Eigenlijk niet nee
Maar goed, OT: nog 12 dagen en dan eindelijk weer hallucineren op MDMA
Maar goed, OT: nog 12 dagen en dan eindelijk weer hallucineren op MDMA
GEFELICITEERD!!!!wrote:Jaaaaaaaaa, 200 pagina's in het actiefste en meest informatieve topic van Hardtraxx![]()
![]()
Gaat dus mooi niet door, heerlijk aan de 4-FMP+Methylone danwrote: Loudness ga ik dus echt nuchter heen. Kut stad en mocht daar wat gebeuren ben je gigantisch de lul, ook in het achterhoofd dat die zondag Excelsior tegen die andere degradatiekandidaat uit Rotterdam speelt
Feestje pakken, 6 uur naar buiten en snel weg
Ow en trouwens, totaal geen last van een dinsdagdip. Voel me helemaal top!
Haha, soms met de postduif. Maar als ik een grote hoeveelheid moet ga ik het toch echt wel even oppikken. Geen zin dat een pakketje van 300+eur verloren gaat in de postwrote:Gaat dus mooi niet door, heerlijk aan de 4-FMP+Methylone dan
De XTC-markt in limburg is volgens mij enorm goed.maar tenzij je in Limburg op zoek gaat
Dat beeld je je dan mooi in, in Limburg vind je enkel kutpillen. Ofwel zeer lichte ofwel met rotzooi in. Mijn dealertje wat opgepakt is deed dan ook gouden zaakjes door af en toe richting Limburg te rijden omdat het daar echt dweilen met de kraan open is en de prijzen er ook nog eens stukken hoger liggen.wrote:De XTC-markt in limburg is volgens mij enorm goed.
Hem kwam ik dus tegen vorige week..wrote:Dat beeld je je dan mooi in, in Limburg vind je enkel kutpillen. Ofwel zeer lichte ofwel met rotzooi in. Mijn dealertje wat opgepakt is deed dan ook gouden zaakjes door af en toe richting Limburg te rijden omdat het daar echt dweilen met de kraan open is en de prijzen er ook nog eens stukken hoger liggen.wrote:De XTC-markt in limburg is volgens mij enorm goed.
Heb hem ook gezien en heb er met een big smile op mijn gezicht naar zitten kijken.wrote:Chukkels, roberttt zal et mss al gezegd hebben, maar wij hadden gister een docu gezien over [crystal-]meth, en je kan daar maar beter van afblijven... [op sbsb6]
[of et een enkele keer gebruiken, in het bijzijn van nuchtere mensen]
haha ja das ook zowrote:Heb hem ook gezien en heb er met een big smile op mijn gezicht naar zitten kijken.wrote:Chukkels, roberttt zal et mss al gezegd hebben, maar wij hadden gister een docu gezien over [crystal-]meth, en je kan daar maar beter van afblijven... [op sbsb6]
[of et een enkele keer gebruiken, in het bijzijn van nuchtere mensen]
WAT KUNNEN DIE AMERIKANEN VAN EEN MUG EEN OLIFANT MAKEN ZEG!![]()
Ik neem aan dat je weet hoe erg die anti-drugs propeganda is in de USA?
Volgens mij is de helft al gespannen als ze een paracetamol weg moeten slikken dankzij al die veel te opgeblazen mediaberichten over drugs.
'T schijnt zo te zijn dat je daar al dood kunt gaan van een jointje![]()
Dat neemt trouwens niet weg dat Crystal Meth een heeele gevaarlijke drug is waar je gewoon lekker ver van weg moet blijven.
Mij niet gezien.
Ik denk dat de meth-consumptie in NL wel mee valt.wrote:haha ja das ook zo
hoe zijn ze daar in NL eigenlijk mee? kan ik gewoon ff meth gaan maken op me kamer of wa?
klopt, ik had de docu ook gezienwrote:Ik denk dat de meth-consumptie in NL wel mee valt.wrote:haha ja das ook zo
hoe zijn ze daar in NL eigenlijk mee? kan ik gewoon ff meth gaan maken op me kamer of wa?
Op je kamer de crea-bea uithangen lijkt me niet verstandig. Die shit wilt nog wel eens keihard ontploffen tijdens het produceren
en