n klein kindje voelde die constant komt klagen bij zijn mentor dat die geplaagd word :P.
Tegenwoordig meld ik die dingen toch maar zonder er zelf op in te gaan en dat pakt inderdaad veel beter uit. Ook credits naar de mods (die mij gevraagd hebben te melden en niet steeds zelf te reageren) dat zij die gemelde berichten dan ook daadwerkelijk weghalen :thumbup:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen