Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:54 

Hardtraxx Veteran

Ik op Loudness ook nuchter, zelfs geen alcohol. Wordt echt het tegenovergestelde van Fusion qua wazigheid maar nog steeds wel erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:55 

Donateur

PNXRMX schreef:
Ik op Loudness ook nuchter, zelfs geen alcohol. Wordt echt het tegenovergestelde van Fusion qua wazigheid maar nog steeds wel erg vet :thumbsup:

Ja me 2!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:57 

Hardtraxxer

Ik ga ook lekker nuchter, ben er even klaar mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:59 

Hardtraxx Veteran

Het feest is pas over ruim 2 maand en we bespreken nu al wat we daar gaan gebruiken haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:07 

Donateur

Lars55 schreef:
Ik ga ook lekker nuchter, ben er even klaar mee :)

Haha ja dat zeg ik ook altijd de eerste dagen na een feest, maar daarna gaat het toch weer kriebelen altijd :P
Dacht na Hysteria ook van doe maar op Fusion gewoon rustig aan, maar de dag voor Fusion dacht ik: schijt aan haha :D

Loudness valt 2 weken na Qlimax en aangezien ik daar flink ga spacen is 2 weken later wéér wat gebruiken teveel van het goeie. Doe mij maar gewoon een biertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:11 

Hardtraxxer

ja das waar, ik zei ook op fusion dat ik niks ging gebruiken. maar om half3 dacht ik fuck it hier met die zooi:p.

Gaat er trouwens nog iemand naar Outland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:24 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
ja das waar, ik zei ook op fusion dat ik niks ging gebruiken. maar om half3 dacht ik fuck it hier met die zooi:p.

DBSTF? Nee, mij niet gezien. Ga sowieso even iets rustiger aandoen met feestjes over lange afstanden. Student zijn is duur en met dit kabinet wordt het alleen maar duurder :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:30 

Hardtraxxer

Staat toch een redelijke line up als het mij vraagt, vooral voor die 20 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:32 

Hardtraxx Veteran

Maar het is weer te ver weg voor ziets, een discotheekfeest en de lokatie ligt mij niet zo. Als je mij op een feest daar wil hebben, heb je echt een goede line-up nodig. Zoals Loudness ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:41 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Afbeelding
:worship:

Heb je die?? Ik had de pillreports gelezen maar ik kan niet geloven wat daar staat :P als het allemaal waar is zou dit echt de aller aller beste ooit moeten zijn haha

Mike-O schreef:
Iemand negatieve ervaringen met groene nijntjes? Ik ging de hele avond heerlijk maar ik ben er nou al 2 keer van over m'n nek gegaan na afloop. Ik vraag me af of ik de enige ben...

Kan met elk soort pil gebeuren. Als je te veel of te snel achter elkaar neemt kan je lichaam nogal heftig reageren en het weer naar buiten willen werken. Zou bijna kunnen zeggen dat het "normaal" is. Leuk is anders maar het kan wel eens voorkomen. Heb je ze laten testen? Misschien dat er wat anders bij zat maar over het algemeen kan het dus door elk soort pil komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:52 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:

Zeker aanwezig in outland! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:03 

Donateur

Ben dan weekendje weg. Maar zou daar ook niks gebruiken (niet echt verstandig zo voor je tentamenweek haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:04 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Mike-O schreef:
Iemand negatieve ervaringen met groene nijntjes? Ik ging de hele avond heerlijk maar ik ben er nou al 2 keer van over m'n nek gegaan na afloop. Ik vraag me af of ik de enige ben...

Kan met elk soort pil gebeuren. Als je te veel of te snel achter elkaar neemt kan je lichaam nogal heftig reageren en het weer naar buiten willen werken. Zou bijna kunnen zeggen dat het "normaal" is. Leuk is anders maar het kan wel eens voorkomen. Heb je ze laten testen? Misschien dat er wat anders bij zat maar over het algemeen kan het dus door elk soort pil komen...

Heeft er meestal mee te maken dat je te snel en te veel drinkt in combinatie met MDMA (als je weer neemt op t moment dat er bijna 1 inslaat gaat het helemaal hard), dan flipt je maag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
maarten1410 schreef:
Mike-O schreef:

Heeft er meestal mee te maken dat je te snel en te veel drinkt in combinatie met MDMA (als je weer neemt op t moment dat er bijna 1 inslaat gaat het helemaal hard), dan flipt je maag :)

Dat zou wel heel toevallig zijn dan... Afgelopen zaterdag hadden twee vrienden van mij en ik zelf er ook last van en we hadden alle drie deze pil. Ik hoefde gelukkig niet te kotsen maar zo voelde het wel aan het eind maar de andere twee hebben beide moeten nekken. We drinken alle drie sowieso geen alcohol erbij maar water en dat gaat er heel rustig in. Zal me er nog eens verder in verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:12 

Hardtraxxer

Ik weet het niet hoor maar ik neem die geel/groene nijntjes echt al heel lang en nog nooit lopen kotsen.
Zaterdag heb ik er zelf 3.5 gehad en voelde me kip lekker geen moment misselijk geweest.

Het ligt er denk ik maar net aan hoe goed je gegeten hebt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:06 

Donateur

Pauze tot qlimax is misschien wel goed idee maar er komen daarvoor nog zoveel feesten :D

Maja het moet wel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pauze tot qlimax is misschien wel goed idee maar er komen daarvoor nog zoveel feesten :D

Maja het moet wel -.-

Je hebt het 17 jaar zonder gedaan, 7 weken kan je ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:55 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Maja het moet wel -.-

Je hebt het 17 jaar zonder gedaan, 7 weken kan je ook wel :P

lukt ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

jaja
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 17:20 

Hardtraxx Elite

hsrobin schreef:
Ik weet het niet hoor maar ik neem die geel/groene nijntjes echt al heel lang en nog nooit lopen kotsen.
Zaterdag heb ik er zelf 3.5 gehad en voelde me kip lekker geen moment misselijk geweest.

Ik had wel honger toen ik hem had genomen. Toen ben ik daarna maar een hotdog gaan halen, en de helft heb ik weg gegooid omdat mn pil insloeg en mn trek verdween. Denk dat dat het is.

De keer daarvoor heb ik diezelfde pil ook in combinatie genomen met bier en MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 17:52 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Maja het moet wel -.-

Zelfde hier, en misschien pak ik op Qlimax ook niks, ga heel erg minderen!

Mike-O schreef:
hsrobin schreef:

Ik had wel honger toen ik hem had genomen. Toen ben ik daarna maar een hotdog gaan halen, en de helft heb ik weg gegooid omdat mn pil insloeg en mn trek verdween. Denk dat dat het is.

De keer daarvoor heb ik diezelfde pil ook in combinatie genomen met bier en MDMA.

Niet doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:23 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:

Maja het moet wel -.-

Zelfde hier, en misschien pak ik op Qlimax ook niks, ga heel erg minderen!

Haha jij ging ook weer lekker hè, op Fusion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

Haha wat een uitspraken hier allemaal :lol: Ben benieuwd wie het werkelijk tot Qlimax volhoud... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:28 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Haha jij ging ook weer lekker hè, op Fusion :D

Heerlijk :D
DarkBeatz schreef:
Haha wat een uitspraken hier allemaal :lol: Ben benieuwd wie het werkelijk tot Qlimax volhoud... :P

Zullen we gaan wedden? Ik hou het wel vol hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Ik, want ik ben out of ammo :P

(nou ja, op 2 na, maar dat zijn 2 FF, maar die wil bewaren voor een speciaal moment :P )
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen