Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 19:28 

Hardtraxx Elite

Of we moeten ook een WAP-meeting houden rond 23u30 ofzo :-D Dan even cel nr's uitwisselen, zodat de mensen die nog niet TE wap zijn de TE wappe mensen even eraan kunnen laten herinneren haha. Zie je daar een groep hardtraxxers helemaal de pan uit aan het spacen bij elkaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 19:59 

Donateur

Chukkels schreef:
Meeting is vroeg :)

Ik begin sowieso niet voor een uur of half 9/10 denk ik...

ik begin 3 uur in de middag:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:17 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Meeting is vroeg :)

Ik begin sowieso niet voor een uur of half 9/10 denk ik...

ik begin 3 uur in de middag:P

Nog eerder hier, of tenminste ligt er aan.. als ik meer pillen kan regelen begin ik voor 14.00 al :lol:
14.15 vertrekt dus bus, dus mooi in de bus al vaag zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:37 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
Nog eerder hier, of tenminste ligt er aan.. als ik meer pillen kan regelen begin ik voor 14.00 al :lol:

Haha omg, weet je zeker dat je die nightfocus meeting haalt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:37 

Hardtraxxer

Jullie hebben al 51 pagina's volgespamd met drugs :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:42 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Haha omg, weet je zeker dat je die nightfocus meeting haalt :evil:

Zoals het er nu uit ziet, haal ik de nightfocus zelf nuchter! En haal ik zelfs 2 uur s'nachts nog nuchter! :huh: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:02 

Donateur

Huh wat doe jij dan, spacen en dan een hele tijd niks pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:06 

Hardtraxx Addict

dan werkt t daarna toch niet meer? laten we een waasbaas-meeting houden bij Zatox :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:09 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Huh wat doe jij dan, spacen en dan een hele tijd niks pakken?

Ik heb hier maar 1 pil liggen..
Kan voor de rest niks aan komen
Dus als ik er maar 1 heb, Is die rond de klok van 3 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:15 

Donateur

Nee maar als jij wel genoeg hebt en dan om 14:00 al begint. En dan tot 7.00 's ochtends gaat het feest.
Hoe ga jij dat dan over de dag verdelen man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:21 

Hardtraxxer

Afbeelding

Bij-pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:53 

Donateur

Hoe koekiekneiterwaus ben jij wel niet om 7 uur hahaha.

Maar hoe dan ook, hier gaan de groene olifanten binnenkort menig vloer aan gort stampen :D . Ga er sowieso wel eentje bewaren vanwege het gruwelijke logo op de pil. Zonde dat ik mezelf heb voorgenomen om er ff van af te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 22:00 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Hoe koekiekneiterwaus ben jij wel niet om 7 uur hahaha.

Maar hoe dan ook, hier gaan de groene olifanten binnenkort menig vloer aan gort stampen :D . Ga er sowieso wel eentje bewaren vanwege het gruwelijke logo op de pil. Zonde dat ik mezelf heb voorgenomen om er ff van af te blijven.

Als ik bij kan regelen, dan ben ik knetterwaus om 7 uur ja, ofnja midden in het nacht het ergst.. tegen 7 uur zal het wel stukken minder zijn en gewoon zwaar naar de klote en kapot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 14:33 

Donateur

Heeft iemand die naar de meeting komt op Q-base toevallig een paar pilletjes op overschot?
Hoeven geen zware te zijn, maar wil met een maat wel eens proberen dus zou het makkelijk zijn om dit van een vertrouwd iemand te krijgen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 15:03 

Hardtraxxer

Ik schijt hem nog steeds een beetje voor de autocontroles op Q-Base, ik neem 2 groene canadezen mee als het goed is, hopelijk sturen ze geen honden de auto in :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Ik schijt hem nog steeds een beetje voor de autocontroles op Q-Base, ik neem 2 groene canadezen mee als het goed is, hopelijk sturen ze geen honden de auto in :(

Honden kunnen geen XTC ruiken :)

Lowrenz schreef:
Heeft iemand die naar de meeting komt op Q-base toevallig een paar pilletjes op overschot?
Hoeven geen zware te zijn, maar wil met een maat wel eens proberen dus zou het makkelijk zijn om dit van een vertrouwd iemand te krijgen :).

vraag-aanbod/ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 16:48 

Donateur

Chukkels schreef:
Honden kunnen geen XTC ruiken :)

Dat is dus niet waar. Ze kunnen wel degelijk MDMA ruiken, dus die XTC ruiken ze ook!
Wel handig om te weten, een rij mensen moet wel stil staan wil de hond fatsoenlijk geuren kunnen identificeren.
Dus stel je rijdt, of loopt langs een drugshond, dan is er niet zoveel aan de hand.
Sta je stil in de wachtrij, en een hond komt langzaam langs lopen, en stopt bij iedereen even om te ruiken..
Dan heb je kans dat je de sjaak bent.

Nog een feit: drugshonden kunnen niet langer dan 20/30 minuten achter elkaar aan het werk zijn.
Dat is te vermoeiend voor het brein van die beestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 17:06 

Donateur

Man ik ruik de MDMA al door het sealtje heen als er een paar pillen in zitten, dus reken maar dat die hond dat ook ruikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 17:19 

Hardtraxx Elite

Lowrenz schreef:

Hehe word klote, vrees dat de meeste maar net genoeg voor eigen gebruik meenemen. Zo neemt in ons groepje ook echt ieder zijn eigen hoeveelheid mee. Word je dan alsnog gepakt, zien ze het dan tenminste niet als dealer hoeveelheid ofzo. Maar meestal is op een feest wel wat te regelen toch, als je gewoon zorgt dat je niks aanneemt buiten de welbekende snoepjes zoals duiven/fastforwards/jumbos/dollars/davidsterren/canadezen/.. Gewoon op voorhand even inlezen, dan kan er niet veel mislopen als je niet zomaar alles aanneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 18:25 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Lowrenz schreef:

Hehe word klote, vrees dat de meeste maar net genoeg voor eigen gebruik meenemen. Zo neemt in ons groepje ook echt ieder zijn eigen hoeveelheid mee. Word je dan alsnog gepakt, zien ze het dan tenminste niet als dealer hoeveelheid ofzo. Maar meestal is op een feest wel wat te regelen toch, als je gewoon zorgt dat je niks aanneemt buiten de welbekende snoepjes zoals duiven/fastforwards/jumbos/dollars/davidsterren/canadezen/..Gewoon op voorhand even inlezen, dan kan er niet veel mislopen als je niet zomaar alles aanneemt.

Dat is dus gewoon onzin :')
En zijn genoeg andere die ook goed zijn en het is sowieso altijd een risico als je op een feest komt..
+ jij noemt volgens mij zowat de beste pillen op, hij kan beter een veel lichtere pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 18:43 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
DarkBeatz schreef:
als je gewoon zorgt dat je niks aanneemt buiten de welbekende snoepjes zoals duiven/fastforwards/jumbos/dollars/davidsterren/canadezen/..Gewoon op voorhand even inlezen, dan kan er niet veel mislopen als je niet zomaar alles aanneemt.

En zijn genoeg andere die ook goed zijn en het is sowieso altijd een risico als je op een feest komt..
+ jij noemt volgens mij zowat de beste pillen op, hij kan beter een veel lichtere pakken

Tuurlijk zijn er genoeg andere goede, maar dan is de kans dat je troep hebt heel erg klein. Ik ben het er wel mee eens dat je beter een lichtere kunt pakken.

Lowrenz, ik zou op pillreports.com kijken naar welke pillen vervuild zijn in Nederland en Duitsland, en daar iig een notitie van maken in je telefoon. Ook eventueel lijstje maken met wat wel goed is en de mdma-inhoud erbijzetten. Dan weet je ongeveer hoe sterk het is.

Stel je krijgt er 1 van 180, dan wil je denk ik beginnen met minder dan een halve en best n tijd wachten tot je de rest opvreet, terwijl je 1tje van 70 makkelijk een halve van op kunt en best snel (30-60 min later) de rest er bij kunt gooien. Dit is wel heel 'voorzichtig' advies, maar ik zou er zelf zo mee omgaan als ik op een feest zelf iets zou moeten regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 18:54 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:

Ik noemde wat logo's op waarvan er geen slechte druk van op de markt zijn, en degene die het meeste voorkomen. En afhankelijk van de tolerantie kan hij inderdaad beter minder nemen, of lichte. Hangt ook weer van je lichaamsgewicht af etc. Maar als je je inleest neem ik wel aan dat je weet dat je van een jumbo of ff zowiezo maar een halve moet nemen. Maar vervuild zijn ze niet, en dat is het grootste risico imo van een vreemde pil aannemen op een feest. Rode dollars / roze davidsterren zijn trouwens middelmatige knallers (100tot 120mg), en voor de gemiddelde man wel ok (tenzij je maar 60 weegt ofzo). Dus ja ik vind het geen onzin, je kan wel behoorlijk zeker zijn dat wanneer je een canadees op een feest koopt bv dat je een pil hebt met 140mg mdma en niets anders erin. Dat is waar het me omgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:16 

Donateur

Dit jaar staat Unity ook op Q-Base. Mocht je pillen hebben gekocht die je niet kent, en staat niet op je lijstje,
kan je altijd even proberen of ze 'm bij de stand kennen.

(Wees geen idioot, vraag dit soort dingen niet als er security in de buurt is!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:33 

Donateur

Hmmm, dan ga ik het deze keer mss nog laten en hopen dat ik het zo overleef ;).
Dan probeer ik dit wel eens op een feest waar je het makkelijk mee naar binnenkrijgt em me spul zelf kan aanschaffen.
Ik ga niet liggen rondvragen aan mensen of ze pillen bij hebben ;) :$.
Wou het gewoon even vragen aan jullie voor de meeting, maar als iedereen net meeneemt wat ie nodig heeft dan hoeft het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Hmmm, dan ga ik het deze keer mss nog laten en hopen dat ik het zo overleef ;).
Dan probeer ik dit wel eens op een feest waar je het makkelijk mee naar binnenkrijgt em me spul zelf kan aanschaffen.
Ik ga niet liggen rondvragen aan mensen of ze pillen bij hebben ;) :$.
Wou het gewoon even vragen aan jullie voor de meeting, maar als iedereen net meeneemt wat ie nodig heeft dan hoeft het niet.

Ga naar Fusion zou ik zeggen. Als je daar niet aan op z'n minst een mooi halfje kunt komen dan weet ik t ook niet meer :P
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen