Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waterdichte steekproef, meer dan de helft is eigen setjes :lol:

Het gaat me niet om het aantal posts, het gaat me om het ontbreken van tracklists terwijl dat niet nodig is. Waarom moet hardstylboy binnen een half uur 15 setjes posten als ook verschillende mensen het kunnen doen en er wel een tracklist bij posten? Nadelen ervan heb ik al twee keer eerder genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb net 15 willekeurige topics uit het liveset gedeelte aangeklikt, allen hadden ze een tracklist. En who cares dat iemand veel posts wil hebben. Je wint er geen taart mee en jij wordt er toch niet slechter van?

Dit dus. Mensen moeten niet zo lopen te klagen hier over het ontbreken van een tracklist in sommige gevallen.
Tuurlijk is het jammer en de verantwoordelijkheid van de topicstarter dat er een tracklist komt (in mijn ogen dan),

maar maakt dat echt zo'n groot verschil verder?
Als de artiest of het feest je aanspreekt maar er staat geen tracklist bij, ga je hem dan meteen niet meer luisteren? Voor mij maakt het geen verschil, als er geen tracklist bij staat skip ik er desnoods even snel doorheen en besluit daarna of ik hem wil luisteren of niet. Dan kan ik hem eventueel zelf nog ID'en later.

Het stoort mij veel meer dat het gewoon 1 grote massa is in dat gedeelte zonder duidelijkheid, dat ik veel liever een opsplitsing krijg in: livesets van feesten/podcasts en radioshows/eigen opnames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Als de artiest of het feest je aanspreekt maar er staat geen tracklist bij, ga je hem dan meteen niet meer luisteren?

Eerlijk gezegd luister ik nooit een setje zonder dat er een tracklist bij zit nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waterdichte steekproef, meer dan de helft is eigen setjes :lol:

Het gaat me niet om het aantal posts, het gaat me om het ontbreken van tracklists terwijl dat niet nodig is. Waarom moet hardstylboy binnen een half uur 15 setjes posten als ook verschillende mensen het kunnen doen en er wel een tracklist bij posten? Nadelen ervan heb ik al twee keer eerder genoemd.

Als verschillende mensen een tracklist kunnen maken, kunnen zij die toch posten in de topics van hardstylboy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit je dus eerste 3/4 reacties steeds

01 = Gunz 4 Hire - Dopeman
02 = Radical Redemption - Redemption

te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je bedoelt 1 reactie meer? Want als diegene niet de hele tracklist weet, heb je in jouw topics ook de eerste 2-3 reacties die daar over gaan. Bovendien heeft een muis al een jaar of 15-20 een scrollwheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Het stoort mij veel meer dat het gewoon 1 grote massa is in dat gedeelte zonder duidelijkheid, dat ik veel liever een opsplitsing krijg in: livesets van feesten/podcasts en radioshows/eigen opnames.


Dit precies, hier liep ik ook allang tegen aan, toenstraks hardist erover gepbd

Citaat:
Ik heb al langer het idee, dat het liveset topic gedeelte gesplitst moet worden in subfora, waardoor het allemaal overzichtelijker en makkelijker word:

Liveset Topic ingedeeld in de volgende "subfora"

Events
Bijv: Qlimax - Hardbass - Defqon - Craft - Supersized Raw
Deze livesets allemaal in 1 "subforum" gooien, waardoor je gelijk ziet van hier zijn livesets van een event.

Podcasts
Bijv: Unleashed - Isaacs Hardstyle Sessions - Hard With style - Coone's Global Dedication - Q-Dance radio - TMS
Hier alle terugkerende "livesets" in een map, dus podcasts, radio shows etc.

Warm-up/Promo Mixes
Deze in een aparte subforum, en dan allemaal bij elkaar gooien, ik vind niet dat ze passen bij de een event map.

Artiest/Beginner made Mixes
Als artiesten een mix maken voor de fun komt deze hier in de subforum terecht.
Zoals de "huis tuin keuken mixer van hardtraxx" gaan in deze subfora (denk aan een ramon038, broken balance, bionicle, etc etc) (niet lullig bedoelt naar de opkomende dj's, die hier op hardtraxx zitten)

Ik kan me voorstellen dat dit extra werk oplevert voor de mods, maar zoals al vaker volgens mij besproken zijn er mods die bepaalde secties bij houden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je bedoelt 1 reactie meer? Want als diegene niet de hele tracklist weet, heb je in jouw topics ook de eerste 2-3 reacties die daar over gaan. Bovendien heeft een muis al een jaar of 15-20 een scrollwheel.

Ik heb een magic mouse, en wat is nu precies het voordeel van setjes posten zonder TL (terwijl het wel met kan)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat provehito zegt, opdelen in subfora, kan dat niet gewoon geregeld worden? Kzie er niet echt een nadeel in, en t zou echt een stuk overzichtelijker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 16:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Je bedoelt 1 reactie meer? Want als diegene niet de hele tracklist weet, heb je in jouw topics ook de eerste 2-3 reacties die daar over gaan. Bovendien heeft een muis al een jaar of 15-20 een scrollwheel.

Ik heb een magic mouse, en wat is nu precies het voordeel van setjes posten zonder TL (terwijl het wel met kan)?

Dus als iets geen voordeel heeft moet het verboden worden? En ik heb het voordeel al genoemd, sommige setjes hebben tracklists waarbij de topic starter niet precies weet welke tracks het zijn. Of als het een festival betreft en dus een hele hoop setjes, dan kost het hem ontzettend veel tijd om alle setjes te id-en. Moet hij dan 1 setje posten, vervolgens bezig gaan met id-en? Terwijl onze community daarbij kan helpen? Bovendien, als niemand anders de setjes post, en ik zie bijvoorbeeld 1 setje van Hardclassics die hij nog aan het ID-en, dan ga ik naar LSDB om te kijken of er nog meer setjes zijn die ik misschien interessant vind, maar waarvoor de plaatser nog geen tijd heeft gehad om ze te posten. Die setjes hadden ook al op Hardtraxx kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van mij niet, ik ben gewoon benieuwd naar de voordelen. Zoals ik al aangaf gaat het niet om setjes waarvan TS niet kan, maar juist om de personen die niet willen ID-en. Ik zeg laat dan anderen maar een topic starten.

Ja kunnen ze hier staan, maar goed wat is daar het voordeel aan? Pageviews? Er "had" hier zoveel kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 21:07 
 
Hardtraxxer

stel gewoon een mod aan die aan het eind van de dag even de OP aanpast met de volledig tracklist en eerste paar reacties verwijdert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 09:25 
 

provehito schreef:
pecola-tje schreef:
Het stoort mij veel meer dat het gewoon 1 grote massa is in dat gedeelte zonder duidelijkheid, dat ik veel liever een opsplitsing krijg in: livesets van feesten/podcasts en radioshows/eigen opnames.


Dit precies, hier liep ik ook allang tegen aan, toenstraks hardist erover gepbd

Dan reageer ik ook maar hier en niet op mijn PB. Dit is allemaal heel fijn, echter zijn wij geen admins en wij zijn helaas afhankelijk van Jor-D, en we hebben al meerdere malen herhaald dat hij heeft gezegd niets meer te veranderen aan het forum. Hier ga ik dus kort over zijn, dit gaat er helaas niet komen. Enige optie is om Jordy een mailtje of PBtje te sturen en het even proberen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor veel mensen is het nog onduidelijk hoeveel Hardtraxx moet kosten indien je het wilt kopen. Daar heeft Jor-D een mooi document van samengesteld met daarin alle statistieken en dergelijke: https://docs.google.com/document/d/10d9 ... qsvk/edit#
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:07 
 

Alleen jammer dat het nu alweer een jaar oud is en dus achterhaald. althans, de verkoopprijs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Alleen jammer dat het nu alweer een jaar oud is en dus achterhaald. althans, de verkoopprijs ;)

De verkoopprijs was eerst 16.000 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:15 
 
Hardtraxxer

Gezien de winstcijfers is Hardtraxx wel verleidelijk om te kopen. Kan alleen die 15.000 niet in mijn eentje ophoesten. Iemand die een pact wil vormen om samen Hardtraxx te kopen? Dan verdelen we de winst uiteraard 50/50. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja best wel, waarom is het nog niet verkocht? Wordt het wel gepromoot en zijn er überhaupt gegadigden geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd of Jor-D interesse heeft om een 2015 document van de advertentieinkomsten etc. te maken.
Misschien wel beter, na 2 jaar is het best verouderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 22:12 
 

Zephyrus schreef:
Gezien de winstcijfers is Hardtraxx wel verleidelijk om te kopen.

Alleen jammer dat die cijfers allang niet meer kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 22:42 
 
Hardtraxxer

Hardist schreef:
Zephyrus schreef:
Gezien de winstcijfers is Hardtraxx wel verleidelijk om te kopen.

Alleen jammer dat die cijfers allang niet meer kloppen.

Is het nu veel meer of minder geworden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 09:50 
 

Wat denk je zelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Wat denk je zelf? :P


Minder denk ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer natuurlijk, hardtraxx is er zó erg op vooruit gegaan afgelopen 1,5 jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hardist schreef:
Wat denk je zelf? :P


Minder denk ik zelf.

Minder inderdaad, want adblockers.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen