Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik op Loudness ook nuchter, zelfs geen alcohol. Wordt echt het tegenovergestelde van Fusion qua wazigheid maar nog steeds wel erg vet :thumbsup:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
PNXRMX wrote:Ik op Loudness ook nuchter, zelfs geen alcohol. Wordt echt het tegenovergestelde van Fusion qua wazigheid maar nog steeds wel erg vet :thumbsup:
Ja me 2!!
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Ik ga ook lekker nuchter, ben er even klaar mee :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het feest is pas over ruim 2 maand en we bespreken nu al wat we daar gaan gebruiken haha xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lars55 wrote:Ik ga ook lekker nuchter, ben er even klaar mee :)
Haha ja dat zeg ik ook altijd de eerste dagen na een feest, maar daarna gaat het toch weer kriebelen altijd :P
Dacht na Hysteria ook van doe maar op Fusion gewoon rustig aan, maar de dag voor Fusion dacht ik: schijt aan haha :D

Loudness valt 2 weken na Qlimax en aangezien ik daar flink ga spacen is 2 weken later wéér wat gebruiken teveel van het goeie. Doe mij maar gewoon een biertje :)
Hardtraxxer
last seen Jun 2013
ja das waar, ik zei ook op fusion dat ik niks ging gebruiken. maar om half3 dacht ik fuck it hier met die zooi:p.

Gaat er trouwens nog iemand naar Outland?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Lars55 wrote:ja das waar, ik zei ook op fusion dat ik niks ging gebruiken. maar om half3 dacht ik fuck it hier met die zooi:p.

DBSTF? Nee, mij niet gezien. Ga sowieso even iets rustiger aandoen met feestjes over lange afstanden. Student zijn is duur en met dit kabinet wordt het alleen maar duurder :(
Hardtraxxer
last seen Jun 2013
Staat toch een redelijke line up als het mij vraagt, vooral voor die 20 euro
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Maar het is weer te ver weg voor ziets, een discotheekfeest en de lokatie ligt mij niet zo. Als je mij op een feest daar wil hebben, heb je echt een goede line-up nodig. Zoals Loudness ^^
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
styl0w wrote:Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
:worship:
Heb je die?? Ik had de pillreports gelezen maar ik kan niet geloven wat daar staat :P als het allemaal waar is zou dit echt de aller aller beste ooit moeten zijn haha
Mike-O wrote:Iemand negatieve ervaringen met groene nijntjes? Ik ging de hele avond heerlijk maar ik ben er nou al 2 keer van over m'n nek gegaan na afloop. Ik vraag me af of ik de enige ben...
Kan met elk soort pil gebeuren. Als je te veel of te snel achter elkaar neemt kan je lichaam nogal heftig reageren en het weer naar buiten willen werken. Zou bijna kunnen zeggen dat het "normaal" is. Leuk is anders maar het kan wel eens voorkomen. Heb je ze laten testen? Misschien dat er wat anders bij zat maar over het algemeen kan het dus door elk soort pil komen...
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Lars55 wrote:ja das waar, ik zei ook op fusion dat ik niks ging gebruiken. maar om half3 dacht ik fuck it hier met die zooi:p.

Zeker aanwezig in outland! :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ben dan weekendje weg. Maar zou daar ook niks gebruiken (niet echt verstandig zo voor je tentamenweek haha).
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
maarten1410 wrote:
Mike-O wrote:Iemand negatieve ervaringen met groene nijntjes? Ik ging de hele avond heerlijk maar ik ben er nou al 2 keer van over m'n nek gegaan na afloop. Ik vraag me af of ik de enige ben...
Kan met elk soort pil gebeuren. Als je te veel of te snel achter elkaar neemt kan je lichaam nogal heftig reageren en het weer naar buiten willen werken. Zou bijna kunnen zeggen dat het "normaal" is. Leuk is anders maar het kan wel eens voorkomen. Heb je ze laten testen? Misschien dat er wat anders bij zat maar over het algemeen kan het dus door elk soort pil komen...
Heeft er meestal mee te maken dat je te snel en te veel drinkt in combinatie met MDMA (als je weer neemt op t moment dat er bijna 1 inslaat gaat het helemaal hard), dan flipt je maag :)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Inno wrote:
maarten1410 wrote:
Heeft er meestal mee te maken dat je te snel en te veel drinkt in combinatie met MDMA (als je weer neemt op t moment dat er bijna 1 inslaat gaat het helemaal hard), dan flipt je maag :)
Dat zou wel heel toevallig zijn dan... Afgelopen zaterdag hadden twee vrienden van mij en ik zelf er ook last van en we hadden alle drie deze pil. Ik hoefde gelukkig niet te kotsen maar zo voelde het wel aan het eind maar de andere twee hebben beide moeten nekken. We drinken alle drie sowieso geen alcohol erbij maar water en dat gaat er heel rustig in. Zal me er nog eens verder in verdiepen.
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Ik weet het niet hoor maar ik neem die geel/groene nijntjes echt al heel lang en nog nooit lopen kotsen.
Zaterdag heb ik er zelf 3.5 gehad en voelde me kip lekker geen moment misselijk geweest.

Het ligt er denk ik maar net aan hoe goed je gegeten hebt! ^^
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pauze tot qlimax is misschien wel goed idee maar er komen daarvoor nog zoveel feesten :D

Maja het moet wel -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Pauze tot qlimax is misschien wel goed idee maar er komen daarvoor nog zoveel feesten :D

Maja het moet wel -.-
Je hebt het 17 jaar zonder gedaan, 7 weken kan je ook wel :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:Pauze tot qlimax is misschien wel goed idee maar er komen daarvoor nog zoveel feesten :D

Maja het moet wel -.-
Je hebt het 17 jaar zonder gedaan, 7 weken kan je ook wel :P
lukt ook wel :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
jaja
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
hsrobin wrote:Ik weet het niet hoor maar ik neem die geel/groene nijntjes echt al heel lang en nog nooit lopen kotsen.
Zaterdag heb ik er zelf 3.5 gehad en voelde me kip lekker geen moment misselijk geweest.

Ik had wel honger toen ik hem had genomen. Toen ben ik daarna maar een hotdog gaan halen, en de helft heb ik weg gegooid omdat mn pil insloeg en mn trek verdween. Denk dat dat het is.

De keer daarvoor heb ik diezelfde pil ook in combinatie genomen met bier en MDMA.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020

Maja het moet wel -.-
Zelfde hier, en misschien pak ik op Qlimax ook niks, ga heel erg minderen!
Mike-O wrote:
hsrobin wrote:Ik weet het niet hoor maar ik neem die geel/groene nijntjes echt al heel lang en nog nooit lopen kotsen.

Ik had wel honger toen ik hem had genomen. Toen ben ik daarna maar een hotdog gaan halen, en de helft heb ik weg gegooid omdat mn pil insloeg en mn trek verdween. Denk dat dat het is.

De keer daarvoor heb ik diezelfde pil ook in combinatie genomen met bier en MDMA.
Niet doen :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
[NL]Sjefke wrote:

Maja het moet wel -.-
Zelfde hier, en misschien pak ik op Qlimax ook niks, ga heel erg minderen!
Haha jij ging ook weer lekker hè, op Fusion :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Haha wat een uitspraken hier allemaal :lol: Ben benieuwd wie het werkelijk tot Qlimax volhoud... :P
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Mike-O wrote:Haha jij ging ook weer lekker hè, op Fusion :D
Heerlijk :D
DarkBeatz wrote:Haha wat een uitspraken hier allemaal :lol: Ben benieuwd wie het werkelijk tot Qlimax volhoud... :P
Zullen we gaan wedden? Ik hou het wel vol hoor :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
DarkBeatz wrote:Haha wat een uitspraken hier allemaal :lol: Ben benieuwd wie het werkelijk tot Qlimax volhoud... :P
Ik, want ik ben out of ammo :P

(nou ja, op 2 na, maar dat zijn 2 FF, maar die wil bewaren voor een speciaal moment :P )