Wish come true bannar is gone bij mij

Heb je die melding bij iedere keer dat je het forum bezoekt?Leonidas wrote:Ik kreeg een virusmelding van hardtraxx omdat het door zou verwijzen naar localmoments.nl. Mijn verbinding is niet prive. Ligt dit aan mij of?

Aantal grammaticale fouten en het loopt niet echt lekker, soms een beetje dubbelop. Ik stel daarom de volgende verbetering voor. De laatste (originele) zin voegt imo niet veel toe maar heb hem wel laten staan als dat is wat je ermee wil zeggen.The Hardtraxx forum is a legacy part of our website and has a Dutch audience. The target audience of the forum are Dutch-speaking people between the ages 18-30.
More then 28.000 unique like-minded people visit the forum each month. Which, in total, is generate more then 2.000.000 pageviews each month.
Generally speaking our forum community consists of Music Lovers, Nightlife and Festival Enthusiasts. DJ's, producers and artists. Technology aware people who like a music festival or two.
The Hardtraxx forum is a legacy part of our website and targets a Dutch audience within the range of 18-30 years old.
More than 28.000 unique like-minded people visit the forum each month. Which, in total, generates over 2.000.000 pageviews per month.
Our forum community mostly consists of music lovers, nightlife and festival enthusiasts, artists and people who are aware of technology.
Doet zich nog steeds voor inderdaad.Magnetron wrote:
Wanneer ik mijn cursor precies onder samples zet en op de 'youtube' knop druk, verspringt alles naar een random plek. Dit probleem doet zich met alle kopjes voor (img, url, youtube etc.).

Het is nu weer heel erg, op iPhone 7, iOS 11 beta, telkens als ik safari sluit en opnieuw open op hardtraxx moet ik opnieuw inloggen. Dit telkens op WiFi, maar ook 4g.Jor-D wrote:Dit is omdat er een controle op zit die controleert je IP adres valideert met je huidige inlog sessie. Als je switched tussen 4g en Wifi verandert je IP, dus dan word je uitgelogd. Het is best een stricte beveiliging die in tijden van "overal mobiel aanwezig zijn" niet meer helemaal handig is voor de eindgebruiker. Ik heb deze check daarom iets simpeler gemaakt.Koen wrote:ik heb hier bij hardtraxx ook last van, via men iPhone, computer/laptop niet.
Maar zoals Fekete aangeeft, als ik wissel tussen 4g & wifi logt hij me uit.
Dan moet ik zelf weer inloggen, bij andere websites heb ik dit niet. (En het is ook niet standaard, ene keer wel andere keer niet)
Als het goed is hoor je niet meer uitgelogd te worden hierdoor.
Als je nog wel problemen hebt: onthou even de datum en tijd, dan kan ik in de logs checken of ik daar wat over kan vinden.
Wat voor error krijg je?Leonidas wrote:Als ik iets post in wjd topic krijg ik een sql error
Dit komt door die gekke Facebook emoji's. Heb het zelf ook al 2x aan de hand gehad, vandaar.The Venator wrote:Wat voor error krijg je?Leonidas wrote:Als ik iets post in wjd topic krijg ik een sql error