haha de snoepwinkel om de hoek!wrote:Hoe duur is dat eigenlijk en waar verkrijgbaar?
Kan je het ook in combinatie met Alcohol of andere drugs nemen?
Die connecties moet je zien te vinden, ben er zelf ook druk mee bezig! want wil er ook aan komen
haha de snoepwinkel om de hoek!wrote:Hoe duur is dat eigenlijk en waar verkrijgbaar?
Kan je het ook in combinatie met Alcohol of andere drugs nemen?
Ne hoor, dat is frieslandwrote:Hoe moeilijk moet het zijn om in Delft aan connecties te komen? Zuid-Holland is het hard-drugs Walhalla van de wereld
hahahwrote:Valt nog best tegen, ik haal m'n shit uit de andere kant van Nederland omdat d'r hier weinig is. Hier wonen teveel wannabee-gangsters die troep verkopen waardoor de markt hier nogal vervuild is.
DIT DUSwrote:Valt nog best tegen, ik haal m'n shit uit de andere kant van Nederland omdat d'r hier weinig is. Hier wonen teveel wannabee-gangsters die troep verkopen waardoor de markt hier nogal vervuild is.
Wahahawrote:Pff, die gast gaat mij veel te vaak zien, ga deze week al voor de 2e week een bestelling ophalen. Q-Dance pillen!
wrote:Maar jij krijgt het per Snuifduif, of niet?
wrote:wrote:Maar jij krijgt het per Snuifduif, of niet?
hahahaha!! gewoon pijn me buik van het lachenwrote:wtf
Dan zeg je dit, Kevin:wrote:hahahaha!! gewoon pijn me buik van het lachenwrote:wtf

Kan dat plaatje niet zienwrote:Dan zeg je dit, Kevin:wrote:hahahaha!! gewoon pijn me buik van het lachenwrote:wtf